Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Igaz, nem hegesztős ez a topik, de ha bevonttal próbálkozol, a sima 3,25-ös elektródák valahol 110A környékén kezdenek jól dolgozni. A 2,5-ösök szárazságtól függően 55-90A körül jók, az 55 bajos szokott lenni.
Oké! A mai nap folyamán lemérem neked!
Helló! A mai tesztüzem::: Kompresszor :kéthengeres 215ccm Tartály:65L Motor:1fázis 1,5KW
1360 fordulat Áttétel: 2,3 lassító (591ford) 0 bár-ról 5bár-ra 2perc 30másodperc 0bár-ról 6bár-ra 3perc 40 másodperc 0bár-ról 8bár-ra 4 perc 24 másodperc A tartályra 1/2 colos flexibilis csővel csatlakozik.Ha ezt nagyobb keresztmetszetűre váltanám talán még valamivel gyorsabban töltene. (Az áttétel így most optimális)
Nagyon szépen köszönöm.
Az adatok alapján ugy néz ki ilyenre cserélem a tk200at.
Jajj bocs! A kompresszor csak140ccm körüli. Nem tudom miért írtam 215-öt. A többi adat stimmel!!
Na egész pontosan 206,6ccm
Üdv Mindenkinek!
Egy buta kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz mégpedig ékszíjat kell vennem az épülő kompira, de még soha nem kellett ,így nem tudom jól mértem e ,fogtam egy madzagot körbetekertem a két tárcsán majd megmértem centivel 127 cm jött ki,na most a a kérdés kell ehhez hozzáadnom még valamit ,vagy a boltban ahonnan rendelem kiválasztom a hozzá legközelebb állót ,azt kész ,amiket találtam az 125,7 cm vagy 128,2 cm.Előre is köszönöm a segítséget.
Jó úgy ahogy gondolod. Mindkét megoldás jó lehet, ha a feszítés lehetőségei megfelelőek. A hosszon kívül a szélesség sem mindegy. Azt is meg kell mérned.
Nagyon köszönöm.
Már meg is van a kompresszor szerdán megyek érte. Szívóoldali ellentétes oldalon az a csonk mire szolgál? Illetve meddig töltsem olajjal? Szelepeit is kitisztítottad?Ha igen mik a tapasztalataid? Bocsánat a sok kérdésért eddig tk200-am volt ahoz minden info elérhető a neten.Ennek meg még a nevét sem tudom.
A túloldali T alakú csonk is a hengerfejből jön ki. Gondolom egyéb rendszert,vagy légkört látott el. Nálam le van dugózva mindkét ága. (levegő elvételi lehetőségnek meghagytam)
Olajjal csak néhány centi magasságig öntsd! Az a lényeg hogy a hajtókarok belecsapkodjanak. Én elkövettem azt a hibát hogy tengelymagasságig öntöttem! Nem szabad! Okádta az olajat. Igen megnéztem a szelepeket. ha retkes megpucolhatod. (Én fel is köszörültettem a szeleplapot.)Az a fontos mikor megveszed ellenőrizd ,hogy félfordulatonként fújjon egyet.Így biztos működik mindkét henger,illetve szelepek.
Szelepekre kiváncsi vagyok.Remélem oké lesz.
Van rajta olaj leeresztő?Azt látom hogy felül van nyílás a házon. Valami olajszint ellenörzőt tervezek majd beépíteni. Jó lenne ha nem kéne furni a házat. A hozzászólás módosítva: Jún 14, 2016
Nincs ,csak beöntő. Beledugsz néha egy bálcát és kész.
Kőszönöm a segítséget.
Meg is van a sűrítő. Nagyon jó a kompressziója.Mindene megvan csak kell hegeszteni neki egy új állványt. Utána már csak lego.
Tyű!!! Ez jobban néz ki mint az enyém!! Azt elfelejtettem írni hogy valamiféle ventillátoros hűtés kelleni fog neki!
Nyomóágba epítek egy hűtőradiátort, de ha az nem elég kap egy ventit is.
Nagyon melegszik?Ha igen mennyi idő után éri el az űzemi hőmérsékletet és mennyi lenne az? Forgásirány számít vagy ugyan ugy olajoz mind két iranyba, nincsenek terelő lemezek? A hozzászólás módosítva: Jún 16, 2016
5-6 perc üzem után kézmeleg. Tartós üzemben hűtés nélkül nagyon felmelegszik venti nélkül.
Olajzás szempontjából mindegy hogy merre forog,teljesen szimmetrikus belűről.
Köszönöm ,ma meg is jöttek az ékszíjak .
Hello
Kellene egy kis segitség Van egy barkácsolt kompresszorom hűtő kompresszorból.Ahoz kellene segitség,hogy van e valami megoldás,hogy ha nem fujtatok vele akkor engedje el a levegőt ne kelljen rögtön lekapcsolnom.van hozzáz tömlőm pisztolyom és az elzárja a levegő utját.(és idővel szétnyomja a tömlőt) Ugy mint a táskakompresszoroknál azoknál ha elengedem a pisztoly ravaszát akkor a szabadba fuj ha pedig pl kereket fujtatok vele akkor a csőbe nyomja. Hogyan tudnám igy megoldani mert tartájt nem akarok hozzá,és ugy 8 Bar nyomás kell nekem. A hozzászólás módosítva: Jún 16, 2016
A legegyszerűbb megoldás egy lefújó szelep. Ami egy beállított nyomáson kiengedi a levegőt.
A hozzászólás módosítva: Jún 16, 2016
nekem olyan megoldás kellene amit a kompresszor és a pisztoly közzé tudok épiteni.
A lefújószelep az a tartályba való, nem?
Vagy a kompresszor és a pisztoly közé a csőbe, ha már tartály nincs.
Máshova is írtál, ott válaszoltam képpel.
A hozzászólás módosítva: Jún 16, 2016
Segitséget kérnék,van egy nagynyomatéku inditó 1100 w 1470 perc 220 villanymotrom egy kb 40 literes tartályom és egy ifa kompresszorom,kérdésem mekora sebeségel hajtsam meg a kompreszort és mire lesz alkalmas,
Üdv! A gyári IFA szíjtárcsát már szereld is le. Jóval nagyobbra lesz szükséged! Fateromnak hasonló az összeállítása holnap megmérem a szíjtárcsát.
Az ifa kompresszor tárcsája lendkerékként is funkcionál, ha van rá mód azzal célszerű megoldani. Persze van hogy a motor paraméterei miatt nem lehet.
Köszönöm a tanácsot ma meg is vettem a lefújószelepet
0,1-5Bar nekem ez elég
segítséget szeretnék kérni abban,h lenne egy kompresszorom,de a visszacsapó szelepe menethibás, és leszállt róla. tudom sok helyen lehet kapni,de sajnos nekem mind a 2 része hollandis. Tud valaki segíteni,h hol tudok rendelni
Nem lenne egyszerübb adapterezni?
Visszacsapót már sok helyen kapni. Én a pneuplustol rendeltem.Tobb fajta méretben árulnak. Vizes boltba meg már meg tudod venni a menethez hozza passzoló hollandit. |
Bejelentkezés
Hirdetés |