Fórum témák
» Több friss téma |
Tegnap vettem bele ujjat és bele is raktam.
Ezt a alapra állitást hogy kell megcsinálni?
OPCOM-os szoftverrel a diagnosztikai csatlakozón keresztül. Más alkalommal van alapjárat? A fojtószelepállás érzékelő vissza áll alapra?
Igen van amugy alapjárat, hát néha ingadozik.
Tipikusan az a megoldás amit nem szabad csinálni. Nem ismerem azt a motort, de amíg nem veszel hozzá egy olvasót, vagy nem viszed el valakihez aki ki tudja olvasni a hibakódokat addig felesleges bármit cserélni vagy szétszedni.
Egyébként a szervizekben sem nagyon értenek hozzá, ugyanúgy a hibakódok alapján indulnak el, kivétel ha van tapasztalat, mert pont ugyanolyan hibával volt már ott előtted valaki. Ráadásul ezek olyanok hogy az egyik hibakód generál még másika(ka)t is, így olyan dolgokat is kicserélnek amiket nem kéne. Pl. az xep-n az EGR mellé rendszeresen tesz égéskimaradás meg pedálkapcsoló hibát is, holott valójában az nincs is. De az octavia is tesz kuplungpedál hibakódot az égéskimaradás hibakód mellé (után), pedig a kapcsolónak semmi baja, később sem. Annyira "képben vannak", hogy pl. egy sok éve működő opel szerviz azt mondta a g astrámra amikor először megjelentem náluk a hibával hogy: - nincs is benne semmilyen hibakód (mondom van ember) - ezek a hibakódok amiket "sikerült" kiolvasni nem is léteznek ehhez az autóhoz stb, stb.
A km órád mér? Mert akkor szokott leállni, ha nincs sebesség jel.
Az alapjárati motorból 2 féle kúpú van, biztos hogy belevalót tettél bele? Check engine világít?
Az összes levegős csatlakozást meg kellene nézni, hogy nem e ki van valahol törve, repedve a gumicsövek egyike és onnan szív falsot.
Szia! Nem tudom miért de nekem is ez a meglátásom a titkolózó szervizekkel kapcsolatban. Azért nem engednek be a szentélyükbe, hogy ne lássa a kliens a hasonló tanácstalanságot, amivel ők is szembesülnek. Hát most egy hibakód olvasási eredmény sokat tudna lendíteni a kiinduláson, hogy merre keresse az ember a hibát. Az Opel nem tudom, hogy hogyan tudja alapra állítani a különálló perifériákat a vezérlőhöz, mert a multec az más rendszerű, mint a vag csoportbéli kocsiké. A tankszellőztető szokott még átereszteni de akkor nem így viselkedik a motor.
Sziasztok!
Van valami ötletetek, hogy egy nem tempomatosítható (Z14XEP) Astra G miért adott P0571 -es hibakódot (tempomat fékáramkör A funkció-rendellenesség) gyújtógyertya csere után? Köszönöm
Azért mert opel. Nincs mellette más hibakód is? Lehet hogy nem tökéletes valamelyik új gyertya (én most szívtam meg, 2 trafót tett tönkre), és ha égéskimaradás van, az mellé szokott ilyen pedál vagy hasonló hibakódot is adni. Ha konkrétan a gyertyacsere óta csinálja, akkor ajánlatos a gyertyák vagy a trafók körül szétnézni, függetlenül a kódtól.
Talán a csere után még be se indítottam vagy egy 10-20-30 másodperc alapjárat után ellenőriztem a hibakódot, erre már nem emlékszem. Más hibakód nem volt, miután ezt elvillogta, elég hosszasan vártam, de nem kezdett újat.
https://www.youtube.com/watch?v=BbzSvULjLrY
Talán azért, mert vacakol a féklámpa kapcsolód.
Én is inkább ebben reménykedek, mert a gyújtásrendszer problémái azért nem túl szerencsések. Csak nem tudom a cserén kívül hogy lehet bizonyítani a kapcsoló hibáját...
Kiveszed, szétszeded és megnézed, hogy be van-e égve az érintkező. Faternál volt hasonló, hibakód el volt tárolva, de a féklámpa ment. Majd egyszer mondja fater, hogy szóltak neki, hogy nem mindig világít a féklámpája. Jól be volt égve a kapcsoló érintkezője.
Szia.
Igen mér a km órám de viszont csal mert mikor az alsó számláló 1km mutat a felső csak akkor vált át mikor az alsó 1.5 km mutat ez baj?? Remélem hogy jót adtak alapjárat szelepet mert minden adatot megmondtam és rendeltek hozzá. Igen kivillan az a check engine. A csöveket meg megnézem.
Az nem hiba. Ágy nulláztad a napi számlálót, hogy épp a két érték közé esett.
Sziasztok!
1997 évjáratú Opel Astra F 1.6 autóba az eredeti tulaj / szeretném megvenni/akkumulátort cserélt azóta nem indul az autó.Azt tanácsolták cseréljem ki ugyan olyanra a vezérlőt az immobilizert és a csipet is komplett. Vettem egyet de nem indul az autó azzal sem. Mit kellene tennem?Tudtok segíteni?Előre is köszönöm!
Más hiba lesz ott, de innen azt nehéz lesz kitalálni. Először is a hibakódokat kéne kiolvasni. Ha jól sejtem ahhoz még diagnosztikai készülék sem kell. Ha visszaolvasol itt a topicban le van írva hogyan csináld.
Köszönöm megnézem!
Itt van. Ezeket az érintkezőket rövidre zárva kivillogja a műszerfalon.
Köszönöm!
Rendben, köszönöm! Bár tegnap ellenőriztem, akkor már nem volt semmilyen hibakód (legalábbis olyan, amit ki lehetett volna villogtatni).
Sziasztok!
1997 évjáratú Opel Astra F 1.6 autóba az eredeti tulaj / szeretném megvenni/akkumulátort cserélt azóta nem indul az autó.Azt tanácsolták cseréljem ki ugyan olyanra a vezérlőt az immobilizert és a csipet is komplett. Vettem egyet de nem indul az autó azzal sem. Mit kellene tennem?Tudtok segíteni?Előre is köszönöm! Még hozzátenném, azt, hogy A motort forgatja de nincs gyújtás sem a benzinszivattyú nem működik , valamint a központi zár sem és nem gyullad ki a motorvisszajelző lámpa sem.
Nálam ilyen esetben elég a kulcsot "rátanítani" az imobilzerre . A tanítás menete : kulcs be a helyére , elfordít (gyujtás) majd az egyik gomb megnyomása , ekkor zár- nyit a központi zár majd indítható az autó ..
Köszönöm, megcsinálom!
Hülyeség. Az indításgátlónak ehhez semmi köze. Ez csak a központi zárat illeszti a távirányítóhoz. Ugyanis az indításgátló egy külön chip(transzponder) a kulcsfejben. A nyomógombos rész meg egy külön egység a központi zár vezérlőhöz. A másik legnagyobb hülyeség, amikor azt mondják, ha nem indul az autó, hogy elemet kell cserélni a távirányítóban. Nem is ott van a chip, ráadásul a chip egy parazita eszköz, nincs szüksége áramforrásra. Az energiát a gyújtáskapcsoló körül lévő "immo karika" tekercse indukálja.
Ha nem világít a motorhiba lámpa gyújtás ráadáskor, akkor lehet nem is kap feszültséget a motorvezérlő. Biztosítékok ellenőrzése, motortérben is, főrelé ellenőrzése. Pontos motorkód kellene.
Idézet: legyen neked igazad, nem vitatkozom ... „Hülyeség.”
Két külön egység a kettő, semmi köze a kettőnek egymáshoz, csak egy burkolatban vannak. Sőt ha a táv részét leveszed a kulcsról és otthon hagyod, az autó akkor is menni fog. A távirányító a központi zár vezérlőnek ad jelet. Jó is lenne, ha ilyen könnyen lehetne rátanítani kulcsot az autóra. Mennyi ideig tartana ellopni akkor egy autót? Immót csak számítógéppel lehet tanítani, azt is csak carpass kód meglétével.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |