Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy a G Astra nem működig, illetve csak halványan világít a hátsó utastérvilágítás. Megmérve 6.5V van az izzón. A biztiket meg néztem es jók. Valakinek valami ötlet?
Szia! Ha ilyen alacsony a feszültség akkor akkucsere lesz a megoldás.
Az akksi 2 honapos 72Ah-s. A visszapillantonal levo izzo normalisan vilagit. Csak a 2 hatsoval van ilyen gond
Azt megnéztem a test megvan csak a 12 addig van meg a szakaszosnál amig a relé behuzva van. Az 1 sebességnél 1(+). és és 2(-) ponton ott a feszültség.A 2 sebesség fokozatnál a 2(-) és 4(+) ponton jön de amint lekapcsolom az ablaktörlöt is megáll a végkapcsolo valamiért nem kap feszt . A relét cseréltem a kapcsolot cseréltem igaz utángyártottat (Csergönél) vettem. A törlömotort is többet kiprobáltunk de ugyanazt produkálja ,szerintem ha test hiba nem mindig ugyanabban az ütemben állna meg .
a középsö részén a kipufogonak van egy drothálos (nem tudom a pontos megnevezését) rész az mellett volt lukas kicserélték és nem gyulladt ki többet
A foton nem astra g van de kb igy néz ki szerintem nézesd meg A hozzászólás módosítva: Ápr 15, 2016
Az ütemet az ütem vezérlő relé határozza meg. Az nem ad az egész törlési ciklus alatt feszültséget, csak egy impulzus, hogy elinduljon a motor. Ezért áll meg a törlő rosszkor. A végállás kapcsoló dolga volna, hogy alaphelyzetig vigye. Tehát ha az nem kap áramot nem is tud másképp működni. Ott attól a pillanattól kezdve, hogy bekapcsolod a gyújtást feszültségnek kell lenni, amíg ki nem kapcsolod. Tehát azt kell kiderítened miért nincs. Egészen a biztosíték táblától indulva kövesd végig a motorig a vezetéket. Vagy fordítva a motortól a biztosítékig, ahogy könnyebb. Rossz csatlakozás vagy szakadt vezeték lesz.
az ablaktörlö motornál állandoan nincs ott a 12 volt csak amig a relé behuzott állapotban van a minusz (-) kilámpáztam megvan állandoan a plusz (+) nincs ott állandoan
Sziasztok!
A következő lenne a problémám: 2007 -es Astra G, Z14XEP: a klíma nem indul, a kompresszor tekercse nem húz be, 35, 38, 39, 40 -es számú biztosítékok (ezek tartoznak a klímához elméletileg) rendben, hibakód nincs. Kicseréltem egy 03 447 012 számú relét, mert melegedett, de a csere nem oldott meg semmit, az új is melegedik és amikor cseréltem, kikapcsolt gyújtás mellett is azonnal behúzott a relé, amint a foglalatba ért. Mennyi a kompresszor behúzójának normális ellenállása? Ki lehet azt úgy szedni, hogy a hosszbordás szíj a helyén maradjon? Milyen hiba jöhet még szóba? Az remélik, hogy valamikor volt ilyenről szó itt, de a kereső semmi használható eredményt nem adott. Köszönöm
Szia! A gáztöltet nyomáskapcsolója ad "engedélyt" a kuplungnak a meghúzásra. Ha nincs meg a nyomás, akkor nincs kenőanyag vivő a rendszerben akkor nem fog menni a kompresszor.
De akkor szinte biztos, hogy lenne hibakód. Plusz tavaly gyakorlatilag a teljes gáz- és olajmennyiség elszivárgott, mégis indult a kompresszor (de hűteni nem hűtött semmit). A hiba elméletileg javítva lett és teljesen fel lett töltve a rendszer.
Ha benyomod a klíma gombot világít rajta a LED? Illetve a mellette lévő gomb, a hátsó szélvédő fűtés működik?
Világítani világítanak. A hátsó szélvédő fűtés eddig hibátlan volt (leszámítva annak az 1 szálnak a szakadását), majd megnézem, hogy még mindig így van-e.
Szia!
Anno az én G Astrámban (2002 - 1.7CDTI) sem jelzte semmi a hibát. Volt, hogy kevés volt a gáz: elindult a kompresszor, de csak szinte meleget fújt. Már nem volt gáz: nem indult a kompresszor. Hibajelzés egyik esetben sem volt, az AC gombnál lévő LED mindkét esetben világított ugyanúgy, mint mikor jó volt.
Akkor szerencséd van, nem úgy jártál mint én. Nekem ki kellett bontanom az egész középkonzolt és mókolni rajta, mert a középső panel deleje elfogyott. Ha éppen volt rajta 12V akkor működött, de a legtöbb esetben nem, csak 6V vagy 4,5V volt mérhető a bejövő szálon, vagy éppen semmi...
Sziasztok!
Teljesen tanácstalan vagyok már, kérem aki tud segítsen! A hiba: ABS visszajelző világít. A hibakód: C0045-04 (Bal hátsó kerékérzékelő szakadt, pin: 8-9 KÉP002 ) Az ABS kockáról a csatit lehúztam, mindegyik kerékszenzort kimértem (3db ~1500Ohm, 1db ~1000Ohm) és le is húztam a csatikat hogy biztosra menjek nem egy korrodált csatlakozó ellenállása téveszt meg. Mind a négynél ahogy lehúztam el is tűnt rögtön az ellenállás -> következtetés= a tekercsek nem szakadtak. Viszont jön akkor a kérdés hogy de akkor mi a gond? Létezik az hogy az ABS kockában a vezérlővel történt valami? A lábtér bal oldalán az X1 csatlakozóban elfüstölt egy láb, lehet az csinált valami rövidzárat? De ha jól tudom az ABS szenzorok kábele azon pont nem megy keresztül. (egyébként a 29-es láb füstölt el az x1-ben: 29 Gray 0.35 Multi timer Pin 14 ) Tehát a kérdés, mit tudnék még tenni? kipróbálni? Ha egy kicsit össze akarsz zavarodni akkor olvass tovább, ez a része már engem is végképp megkavart: Van egy kis ODB olvasóm és azzal nézegettem a különböző hibakódokat hogy melyik kerékre mit reagál. A legnagyobb vicc az egészben hogy ha bármelyik keréknek is húztam le a kábelét, soha nem azt adta hibának (tehát lehúztam bal hátsót erre kiírta a jobb elsőt hogy áramkör szakadt stb...) Itt jön az hogy a 4 kerék közül mindegyikre dob valami más hibát kivéve a jobb elsőre, azzal bármit csinálok nincs hibakód, lehet a szkenner lenne rossz és a bal hátsó helyett a jobb első szenzor a kuka? (annak ellenére hogy bal hátsót ír ki). Továbbá ha szándékosan lehúzom mondjuk valamelyik kerék kábelét, akkor a bal hátsó hiba státusza hirtelen zöldre vált (törölhető állapot mert közben rendbe jött) és tudom is törölni a hibát, de amint visszadugom újra előjön. (KÉP001) Igen ez így nekem is zavaros..... Köszönök bármilyen segítséget!
Az X1 csatlakozó a biztosíték tábláról jön, épp tegnap molyoltam ott. Az lényegében annyi, ha a biztosíték táblát cseréled akkor ne kelljen minden egyes kábelt bekötni. X2 csatlakozó esetleg? Olcsóbb scanner nem sokat ér (szerintem) Ha nagyon mást nem akkor kilehet villogtatni a hibakódot. OBD csati 5-6 pin összezár és a Check engine lámpa a hibakódot kivillogtatja. (ez csak a bowdenes gázpedál esetében működik). Milyen OBD-t használsz? Nekem az ELM 327 "ECU NOT FOUND" hibára hivatkozik.
A hozzászólás módosítva: Ápr 17, 2016
A következő hibára keresem a megoldást, esetleg tapasztalatokat. A központi záram ahogy a kulcson megnyomom a gombot, lezárja az ajtókat illetve nyitja is, de az irányjelzők nem villannak sem zárásra sem nyitásra. Valaki tapasztalt már hasonlót?
Nem egy gomb van a távirányítón? Mert akkor lehet hogy az ragad, és amint lezárja fel is nyitja magától.
Két gombos, rendesen lezár gombnyomásra, a másik gombra felnyit. Ezzel nincs is gond mert rendesen működik, de az irányjelzőket nem villantja fel sem amikor lezárom sem amikor kinyitom (eddig működött))
Esetleg valaki tudna segíteni nekem Astra G kapcsolási rajz gyűjteménnyel? Olyat keresek amiben az autóról minden benne van.
X2-t már nézegettem kívülről de nem tudom hogyan lehetne értelmesen hozzáférni anélkül, hogy lebontsam a fél autót, illetve pont ez az amit nem értek, a kerék szenzorok mérhetőek az ABS kockánál így elvileg nem lehet szakadás sehol. Olcsó kis bluetooth-os ELM327 szkennerem van, működik de az bluetooth benne nagyon gagyi, rá kel tenni a tetejére a telefont hogy érzékelje az olvasót, akkor viszont szépen megy. A kivillogtatós dolog az ECU-ból adja vissza a hibakódokat, az ABS kockának saját adatbusza van, ott ez így nem működik sajnos. Amit még ki akarok próbálni hogy a két hátsó keréknél az ABS csatlakozóba fordítva bekötöm a 2 kereket hogy így változik-e a kiírt hiba, ha igen akkor mégis csak kerékszenzor lesz a ludas. (annak ellenére hogy mérve jó)
A másik kérdés hogy ez vajon mi lehet az X1-es csatiban? minek a kábele(egyik oldal a multitimer de hogy megy?) és miért felelős? PIN29=Gray 0.35 Multi timer (Pin 14 ) Ez ugye el volt füstölve de az ABS-t leszámítva minden tökéletesen működik a kocsin ahogyan kell. A hozzászólás módosítva: Ápr 17, 2016
Milyen évjárat? Az OBD miatt kérdem. Előttem van a papír pont én is ezt a részt nyálazom. A multitimer felől azt írja, hogy "GREY X1 plug Driver door contact switch" Közép tájon van ugye? Mert nekem ott volt megbarnulva a csati.
szia köszi a segitséged a biztositéktáblában volt a hiba már müködik
Sziasztok!
Nem biztos, hogy hiba amit írok ,minden esetre érdekes dolog. Nekem egy Opel 1.6 16V X16XEL motorom van. Olyan gyújtási rendszerrel ,hogy 2 trafós, a trafó szekundereinek végei mennek a hengerekre. Tehát 1-es trafó: 1-4 es hengerre, a 2-es trafó a 2-3 as hengerre. Az autó szépen működik, viszont mikor stroboszkóppal néztem a gyújtását, füllel hallható a különbség a hengerek között. Azt hallani ,hogy az egyes és a kettes hengerben 2X annyi "gyújtás" van mint a 3-4 hengerekben. Megcseréltem a trafókon lévő kábeleket, tehát az 1-4 és a 2-3 as kivezetéseket, így a több szikra átkerült a 3-4 es hengerekhez. Mi lehet ennek az oka? Vagy a szikra a trafó szekunder kezdő kivezetésénél szeret inkább kihúzni? Számomra az lenne logikus hogy mindenhol ugyan annyi szikra van, mert így 2 sorba kötött gyertyán húz át. Valaki tud valamit erről a gyújtási rendszerről? Előre is köszönöm szépen a válaszokat!
2000-es évjárat. A vezető oldali ajtó kapcsoló érdekes mert tökéletesen működik (világítás felkapcsol ha kinyitom, multitimer sípol ha kulcsot bennhagyom stb....) Közép táj alatt mire gondolsz? Az x1-ben? Ott nagyjából igen, de a 29-es láb az, számozva van az X1 ha szemből nézed, nekem ez a láb teljesen elfüstölt a csatlakozóból.
Valamelyik kábeled lehet a beteg. A gyertyák egyébként párhuzamosan vannak.
Szia! Még mindig harcolsz ezzel a problémával? Mint mondtam ez a gyújtás megoldás két 6V-os trafót köt sorba és a vezérlő fogja azt a megfelelő ütemhez működésbe hozni. A típus jellegzetes hibáinál felsorolt eseteket felraktam maradéktalanul, gyári számokkal és helyettesítőkkel együtt. Ha még nem cserélted ki ezeket és más referencia sincs a többiektől akik hasonló cipőben jártak ezzel a hőfokjeladós dologgal és csatlakozójával, marad a tanácstalanság. Amit megírtam a trafó felfogatásáról, a csavarokról, azok a trafó lefogatói volnának és nagyon nem mindegy az átmeneti ellenállásuk ennél a soros elrendezésnél, aminek az értékét nem lehet kimutatni multiméterrel. Talán azt lehetne kipróbálni, hogy a trafókat közös testvezetékkel ellátni és jó kontaktussal letenni testre. Szerintem még mindig a motorhőfok jeladó és vezetéke okozza ezt a problémádat, hiába az opkomon látható értékek, de ezt nem ismeri fel hibának a vezérlő és nem olyan "látszatos" hiba, de gondolom az Opelnél rájöttek, hogy az ilyen jellegű probléma az adott alkatrészek cseréjével megszüntethető. Nem akartalak ezzel semmire sem rábeszélni, csupán egy okfejtés lett volna a részemről.
Nekem is középen volt a csati megbarnulva, de nem néztem meg hanyas PIN. Ezt értettem közép alatt.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |