Fórum témák
» Több friss téma |
Golf4 1.6 higline 1998/12 Lehetséges hogy ebben az autóban nincs abs? a műszerfalon nem látom gyújtásnál világitani.
Miért van az hogy 1.6 sr és lomha legalábbis a régi 1.6 sr-hez képest az.
Lehet, hogy nincs benne, de ezt te egy pillanat alatt felmérheted, ha benézel a motortérbe. Az meg hogy lomha ezer ok miatt lehet. Egészen onnan kezdve, hogy csak úgy érzed odáig, hogy eldugult a katalizátor.
Értem köszönöm, a másik, ezekben mindben van gyári riasztó? Mert ha rá zárok villog a led de akár mit csináltam hangot nem adott.
A hozzászólás módosítva: Okt 15, 2016
csatlakozás hol kontakt hibás az ablaktörlő motornál? Mechanika nem szorul azt már néztem, végállás kapcsoló is rendben! Egyébként hol találom az ablaktörlő relét? eddig nem én cseréltem
Nem. A biztosítéktáblában a relé lábainál, vagy a tábla csatlakozóinál. Esetleg a biztosíték táblán belül lévő lemezkék és tüskék csatlakozásánál. Sajnos ez a rész feleslegesen túl van bonyolítva.
úgy néz ki hogy van benne abs csak z egyik jeladóval van gond, csak azt nem értem miért nem jelzi az óra csoportnál?
A hozzászólás módosítva: Okt 24, 2016
Vagy kiégett az izzó, vagy kivették. Esetleg más hiba van. Egyébként jeleznie kéne. Ha gyújtásra teszed kivillan a visszajelző?
Sziasztok! Gondoltam előbb megkérdezem itt, mielőtt szervíz lenne. Golf IV 1.6 16V autómban a műszerfalvilágítás, és az összes többi belső kis világítás villog. Van, hogy pár percig fixen világít, aztán újra elkezdi. Ez az egyik, a másik pedig, hogy alapjáraton, gázadásnál a fordulatszám majdnem fulladásig lemegy, majd visszaáll. Lehet a kettőnek köze egymáshoz? Van e esetleg aki találkozott ezzel a jelenséggel? És mi volt a megoldás?
Azt azért ne. Elég a műszer egységet.
van valakinek ötlete erre ? 1.6 benzin SR motor
random fordul elő, eddig kb haromszor (4 hónap alatt) hogy inditóztam de a motor nehezen indult kb masodik harmadik probalkozasra akkor is úgy ha nyomkodtam a gázt reggeli hideg inditasnal sose fordult elő, mindig akkor ha mar kicsit meleg volt a motor. Pl leugrottam boltba vele, aztan mentem volna haza csak teker az öninditó hallani hogy forgatja a motort de nem indul ez mitol lehet? Merre keresssem a hibat? masnal is elofordult? főtengely jeladó talán? de fura mert nem mindig produkálja.
Szia! Ha nem akarsz találgatásokba bonyolódni, akkor egy hibakód olvasás sokat segítene a megoldásban. Addig kár is volna találgatózni, még a végén megijedsz attól amit mondanának.
Akkor talán a részmeleg motoron levegős probléma lehet amit nem tud megjeleníteni a diagnosztika (fals levegőt szívhat a motor). A hideg állapotban még nem lehet számottevő ez a hiányosság de a hidegindítási állapot után már nem kellően tömör a rendszer. A motorkód hiányában nem tudom, hogy van-e a légszekrényen levegős kapcsolószelep ami membrános és az üzemállapotnak megfelelően állítja a karja segítségével a csappantyút. A képen jól látszik amire gondoltam, hogy problémás lehet.
Azt akarom kérdezni még az mitől van hogy ha 1-2-3 masba megyek de főleg amikor hideg a motor olyan érzésem van mintha picit később reagálna a gázpedál. Tehát jó rányomom és picivel később indul meg az autó 1.6 sr
Szia! Te szintén az előző hozzászólásomban szereplő oldalt nézd meg, hogy a motor ezen része hogyan avatkozik be az üzemállapotba és hogy ez rendben van e.
Jelenleg ki van kötve a lambdaszonda okozhat az is ilyet? Bár mikor bent volt rosszabb volt mivel rossz volt és még erőtlen is volt a motor.
A hozzászólás módosítva: Okt 29, 2016
köszi!
ez befolyásolhatja az inditást? meg hol müködik hol nem? ( mert nem mindig fordul elő a jelenség)
Sziasztok!
A héten jött hozzám egy golf 4 1.4 16v. A probléma az lenne nem tudom találkozott-e már valaki ilyennel,na szóval az autó teker az gyújtás nincs ezért nem indul viszont itt jön a csavar a történetben ha gyújtáson van az autó és hátramenetbe kapcsolom a váltót akkor szépen minden eltűnik a műszerfalról. A hibakód olvasó semmit nem mond és az összes tespontot áttakarítottam a motortérben. Esetleg tippeket vagy tanácsokat ha tudnátok mondani hogy merre induljak el azt megköszönném.
Az akkut már kizártam az teljesen jó mivel rendesen teker.
Szerintem a biztosítéktábla melletti testpontot is ellenőrizd, meg a biztosítéktáblába menő csatlakozókat.
Szia! Segítenék a tőlem telhető módon de nem értem azt amit leírtál erről a "hibáról". Tehát nem indul a motor? Esetleg motorkódot ha mondanál. Működésképtelem motoron nyilván nincs értelme sebváltó fokozatot kapcsolni gyújtáson és ugye csak a rükvercnek van kapcsolt fogyasztója (tolatólámpa) amit talán nem tud értelmezni a motorvezérlő.
Na szóval az a történet hogy leállították az autót és utánna már nem indult az autó teker az ac pumpa nyom rendesen viszont "szikra" egy szem sincs ekkor rátettem gépre és semmi hibát nem talált aztán kicsit még próbálgattam ezt azt pillangószelep állást néztem az rendben volt ( ekkor még nem tudtam hogy nem gyujt ) aztán valahogy beraktam rükvercbe gyujtás alatt és eltünt minden viszont ilyenkor kinyomott kupplungal szépen tekert de továbbra sem indult. Viszot ha lehúzom a rükverc kapcsolóról a steckert vagy kiveszem az égőt a lámpából akkor rükvercben nem megy el semmi de továbbra sincs szikra
|
Bejelentkezés
Hirdetés |