Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Szia! 2.0 TDi 16V 103kw motorkód: BKD gyárt.év: 2010.02
Sziasztok! Köszönöm a múltkori segítségeket! Most olyan problémám lenne a 2001-es 1-es octaviámmal, hogy a rádióm nem akar szinte semmit befogni. 1-1 rádiót a nagyobb városokba befog, de azokat se végig, és eléggé sisteregve. Most cseréltem benne rádiót, egy PIONEER MVH-170UB vettem. 1 fokkal jobb.
Mit nézzek meg benne? vagy van valamiféle jelerősítő ehhez? Köszönöm a segítséget!
Az antenna jel erősítője ment tönkre.Azt kéne kicserélni,vagy meggyógyittatni,valami elektronikai guruval. (Az antenna aljában van).
A hozzászólás módosítva: Ápr 18, 2015
Tudnátok segíteni abban, hogy 1.6 BGU motorkódos autónál hol találom a MAP vagy MAF (légtömegmérő) szenzort? Járhat az bármi bajjal, ha lehúzom a csatlakozóját és úgy használnám az autót? Első körben ezt szeretném kipróbálni, hogy ha lehúzom akkor is ugyan úgy ingadozik-e az alapjárat.
Na eljutottam ma a sráchoz, a MAF tényleg rossz, 2 megoldás lehet a későbbiekeben, vagy kikódolja, vagy bontott gyári szenzor. Illetve az az érdekes, hogy állítása szerint ő se látott ennyire rossz szenzort, olyan mintha rá se lenne dugva a csati. Szóval azzal a tesztel nem jutottam előbbre, hogy lehúztam róla, mert nem változott semmi.
Ezen a képen a két gyártó közötti bekötési eltérést és lábkiosztást szemlélteti. Elvileg akkor nálad EZ a fajta van beépítve (lapkás kivitel). Bővebben: Link Előbb talán még meg lehetne próbálni egy tisztítást és a programmal egy új installálást a motorvezérlőhöz.
Szia! Köszönöm a választ! Szerintem is jó a szonda! Most okosabbak azt mondták, hogy a folytószeleppel van gond mert nem megy le az értéke 0%-ra. De nem akarok beleugrani egy 40 ezres témába! Merre lehet a hiba? Már mindent megnéztem! Semmi ötletem!
Üdv mindenkinek octavia 2.0 benzines problémám van. AQY motorkód. A motorlámpa világít . Kiolvasáskor dús keveréket ír. a lambda szonda tesztelésre jól működik. Lehet hogy tankszellőztető szelep??? Köszi a válaszokat.
Most hogy felvetődött a tankszellőztető szelep kérdése, az mitől lehet hogy teletankolom a kocsit megyek vele mondjuk 100km-t majd lecsavarom a tanksapkát és bugyogást hallok, mintha vákuum lenne. Ez nem hinném hogy jó igaz?
Valóban nem, bár lehet, hogy manapság enyhe vákuum van a tankban. Régebbi gépeken a tanksapkán volt egy furat ennek megakadályozására.
Azt már ellenőriztem. Ha fals levegő lenne akkor nem szegény keveréket kellene Írni a hibára, az aktívszénszűrőtől merre megy a levegő ami a tankfelől jön, nem ott van szelepprobléma?Nem zár vagy nem nyit?
A hozzászólás módosítva: Ápr 24, 2015
Tudnátok ajánlani valakit octavia óracsoport javításra? Hirtelen leesnek a mutatok majd visszajön minden. Gondolom másnak is volt már ilyen problémája.?
Nézz szét a képek között. Hasonló hiba többször volt.
Szia! Van ennek a motornak egy sajátságos levegős része, ami sok mindent meghatároz működés szempontjából. Ezen az oldalon nézd végiga képeket és látni fogod a mágnesszelepet és a hozzá tartozó vákuumdobozt amit ez a mágnesszelep vezérel. EZ határozza meg, hogy melyik szívócső van használatban a levegő motorba engedéséhez. A fordulattól függ, hogy a hosszú vagy a rövid, vagy ezek kombinációja szerepeljen szíváskor. A vákuumdoboz membránja fel szokott keményedni és kitörik, és már nem is működteti megfelelően a levegős rendszert. Ennek nincs konkrét hibakódja de ami eltárolódott abban utalnak a megoldások között a levegős rendszer hiányosságára.
Köszönöm a tanácsot! Én is úgy gondolom, hogy arrafelé lesz a hiba! Mert a z alapjárat ingadozás hidrotőke csere után jött elő! Akkor meg a nagy műanyag szívósor is le volt véve! Igaz a folytószelepet is kitisztítottam!
A légszekrényt (szívósort) új tömítésekkel raktad vissza és azok jól illeszkedtek? A fojtószelepállás nyilván azért nem áll alapra, mert tömítetlen a légszekrény és az ahhoz csatlakozó részek valamelyik alkateleme. Csavarok meg lettek húzva minden ponton?
Szia! EZT az írást figyelmesen olvasd el és sok mindenre választ kapsz, mert valószínű, hogy a hiba ezen a részen keresendő.
Köszönöm . Akkor újra a szerelőhöz remélem megtaláljuk a forrást.
Szia Még 1 kérdés VIM akkor a lámpát hidegindításnál kell bedobnia vagy az nem törvényszerű ? Később is beadhatja mondjuk meleg motornál menet közben?
A motorhiba lápa kijelzése egy hosszabb ideig tartó meghibásodás fennállásának az oka lehet és ez t kellene kideríteni, hogy ez a dolog mikor következik be. Ezért volna jó ha az indítás már diagolva történne. Az alkatelemek és azok csatlakozásainak tüzetes vizsgálata biztosan találni fog hiányosságot, mert már nem fiatal az autó.
Szia a szekunderlevegő-szivattyú indul és kb 65-70 mp belül leáll. Eddig jó gondolom legalább az megy. A műszeres indítás majd talán a hétvégén. Köszönöm a segítséget VIM.
Igen, ilyen fajta a szenzor, de biztos rossz, hiszen gyakorlatilag mindegy, hogy rajta van-e a csatlakozó, vagy sem, nem történik változás, a vezeték valószínűleg jó, mert meg lett patkolva egy ellenállással, és arra reagált a motor. Igaz ez csak 2 szálat szűrt ki a 4-ből (5.-ik hely üres).
Illetve nézegettem a szenzorokat, megkaptam az utasítást, hogy csak BOSCHT, újjonnan vagy bontottan, vagy kiütjük. Kínait nem éri meg, viszont van ebből is 2 fajta, csak a cikkszám különbözik, meg az ár... viszont nem tudom, hogy mi a különbség a kettő közt, miért drágább az egyik, mint a másik. (Ezekszerint az új adatok szerint azért holnap kimérem a dolgokat akkor már, hátha...)
Szia! Tömítéseket nem cseréltem a szívósoron! Most rendeltem meg és délután kicserélem! Ennyit megér a téma! Hátha ez lesz a baj! Gondoltam még arra is, hogy az összes kis vákum csövet kicserélem bár nem látszik, hogy meg van repedve de hátha nem kell folytószelepet cserélni.
Sziasztok,2008-as octavia,ball hátsó lámpában nem világít a két kicsi hejzetjelző.
Nem hátul van a probléma nem tudom hol,merre keressek tovább. Ha lenne ötlet megköszönném.
Mérj a lámpacsatlakozón feszültséget. Ha ott nincs, keress rossz biztosítékot. Ha az is rendben, akkor a vezetékeket mérd.
A műszerfal jelzi a hibát?
09-es vezérlő hibatárolójában mi van? Kimenetiszt tesz után mi történik? Az autó volt esetleg törve? Ha nem biztosíték és nem vezeték, akkor nagy valószínűséggel a body computerben egy highside driver halt be. Ez az IC egyszerre 4 funkciót lát el. - bal hátsó index - rendszámtábla világítás - belső tér világítás - bal hátsó helyzetjelző lámpa Ha csak az egyik funkció rossz, akkor az IC egyik kimenete halt meg. Ha az összes, akkor lehet IC és lehet dióda is. |
Bejelentkezés
Hirdetés |