Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   56 / 138
(#) lustadick válasza Lulu74 hozzászólására (») Ápr 6, 2016 /
 
Szia!
Nem biztos, csak tipp amit leírok, de nézesd meg a felsőholtpont jeladót. Az is szokott hasonló hibát produkálni.

Üdv.
(#) astre g hozzászólása Ápr 9, 2016 /
 
sziasztok astra g behalt a szakaszos ablaktörlö tud valaki segiten ??
(#) astre g hozzászólása Ápr 9, 2016 /
 
másik motorral probáltam relét cseréltem biztik jok de továbra is összevissza ál meg
(#) zolika60 válasza astre g hozzászólására (») Ápr 9, 2016 /
 
A végállásért felelős kapcsoló a motor áttételében van. Ha ez nem működik rendesen, akkor a cseredarab is hibás, vagy a kapcsoló nem kap feszültséget.
(#) astre g válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 10, 2016 /
 
szia már 2 komplett motort probáltunk (+ az eredeti is) mintha a végállás kapcsolo nem kapna feszt nekem ugy tünik csak a relé felök jön amikor elenged a relé a motornál nincs 12 v (amit a végálás kapcsolo kapcsolna ki )az ablaktörlö kb négyszer megáll egy törlési ciklus alatt
(#) zolika60 válasza astre g hozzászólására (») Ápr 10, 2016 /
 
Akkor ki kell mérni miért nincs ott feszültség. A végállás kapcsolón állandó gyújtás + van. Esetleg a biztosítéka, vagy a vezetéke lehet rossz.
(#) astre g válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 11, 2016 /
 
köszönöm átnézetem
(#) Georgee hozzászólása Ápr 11, 2016 /
 
Üdv Uraim. Segítségre lenne szükségem, mert a weboldal amin fent volt az infó időközben megszűnt. Adott az X1-es csatlakozó Astra G ben. Ezen melyik lenne a hátsó elektromos ablak vezetéke? Most került hátra ablakemelő és már csak a 12V a kérdéses.
(#) steelbird válasza Georgee hozzászólására (») Ápr 11, 2016 /
 
Hello!
Ez az?
(#) Georgee válasza steelbird hozzászólására (») Ápr 11, 2016 /
 
Örök hálám
(#) siletto hozzászólása Ápr 12, 2016 /
 
Üdv! Ha már Astra G-ről van szó, nekem is lenne egy kérdésem:
Édesapámnak autója egy 2004es Opel Astra G kombi/karaván, motorkódot nem tudok fejből, de nem is biztos hogy fontos, ha kell, majd megnézem.

Szóval az a gond, hogy bár annyira nem idős autó, és rendszeresen volt olajcsere, a km-es szervizek-cserék, nagyon gyakran gyullad ki a motorhiba-jelző lámpa. Az elmúlt 2 hónapban volt szervízben, elvileg megjavították. Múlt héten volt műszakin, ott kicserélték a csörgő indítómotort.

A műszakira 2 nappal megint felgyulladt a motorhiba jelző egy 30m-es úton, de al is aludt, majd következő napra út közben megállt a motor, és kész. Az indítómotor működik, de a kocsi nem akar indulni.
Mondtam édesapámnak, hogy szembesítse ezzel a szerelőt, de nem voltam ott, így nem tudom mi történt.


Lényeg a lényeg, egyre durvább árakon és egyre gyatrább minőségben dolgoznak.
Azt szeretném kérdezni, hogy ha vennék egy egyszerű OBDII szkennert, akkor tudnék valamira jutni ellenőrzés terén, mint a visszajelző lámpa? Azt hiszem ELM327-nek hívják. Nem kell más típushoz, csak ennek a egy autónak.

Volt már, hogy a szerelő elfelejtett visszadugni egy érzékelő kábelt, és azért világított a motorhiba, bár attól nem állt le.
(#) kadarist válasza siletto hozzászólására (») Ápr 12, 2016 /
 
Szia!
Ha Opel, akkor inkább az Opcom-ot válaszd, mert ennek is vannak kedvező áru replikái.
A hozzászólás módosítva: Ápr 12, 2016
(#) astre g válasza siletto hozzászólására (») Ápr 12, 2016 /
 
szia nekem volt hasonlo a kipufogo volt a hibás
(#) kadarist válasza astre g hozzászólására (») Ápr 12, 2016 /
 
Bedugult vagy kilyukadt?
(#) siletto válasza kadarist hozzászólására (») Ápr 12, 2016 /
 
Nem igazán értek ezekhez, nekem csak annyira kellene, hogy kiírja hol lehet a hiba. Hogyha rossz a generátor ne a gyújtáselektronikát cseréljék már ki jó drágán.

Mi a különbség a két diagnosztikai kütyü között?
(#) kadarist válasza siletto hozzászólására (») Ápr 12, 2016 /
 
Az Op-com kifejezetten Opelhez készült eszköz, ezért biztosan kompatibilis és megfelelően beállított az Astrához (is).
(#) Ge Lee válasza siletto hozzászólására (») Ápr 12, 2016 /
 
Opelhez való kell, a legtöbb mezei OBD kütyü az opelt nem olvassa. Egyébként nem tudom pontosan milyen a járgány, de ki kellene neki villogni a hibakódot a műszerfalra is.
Próbáld ki hogy beülsz, tövig nyomod egyszerre a fék és a gázpedált is, majd ráadod a gyújtást. Ha villogja a kódokat a szervizlámpa akkor csak le kell olvasni (megszámolni), beazonosítani és lehet keresni a hibát.
Ha több is van benne, akkor az utolsó 3 hibakódot szokta megőrizni.
(#) siletto válasza Ge Lee hozzászólására (») Ápr 12, 2016 /
 
Köszi, akkor majd utánanézek. Közben most hívott édesapám, az üzemanyagpumpa döglött be, a szűrője tiszta dzsuva volt, pedig pont ezt a pumpát cserélték néhány hónapja, Mindig hivatalos úton, rendes benzinnel van tankolva.
Bár nem elektromos hiba, de nem tudjátok mi okozhatja ezt, ha rendes benzin van benne?

A szerelő szerint tiszta kosz a tank belseje, pedig 1-2 hónapja ő javította
(#) zolika60 válasza siletto hozzászólására (») Ápr 12, 2016 /
 
Koszos valamelyest a rendes benzin is, de a lemez tankok ha nincsenek tele rozsdásodnak belülről. De az is előfordulhat, hogy valahol kilyukad a szellőző cső és ott kerül bele kosz. Egy két hónap alatt persze nehezen tudom elképzelni, hogy nagyon elkoszolódjon. Így ha akkor javította, a tankot nem takarította ki az biztos. Pedig illett volna.
(#) sprofan válasza steelbird hozzászólására (») Ápr 12, 2016 /
 
Haaatalmas köszönet Régóta vadásztam már ezt a csatlakozó kiosztást mert nekem 1 pin elégett benne de a kocsin minden normálisan működik. Gondolom ez minden G astrában egyforma a kiosztást illetően. Holnap meg is keresem mi lehet az a láb mert eléggé kíváncsi vagyok.
(#) Imre67 hozzászólása Ápr 13, 2016 /
 
Sziasztok!
H astra caravan hátsó ablakfűtés kapcsolónál a visszajelző fény folyamatosan világít,nem reagál semmire.Valaki találkozott már ilyen problémával?
A hozzászólás módosítva: Ápr 13, 2016
(#) Alaca74 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 13, 2016 /
 
Sziasztok!
A "G" Astra tank műanyagból van.
(#) zolika60 válasza Alaca74 hozzászólására (») Ápr 13, 2016 /
 
Azt én nem tudom, de ha úgy van, akkor a szellőző cső hiba marad, vagy a rossz benzinkút.
(#) siletto válasza Alaca74 hozzászólására (») Ápr 13, 2016 /
 
Igazából kicserélte a rossz pumpát gariba, de akkor is aggasztó. A *OL kút helyett egy ismerős ajánlotta az *MV-t, mert ott másik benzin van, a többi kút az elsőtől veszi, de akkor is furcsa.
Minden esetre köszönöm a segítséget

@imre67 : nézd meg a csomagtér ajtóba vezető kábelköteget, valószínűleg egy gumi harmónikában van, lehet látni ha felnyitod az ajtót.
A hozzászólás módosítva: Ápr 13, 2016
(#) zolika60 válasza siletto hozzászólására (») Ápr 13, 2016 /
 
Nem tudom, hol laksz, de azt biztos forrásból igen, hogy Budapest vonaláig az utóbbi cég szállít saját kútjaihoz, onnan keletre pedig az előbbi cég üzemanyagát árulják ott is. Az egyes kutaknál persze a kezelő személyzet is vegyészkedhet.
(#) astre g válasza astre g hozzászólására (») Ápr 14, 2016 /
 
a középsö részén a kipufogonak van egy drothálos (nem tudom a pontos megnevezését) rész az mellett volt lukas kicserélték és nem gyulladt ki többet
A foton nem astra g van de kb igy néz ki szerintem nézesd meg

P0413441.JPG
    
(#) astre g válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 14, 2016 /
 
szia igazad volt még nincs kész a kocsi . de valami idöziö tábla lehet a rossz ami a relét vezérli
(#) astre g válasza astre g hozzászólására (») Ápr 14, 2016 /
 
a biztositék tábla mögött van
(#) zolika60 válasza astre g hozzászólására (») Ápr 14, 2016 /
 
Inkább valami kontakthibára tippelnék. Vagy valamelyik csatlakozó, vagy test vezeték, vagy ahogy már írtam az állandó+ nincs meg a motornál. Ha az időzítő lenne rossz nem menne egyáltalán.
(#) Imre67 hozzászólása Ápr 14, 2016 /
 
Rendben,köszönöm!
Következő: »»   56 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem