Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   22 / 48
(#) stefi54 válasza akos_ hozzászólására (») Dec 7, 2015 /
 
Szia!
Nekem egyszer volt hasonló jelenség,az volt a probléma hogy a hátsó ablakmosó egy vékony rézcsövön bevezeti a vizet a tengelyközéphez.
Ez a rézcső megszorult a furatában,és elnyíródott.
Ezután már simán beszivárgott a víz az elektromos részhez,és zárlatot okozott.
Volt hogy az első ablaktörlő bekapcsolásnál a hátsó is elindult.
A hátsó ablakmosó a szélvédő közepére spriccel,ha eltörik a cső,akkor a vízsugár is fordul a lapáttal.
Remélem tudtam segíteni.
Jelezz ha ez volt a probléma!
(#) akos_ hozzászólása Dec 8, 2015 /
 
Szia! Koszonom a segitsegedet, mindenkepp utana fogok nezni. Sajnos csak hetvegen tudom megnezni, mert hetkoznap mar sotet van, mire hazaerek a melobol.
(#) ranti válasza stefi54 hozzászólására (») Dec 8, 2015 /
 
Szia Stefi 54!

Tudtál valamit kezdeni a hátsó ablaktörlő priccelővel? Nekem ugyan ez volt, a finom portól elkoszolódott a tengelyközép, megszorult és utána a fúvókát tartó műanyag átvezető csövet a lapát mozgása kitörte. Külön nem kapható az a műanyag cső, csak komplett mechanikával, elektronikával, kb. 50 ezer volt, amikor néztem. Bontottan is legolcsóbban 17 ezer volt, ha van egyáltalán. Nagyon kéne néha a hátsó mosás, de így nem működik. Valami olcsóbb megoldás, vagy a törött alkatrész pótlására egyéb ötlete esetleg van valakinek?
(#) zolika60 válasza ranti hozzászólására (») Dec 8, 2015 /
 
Lehet olyan lapátot kapni, amin rajta van a spriccelő fúvóka. Mondjuk ehhez kell egy lyuk az ajtóba a csőnek, de egyszerű és olcsó megoldás.
(#) stefi54 válasza ranti hozzászólására (») Dec 8, 2015 /
 
Szia!
Persze hogy tudtam,de lehet hogy szerencsém volt.
Egyszerűen vettem egy bontott komplett hátsó ablaktörlőt motorral,elektronikával, mechanikával együtt.
Ha jól emlékszem 5-6 ezer + posta 1000 ft volt.
Beszereltem és kész.
A net-en van egy csomó hely ahol megnézheted, Vatera- Jófogás- Racing bazár,vagy egyszerűen beírod hogy Golf-4 hátsó ablaktörlőmotor eladó,
Ha szerencséd van rátalálsz.
(#) lanti válasza ranti hozzászólására (») Dec 10, 2015 / 1
 
Nem kell költségekbe verned magad ! Ezt másnak is mondom,hogy nagyon ronda plusz cső a hátsó törlőn!

Megoldás: antenna!! teleszkópos a megfelelő teleszkóp tagig bontod vissza és megvan a krómozott sárgaréz csöved 500Ft-ért legalábbis annyi egy itt nálunk az elektronikai boltban.

Ebbe szépen ül a fúvóka a másik felére rá lehet melegíteni a műanyag csövet. Nálam 3 éve van bent tökéletes!
(#) akos_ hozzászólása Dec 11, 2015 /
 
Lenne meg egy problemam. Vettem egy yatour-t (virtualis cd tar, googleba megtalaljatok) a kocsiba, de nem kotottem neki be a gnd-t, mert nem talaltam olyan helyet, ahova ra tudtam volna kotni, de enelkul is mukodik a cucc. Tegnap viszont azt vettem eszre, hogy egy nehany ora hasznalat utan elegge felmelegszik. Letezik, hogy mindez amiatt van, hogy nem adtam neki gnd-t? Ha igen, akkor hol talalok a radio kornyeken egy olyan pontot, ahova rakothetem?
(#) akos_ hozzászólása Dec 12, 2015 /
 
Közben délután szétbontottam a csomagtér ajtót, hogy megnézzem az ablaktörlőt. Nincs beázva semmi, konkrétan az ablakmosó csövén nem jön semmi víz, még akkor sem ha az ablakmosást bekapcsolom. Látszólag nincs repedve a cső. Ablaktörlésnél az ablakmosó nem fordul a lapáttal, tehát eltörve sincs.
(#) lanti válasza akos_ hozzászólására (») Dec 13, 2015 /
 
Elöl van a szivattyúja, az ablakmosó tartályon. Hallgasd meg nyom-e ha nyom akkor valami dugulás lehet.
(#) akos_ hozzászólása Dec 14, 2015 /
 
Igen, most azt fogom megnezni. Lehuzom a hatra meno csovet a motorrol, es ha jon viz, akkor valszeg a cso dugult el.

Egyebkent hatra hol van elvezetve a cso? Jobb oldalon az ajtok folott?
(#) lanti válasza akos_ hozzászólására (») Dec 15, 2015 /
 
Igen jobb oldaliban van ha jól tudom.
(#) akos_ hozzászólása Dec 16, 2015 /
 
Az kiraly. Pont az elso ajto folott foltos a kaprit, mintha be lenne azva. Akkor ott lesz a problema.
(#) VIM válasza lanti hozzászólására (») Dec 16, 2015 /
 
Szia! Nézd meg ezeket a képeket, talán a segítségedre lesznek. Ha nem írtál motorkódot csak így tudnék hozzászólni a problémához. Ha jól láttam a robbantott rajzon akkor valahol hátul a csőszakaszban még mutat egy szűrőt, vagy visszacsapószelepet a rajz de szám nincs hozzá rendelve.
(#) Benteng17 hozzászólása Dec 16, 2015 /
 
Sziasztok! Már írtam korábban, hogy néha felvillan a töltésjelzőm, olyankor gyengébb a világításom és a fűtésem is. Elvittem szerelőhöz kicserélte a generátorban a görgőket, fesz szabályzóm jó azt mondta. Jöttem vele haza, mikorra víz tökéletes hőfokot elérte, szépen lassan odaléptem neki és megint felvillant( ez már előtte is így volt, hogy pl: 100km/h ugyan azon a fordulaton 1X csak felvillan majd lassítok váltok és kialszik), azt viszont nem tudom fűtés meg világítás most is gyengébb volt-e mert nem használtam. Mit kéne még megnézni testkábel?
(#) VIM válasza Benteng17 hozzászólására (») Dec 16, 2015 /
 
Akkor talán mégis csak fesszabályzó!? Említetted a töltögetést az akkunál, azt ugye nem a kocsiban a helyén töltögetted rajtahagyott sarukkal?
(#) akos_ hozzászólása Dec 16, 2015 /
 
Koszi VIM! Egyebkent ALH motorkodu a kocsi.
(#) Benteng17 válasza VIM hozzászólására (») Dec 16, 2015 /
 
nem nem mindig kivettem az akut. Ezek után lesz pofája elkérni pénzt agyonverem. Egyébként valamiért 3200es fordulaton 5ikben csak iylen 140-150-160km/ht bírok menni utána megtorpan az autó turbó most lett rajta cserélve. Nem tudom bármi összefüggés van-e a kettő között, csak mert ez is akkor jelentkezik ha kicsit pörgetem.
(#) Benteng17 hozzászólása Dec 18, 2015 /
 
Probléma megoldva ékszíjtárcsa volt a ludas! Ma találtam még egy kis érdekességet:
http://kepfeltoltes.hu/151218/WP_20151218_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
(#) VIM válasza Benteng17 hozzászólására (») Dec 18, 2015 /
 
Nézegettem ezt a turbó problémát amit említettél és erre a szelepre gondoltam hogy probléma lehet vele. Ezen az oldalon a lap alján van róla bekötési rajz, hogy hogyan van csatlakoztatva a levegős rendszerbe. A belsejét talán ki lehet tisztítani és meg lehet próbálni, hogy javult-e az állapot. A csatlakozó csöveknek épnek kell lenniük, javasolják a szilikon anyagúakat, mert azok nem töredeznek ki és színesben is kaphatóak abban az átmérőben. Persze nem értek a dízelekhez de én ezt nézném meg először a sorban.
(#) Benteng17 válasza VIM hozzászólására (») Dec 18, 2015 /
 
Megnézem majd mindenképp bár turbóm nemrég volt cserélve (csövek is) másfél hete vagy valahogy így. Viszont van még 1 érdekesség a légtömegmérő csatlakozó körül, bár azt ahol a generátort is csináltattam azt mondták, hogy okés a dolog, itt egy képe az érdekességről:
Bővebben: Link
Valószínű, hogy vagy az a rossz vagy pedig a turbó szabályzó szelep amit te is linkeltél, de jelenleg úgy vagyok, hogy ezek ráérnek úgysem használom pályán az autót, sajnos nagyon sikerült belenyúlnom a vásárláskor
A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2016
(#) Benteng17 hozzászólása Dec 18, 2015 /
 
Ja igen kösz szépen a linket. Megnéztem, mért lenne ugyan az mint a képen
Ugyan is nekem ugyan olyan turbó szabályzóba megy bele? de a csövekre úgy csatlakozik mint a rajzon van, csak utána ez nem egy egyszerű dologba megy mint a rajz is mutatja, hogy 1 oldalt vannak a csövek hanem ugyan úgy mindkét oldalt. Itt is van a képen látni a csövek mögött megbújik és attól jobbra van a fehér tetejű szelep.
Bővebben: Link
Egyébként negyedik fokozatban pörög többet is mint 3200 és nem torpan meg.
A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2016
(#) VIM válasza Benteng17 hozzászólására (») Dec 18, 2015 /
 
Azt a sok képet azt gondoltam értő szemmel nézed végig és találsz benne infót amire én csak hajaztam. Amit mutatni akartam volna az ezen az oldalon van és még a motor kód is stimmel. A fordító segít ha valami nem volna tiszta. Ez a szelep N75 néven ismert .....
(#) stefi54 válasza Benteng17 hozzászólására (») Dec 19, 2015 /
 
Komplett turbót cseréltél,újat?
Vagy csak középrészt,esetleg bontottat?
Mert ha igen akkor előfordulhat hogy a lamellás turbó geometriaszabályzó megakad,nem jön vissza nagy fordulaton,és a komputer leszabályoz turbótúlnyomás miatt.
Ezért is előfordulhat a megtorpanás.
Próbáld meg ilyenkor levenni a gyujtást egy pillanatra,ha utána megint gyorsul rendesen,valószínű ez a baj.
Ezt egyébként ki lehet olvasni,hibajelet hagy a komputerben.
Ha ez a baj,lehet hogy a geometriaszabályzóban lerakódott korom kitisztítása elegendő.
(#) Benteng17 válasza stefi54 hozzászólására (») Dec 20, 2015 /
 
bontott turbót kapott és igen az egészet.
Pörög utána nem kell leállítanom meg megtorpan néha 120 körül utána még 150ig megyek vele néha úgy hogy már csak akkor nem megy mikor 150et elértem, meg 4ikben pörög többet is
(#) Benteng17 hozzászólása Dec 22, 2015 /
 
Ma reggel INSP hibakóddal indultam. Jól tudom, hogy ez csak egy ilyen szerviz figyelmeztetés lenne ?
(#) VIM válasza Benteng17 hozzászólására (») Dec 22, 2015 /
 
Az volna, nincs jelentősége ha csak elfelejtették kinullázni a szervíz alkalmával. Vagy a kilométer vagy az idő intervallum telt le "valamiből". Van olyan jutubos videó ami megmutatja, hogy hogyan kell kiütni a műszerfalon található gomb segítségével és a gyk.-val. Úgy keresd, hogy "insp reset". vagy ha így könnyebb
(#) Benteng17 válasza VIM hozzászólására (») Dec 22, 2015 /
 
azt már reggel orvosoltam h ne lássam minden indításnál csak az érdekelt, hogy ez valami komolyabb jelzés-e, de ahogy írtad nem, így megnyugodtam, köszönöm!
(#) MikeeNl hozzászólása Dec 26, 2015 /
 
Sziasztok!
Golf 4 benzin,2.0,2000
Egy olyan kerdesem lenne, hogy radio csere volt es 1-2 napig jo volt aztan azota semmit nem reagal a radio.A cd-t kiadja de azon kivul semmi.Meregettem a csatlakozon multimeterrel es kulcs nelkul az egyik szalon 9 volt koruli ertek van es van egy ami 3 volt kb.Gyujtassal van 12 volt is masikon.Egyszer ahogy tuszkoltam vissza a radio kabeljeit,szetcsuszott az antenna kabel es lehet hogy hozzaert valami femhez,az lehet baj?Amugy minden mas mukodik rendesen(vilagitas,ablak,stb...)

Koszonom!
A hozzászólás módosítva: Dec 26, 2015
(#) akos_ hozzászólása Dec 27, 2015 /
 
Gamma 5 rádiónál miért van az, hogy bármit kötök a cd tár csatlakozójára, az folyamatosan 12v alatt van? Ugye fentebb írtam a yatourt, ami mint ma kiderült, kikapcsolt állapotban is melegszik, és a gyári cd tár is folyamatosan világít, még akkor is, ha a kulcsot kiveszem, és lezárom az autót.

Valamit már mókoltak volna vele korábban?
(#) rufika hozzászólása Dec 29, 2015 /
 
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne hogy mikor bemelegszik a motor és leállítás után nehezen akar elindulni az autó a hőgombám jó és a diagnosztika se mond rá semmit illetve ha akár hidegen is lefulladok vele akkor is ezt produkálja de viszont ez az egész probléma nem mindig áll fent. Meg alapjáratról nagyobb gázadásra fullad.
Az autó 1998 golf4 1.8 20v AGN motorkóddal.
A hozzászólás módosítva: Dec 29, 2015
Következő: »»   22 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem