Fórum témák
» Több friss téma |
Sajnos ebben az autóban, sem főtengely, sem vezérműtengely jeladó nincs. A gyújtáselosztóban van egy hall jeladó, ami alapján kapja a vezérlő az információt. Általában ez vagy a gyújtáselektronika szokott meghalni.
Akkor nézz utána jobban. Az elosztóban van egy gyújtás jeladó, egy elektronikával és kész. Ez ad fordulatjelet a motorvezérlőnek. Nincs főtengely jeladó. Ilyen van benne.
Nekifogtam a kocsi javitásnak ès jo èrzèkkel az elosztoban lèvö jeladot kicserèltem elöször. A kocsi pöcc indult! Remèlhetöleg ennyi volt a baj, használat során majd látom. Egyèbkènt tènyleg se a fötengelynek se a vez tengelynek nincs jeladoja ebben a kocsiba. Köszönöm a tanácsaitokat!
Sziasztok!
Ha megengeditek hogy beleszóljak, akkor elmondanám, hogy létezik ilyen is, olyan is! A C16NZ motorok halljeladósak, de az x16SZ/SZR típusoknál már főtengely és vezérműtengely jeladósak! És mind a három motort szerelték F Astrába is már!
Persze ha az előző hozzászólást elolvastad, akkor tudod, hogy ez C16NZ. Amit a kérdező már az első hozzászólásban is leírt. Felesleges bonyolítani a helyzetet.
Persze létezik főtengely jeladós, de az nem C16Nz, ahogy te is írod. Itt pedig arról volt szó és nem az x-es motorról. Az x-es már nem elosztós, hanem ikertrafós.
Sziasztok!
Nekem van egy 2007-es Opel Corsa 1.3 TDCI személyautóm. Ma reggel csak másodszorra indult be. Mintha merülne az aksi. Ezek után világítva maradt a "Motorvezérlő rendszer, Elindulásgátló" lámpa. Elmentem vele dolgozni. Kb. 25 km-t mentem vele, miután megérkeztem és leállítottam, megpróbáltam újra elindítani. Én arra gondoltam, hogy nagyon le van merülve az aksi és ezért jelez valahogy így. Egyből beindult és a lámpa sem világít. Éjszakára kint hagytam a kulcsot az autóban. Lehet, hogy nagyon le volt hűlve a kulcs és emiatt nem érzékelt valamit megfelelően? Vagy valami nagyobb baja lesz? (augusztusban vettem). köszi
Nincs különösebb baj, csak az akku gyengesége miatt az elektronikák egy része elveszti a tápfeszültséget indítózáskor. Emiatt vannak a hibajelzések. Vagy töltsd fel az akkut, vagy ha már gyenge cseréld ki.
Sziasztok!
Olyan problémám van hogy adott egy 2000-es évjáratú astraG x16xel motorral. Az autó hidegen gázadás nélkül el sem indul vagy csak gázadással ha kerülök vele melegszik utána már járva marad a motor,van az autóban a tankszellőztető vezeték abból a mágnesszelepet kiiktattam tehát a szívósor folyamatos fars levegőt szív a tankból így könnyebben indul. A motor ha üzemmeleg akkor is csak 85c-os,termosztát cserélve. 2hibakódom van visszajön folyamatosan, újraindításkor eltűnik. 1 Transponder kulcs 2Fordulatszám jeladó. Csak jelzem Opel márka szervíz sem tudott vele semmit kezdeni. Építő segítséget szívesen fogadnék. Köszönöm.
A nehezen indulás lehet épp nem működő motor vízhőfok jeladóból is.
Tank szellőztető szelepet miért vetted ki? Főtengely jeladó is lehet hibás, de akkor el sem indulna a motor, vagy esetleg kontaktos lehet a szenzor/ kábel...
Alapjárati motor esetleg? Mivel plusz levegő adással indul könnyebben és gáz adásra, ezért lehet az van elkoszolódva, megszorulva. Érdemes lenne ránézni.
A hozzászólás módosítva: Dec 12, 2016
Sziasztok!
G Astra kilométer számláló LCD-je mögött milyen típusú illetve teljesítményű izzó van?
Az folytószelepház ki lett takarítva....
Írtad hogy az alapjárati motor újra van cserélve.
Itt vigyázni kell ,mert kétféle kúpszögű létzetik és nem cserélhető össze
Megoldódott a probléma.
És elárulod,milyen izzó van benne? Másnak hasznos lehet az információ.
Szia!
Sajnos biztos vagyok abban, hogy van itt olyan ember, aki kisujjból tudja. Annyit sikerült kideríteni a netet bújva, hogy 12V/1,5W. Vannak is ilyen paraméterű izzók, de ahogy néztem számít a műanyag foglalat színe. Nem akartam se buszozni, se műszerfal nélkül autózni, illetve mivel eléggé ki van centizve a műszeregység helye kétszer kivenni-visszatenni, ezért bementem egy márkakereskedésbe. Csupán 980Ft-ért kaptam is egy 12V/1,5W-os fehér foglalatú izzót. A legjobb az a pillanat volt, amikor rám nézett az alkatrészes eladó és látszott rajta egy kérdés: "ez tényleg ilyen h.lye?" Mondta, az U.ix-nál vegyem meg mert ott csak 166Ft, de ott csak tízes csomagban szolgáltak volna ki.
Köszönöm!
Nekem is G Astra van,így már tudni fogom. Most megy műszakira,meg kap 4 új nyári papucsot.
Nagyon szívesen. A felső kettő 1,1W a középső három pedig 1,5W.
Sziasztok,
Van egy 1993 F Astra GL 1.6I mororral. A jelenség, hogy valamikor indít, valamikor nem. A gyujtáskapcsoló betétje cserélve lett, de nem oldotta meg a problémát. Eléggé kiszámíthatatlan, mert látszólag magától megjavul, ha úgy hagytuk az autot hogy utoljan nem inditott. Mitől lehet ez?
Indítómotor? Ha kopott a kefe pont ilyet csinál. Aztán a végén többet nem fog indulni. Egy óra alatt lazán ki lehet cserélni, fillérekből megvan.
Szia! Igen valószínű az lesz, mert nagy hirtelen annyit csináltam, hogy odakoccintottam neki párat, és hip-hop elindult az autó. Köszi a tippet!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |