Fórum témák
» Több friss téma |
Helló
Vettem egy ilyet: Bővebben: Link Egy 12V-os motorral szeretném használni. A fúrófejnek a képen ahogy látható két oldalról egy egy csavarral lehet rögzíteni a tengelyre. Egy picivel nagyobb a luk rajta mint a tengely átmérője ezért lötyög rajta. Hogyan tudom úgy meghúzni a csavarokat, hogy központos legyen? Most ráz a fúró.
Kb. sehogy. Három vagy négy csavarral esetleg, de az se egyszerű feladat kézzel, szemre.
Csak akkor lesz a futás nyugodt,ha a tengely átmérője pontosan illeszkedik a tokmányba. Egyébként nem lesz jó. Mürkölni lehet,de nem biztos a siker. István
Két megoldás van. Nem tudom mennyi a különbség de ha 0,2 mm alatt van egy trükkel tudsz segiteni. Veszel Loctite csavarrögzitöt, belemártod a motor tengelyét majd egy pillanatra bekapcsolod, a felesleges ragacs lepereg a maradékot hagyd megszáradni (24-48 ora.). Ha még mindig vékony a tengely, akkor ismételd meg. A tokmánynak a csavarok nélkül kell szorulnia a tengelyen.
Ha nagyobb a különbség akkor furasd fel esztergapadon majd csináltass bele egy pontos perselyt. Megjegyzem erre a sárgaréz tokmányra nem igen érdemes költeni, mert harmatgyönge konstrukcio, csak körömcsiszolásra jo. Ezekböl a tipusokbol a proxxon fényévekkel jobb edzett acél pofák vannak abban
Köszi a válaszokat! Massawa első megoldását választottam, de csak félig-meddig. Csavarrögzítőm nincs (többe került volna mint az 500ft-s ebayes cucc és a motor együtt ). Helyette a tengelyt felónoztam, így már elég jól feszül, de még így is lehúzható. Csavarokat meghúztam, és elég jó lett. Üresjáratban azért van egy kis kilengése, de ha erősebben megszorítom a motort akkor már elég szépen forog, iga ilyenkor kicsit megnő az áramfelvétele, és jobban is melegszik a motor.
Kapcsold be a motort vizszintesen és jo gyorsan, majd gázlággal stb melegitsd fel hogy megolvadjkn az on. Pörgés közben nagy valoszinöséggel beáll az optimális állapotba. Esetleg fogj be egy vékony tüt amit benyomsz egy megfelelö lyukba. Ha megolvad az on megszünik az ütés és igy hagyd forgás közben kihülni.
Szia! Talán ha nem akarsz visszavonhatatlan beavatkozást a motor tengelyén és a befogókon akkor csak annyit kellene tenned, hogy megméred a tengely és a befogó átmérőjét és a kettő közti méret különbséget kell kipótolni. Ezt a legegyszerűbben és megismételhetően alufóliával (csíkokra vágva) tudod kiegyenlíteni. Az alu elég jól tapad és hosszan megvezeti a tengelyen a befogókat. De vannak olyan csomagoló anyagok műanyagból amikből szintén lehet ilyen megoldást eszközölni.
Hello!
Egy kérdésem lenne, korábban már találkoztam ilyennel, vagyis hallottam róla, de már érdekel a háttere a dolognak. Szóval fúrógép, aminek nem földeléses a gyári dugója. Konnektor aminek elvileg nincs baja. Használva van a fúró, és mielőtt a fúróhegy a vas csőhöz érne, húz egy szép ívet. Dugó kihúzva, megfordítva bedugva semmi gond, csak kicsit jobban melegedig a gép, mint előtte. Megint vissza fordítva a dugót újra ívet húz. Ez mitől van?
Kettős szigetelésű gép: testzárlat. Ha nem (földelt) vascsövet, vagy mást fúrsz, akkor is melegszik?
Helló
Van egy fúrógépem, hogyan tudom szétszedni teljesen? Eddig jutottam el, hogyan tovább? A felső rész forgatható, de nem tudom lehúzni.
Megoldottam. Tárgytalan. Kalapács segített.
Üdv.
Van nekem egy Bosch E 41 SB (0 603 140 003) fúrógépem. A sebesség váltó kapcsolónál elégett a dióda, de nem tudom, hogy milyen volt. Most szereztem a gépet. Bővebben: Link 144-es alkatrész lenne az. Előre is köszi a segítséget.
A méretéből selythető a terhelhetősége. Szerintem 3...5A-es és legalább 500 V-os. Ha dióda. A rajzon nem találtam meg. (elbújt valami mögé.)
Az alkatrész listában silicone dioda a megnevezése.
A fordító szerint silikon LED
Típus, fénykép róla, esetleg?
Szia miért nem a Bosch-tól rendeled meg?Online megredelés
Rossz a link:
Idézet: „A hozzáférés megtagadva a következőhöz: www.powertools-aftersalesservice.com”
Következő hétvégén tudok csinálni képet, mert ismerősömnek is ilyen gépe van, és abban még jó. Persze megnézem, hogy van e valami jelzés rajta. Addig is köszi.
Igazad van,egyébként bosch.hu->szerviz->online alkatrész katalogusAmikor beraktam még müködöt
Miért kellene a Boschtól megrendelni egy filléres alkatrészt (amivel barkácsoló szakembernél tele a fiók)?
1N540x dióda 1N5406-tól fölfelé bármelyik megfelel. 1N5408 Bruttó 18.-Ft. Többe kerül kiforrasztani egy döglött PC tápból. Silicone = Szilícium. A hozzászólás módosítva: Dec 3, 2017
Sziasztok!
Az egyik ismerősöm pneumatikus kézi fúrógépéről lenne szó. A hibajelenség, hogy pár perc múlva leáll a gép. A kapcsoló része teljesen új. Sajnos típust még nem tudok mondani. Hogyan kellene kezdeni a hibakeresést? Köszönöm a segítséget! Idézet: „pneumatikus kézi fúrógép” Ebben mennyi az elektronika?
... vagy nem:
Pneumatikus fúrógép
Igen ez az. Nem tudom van -e benne szabályzó elektronika. A kapcsolójában gondolom van.
Ilyesmi, csak nem ez a márka. Nekem ez fúrógép. A hozzászólás módosítva: Dec 6, 2017
Üdvözletem mindenkinek. Ma délelőtt elővettem pár hónapja pihent fúrógépem, mindösszesen két furat elkészítése végett. Sajnos a forgás irány váltására szolgáló kapcsoló nyomban el is törött, valahol belül. Szétszedtem, és valóban darabokban potyogtak ki a kis műanyag darabok.
Azt gondoltam összekötöm úgy, hogy egy irányban legalább működjön. Abban szeretnék segítséget kérni, hogy mit kössek össze, mivel. Nem mertem kísérletezni, mert nem akartam zárlatot csinálni. Két szürke, és két fekete vezeték volt a forgás irányt váltó kapcsolóban, csak azt nem tudom, hogy szürkét a szürkével, feketét a feketével vagy fordítva kössem össze őket? Bedugott állapotban a szürke vezetéken van fázis. Mindkettőn. Köszönöm előre is, ha van jó tanács.
Mellékletben egy kép, hogyan kell összekötni. Ez alapján sakkozd ki a dolgot, a képről nehézkes megállípatani, melyik vezeték melyik.
Illetve még egy variáció. Itt a két tekercs közvetlen sorba van kötve.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |