Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autós erősítős kérdések, problémák
Lapozás: OK   156 / 198
(#) BI-AMP válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 14, 2017 /
 
Nincs semmi. Kösszönöm az eddigi segítséget!
Meg az lenne még a kérdésem, hogy sztereó illetve bridge módban hány ohm es hangzórókat köthetek rá?
(#) Inhouse válasza BI-AMP hozzászólására (») Júl 14, 2017 /
 
Elküldtem neked a feljavított, összeillesztett rajzot.
Ott a kapcsolóra azt írja, hogy 2ohm/bridge<->4ohm, ami kicsit így fura, de azt jelentené normális esetben, hogy 2ohm stabil végfokonként, hídban pedig 4ohm.
De Pioneerék kitaláltak valami bridge/dynamic módot a normál 4ohm mellé, de ha simában 4 ohm, akkor hogy lehet hídban 2ohm? Hiszen az már 1ohm csatornánként...
A hozzászólás módosítva: Júl 14, 2017
(#) Lecsokiraly hozzászólása Júl 14, 2017 /
 
Sziasztok !
Segitséget kérnék van egy auto erősitöm amivel küszködöm mindig elszáll és rájöttem hogy nyugalmi helyzetben is az egyik tip 42c melegszik már beüzemelés után 2 perc elteltével ! Kiméregettem már mindent de nem igazábol találom a hibát a végtranyokat már kicseréltem plussz az irfz44 n -ket is de nem haladtam elörébb ! Valakinek valami ötlete ? Köszönöm
(#) Lecsokiraly hozzászólása Júl 14, 2017 /
 
Erröl lenne szo !
(#) pinyó39 válasza Lecsokiraly hozzászólására (») Júl 14, 2017 /
 
Ha megvan a normál tápfeszültség és a végtranyók is jók mérd meg a a TIP-et meghajtó tranyókat, diódákat ellenállásokat nem zárlatos e valami?
(#) Lecsokiraly hozzászólása Júl 14, 2017 /
 
Már ezeken is tul vagyok és nem találom a hibát de mégegyszer végigméregetem !
(#) pinyó39 válasza Lecsokiraly hozzászólására (») Júl 14, 2017 /
 
Akkor a két oldalt hasonlítsd egymáshoz. Ha van szkópod és generátorod végihmehetsz az egyes egységek közt. Mérj a "nagy" ellenállásokon feszültséget, számold a nyugalmi áramot valahol kibukik a hiba, sima analóg vég, menni fog, csak figyelj.
(#) BI-AMP válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 14, 2017 /
 
Sikerült beüzemelni, de nem működik.
A táp rést jó, az erősítő teljesítmény része úgy szint működik. Valami az előerősítős részen nem jó. Megmértem a feszültségeket a három UPC4570 műveleti erősítőn mindegyiken megvan a +/-15V.
Hogyan tovább?
(#) dB_Thunder válasza BI-AMP hozzászólására (») Júl 14, 2017 /
 
Idézet:
„Valami az előerősítős részen nem jó”

Ez miben nyilvánul meg?
Kapcsolásid van hozzá?
(#) BI-AMP válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 14, 2017 /
 
Van Bővebben: Link tulajdonképen ha megérintem az utolsó műveleti erősítő 2 illetve 8 lábát ami a végfokra megy akkor gerjed, ezért gondolom, hogy itt lesz a bibi.
(#) dB_Thunder válasza BI-AMP hozzászólására (») Júl 14, 2017 /
 
A buffer amp kimeneteire gondolsz? A C458-459 kondi van rákötve.
Nem gerjedés az ha igazam van hanem egy torz brumm amit te viszel be.

Viszont az elviekben egy alacsony impedanciás pont, oda nem volna szabad tudnod bevinned brummot!
(#) BI-AMP válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 14, 2017 /
 
Nagyon kis mértékben brummog.
(#) dB_Thunder válasza BI-AMP hozzászólására (») Júl 14, 2017 /
 
Az még belefér!
Még mindig nem tudom mit nem csinál?
(#) BI-AMP válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 14, 2017 /
 
Nem nagyon kén egy ksi help.
(#) BI-AMP hozzászólása Júl 16, 2017 /
 
Addig jutottam, hogy ha kiforrasztom az ISOLATOR részről a UPC4570 ICt és ráküldöm a jelet 2 illetve 8 láb helyére akkor működik. De csak akkor ha a bemenő jel GND jét a táp GND jére kötöm.

GM2200_-2.JPG
    
(#) dB_Thunder válasza BI-AMP hozzászólására (») Júl 16, 2017 /
 
Az 5-9es lábon van az icnek tápfesz?
Van neki egy saját stabilizátora ha nincs táp, azt kellene megnézni.
(#) BI-AMP válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 16, 2017 /
 
Rámértem most ic nélkül nincs rajta táp fesz
(#) dB_Thunder válasza BI-AMP hozzászólására (») Júl 16, 2017 /
 
Akkor meg is van miért nem szól!
Valamiért nem kap tápot! Q917 a táp tranyója, környékén lehet a gubanc..
(#) BI-AMP válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 16, 2017 /
 
És mennyit táp feszt kéne mérnem? A táp GND hez képest mérek 12V.
(#) dB_Thunder válasza BI-AMP hozzászólására (») Júl 16, 2017 /
 
Nem tudom mi neked a táp gnd! De most a teljesítmény gnd nem is jó...
Az biztos hogy a DIN csati 3as lába a jel gnd, meg az RCA külseje.
Ehhez kellene viszonyítani mindent..
(#) BI-AMP válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 16, 2017 /
 
Igen. A jel gnd hez képest nem mérek semmit. A teljesítmény gnd hez képest mérem a táp feszt.
(#) BI-AMP válasza BI-AMP hozzászólására (») Júl 16, 2017 /
 
Keresgéltem a netten ezt találtam Bővebben: Link. A fordító alapján ugyan ez a probléma, és lejjebb ír a megoldásról is. Miszerint a C854 kondít ami egy 4.7P kondenzátor kicserélte egy 0.001OHM es ellenállásra.
A csatolt képen is ír valamit erről a dologról.

Névtelen.jpg
    
(#) dB_Thunder válasza BI-AMP hozzászólására (») Júl 16, 2017 /
 
Vakvágány az egész!!
A megoldás is egy gány! Nem véletlenül van KÜLÖNVÁLASZTVA a jel gnd a teljesítmény gndtől!
Kocsiban rendesen bekötve működni fog az erősítő, mindenféle átalakítás nélkül. Ott az RCA kábelen keresztül megkapja a fejegységtől a földet.
Inkább forrassz a kondi lábaira egy 10ohmos ellenállást az pont elég lesz, ha ennyire zavar.

Ha rövidrezárod azt a kondit, akkor minden zavart össze fog szedni az erő, sőt tűzveszélyes is lesz az egész!

Ja és a jel gnd hez képest kellene mérni!! Mint ahogy már írtam...
(#) BI-AMP válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 16, 2017 /
 
A jel gnd hez képest nem mérek semmit.
(#) dB_Thunder válasza BI-AMP hozzászólására (») Júl 17, 2017 /
 
Rakd össze így ahogy van, és szereld be kocsiba és működni fog!
(#) BI-AMP válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 17, 2017 /
 
Körbe néztem én is és erre jutottam.
Köszönöm a segítséget!
(#) dB_Thunder válasza BI-AMP hozzászólására (») Júl 17, 2017 /
 

Ez már a 2. Pio erő ami szívat... Mondjuk ha elemeztük volna a kapcsolást.. Én ki szoktam húzni a rajzon különböző színekkel, a többféle táp és gnd vonalakat.
(#) BI-AMP válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 17, 2017 /
 
Müködik!
Asztalon rákötöttem egy autós rádióra, kapot egy közös tápot és lám csodát müködik.
A fejegységen rámértem az RCA csatira és a jel GND kapcsolatban van teljesítmény GND vel. Ezen kívül még három fejegységen megmértem, mindegyiken így van.
Az erősítőt hozzá kötöttem a telóhoz, a teljesítmény GND-t rá engedtem a jel GND-re és müködik...
3 napot szívtam vele...
(#) 187BodyGuard hozzászólása Júl 17, 2017 /
 
Sziasztok!

E-bay-en vettem egy autós erősítőtápot egy Hybrid csöves előfokos projektemhez. Az én általam gyártott modul kifogástalanul üzemel +/-20V-ról. A tápnak olyan hibája van hogy bekapcsolás után "pattog". Terhelés nélkül is jelen van a hiba szkóppal nézve. Tesztnek egy 100W-os korábban készített modulomat raktam rá, ezzel is csinálja. A jelenség pár másodpercre megszűnik, majd visszajön, ha a tápegység prímer és szekunder GND körét összekötöm (alapból nincs összekötve a prímer-szekunder GND-je. A táp egyébként TL494 alapú két félhíddal IRFZ44N-ekkel. A táp tartja a beállított feszt, jelen esetben a +/-20V DC-t.
Szerintetek mi lehet a hiba?
Itt található a hibáról a videó
A hozzászólás módosítva: Júl 17, 2017
(#) dB_Thunder válasza 187BodyGuard hozzászólására (») Júl 17, 2017 /
 
Nincs mindenre rálátásom, de nekem hirtelen gyanús, hogy miért rángatja meg a labortápot?
Van benne fesz szabályzás?
Következő: »»   156 / 198
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem