Fórum témák
» Több friss téma |
Szia!
Nem biztos, csak tipp amit leírok, de nézesd meg a felsőholtpont jeladót. Az is szokott hasonló hibát produkálni. Üdv.
sziasztok astra g behalt a szakaszos ablaktörlö tud valaki segiten ??
másik motorral probáltam relét cseréltem biztik jok de továbra is összevissza ál meg
A végállásért felelős kapcsoló a motor áttételében van. Ha ez nem működik rendesen, akkor a cseredarab is hibás, vagy a kapcsoló nem kap feszültséget.
szia már 2 komplett motort probáltunk (+ az eredeti is) mintha a végállás kapcsolo nem kapna feszt nekem ugy tünik csak a relé felök jön amikor elenged a relé a motornál nincs 12 v (amit a végálás kapcsolo kapcsolna ki )az ablaktörlö kb négyszer megáll egy törlési ciklus alatt
Akkor ki kell mérni miért nincs ott feszültség. A végállás kapcsolón állandó gyújtás + van. Esetleg a biztosítéka, vagy a vezetéke lehet rossz.
Üdv Uraim. Segítségre lenne szükségem, mert a weboldal amin fent volt az infó időközben megszűnt. Adott az X1-es csatlakozó Astra G ben. Ezen melyik lenne a hátsó elektromos ablak vezetéke? Most került hátra ablakemelő és már csak a 12V a kérdéses.
Üdv! Ha már Astra G-ről van szó, nekem is lenne egy kérdésem:
Édesapámnak autója egy 2004es Opel Astra G kombi/karaván, motorkódot nem tudok fejből, de nem is biztos hogy fontos, ha kell, majd megnézem. Szóval az a gond, hogy bár annyira nem idős autó, és rendszeresen volt olajcsere, a km-es szervizek-cserék, nagyon gyakran gyullad ki a motorhiba-jelző lámpa. Az elmúlt 2 hónapban volt szervízben, elvileg megjavították. Múlt héten volt műszakin, ott kicserélték a csörgő indítómotort. A műszakira 2 nappal megint felgyulladt a motorhiba jelző egy 30m-es úton, de al is aludt, majd következő napra út közben megállt a motor, és kész. Az indítómotor működik, de a kocsi nem akar indulni. Mondtam édesapámnak, hogy szembesítse ezzel a szerelőt, de nem voltam ott, így nem tudom mi történt. Lényeg a lényeg, egyre durvább árakon és egyre gyatrább minőségben dolgoznak. Azt szeretném kérdezni, hogy ha vennék egy egyszerű OBDII szkennert, akkor tudnék valamira jutni ellenőrzés terén, mint a visszajelző lámpa? Azt hiszem ELM327-nek hívják. Nem kell más típushoz, csak ennek a egy autónak. Volt már, hogy a szerelő elfelejtett visszadugni egy érzékelő kábelt, és azért világított a motorhiba, bár attól nem állt le.
Szia!
Ha Opel, akkor inkább az Opcom-ot válaszd, mert ennek is vannak kedvező áru replikái. A hozzászólás módosítva: Ápr 12, 2016
szia nekem volt hasonlo a kipufogo volt a hibás
Nem igazán értek ezekhez, nekem csak annyira kellene, hogy kiírja hol lehet a hiba. Hogyha rossz a generátor ne a gyújtáselektronikát cseréljék már ki jó drágán.
Mi a különbség a két diagnosztikai kütyü között?
Az Op-com kifejezetten Opelhez készült eszköz, ezért biztosan kompatibilis és megfelelően beállított az Astrához (is).
Opelhez való kell, a legtöbb mezei OBD kütyü az opelt nem olvassa. Egyébként nem tudom pontosan milyen a járgány, de ki kellene neki villogni a hibakódot a műszerfalra is.
Próbáld ki hogy beülsz, tövig nyomod egyszerre a fék és a gázpedált is, majd ráadod a gyújtást. Ha villogja a kódokat a szervizlámpa akkor csak le kell olvasni (megszámolni), beazonosítani és lehet keresni a hibát. Ha több is van benne, akkor az utolsó 3 hibakódot szokta megőrizni.
Köszi, akkor majd utánanézek. Közben most hívott édesapám, az üzemanyagpumpa döglött be, a szűrője tiszta dzsuva volt, pedig pont ezt a pumpát cserélték néhány hónapja, Mindig hivatalos úton, rendes benzinnel van tankolva.
Bár nem elektromos hiba, de nem tudjátok mi okozhatja ezt, ha rendes benzin van benne? A szerelő szerint tiszta kosz a tank belseje, pedig 1-2 hónapja ő javította
Koszos valamelyest a rendes benzin is, de a lemez tankok ha nincsenek tele rozsdásodnak belülről. De az is előfordulhat, hogy valahol kilyukad a szellőző cső és ott kerül bele kosz. Egy két hónap alatt persze nehezen tudom elképzelni, hogy nagyon elkoszolódjon. Így ha akkor javította, a tankot nem takarította ki az biztos. Pedig illett volna.
Haaatalmas köszönet Régóta vadásztam már ezt a csatlakozó kiosztást mert nekem 1 pin elégett benne de a kocsin minden normálisan működik. Gondolom ez minden G astrában egyforma a kiosztást illetően. Holnap meg is keresem mi lehet az a láb mert eléggé kíváncsi vagyok.
Sziasztok!
H astra caravan hátsó ablakfűtés kapcsolónál a visszajelző fény folyamatosan világít,nem reagál semmire.Valaki találkozott már ilyen problémával? A hozzászólás módosítva: Ápr 13, 2016
Sziasztok!
A "G" Astra tank műanyagból van.
Azt én nem tudom, de ha úgy van, akkor a szellőző cső hiba marad, vagy a rossz benzinkút.
Igazából kicserélte a rossz pumpát gariba, de akkor is aggasztó. A *OL kút helyett egy ismerős ajánlotta az *MV-t, mert ott másik benzin van, a többi kút az elsőtől veszi, de akkor is furcsa.
Minden esetre köszönöm a segítséget @imre67 : nézd meg a csomagtér ajtóba vezető kábelköteget, valószínűleg egy gumi harmónikában van, lehet látni ha felnyitod az ajtót. A hozzászólás módosítva: Ápr 13, 2016
Nem tudom, hol laksz, de azt biztos forrásból igen, hogy Budapest vonaláig az utóbbi cég szállít saját kútjaihoz, onnan keletre pedig az előbbi cég üzemanyagát árulják ott is. Az egyes kutaknál persze a kezelő személyzet is vegyészkedhet.
a középsö részén a kipufogonak van egy drothálos (nem tudom a pontos megnevezését) rész az mellett volt lukas kicserélték és nem gyulladt ki többet
A foton nem astra g van de kb igy néz ki szerintem nézesd meg
szia igazad volt még nincs kész a kocsi . de valami idöziö tábla lehet a rossz ami a relét vezérli
Inkább valami kontakthibára tippelnék. Vagy valamelyik csatlakozó, vagy test vezeték, vagy ahogy már írtam az állandó+ nincs meg a motornál. Ha az időzítő lenne rossz nem menne egyáltalán.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |