Fórum témák
» Több friss téma |
A technika ördöge megszállta a gépemet. Ez a másik hozzászólás is neked volt vímezve, valamiért mégis nekem szól. Az R 020, 20 Ohm/ 3W-os. Az L 304-es ( vagy 403-as) mikroinduktivitás értékét sajnos nem találom. De viszont kezembe akadt két fórumtárs javítási tanácsai. Fórum 226-ik oldal. Ők kiveséznek mindent, ezzel a táppanellal kapcsolatban.
Sziasztok! Van egy gorenje wa65205 -ös szörnyetegem ami nem hajlandó forgatni a dobot,minden más működik. A dob csak pöccen egyet és kész,közben fűti a vizet csak nem mozdul a dob majd egy idő után leáll f7 hibakóddal és ki szivattyúzza a vizet. Érdekes mer Elvileg az f7 szivattyú probléma v dugulás v ilyesmi. Viszont ilyen problémája nincs. A motor vezérlő inverteren pufferén mértem feszt és amikor kéne indulni a motornak akkor húz a relé és megjön a 325V előtte csak 200. Nagyon tanácstalan és nagyon amatőr vagyok. Hibásan vettem a gépet olcsóért,de ha nem sikerül megjavítani a nejem megöl. Kérlek segítsetek ha tudtok. Köszönöm Gyula....
Meg kéne próbálni meghajtani a motort külön.Tachogenerátort(forgásérzékelő) ellenőrizd.Elvileg mágnes van a végén egy tekercsel de lehet már HALL generátoros is.Vezetékszakadást keress.
De most nézem nagy valószínűséggel érintőpanel csere lesz.
Ezt nézegesd meg rendesen: Bővebben: Link
Forgás érzékelő működik szépen,ez még mágneses,érintő panelt egyszer már cserélték elektronikával,de az működik is rendesen. Kicsit olyan mintha szénkefe hiba lenne,csak hát ez nem szénkefés motor...