Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   23 / 48
(#) VIM válasza rufika hozzászólására (») Dec 29, 2015 / 1
 
Szia! A motorhőfok érzékelője így néz ki és csak kettő szál van bekötve, egy barna/kék és egy kék vezeték. Ezt az érzékelőt ennyi idő után valószínű, hogy már cserélni kell majd. A másik gyanús alkatrész pedig EZ volna, a tankszellőztető szelep. Ennek ütemes kattogó hangot kell hallatnia ha a motor bemelegedett, előtte zárva kell lennie. Ez a két dolog a legegyszerűbb amit meg lehet vizsgálni mindenek előtt, a többi az összetettebb ezeknél.
(#) rufika válasza VIM hozzászólására (») Dec 29, 2015 /
 
Szia!
A tank szellőztető szelepem nem kattog viszont akkor merre találom ezt a motorhőfok érzékelőt illetve ez akkor egy másik érzékelő mint a hűtőfolyadék érzékelő vagy ugyan az mer ha az akkor nekem 4 vezeték csatlakozik rá és zöld színű a gomba
A hozzászólás módosítva: Dec 29, 2015
(#) VIM válasza rufika hozzászólására (») Dec 29, 2015 / 1
 
Ha a tankszellőztető nem kattog, talán be van ragadva, fel van akadva de az probléma ha nem végzi a dolgát, mert ott fals levegőt fog szívni a rendszer. Ez a szelep hidegindítás alatt nem dolgozik csak ha már meleg a motor. Az ECT szenzor az valószínű, hogy nem bele való a kocsidba, mert ha még klímás volna a kocsi akkor sem zöld színű a gomba hanem ilyen fehér. Az pedig, hogy hol található az a robbantott ábrákon jól látszik de közel a termosztáthoz.
(#) mtomihun válasza VIM hozzászólására (») Dec 29, 2015 1 / 1
 
G4-ben 2 vezetékes gombával még nem találkoztam, amit te linkeltél az tuti nem jó bele!
Szerinted Rufika autóján levágták a 2 vezetékes csatit, és felraktak helyette egy 4 vezetékest?
(#) VIM válasza mtomihun hozzászólására (») Dec 29, 2015 / 1
 
Szia! Akkor ezek a programok nem jók amiket használok? Az etkában megnézem a motorkódhoz tartozó kérdéses alkatrészt, majd az autodatában a kocsitípushoz és motorkódhoz tartozó kapcsolási rajzot ..... nálam még eddig mindig stimmelt minden. Ezek szerint mégsem így van?
(#) zolika60 válasza mtomihun hozzászólására (») Dec 29, 2015 / 1
 
VIM is négyvezetékes gombát LINK-elt, csak azt írta két vezeték van bekötve. Persze változnak ezek a dolgok össze vissza, hogy nehezebb dolga legyen a szerelőnek. Sajnos a programok sem mindig jók. Ezért is hagytam abba egyenlőre az autó javítást többek között.
(#) VIM válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 29, 2015 / 1
 
Van benne valami ..... mert a vividben már volt, hogy én sem értettem a dolgot amit közölni akart. Mindegyiknek meg van az erőssége és a gyengéje is azért nézem meg több helyen is a kérdéses részleteket. De én nem is szerelek autót, mert ilyesmire nincs időm de a sajátomra muszáj, azon is csak elektromos dolgot, mert a többi az olajos munka.
(#) mtomihun válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 29, 2015 / 1
 
Ez szerintem két vezetékea, vagy rosszul látom? Ezt is VIM linkelte, hozzátéve hogy nem zöld 4 vezetékes, hanem fehér 2 vezetékes kell.

4 vezetékes kell bele. Mind a 4 szál be van kötve, dupla jeladó. 2 szál adja a jelet a motorvezérlőnek, 2 szálon a műszerfalba megy a jel.
A hozzászólás módosítva: Dec 29, 2015
(#) rufika válasza mtomihun hozzászólására (») Dec 29, 2015 /
 
Igen mer ami 2 vezetékes az csak a klímámnak a hőkorlátja azt tudom azt nyáron cserélnem is kelett
(#) VIM válasza mtomihun hozzászólására (») Dec 30, 2015 / 1
 
Hol írtam én olyan szót, hogy "kell"? .... de olyat igen, hogy "valószínű" és ugye nem mondta a kérdező, hogy klímás a kocsija. Azért ollóztam be a progi oldaláról a modell, évjárat, motorkód szerinti összes ECT-re vonatkozó cikkszámot, hogy el lehessen dönteni a kérdést. Az alkatrész kereskedések is ezzel dolgoznak csak az övékben meg van a helyettesítő komponens is gyártókra lebontva.
(#) VIM válasza mtomihun hozzászólására (») Dec 30, 2015 / 1
 
Hát én kerestem a négyvezetékes megoldásokat de sehol sem találtam, még a gyári rajzokban sem. Feladom.
(#) rufika hozzászólása Dec 30, 2015 /
 
Sziasztok a problémám megoldódott kicseréltem a gombát sárga/feketére és láss csodát működik rendesen minden hidegen melegen kifogástalanul indul. Az érzékelőbe 2 darab ellenállás van ami hőre változik de ezt gondolom nem kell elmondanom viszont az egyik ellenállás ami az óra csoport fele megy az az összes ilyen 4 vezetékesbe megegyezik mer minek gyártottak volna külön minden gombához óracsoportot viszont a másik ellenállás értéke nem mindegy amit az ecu figyel és a programok csak ezt az oldalt jelölik mert ez a lényeg kolega is azért látta csak 2 vezetékesnek mert az óra felőli ellenállás egy és ugyan az mindegyikbe. Köszi szépen mindenkinek a segítségét és boldog új évet.
(#) VIM válasza rufika hozzászólására (») Dec 30, 2015 /
 
Annak csak örülök hogy sikerült megoldani a problémát de ezek szerint jól adja meg a program az adatokat.
(#) zolika60 válasza mtomihun hozzászólására (») Dec 30, 2015 /
 
Én erre a hozzászólásra gondoltam. Itt egy négyvezetékes gombát LINK-elt.
(#) mtomihun válasza VIM hozzászólására (») Dec 30, 2015 /
 
Én csak a gyári alkatrészeket, ill rajzot ismerem, és ott nincs 2 vezetékes.
A gyári, mégiscsak gyári, max a beazonosítással lehet baj!
(#) mtomihun válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 30, 2015 /
 
Oké, de a hozzászólásban ott is az szerepel, h 2 szál van bekötve. Az igaz, h a motorvezérlőbe 2 szál megy, de a másik kettő nem lóg a levegőben!
(#) Benteng17 hozzászólása Dec 31, 2015 /
 
Tegnap reggel indulás előtt ellenőriztem a hűtővizet, hogy esetleg nem e fogyott belőle( majdnem a max szinten volt öntve) erre most agyig volt, konkréten kupak lecsavarás közben már folyt is ki. Ez mitől lehet?? néztem nem olajos, de valami nyomás problémára gondolok.
(#) rufika válasza Benteng17 hozzászólására (») Dec 31, 2015 /
 
Szia !
Ha meleg motornál csavartad le akkor semmi gond nincs természetes.
(#) Benteng17 válasza rufika hozzászólására (») Dec 31, 2015 /
 
Igen ezt tudom, csak az a baj, hogy hidegnél volt :/
(#) Benteng17 hozzászólása Dec 31, 2015 /
 
Meg a balról második porlasztócsúcsnál és érezhető, hogy mintha jönnek ki a levegő. Szombati program megint megvan.
(#) VIM válasza Benteng17 hozzászólására (») Dec 31, 2015 /
 
Nem ismerem a dízeleket de nekem úgy tűnik mintha gázosodna a vízhűtő rendszer. Nincsenek benne pezsgésre utaló mikrobuborékok?
(#) Benteng17 válasza VIM hozzászólására (») Dec 31, 2015 /
 
(#) VIM válasza Benteng17 hozzászólására (») Dec 31, 2015 /
 
Sehol sem ereszt a hűtőrendszer, nem csepeg valahol, szivattyú tengelynél? A tágulási kupakja jól zár? Ha nem zárt a rendszer, akkor ugyan ilyen esetet produkálhat, mert valahol fals levegőt szív be vagy a kipufogógáz bejut valahol. Milyen szaga van a lének?
(#) Benteng17 válasza VIM hozzászólására (») Dec 31, 2015 /
 
Ha bárhol eresztene akkor az hosszabb állás után csak csak meglátszódna. Sima fagyálló illata van. Szombaton szét lesz kapva.
(#) Benteng17 hozzászólása Jan 2, 2016 /
 
Termosztát rossz, az már biztos.
Egyik cső jég hideg volt, másik melegebb( de nem 91 fokos) .Csere után kitakarítjuk a hűtőt azt utána ha még továbbra is fennáll a nyomás a rendszerben akkor bontás tovább. Hűtővíz kupak lecsavarás után nyomta kifelé a fagyállót.
A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2016
(#) mtomihun válasza Benteng17 hozzászólására (») Jan 2, 2016 /
 
Miből gondolod, h rossz a termosztát?
Abból, h az egyik cső melegszik, a másik nem?
Az alsó cső csak akkor kezd el melegedni, ha a motor elérte az üzemi hőfokot.
(#) Benteng17 válasza mtomihun hozzászólására (») Jan 2, 2016 /
 
szererőm mondta, elvileg már elérte akkor
(#) Thomas2 hozzászólása Jan 20, 2016 /
 
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.Nem nyílik a tankajtó. Szakember kell hozzá vagy én is megtudom oldani valahogy.
(#) VIM válasza Thomas2 hozzászólására (») Jan 20, 2016 /
 
Szia! Hallani a motor hangját amikor megnyomod a gombot? Nem lehet, hogy be van fagyva? Esetleg jégoldó odajuttatása a fedél körüli tömítéshez?
(#) zolika60 válasza Thomas2 hozzászólására (») Jan 20, 2016 /
 
A csomagtartóból nem nyitható?
Következő: »»   23 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem