Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   57 / 138
(#) varika hozzászólása Ápr 14, 2016 /
 
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy a G Astra nem működig, illetve csak halványan világít a hátsó utastérvilágítás. Megmérve 6.5V van az izzón. A biztiket meg néztem es jók. Valakinek valami ötlet?
(#) VIM válasza varika hozzászólására (») Ápr 14, 2016 /
 
Szia! Ha ilyen alacsony a feszültség akkor akkucsere lesz a megoldás.
(#) varika válasza VIM hozzászólására (») Ápr 14, 2016 /
 
Az akksi 2 honapos 72Ah-s. A visszapillantonal levo izzo normalisan vilagit. Csak a 2 hatsoval van ilyen gond
(#) astre g válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 14, 2016 /
 
Azt megnéztem a test megvan csak a 12 addig van meg a szakaszosnál amig a relé behuzva van. Az 1 sebességnél 1(+). és és 2(-) ponton ott a feszültség.A 2 sebesség fokozatnál a 2(-) és 4(+) ponton jön de amint lekapcsolom az ablaktörlöt is megáll a végkapcsolo valamiért nem kap feszt . A relét cseréltem a kapcsolot cseréltem igaz utángyártottat (Csergönél) vettem. A törlömotort is többet kiprobáltunk de ugyanazt produkálja ,szerintem ha test hiba nem mindig ugyanabban az ütemben állna meg .
(#) astre g válasza siletto hozzászólására (») Ápr 15, 2016 /
 
a középsö részén a kipufogonak van egy drothálos (nem tudom a pontos megnevezését) rész az mellett volt lukas kicserélték és nem gyulladt ki többet
A foton nem astra g van de kb igy néz ki szerintem nézesd meg
A hozzászólás módosítva: Ápr 15, 2016

P0413441.JPG
    
(#) zolika60 válasza astre g hozzászólására (») Ápr 15, 2016 /
 
Az ütemet az ütem vezérlő relé határozza meg. Az nem ad az egész törlési ciklus alatt feszültséget, csak egy impulzus, hogy elinduljon a motor. Ezért áll meg a törlő rosszkor. A végállás kapcsoló dolga volna, hogy alaphelyzetig vigye. Tehát ha az nem kap áramot nem is tud másképp működni. Ott attól a pillanattól kezdve, hogy bekapcsolod a gyújtást feszültségnek kell lenni, amíg ki nem kapcsolod. Tehát azt kell kiderítened miért nincs. Egészen a biztosíték táblától indulva kövesd végig a motorig a vezetéket. Vagy fordítva a motortól a biztosítékig, ahogy könnyebb. Rossz csatlakozás vagy szakadt vezeték lesz.
(#) astre g válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 15, 2016 /
 
az ablaktörlö motornál állandoan nincs ott a 12 volt csak amig a relé behuzott állapotban van a minusz (-) kilámpáztam megvan állandoan a plusz (+) nincs ott állandoan
(#) nzozz hozzászólása Ápr 15, 2016 /
 
Sziasztok!
A következő lenne a problémám: 2007 -es Astra G, Z14XEP: a klíma nem indul, a kompresszor tekercse nem húz be, 35, 38, 39, 40 -es számú biztosítékok (ezek tartoznak a klímához elméletileg) rendben, hibakód nincs. Kicseréltem egy 03 447 012 számú relét, mert melegedett, de a csere nem oldott meg semmit, az új is melegedik és amikor cseréltem, kikapcsolt gyújtás mellett is azonnal behúzott a relé, amint a foglalatba ért.
Mennyi a kompresszor behúzójának normális ellenállása? Ki lehet azt úgy szedni, hogy a hosszbordás szíj a helyén maradjon? Milyen hiba jöhet még szóba?
Az remélik, hogy valamikor volt ilyenről szó itt, de a kereső semmi használható eredményt nem adott.

Köszönöm
(#) VIM válasza nzozz hozzászólására (») Ápr 15, 2016 /
 
Szia! A gáztöltet nyomáskapcsolója ad "engedélyt" a kuplungnak a meghúzásra. Ha nincs meg a nyomás, akkor nincs kenőanyag vivő a rendszerben akkor nem fog menni a kompresszor.
(#) nzozz válasza VIM hozzászólására (») Ápr 15, 2016 /
 
De akkor szinte biztos, hogy lenne hibakód. Plusz tavaly gyakorlatilag a teljes gáz- és olajmennyiség elszivárgott, mégis indult a kompresszor (de hűteni nem hűtött semmit). A hiba elméletileg javítva lett és teljesen fel lett töltve a rendszer.
(#) Ge Lee válasza nzozz hozzászólására (») Ápr 15, 2016 /
 
Ha benyomod a klíma gombot világít rajta a LED? Illetve a mellette lévő gomb, a hátsó szélvédő fűtés működik?
(#) nzozz válasza Ge Lee hozzászólására (») Ápr 15, 2016 /
 
Világítani világítanak. A hátsó szélvédő fűtés eddig hibátlan volt (leszámítva annak az 1 szálnak a szakadását), majd megnézem, hogy még mindig így van-e.
(#) Johnycorp válasza nzozz hozzászólására (») Ápr 15, 2016 /
 
Szia!

Anno az én G Astrámban (2002 - 1.7CDTI) sem jelzte semmi a hibát.
Volt, hogy kevés volt a gáz: elindult a kompresszor, de csak szinte meleget fújt.
Már nem volt gáz: nem indult a kompresszor.

Hibajelzés egyik esetben sem volt, az AC gombnál lévő LED mindkét esetben világított ugyanúgy, mint mikor jó volt.
(#) Ge Lee válasza nzozz hozzászólására (») Ápr 15, 2016 /
 
Akkor szerencséd van, nem úgy jártál mint én. Nekem ki kellett bontanom az egész középkonzolt és mókolni rajta, mert a középső panel deleje elfogyott. Ha éppen volt rajta 12V akkor működött, de a legtöbb esetben nem, csak 6V vagy 4,5V volt mérhető a bejövő szálon, vagy éppen semmi...
(#) sprofan hozzászólása Ápr 15, 2016 /
 
Sziasztok!
Teljesen tanácstalan vagyok már, kérem aki tud segítsen! A hiba: ABS visszajelző világít. A hibakód: C0045-04 (Bal hátsó kerékérzékelő szakadt, pin: 8-9 KÉP002 ) Az ABS kockáról a csatit lehúztam, mindegyik kerékszenzort kimértem (3db ~1500Ohm, 1db ~1000Ohm) és le is húztam a csatikat hogy biztosra menjek nem egy korrodált csatlakozó ellenállása téveszt meg. Mind a négynél ahogy lehúztam el is tűnt rögtön az ellenállás -> következtetés= a tekercsek nem szakadtak. Viszont jön akkor a kérdés hogy de akkor mi a gond? Létezik az hogy az ABS kockában a vezérlővel történt valami? A lábtér bal oldalán az X1 csatlakozóban elfüstölt egy láb, lehet az csinált valami rövidzárat? De ha jól tudom az ABS szenzorok kábele azon pont nem megy keresztül. (egyébként a 29-es láb füstölt el az x1-ben:  29 Gray 0.35 Multi timer Pin 14 ) Tehát a kérdés, mit tudnék még tenni? kipróbálni?

Ha egy kicsit össze akarsz zavarodni akkor olvass tovább, ez a része már engem is végképp megkavart:

Van egy kis ODB olvasóm és azzal nézegettem a különböző hibakódokat hogy melyik kerékre mit reagál. A legnagyobb vicc az egészben hogy ha bármelyik keréknek is húztam le a kábelét, soha nem azt adta hibának (tehát lehúztam bal hátsót erre kiírta a jobb elsőt hogy áramkör szakadt stb...) Itt jön az hogy a 4 kerék közül mindegyikre dob valami más hibát kivéve a jobb elsőre, azzal bármit csinálok nincs hibakód, lehet a szkenner lenne rossz és a bal hátsó helyett a jobb első szenzor a kuka? (annak ellenére hogy bal hátsót ír ki). Továbbá ha szándékosan lehúzom mondjuk valamelyik kerék kábelét, akkor a bal hátsó hiba státusza hirtelen zöldre vált (törölhető állapot mert közben rendbe jött) és tudom is törölni a hibát, de amint visszadugom újra előjön. (KÉP001) Igen ez így nekem is zavaros.....
Köszönök bármilyen segítséget!
(#) Georgee válasza sprofan hozzászólására (») Ápr 17, 2016 /
 
Az X1 csatlakozó a biztosíték tábláról jön, épp tegnap molyoltam ott. Az lényegében annyi, ha a biztosíték táblát cseréled akkor ne kelljen minden egyes kábelt bekötni. X2 csatlakozó esetleg? Olcsóbb scanner nem sokat ér (szerintem) Ha nagyon mást nem akkor kilehet villogtatni a hibakódot. OBD csati 5-6 pin összezár és a Check engine lámpa a hibakódot kivillogtatja. (ez csak a bowdenes gázpedál esetében működik). Milyen OBD-t használsz? Nekem az ELM 327 "ECU NOT FOUND" hibára hivatkozik.
A hozzászólás módosítva: Ápr 17, 2016
(#) Georgee hozzászólása Ápr 17, 2016 /
 
A következő hibára keresem a megoldást, esetleg tapasztalatokat. A központi záram ahogy a kulcson megnyomom a gombot, lezárja az ajtókat illetve nyitja is, de az irányjelzők nem villannak sem zárásra sem nyitásra. Valaki tapasztalt már hasonlót?
(#) siletto válasza Georgee hozzászólására (») Ápr 17, 2016 /
 
Nem egy gomb van a távirányítón? Mert akkor lehet hogy az ragad, és amint lezárja fel is nyitja magától.
(#) Georgee válasza siletto hozzászólására (») Ápr 17, 2016 /
 
Két gombos, rendesen lezár gombnyomásra, a másik gombra felnyit. Ezzel nincs is gond mert rendesen működik, de az irányjelzőket nem villantja fel sem amikor lezárom sem amikor kinyitom (eddig működött))
(#) Georgee válasza Georgee hozzászólására (») Ápr 17, 2016 /
 
Esetleg valaki tudna segíteni nekem Astra G kapcsolási rajz gyűjteménnyel? Olyat keresek amiben az autóról minden benne van.
(#) sprofan válasza Georgee hozzászólására (») Ápr 17, 2016 /
 
X2-t már nézegettem kívülről de nem tudom hogyan lehetne értelmesen hozzáférni anélkül, hogy lebontsam a fél autót, illetve pont ez az amit nem értek, a kerék szenzorok mérhetőek az ABS kockánál így elvileg nem lehet szakadás sehol. Olcsó kis bluetooth-os ELM327 szkennerem van, működik de az bluetooth benne nagyon gagyi, rá kel tenni a tetejére a telefont hogy érzékelje az olvasót, akkor viszont szépen megy. A kivillogtatós dolog az ECU-ból adja vissza a hibakódokat, az ABS kockának saját adatbusza van, ott ez így nem működik sajnos. Amit még ki akarok próbálni hogy a két hátsó keréknél az ABS csatlakozóba fordítva bekötöm a 2 kereket hogy így változik-e a kiírt hiba, ha igen akkor mégis csak kerékszenzor lesz a ludas. (annak ellenére hogy mérve jó)

A másik kérdés hogy ez vajon mi lehet az X1-es csatiban? minek a kábele(egyik oldal a multitimer de hogy megy?) és miért felelős?
PIN29=Gray 0.35 Multi timer (Pin 14 )
Ez ugye el volt füstölve de az ABS-t leszámítva minden tökéletesen működik a kocsin ahogyan kell.
A hozzászólás módosítva: Ápr 17, 2016
(#) Georgee válasza sprofan hozzászólására (») Ápr 17, 2016 /
 
Milyen évjárat? Az OBD miatt kérdem. Előttem van a papír pont én is ezt a részt nyálazom. A multitimer felől azt írja, hogy "GREY X1 plug Driver door contact switch" Közép tájon van ugye? Mert nekem ott volt megbarnulva a csati.
(#) astre g válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 18, 2016 /
 
szia köszi a segitséged a biztositéktáblában volt a hiba már müködik
(#) zolika60 válasza astre g hozzászólására (») Ápr 18, 2016 /
 
Nincs mit. Örülök, hogy megoldódott.
(#) zoly15 hozzászólása Ápr 20, 2016 /
 
Sziasztok!
Nem biztos, hogy hiba amit írok ,minden esetre érdekes dolog.
Nekem egy Opel 1.6 16V X16XEL motorom van. Olyan gyújtási rendszerrel ,hogy 2 trafós, a trafó szekundereinek végei mennek a hengerekre.
Tehát 1-es trafó: 1-4 es hengerre, a 2-es trafó a 2-3 as hengerre.
Az autó szépen működik, viszont mikor stroboszkóppal néztem a gyújtását, füllel hallható a különbség a hengerek között. Azt hallani ,hogy az egyes és a kettes hengerben 2X annyi "gyújtás" van mint a 3-4 hengerekben. Megcseréltem a trafókon lévő kábeleket, tehát az 1-4 és a 2-3 as kivezetéseket, így a több szikra átkerült a 3-4 es hengerekhez.
Mi lehet ennek az oka? Vagy a szikra a trafó szekunder kezdő kivezetésénél szeret inkább kihúzni?
Számomra az lenne logikus hogy mindenhol ugyan annyi szikra van, mert így 2 sorba kötött gyertyán húz át.
Valaki tud valamit erről a gyújtási rendszerről?
Előre is köszönöm szépen a válaszokat!
(#) sprofan válasza Georgee hozzászólására (») Ápr 21, 2016 /
 
2000-es évjárat. A vezető oldali ajtó kapcsoló érdekes mert tökéletesen működik (világítás felkapcsol ha kinyitom, multitimer sípol ha kulcsot bennhagyom stb....) Közép táj alatt mire gondolsz? Az x1-ben? Ott nagyjából igen, de a 29-es láb az, számozva van az X1 ha szemből nézed, nekem ez a láb teljesen elfüstölt a csatlakozóból.
(#) zolika60 válasza zoly15 hozzászólására (») Ápr 21, 2016 /
 
Valamelyik kábeled lehet a beteg. A gyertyák egyébként párhuzamosan vannak.
(#) VIM válasza zoly15 hozzászólására (») Ápr 21, 2016 /
 
Szia! Még mindig harcolsz ezzel a problémával? Mint mondtam ez a gyújtás megoldás két 6V-os trafót köt sorba és a vezérlő fogja azt a megfelelő ütemhez működésbe hozni. A típus jellegzetes hibáinál felsorolt eseteket felraktam maradéktalanul, gyári számokkal és helyettesítőkkel együtt. Ha még nem cserélted ki ezeket és más referencia sincs a többiektől akik hasonló cipőben jártak ezzel a hőfokjeladós dologgal és csatlakozójával, marad a tanácstalanság. Amit megírtam a trafó felfogatásáról, a csavarokról, azok a trafó lefogatói volnának és nagyon nem mindegy az átmeneti ellenállásuk ennél a soros elrendezésnél, aminek az értékét nem lehet kimutatni multiméterrel. Talán azt lehetne kipróbálni, hogy a trafókat közös testvezetékkel ellátni és jó kontaktussal letenni testre. Szerintem még mindig a motorhőfok jeladó és vezetéke okozza ezt a problémádat, hiába az opkomon látható értékek, de ezt nem ismeri fel hibának a vezérlő és nem olyan "látszatos" hiba, de gondolom az Opelnél rájöttek, hogy az ilyen jellegű probléma az adott alkatrészek cseréjével megszüntethető. Nem akartalak ezzel semmire sem rábeszélni, csupán egy okfejtés lett volna a részemről.
(#) Georgee válasza sprofan hozzászólására (») Ápr 21, 2016 /
 
Nekem is középen volt a csati megbarnulva, de nem néztem meg hanyas PIN. Ezt értettem közép alatt.
(#) sargarigo válasza Georgee hozzászólására (») Ápr 21, 2016 /
 
Egy ilyen gyűjtemény nekem is nagyon jól jönne, mert ami van meglehetősen hiányos
Következő: »»   57 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem