Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Ez biztos, hogy így van.
Nem érted a lényeget. Nem a csatlakozók számítanak hanem a művészi munka. Ezt légkeverésnek hívják.
![]()
Oda-vissza 7 és 8 ezer közt. De kit érdekel. Kerékpárt akkor is viszek mert Pétfürdőtől csak 7km. Viszont ha megismerem az utat odáig akkor már mehet a keró is.
A hozzászólás módosítva: Dec 17, 2015
Mármint a vonat költség 7-8 ezer?
Nem lebeszélni akarlak, csak egy ilyen táv nem gyaloggalopp. Másrészről (ha elfogadod tanácsként) érdeklödd meg az oda utazás előtt, hogy tényleg "kellesz" te most oda? Nem biztos, hogy jól veszi ki magát a meglepetésed. Másrészről a szállásod is biztosítanod kéne. Ne arra alapozz, hogy majd lesz valahogy.
Ha ragaszkodsz a bringához próbáld a merretekerjek weboldalt. Környékünkön ( ezt tudtam ellenőrizni) az összes fontosabb (és járható) földút is pontosan szerepel.
egy javasolt útvonal A hozzászólás módosítva: Dec 18, 2015
Egy teljesen OFF témát áthelyeztetek oda, ahol abszolúte offolja az elektronikai topicot!
![]()
Ne is törődj vele, itt már az off is off.
![]() ![]()
Ismer valaki windows rendszer alatti androidos emulátor programot? A csajszi telója nem kezeli a skypeot és a messenger meg az én gépemen nem megy.
Nagy valószínűséggel azért helyezték át, mert ott több a hozzáértő szaki, mint ebben a témában, így hamarabb kap választ a kérdésére.
Bluestacks?
Pendrive-ra felteszed és boot-olsz róla. Laptopon valamiért be volt lassulva (2 különbözőn is próbáltam) de asztali gépen stabil, TP-linkes stick-et is felismerte.Bővebben: Link
Mai művem, egy fenyőállvány. Ötletnek szánom, nem kell a fa törzsét faragni, öt perc alatt állványban van akár vékony, akár vastag törzsű fa.
A fa törzsét levágom a legalsó ágig, az állvány cső utáni részét ráfektetem a törzsre, a két kb. derékszögű laposvasba kerül a törzs. Két biliccsel -pld. AWAB- a laposvas mellett a törzset és a gömbvasat átkötve összehúzatom. Nyilván a bilincseket teljesen szét kell nyitni, úgy helyezhető fel. Ha ferde a fa, a lábakon, vagy a felső gömbvason lehet görbíteni, amelyek 10mm gömbvas. A cső feletti rövid szakasz azért van ki majd visszahajlítva, hogy a törzs néha vastagabb vége ne támassza ferdén a tötzset.
Az ötlet jó de én nem szórakoznék a bilinccsel, a támasztófülekre fúrnék pár "likat" és egyszerűen rácsavaroznám reiser csavarokkal a fát ..
A hozzászólás módosítva: Dec 20, 2015
Sziasztok!
Készítettem egy furnérdobozt. Bekentem lenolajkencével, jól néz ki. Mindenképp le kell lakkozni valamivel, vagy így is megfelelő? A cél, hogy ne koszolódjon be használat során. A hozzászólás módosítva: Dec 20, 2015
Attól még szívni fogja a port, kell rá egy záróréteg.
Ha bekenem faragasztóval, megfelel? Az elvileg száradás után átlátszó lesz.
Nincs lakk itthon.
Az nem jó. Méhviaszos cipőápolóval kend át kétszer.
Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Dec 20, 2015
Ha van otthon, 1 rész méhviaszt olvassz össze 4 rész lenolajjal. Ha kihűlt kenheted.
Ma pedig a Máv-nosztalgia igáslovai...
Több helyen olvastam a "Vezér" visszaemlékezését az esetről.
Engem nagyon meghatott...
Bizony, nagyon szeretik és megbecsülik ezeket a mozdonyokat, lévén az első nagyteljesítményű (2000 lóerő) dízelmozdony volt Magyarországon. Ma például összeszedték mind a 6* megmaradt és működőképes darabot, hogy levigyék Tapolcára, ahová a sokáig tartoztak.
Bővebben: Link Igazság szerint 9 darab van. Ebből 5 a Máv-nosztalgiánál, 2 a Nohab-GM alapítványnál. Hihetetlen, de vasútbarátok raktak össze annyi pénzt, amiből megvették és felújították a 10-est. A kettesen egyenlőre dolgoznak, de nagy esély van rá, hogy egyszer működni fog. A maradék 2 darab, a Kárpát Vasút tulajdona, csak ezeket néhány éve importálták.
Hamár ennyire témánál vagyunk, azt nem tudni hogy 375, vagy 424 esek mikor lesznek befogva nosztalgia járatként, ráadásul ami nem csak Pest környékén közlekedik hanem mondjuk országszerte felbukkan?
Az pedig külön pikantéria, hogy motorjuk kétütemű
![]()
Amennyire jól tudom, 375-ös ből nincs működőképes példány, de pl. Vácon találhatsz egyet kiállítva. 424-es is csak egy működik, az viszont szokott járkálni, ha nem is gyakran. ITT elolvashatod, hova fog jövőre menni nosztalgiajárat.
Itt meg egy kép az egyetlen működő 424-esről, amint tavaly Áprilisban megy Vác felé...
Hangjuk se semmi...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |