Fórum témák
» Több friss téma |
Szia! A motorhőfok érzékelője így néz ki és csak kettő szál van bekötve, egy barna/kék és egy kék vezeték. Ezt az érzékelőt ennyi idő után valószínű, hogy már cserélni kell majd. A másik gyanús alkatrész pedig EZ volna, a tankszellőztető szelep. Ennek ütemes kattogó hangot kell hallatnia ha a motor bemelegedett, előtte zárva kell lennie. Ez a két dolog a legegyszerűbb amit meg lehet vizsgálni mindenek előtt, a többi az összetettebb ezeknél.
Szia!
A tank szellőztető szelepem nem kattog viszont akkor merre találom ezt a motorhőfok érzékelőt illetve ez akkor egy másik érzékelő mint a hűtőfolyadék érzékelő vagy ugyan az mer ha az akkor nekem 4 vezeték csatlakozik rá és zöld színű a gomba A hozzászólás módosítva: Dec 29, 2015
Ha a tankszellőztető nem kattog, talán be van ragadva, fel van akadva de az probléma ha nem végzi a dolgát, mert ott fals levegőt fog szívni a rendszer. Ez a szelep hidegindítás alatt nem dolgozik csak ha már meleg a motor. Az ECT szenzor az valószínű, hogy nem bele való a kocsidba, mert ha még klímás volna a kocsi akkor sem zöld színű a gomba hanem ilyen fehér. Az pedig, hogy hol található az a robbantott ábrákon jól látszik de közel a termosztáthoz.
G4-ben 2 vezetékes gombával még nem találkoztam, amit te linkeltél az tuti nem jó bele!
Szerinted Rufika autóján levágták a 2 vezetékes csatit, és felraktak helyette egy 4 vezetékest?
Szia! Akkor ezek a programok nem jók amiket használok? Az etkában megnézem a motorkódhoz tartozó kérdéses alkatrészt, majd az autodatában a kocsitípushoz és motorkódhoz tartozó kapcsolási rajzot ..... nálam még eddig mindig stimmelt minden. Ezek szerint mégsem így van?
VIM is négyvezetékes gombát LINK-elt, csak azt írta két vezeték van bekötve. Persze változnak ezek a dolgok össze vissza, hogy nehezebb dolga legyen a szerelőnek. Sajnos a programok sem mindig jók. Ezért is hagytam abba egyenlőre az autó javítást többek között.
Van benne valami ..... mert a vividben már volt, hogy én sem értettem a dolgot amit közölni akart. Mindegyiknek meg van az erőssége és a gyengéje is azért nézem meg több helyen is a kérdéses részleteket. De én nem is szerelek autót, mert ilyesmire nincs időm de a sajátomra muszáj, azon is csak elektromos dolgot, mert a többi az olajos munka.
Ez szerintem két vezetékea, vagy rosszul látom? Ezt is VIM linkelte, hozzátéve hogy nem zöld 4 vezetékes, hanem fehér 2 vezetékes kell.
4 vezetékes kell bele. Mind a 4 szál be van kötve, dupla jeladó. 2 szál adja a jelet a motorvezérlőnek, 2 szálon a műszerfalba megy a jel. A hozzászólás módosítva: Dec 29, 2015
Igen mer ami 2 vezetékes az csak a klímámnak a hőkorlátja azt tudom azt nyáron cserélnem is kelett
Hol írtam én olyan szót, hogy "kell"? .... de olyat igen, hogy "valószínű" és ugye nem mondta a kérdező, hogy klímás a kocsija. Azért ollóztam be a progi oldaláról a modell, évjárat, motorkód szerinti összes ECT-re vonatkozó cikkszámot, hogy el lehessen dönteni a kérdést. Az alkatrész kereskedések is ezzel dolgoznak csak az övékben meg van a helyettesítő komponens is gyártókra lebontva.
Hát én kerestem a négyvezetékes megoldásokat de sehol sem találtam, még a gyári rajzokban sem. Feladom.
Sziasztok a problémám megoldódott kicseréltem a gombát sárga/feketére és láss csodát működik rendesen minden hidegen melegen kifogástalanul indul. Az érzékelőbe 2 darab ellenállás van ami hőre változik de ezt gondolom nem kell elmondanom viszont az egyik ellenállás ami az óra csoport fele megy az az összes ilyen 4 vezetékesbe megegyezik mer minek gyártottak volna külön minden gombához óracsoportot viszont a másik ellenállás értéke nem mindegy amit az ecu figyel és a programok csak ezt az oldalt jelölik mert ez a lényeg kolega is azért látta csak 2 vezetékesnek mert az óra felőli ellenállás egy és ugyan az mindegyikbe. Köszi szépen mindenkinek a segítségét és boldog új évet.
Annak csak örülök hogy sikerült megoldani a problémát de ezek szerint jól adja meg a program az adatokat.
Én erre a hozzászólásra gondoltam. Itt egy négyvezetékes gombát LINK-elt.
Én csak a gyári alkatrészeket, ill rajzot ismerem, és ott nincs 2 vezetékes.
A gyári, mégiscsak gyári, max a beazonosítással lehet baj!
Oké, de a hozzászólásban ott is az szerepel, h 2 szál van bekötve. Az igaz, h a motorvezérlőbe 2 szál megy, de a másik kettő nem lóg a levegőben!
Tegnap reggel indulás előtt ellenőriztem a hűtővizet, hogy esetleg nem e fogyott belőle( majdnem a max szinten volt öntve) erre most agyig volt, konkréten kupak lecsavarás közben már folyt is ki. Ez mitől lehet?? néztem nem olajos, de valami nyomás problémára gondolok.
Szia !
Ha meleg motornál csavartad le akkor semmi gond nincs természetes.
Igen ezt tudom, csak az a baj, hogy hidegnél volt :/
Meg a balról második porlasztócsúcsnál és érezhető, hogy mintha jönnek ki a levegő. Szombati program megint megvan.
Nem ismerem a dízeleket de nekem úgy tűnik mintha gázosodna a vízhűtő rendszer. Nincsenek benne pezsgésre utaló mikrobuborékok?
Sehol sem ereszt a hűtőrendszer, nem csepeg valahol, szivattyú tengelynél? A tágulási kupakja jól zár? Ha nem zárt a rendszer, akkor ugyan ilyen esetet produkálhat, mert valahol fals levegőt szív be vagy a kipufogógáz bejut valahol. Milyen szaga van a lének?
Ha bárhol eresztene akkor az hosszabb állás után csak csak meglátszódna. Sima fagyálló illata van. Szombaton szét lesz kapva.
Termosztát rossz, az már biztos.
Egyik cső jég hideg volt, másik melegebb( de nem 91 fokos) .Csere után kitakarítjuk a hűtőt azt utána ha még továbbra is fennáll a nyomás a rendszerben akkor bontás tovább. Hűtővíz kupak lecsavarás után nyomta kifelé a fagyállót. A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2016
Miből gondolod, h rossz a termosztát?
Abból, h az egyik cső melegszik, a másik nem? Az alsó cső csak akkor kezd el melegedni, ha a motor elérte az üzemi hőfokot.
szererőm mondta, elvileg már elérte akkor
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Nem nyílik a tankajtó. Szakember kell hozzá vagy én is megtudom oldani valahogy.
Szia! Hallani a motor hangját amikor megnyomod a gombot? Nem lehet, hogy be van fagyva? Esetleg jégoldó odajuttatása a fedél körüli tömítéshez?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |