Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   131 / 196
(#) szlandras válasza VIM hozzászólására (») Ápr 12, 2015 /
 
Szia! 2.0 TDi 16V 103kw motorkód: BKD gyárt.év: 2010.02
(#) Mooolni hozzászólása Ápr 18, 2015 /
 
Sziasztok! Köszönöm a múltkori segítségeket! Most olyan problémám lenne a 2001-es 1-es octaviámmal, hogy a rádióm nem akar szinte semmit befogni. 1-1 rádiót a nagyobb városokba befog, de azokat se végig, és eléggé sisteregve. Most cseréltem benne rádiót, egy PIONEER MVH-170UB vettem. 1 fokkal jobb.
Mit nézzek meg benne? vagy van valamiféle jelerősítő ehhez?
Köszönöm a segítséget!
(#) geyseer válasza Mooolni hozzászólására (») Ápr 18, 2015 /
 
Az antenna jel erősítője ment tönkre.Azt kéne kicserélni,vagy meggyógyittatni,valami elektronikai guruval. (Az antenna aljában van).
A hozzászólás módosítva: Ápr 18, 2015
(#) zolika60 válasza geyseer hozzászólására (») Ápr 18, 2015 /
 
Esetleg csak nincs bekötve a tápja.
(#) petya84b hozzászólása Ápr 18, 2015 /
 
Tudnátok segíteni abban, hogy 1.6 BGU motorkódos autónál hol találom a MAP vagy MAF (légtömegmérő) szenzort? Járhat az bármi bajjal, ha lehúzom a csatlakozóját és úgy használnám az autót? Első körben ezt szeretném kipróbálni, hogy ha lehúzom akkor is ugyan úgy ingadozik-e az alapjárat.
(#) Matyi18 válasza Matyi18 hozzászólására (») Ápr 19, 2015 /
 
Na eljutottam ma a sráchoz, a MAF tényleg rossz, 2 megoldás lehet a későbbiekeben, vagy kikódolja, vagy bontott gyári szenzor. Illetve az az érdekes, hogy állítása szerint ő se látott ennyire rossz szenzort, olyan mintha rá se lenne dugva a csati. Szóval azzal a tesztel nem jutottam előbbre, hogy lehúztam róla, mert nem változott semmi.
(#) VIM válasza Matyi18 hozzászólására (») Ápr 20, 2015 /
 
Ezen a képen a két gyártó közötti bekötési eltérést és lábkiosztást szemlélteti. Elvileg akkor nálad EZ a fajta van beépítve (lapkás kivitel). Bővebben: Link Előbb talán még meg lehetne próbálni egy tisztítást és a programmal egy új installálást a motorvezérlőhöz.
(#) Zolika25 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 22, 2015 /
 
Szia! Köszönöm a választ! Szerintem is jó a szonda! Most okosabbak azt mondták, hogy a folytószeleppel van gond mert nem megy le az értéke 0%-ra. De nem akarok beleugrani egy 40 ezres témába! Merre lehet a hiba? Már mindent megnéztem! Semmi ötletem!
(#) szmore69 hozzászólása Ápr 23, 2015 /
 
Üdv mindenkinek octavia 2.0 benzines problémám van. AQY motorkód. A motorlámpa világít . Kiolvasáskor dús keveréket ír. a lambda szonda tesztelésre jól működik. Lehet hogy tankszellőztető szelep??? Köszi a válaszokat.
(#) zolika60 válasza szmore69 hozzászólására (») Ápr 23, 2015 /
 
Inkább fals levegőre gondolnék.
(#) petya84b hozzászólása Ápr 23, 2015 /
 
Most hogy felvetődött a tankszellőztető szelep kérdése, az mitől lehet hogy teletankolom a kocsit megyek vele mondjuk 100km-t majd lecsavarom a tanksapkát és bugyogást hallok, mintha vákuum lenne. Ez nem hinném hogy jó igaz?
(#) zolika60 válasza petya84b hozzászólására (») Ápr 23, 2015 /
 
Valóban nem, bár lehet, hogy manapság enyhe vákuum van a tankban. Régebbi gépeken a tanksapkán volt egy furat ennek megakadályozására.
(#) szmore69 hozzászólása Ápr 24, 2015 /
 
Azt már ellenőriztem. Ha fals levegő lenne akkor nem szegény keveréket kellene Írni a hibára, az aktívszénszűrőtől merre megy a levegő ami a tankfelől jön, nem ott van szelepprobléma?Nem zár vagy nem nyit?
A hozzászólás módosítva: Ápr 24, 2015
(#) szmore69 hozzászólása Ápr 24, 2015 /
 
Tudnátok ajánlani valakit octavia óracsoport javításra? Hirtelen leesnek a mutatok majd visszajön minden. Gondolom másnak is volt már ilyen problémája.?
(#) Amarton válasza szmore69 hozzászólására (») Ápr 24, 2015 /
 
Ajánlom magamat
(#) zolika60 válasza szmore69 hozzászólására (») Ápr 24, 2015 /
 
Nézz szét a képek között. Hasonló hiba többször volt.
(#) VIM válasza Zolika25 hozzászólására (») Ápr 24, 2015 /
 
Szia! Van ennek a motornak egy sajátságos levegős része, ami sok mindent meghatároz működés szempontjából. Ezen az oldalon nézd végiga képeket és látni fogod a mágnesszelepet és a hozzá tartozó vákuumdobozt amit ez a mágnesszelep vezérel. EZ határozza meg, hogy melyik szívócső van használatban a levegő motorba engedéséhez. A fordulattól függ, hogy a hosszú vagy a rövid, vagy ezek kombinációja szerepeljen szíváskor. A vákuumdoboz membránja fel szokott keményedni és kitörik, és már nem is működteti megfelelően a levegős rendszert. Ennek nincs konkrét hibakódja de ami eltárolódott abban utalnak a megoldások között a levegős rendszer hiányosságára.
(#) Zolika25 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 25, 2015 /
 
Köszönöm a tanácsot! Én is úgy gondolom, hogy arrafelé lesz a hiba! Mert a z alapjárat ingadozás hidrotőke csere után jött elő! Akkor meg a nagy műanyag szívósor is le volt véve! Igaz a folytószelepet is kitisztítottam!
(#) VIM válasza Zolika25 hozzászólására (») Ápr 25, 2015 /
 
A légszekrényt (szívósort) új tömítésekkel raktad vissza és azok jól illeszkedtek? A fojtószelepállás nyilván azért nem áll alapra, mert tömítetlen a légszekrény és az ahhoz csatlakozó részek valamelyik alkateleme. Csavarok meg lettek húzva minden ponton?
(#) VIM válasza szmore69 hozzászólására (») Ápr 25, 2015 /
 
Szia! EZT az írást figyelmesen olvasd el és sok mindenre választ kapsz, mert valószínű, hogy a hiba ezen a részen keresendő.
(#) szmore69 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 25, 2015 /
 
Köszönöm . Akkor újra a szerelőhöz remélem megtaláljuk a forrást.
(#) szmore69 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 25, 2015 /
 
Szia Még 1 kérdés VIM akkor a lámpát hidegindításnál kell bedobnia vagy az nem törvényszerű ? Később is beadhatja mondjuk meleg motornál menet közben?
(#) VIM válasza szmore69 hozzászólására (») Ápr 26, 2015 /
 
A motorhiba lápa kijelzése egy hosszabb ideig tartó meghibásodás fennállásának az oka lehet és ez t kellene kideríteni, hogy ez a dolog mikor következik be. Ezért volna jó ha az indítás már diagolva történne. Az alkatelemek és azok csatlakozásainak tüzetes vizsgálata biztosan találni fog hiányosságot, mert már nem fiatal az autó.
(#) Hosszulabu válasza szmore69 hozzászólására (») Ápr 26, 2015 /
 
Magad is megtudod javítani !
Óracsoport
A hozzászólás módosítva: Ápr 26, 2015
(#) szmore69 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 26, 2015 /
 
Szia a szekunderlevegő-szivattyú indul és kb 65-70 mp belül leáll. Eddig jó gondolom legalább az megy. A műszeres indítás majd talán a hétvégén. Köszönöm a segítséget VIM.
(#) Matyi18 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 26, 2015 /
 
Igen, ilyen fajta a szenzor, de biztos rossz, hiszen gyakorlatilag mindegy, hogy rajta van-e a csatlakozó, vagy sem, nem történik változás, a vezeték valószínűleg jó, mert meg lett patkolva egy ellenállással, és arra reagált a motor. Igaz ez csak 2 szálat szűrt ki a 4-ből (5.-ik hely üres).
Illetve nézegettem a szenzorokat, megkaptam az utasítást, hogy csak BOSCHT, újjonnan vagy bontottan, vagy kiütjük. Kínait nem éri meg, viszont van ebből is 2 fajta, csak a cikkszám különbözik, meg az ár... viszont nem tudom, hogy mi a különbség a kettő közt, miért drágább az egyik, mint a másik. (Ezekszerint az új adatok szerint azért holnap kimérem a dolgokat akkor már, hátha...)
(#) Zolika25 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 28, 2015 /
 
Szia! Tömítéseket nem cseréltem a szívósoron! Most rendeltem meg és délután kicserélem! Ennyit megér a téma! Hátha ez lesz a baj! Gondoltam még arra is, hogy az összes kis vákum csövet kicserélem bár nem látszik, hogy meg van repedve de hátha nem kell folytószelepet cserélni.
(#) jegesmaci73 hozzászólása Máj 1, 2015 /
 
Sziasztok,2008-as octavia,ball hátsó lámpában nem világít a két kicsi hejzetjelző.
Nem hátul van a probléma nem tudom hol,merre keressek tovább.
Ha lenne ötlet megköszönném.
(#) zolika60 válasza jegesmaci73 hozzászólására (») Máj 1, 2015 /
 
Mérj a lámpacsatlakozón feszültséget. Ha ott nincs, keress rossz biztosítékot. Ha az is rendben, akkor a vezetékeket mérd.
(#) Amarton válasza jegesmaci73 hozzászólására (») Máj 2, 2015 /
 
A műszerfal jelzi a hibát?
09-es vezérlő hibatárolójában mi van?
Kimenetiszt tesz után mi történik?
Az autó volt esetleg törve?
Ha nem biztosíték és nem vezeték, akkor nagy valószínűséggel a body computerben egy highside driver halt be.
Ez az IC egyszerre 4 funkciót lát el.
- bal hátsó index
- rendszámtábla világítás
- belső tér világítás
- bal hátsó helyzetjelző lámpa
Ha csak az egyik funkció rossz, akkor az IC egyik kimenete halt meg. Ha az összes, akkor lehet IC és lehet dióda is.
Következő: »»   131 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem