Fórum témák
» Több friss téma |
Szerintem nem a legjobb megoldás, mert kívülről szabotálható. Jobban preferálom egy jól elhelyezett PIR beszerelését.
Egy új, vékony /esztétikus/ kivitel szépen rácsavarozható a nyíló szárnyra. Természetesen az ajtófélfánál /nyilván itt műanyag félfánál / hasonlóképpen. Amennyiben a vezeték falban érkezik, akkor csak ez a két elem lesz átható. Én legalábbis így tennék!
Üdv. Subi
Ez a PIR amit említettél ez pontosan micsoda?
Még nem halottam róla!
Mozgásérzékelő, passzív infra... Bővebben: Link
Jó az, mert így tudsz követő zónát beállítani. A PIR egyedül szerintem nem e legjobb, kell a relé is és a PIR is.
Ha az infra van csak akkor az késleltetett lesz és a betörőnek is megadja a belépési késleltetést. Ha az ablakon jön be a betörő (az ajtó mellett pl. amit ugyan az az infra figyel), akkor egyből riaszt ha van reed is. Ha nincs relé akkor késleltet az ablakon bejövetelkor is a PIR.
Lenne egy kérdésem ezt tükrözve kell kinyomtatni? (még kezdő vagyok )
A hozzászólás módosítva: Okt 4, 2012
Sziasztok !
Megépítettem a Wangi-féle riasztót. Minden jól működik. De úgy naponta egyszer kiírja hogy PIC restart és újraindul vagy ha nem ezt akkor az LCD-n mindenféle karaktereket kiír csak nem azt amit kellene, egy újraindítás után minden működik tovább. (A 7805-ös stab.IC. nagyon melegszik,még hűtőbordán is langyos. Valaki megtudná mondani mi a baj? Mellékelem az általam tervezett nyákrajzot is. Idézet: Valószínű hogy a tápfesz csökkenés miatt csinálja a restartokat , a stab ic nek nem szabad melegedni ekkora terhelés mellett , nézd át a nyákot mi okozza a túlzott áramfelvételt ... „A 7805-ös stab.IC. nagyon melegszik,még hűtőbordán is langyos.”
Mekkora tápfeszt kap a 7805? Ha 12V akkor nem melegedhet, kivéve ha a kijelző világítása folyamatos!
Ha a BC639-et a nyákrajznak megfelelően ültetted be, akkor azt mindenképpen nézd át! Az MCLR lábra a22K nagyon sok! Javasolt 1K és 100n!