Fórum témák
» Több friss téma |
Hardverben ezekre mondják hogy ár/érték arányban a legjobbak. Rendeltem belőle, majd kiderül hogy valóban így van-e. Itthon is árulja valaki a rosszfogáson, de kb. háromszorosa áron.
Erre a kábelre gondolsz? Van egy egyszerű rs232-kline illesztőm, felrakom majd a wow-ot és ki próbálom. A cascade progira még nem találtam megbízható letöltési helyet. A kábel amit említettél az ez lehet? Egyébként a Chryslerem ISO9141-2 protokollal megy. A Webasto ami benne van viszont K-line-on kommunikál a IPM-el. Jól tudom, hogy az ISO9141-2 amúgy K-Line? Minden infó érdekel amivel közelebb jutok a megoldáshoz.
Köszönöm. Üdv. A hozzászólás módosítva: Dec 2, 2016
Nem egészen értem minek az az illesztő, mivel probáltad az autocomot, nem tcs cdp-vel?
Jól tudom, szerintem is. Kék kábelről, nekem ilyennel megy a cascade,: KKL kábel Cascade 0.9.4
Meg nem mondom, gondolom adnak hozzá sajátot, vagy elmegy többfélével is.
El sem jutottam oda, hogy kipróbáljam mert az autocomban nincs 2003-as dízel
Rendelek egy ilyen kábelt talán megérkezik
Leszedtem a progit, viszont tök üres az összes mappa. A Roms mappa is. Ide kell az a rom amit előző leveledben említettél? Bocs, ha értetlennek tűnök de tényleg nem sok tapasztalatom van e téren. Mire valók a Rom fájlok?
Nem magamnak válaszoltam, sanaxx-nak szántam
Itt találtam egy pár rom fájlt. Hogyan választom ki, hogy melyik kell nekem? A hozzászólás módosítva: Dec 2, 2016
Igen oda kellenek. A rom fájlokban vannak az autó típusokra jellemző paraméterek és ezek alapján választod ki a diag programból a kívánt autó típust.
Pm-ben küldök rom-okat. A hozzászólás módosítva: Dec 2, 2016
Sziasztok,
Tudja-e valaki, hogy egy 1998-as Volvo S40 a műszerfalon kívül tárolja-e még valahol a ténylegesen megtett km.-t? (pl. ECU) Ha igen akkor az OBD-csatlakozón elérhető valahogy vagy Valaki megtenné nekem, hogy kiolvassa? (Délpest-Taksony vonalon) Van egy GS500-as kódolvasóm de az nem tud ilyet. Semmi hátsó szándékom nincs vele, az autó sok éve az enyém, megszerettem, eladni nem akarom, csak a kíváncsiság hajt, mert szinte biztos volt módosítva régen.
Hogy tárolja-e azt nem tudom, de ha arra vagy kíváncsi hogy volt-e tekergetve az óra azt ember nem fogja megmondani. Elég sok helyen kérdeztem utána, nálam hozzáértőbbeknél és szervizekben is, de mindenhol azt mondták hogy annak nem marad nyoma.
Lehet óracsere vagy más ok, hogy nem egyezik a tényleges és a mutatott érték. Nem érdekel ha tekerték, én állapotra vettem a kocsit sok évvel ezelött, nem kilométerre. Csak a privát kíváncsiságomat szeretném kielégíteni.
Több helyen olvastam, hogy gyári képviseletek ki tudnak olvasni valós futásteljesítményt.
Akkor mondd a helyet és viszem oda én is az enyémet, mert nekem még a gyár szervizében is az ellenkezőjét mondták, pedig a pénzt sem sajnáltam volna rá.
Sziasztok!
Van valakinek Ford IDS programhoz használható diagnosztikája? VCM2 mondjuk? Ford Mondeo 2006-osban szeretném engedélyezni a tempomatot, de az ELM327-el nem lehetséges. Köszönöm!
Erre gondolsz aminek a képét mellékelem? Mert ez a típus van.
IDS programmal működik?
Amúgy pont ilyet nézegetek ebay-en csak nem tudom mivel tud többet az ELM327-emnél. Tényleg működik-e Ford IDS programmal, meg vajon tudom-e aktiválni a motorvezérlőben a tempomatot. Köszi! A hozzászólás módosítva: Jan 27, 2017
Sziasztok!
A pillanatnyi fogyasztást szeretném lekérdezni az autótól, de a "015E"-re "7F 05 12"-t küld. Ugyan ezt küldi ezen kívül egy halom másik PID-re is. A fordulatszámot, motorterhelést, sebességet, vízhőmérsékletet, levegő hőmérsékletet és gázpedál-állást le tudom kérdezni, viszont a fogyasztás és az üzemanyag-szint is fontos lenne. Utóbbi mondjuk szerintem nem lekérdezhető mert ha bluetooth-os OBDII olvasóval és a telefonon a Torque program sem tudja azt megmondani. A pillanatnyi fogyasztást (l/h) viszont a Torque igen! Ebből gondolom hogy a fogyasztás biztos lekérdezhető, csak ezek szerint nem a "015E" PID-el. De akkor mivel? A "7F 05 12" egyébként mit akar jelenteni?
Milyen autó, mikori? Én ilyet csináltam, arduinoval. Éppen belefért az UNO memóriájába a progi.
Tud olaj,-vízhőmérsékletet, sebességet, turbonyomás, fogyasztás, rpm-et, stb.
2006-os Skoda Octavia II 1,6 benzin.
Konkrétan fogyasztást nem fogsz tudni kicsiholni belőle. Befecskendezett mennyiséget viszont igen, amiből ki tudod számolni a sebesség segítségével.
És a befecskendezett mennyiség melyik PID lenne?
Passz. mg/stroke. Viszont a kw1281 protokoll adja a L/h értéket, amihez szintén a sebességből lehet kalkulálni.
Innen indultam el. A hozzászólás módosítva: Ápr 17, 2017
"File not found"
Kw1281-es protokoll? Az én autóm protokollja ISO 14230-4. Ma kipróbáltam még három autón, egyiken sem adta a "015E"-s PID-en a fogyasztást. Az egyik autó ISO 15765-4-es protokollt használt, a másik ISO 9141-2-t, a harmadik pedig ismét ISO 15765-4-et.
A "PIDs supported" -et lekérdezted? Ott azt mondja hogy van az 5E- adat?
A "0120"-ra gondolsz? Arra ezt mondja: "41 20 80 00 10 00"
"0100"-ra "41 00 BE 3E E8 11",
"0120"-ra "41 20 80 00 10 00", "0140"-ra "7F 01 12", "0160"-ra "7F 01 12", "0180"-ra "7F 01 12", "01a0"-ra "7F 01 12", "01c0"-ra "7F 01 12".
Szevasz!
Nem gondolnám, hogy átsiklottál felette, de megemlítem, ha a 215 az Fahrenheit, akkor az Celsiusban 101 és akkor jó lehet az az érték. Üdv: StMiklos
Igen, ebből már látszik, hogy a 0x40 fölötti PID -eket nem támogatja a vezérlő.
0x20- 0x3F között is csak 2-t lát, a 0x21 és a 0x34. És már a 0x40 -es PID -et is kár lekérdezni, mert a 0x20 -as legkisebb bitje 0.
Csak akkor azt nem értem, hogy az Androidos Torque program hogyan tudja megjeleníteni a fogyasztást. Ezek szerint mégis le lehet kérdezni valahogy az OBD-n.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |