Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » NYÁK terv ellenőrzése
Egy számot azért küldhettél volna, mert engem is érdekelne az idevágó szabvány (ha van honosítva egyáltalán). Sokszor kínos, hogy pont azok nem férnek hozzá, akiknek a leginkább kellene... Mert az MSZT-től is szám alapján vásárolhatok, de honnan tudjam, hogy vonatkozik-e rám és melyik? Nekem is van egy gyártmányom és ezzel megy el a legtöbb idő, hogy a termékre vonatkozó szabványokat összeszedegessem. Fizetnék is érte, ha tudnám mit kapok, minden szabványt pedig kicsit luxus lenne megvennem.
Köszönöm mindenkinek a kimerítő választ amit eddig kaptam.(_)A távolságot mindenki számára megnyugtató módon fogom változtatni.(_)Amúgy igazatOK van!(_)Mind kettővel egyet értek.(_)Szerintem is sokkal biztonságosabb lesz így.(_)Még egyszer köszönöm! Amúgy reloop észrevételén kívül mindent rendben találtatok?(_)Nagyon amatőr vagyok és egy ilyen projektet nem volna jó kétszer csinálni ha nem muszáj.
Javaslom eme pontok pontos tanulmányozását, hogy pontosan tudd melyik pont vonatkozik rád. XXII. Beragadt a billentyű?! Ne használjunk túlzott írásjeleket. A gondolatunk után nem kell ezer pont........... és nem kell a kérdés után ezer kérdőjel sem. Ugye??!?????!???????!??!?? A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2016
Szia az LM1036-os panel a táp segéd panelról kapja a szűrt stabil 12voltot mert külön trafó állítja elő a sima 12 voltot meg a relék 5 voltját.(_)Viszont így lehet,(_)hogy nem kellene még egyszer szinte ugyan az az LM-es panelon igaz?(_)Ezt most vettem észre!
A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2016
De ha nem okoz gondot akkor akár maradhat is.
Az nagyon szerencsés ha az LM1036-nak teljesen független tápja van, de ennek a saját tápnak a GND-jét ne kösd össze közvetlenül semmivel, csak vezesd oda! Az LM1036 panel bemenetén lévő GND csatlakozási lehetőséget vidd a bementi csatlakozókhoz és a RIAA korrektor jelföldjéhez, a kimeneti GND-jét pedig az öcsipanelek jelföldjéhez.