Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Üdv,egy kis segítséget kérek,Octavia 1 2005 1.4 16V BCA A check engine lámpa menet közben elkezdett villogni,volt egy kis erővesztés is, /a 75 lóból/aztán ment tovább rendesen.A hibajelző lámpa nem ég,érdemes-e gépre dugni,benne marad a hibajel?Köszönöm a segítséget.
Sziasztok . Lenne egy problémám. Motorolaj lámpa indítás után sárgán ötször
felvillan . Az olaj rendesen ¾ szinten van . Régebben volt hogy alsó szintre csökkent az olaj bejelzett és feltöltöttem. Lehet hogy megjegyezte / mint például a biztonsági öv hiba / és addig fogja csinálni amíg ki nem üttetem ? Octavia 1.6i 2004 BFQ . Köszönettel.
O1 FL L&K komfortelektronika
Sziasztok! Az a helyzet, hogy a jobb hátsó ajtó pár perc után visszazárja, illetve egy nem nyitja ki sokszor az összes ajtót, illetve nem zárja be. Ha kulccsal zárom, nyitom, akkor semmi gond, minden tökéletesen működik. Kicseréltük a komfort elektronikát, és most már kiválóan nyitja, zárja az ajtókat, kivéve a csomagtérajtót. Azt sehogyan se. Aztán végig próbáltunk vagy 10 másik elektronikát, mindegyikkel ez van. Minden jó, kivéve a csomagtérajtó. Na erre varrjatok gombot. Aki megfejti, azt vendégem egy pár sörre Már az agyérgörcs keringet.
Egyébként a csomagtér zár és zármotor jó?
A gyárival zár. Többször visszaraktuk, meggyepáltuk a kábelköteget, mindig zárt. Viszont valami baja van az elektronikának, mert távval random nyitja-zárja az ajtókat, illetve nyitás után a jobb hátsót lezárja. A csomagteret mindig bezárja. Ha a sofőr ajtónál kulccsal zárom, akkor mindig bezár mindent, illetve kinyit.
A bontóban kb. 10 darabot próbáltunk ki, de egyik se zárta a csomagteret, de az ajtók tökéletesen működtek. Viszont kulccsal sem zárja.
Nekem a csomagtér zár mechanikája gyanús.
De hogy lehet az, hogy az egyik elektronikával zár, a másik 10-zel nem?
annál az egynél jól hallgatóan záródik, a másiknál még egy apró nyöszörgés sincs.
Ezt a komfort elektronikát nem kell tanitani a kocsihoz? Csak betesz, és használod? Vagy mindig feltanítottátok mind a 10-et? üdv
Elvileg betesz és használod. A kulcshoz kell tanítani csak.
Szia! Most beszélgettem egy rokonommal akinek van egy komolyabb VCDS progija és amit hozzáépített az alapgépéhez (kocsijához) azt mind el kellett fogadtatni a járművezérlővel (ki kellett pipálni az opciót) és úgy működik neki "minden".
Működött minden, szóval tetőablak, oldalablakok, 4 ajtó zárása, távirányítás, kivéve a csomagtérajtó. De ha lesz egy kis időm megnézem a zárat, bár most az az elektronika van bent, ami zárja a csomagteret is, csak hülyéskedik a távirányítóval.
Sziasztok
Nem elektromos probléma, ezért elnézést is kérek. 1999-es O1 1.6 GLXi AKL A kipufogó rezgőcső méretét nem tudja valaki ? Cserélnem kellene, de nem akarom szétszedni addig amíg meg nincs a cseredarab, mert mindennapos munkába járáshoz kell az autó. Előre is köszönet, és hála !
Ha jól tudom a gyári megoldás egy kettős rezgéscsillapító. Az átmérője 45mm ha jól tudom. Mivel úgyis valami univerzális dolgot kel oda hegeszteni, (mert agyári alkatrész elég drága) ezért a hossza kérdéses. Mit kapsz és mit lehet oda jól behegeszteni. Vidd egy kipufogóshoz, az megoldja. Például én ide mennék a problémával. De biztosan van olyan is ami közelebb van neked.
Sziasztok!
Egy kis tanúság, hátha valakinek jól jön.(1999 O1 1.6 AKL) Néhány hónapja elkezdett az akkumulátor szórakozni, de heti egy töltéssel használható volt. Pár hónapja a töltés visszajelző felvillant, vagy alapjáraton pislákolt, de gázadásra elsötétedett. Pár napig csinálta, de utána megszűnt. A napokban ismét előjött ez a probléma. Vettem új aksit, de továbbra is világított. A mai nap az aksi feletti elosztó tábla alatt azt vettem észre, hogy ami a generátorból jön kábel, az mellett kis olvadás, illetve oxidáció van. Ezt megtisztítva, a visszajelző elaludt. Esetleg ötletek, hogy mitől olvadhatott meg a műanyag? Elképzelhető, hogy nem is a régi akkumulátor volt a baj, hanem nem kapott elég töltést, csak annyit, hogy a visszajelző lámpa ne világítson, vagy pont a régi aksi hibája miatt volt az olvadás? A hozzászólás módosítva: Ápr 6, 2017
Szia. Kontakt hiba miatt megnövekedett az ellenállás. Így hő keletkezett... 2. generációs ford galaxy ugyan ilyen táblát használ, az hajlamos a gyulladásra is... Nem 1-2 példa volt már rá.
Ahogy írták, megnőtt az átmeneti ellenállás ami aztán melegedni kezdett. Én ezektől a préselt saruktól is agybajt szoktam kapni, a nyíllal jelzett helyeken át szoktam forrasztani ha mód van rá. Olyan szinten, hogy az ón folyjon be rendesen a préselt részbe is. Ugyanis a piros és a sárga nyíl végén is látszik a durva oxidáció, de ez nem csak kívül ilyen, hanem részben a kötés alatt is.
Idővel ha azt látod hogy ott barnulni kezd a kábel vége, akkor már lehet gyanakodni hogy a melegtől, mert ott is lecsökkent a keresztmetszet, vagyis megnőtt a kötés ellenállása.
Köszönöm szépen a választ !
Jó ez a tervezett elavulás, meg a zóccsóságra törekvés...
Mivel a saru anyaga nem réz, így a két anyag találkozásánál nedvesség, pára hatására elektrokémiai folyamatok indulnak be.
Viecar vc201 wifishez nincs esetleg Valakinek progija ami nem free és win7-hez jó? az sem baj ha magyarul tud
Köszönöm a válaszokat, a tisztítás óta rendben van, nem jelez a töltés-visszajelző sem. Időnként alálesek, hogy nehogy megint gond legyen
Üdv Mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni...van egy Octavia II FL 1.6 benzin (BSE) autóm és elkezdte játszani, hogy a víz nem megy fel 70° fölé...álló helyzetben felmegy majdnem, de amint elindulok vele, visszaesik...Termosztátot már cseréltem (kettőt is próbáltam), de semmi változás.
Sajnos eddig egy szerelő sem tudott segíteni... Nem tudja esetleg valaki, hogy ebben a motorban egy termosztát van vagy van esetleg a hengerfejben? (az hallottam van ilyen is) Vagy esetleg máshol kell keresni a gondot? Köszönöm szépen előre is a segítséget... Üdv. Józsi
Sziasztok! Van egy 1998-as 1.8 20v Octavia-m. AGN motorkódos. Pár hete az játssza, hogy üzem meleg motornál 4000 -fölé pörgetve sípol és villog az olajnyomás lámpa, majd alapjáraton hagyva kb egy perc múlva már nincs hiba. 10w40 olaj van benne és a szint is jó. Viszont a termosztátom nekem is rossz. Lehet a kettőnek köze egymáshoz?
Szia! Ha friss olaj van benne és akkor is ezt csinálja akkor lehet még olajszűrő biztonsági szelep hiba is. Ha nem, akkor elhasználódott az olaj. Annyira azért nem ismerem ezeket a motorokat de valahol lenni szokott egy olajnyomás határoló szelep a kenési rendszerben és az volt már úgy, hogy nem zárt jól DE NEM 4000f/p-nél. Ha jót akarsz magadnak akkor ne járasd a motort ha az olajnyomáslámpa jelez.
Köszi, az infót! Olaj kb fél éve volt cserélve. egy hónapja volt egy olyan problémám hogy átszakadt az olajgomba. Akkor biztos hogy az a biztonsági szelep rossz, és nem túl kicsi, hanem túl nagy az olajnyomás és már megölte az új olajgombát is. Hétvégén talán lesz egy kis időm, szétbombázom az olajszűrő modult, abban van ez a szelep. remélem csak ennyi baja van. Nem szeretnék olajpumpát cserélni, :/
Mi lenne, ha előbb inkább mérnél olajnyomást?!
VW tanult adatok törlése--Fojtószelep alapra állitás leirása!
Sziasztok! Üdvözlök minden segitőkész forumozot, erről volna szó., Polo1.0 AER, 2000..,fojtoszelepház utáni procedura szakvéleményzése. 1.Igy csináltam, a számozás sorrendjében...,megvártam amig a 01-es mérőblokk 4-es ablakában mind a nyolc karakter "0"-lett.,ami előfeltétele volna a korrekt vizsgálodásnak-beállitásnak. 2.Tanult értékek törlése :01 (motor)-----10(Illesztés)-----olvasás----törlés---vcds-ből kilép--gyujtás le Fojtoszelep alapbeállitás : Gyujtás (gáz nélkül)----01(motor)-----04(alapbeállitás)------098-t kiválasztani----Go "adp run" látszik és hallani kell a csappanytyú hangját----hang megszünése után még várni egy percet és visszakapcsolni mérőblokba----'ADP Ok" szerű szövegnek lell látszani. A tanult értékek törlésének szakszerű leirása nagy segitség volna profik részéről!!! Az auton cserélve ujra :Minden ami gyujtás,négypolusuvizgomba,lambdaszonda,tankszellőztető szelep,uj fojtoszelepház,elektromos kontaktok ellenőrizve,kompresszió tökéletes, fals levegő féktisztitóval ellenőrizve, uj tömitések, vezérlés ellenőrizve. Hibajelenség: rettenetes alapjárat.rángatodzás kb 650-ig leesik, majdnem leáll miközben a motor kiugrani készül.., alapjárati ingadozást leszámitva abszolult tökéletesen megy ,mint az uj..,egyébbként 60.000km van benne!!! Egyébb:Tankszellőztető csati lehuzva ,és tömlök direktbe összekötve majdnem türhető állapotot eredményez kb 1200- 1300-as magas de stabil alapjárattal.... Minden segitségért hálás volnék..., akár privátiban is!!!! üdv lezli |
Bejelentkezés
Hirdetés |