Fórum témák
- • Kapcsolási rajzot keresek
- • Vicces - mókás történetek
- • Kapcsolóüzemű táp 230V-ról
- • Villanyszerelés
- • Induktivitásban tárolt energia
- • Oszcilloszkóp, avagy hogyan kell használni?
- • Hűtőgép probléma
- • Gáz fogyasztás monitorozása
- • Analóg oszcilloszkóp javítása
- • Mosógép vezérlők és általános problémáik
- • Elfogadnám, ha ingyen elvihető
- • A műhely (bemutató topik, ahol az alkotások készülnek)
- • Audiofil, High End Audio
- • Opel Astra elektromos hibák
- • Számítógép hiba, de mi a probléma?
- • Arduino
- • Felajánlás, azaz ingyen elvihető
- • Rádió áthangolása, OIRT - CCIR konverter
- • Vezetéknélküli termosztát
- • Kazettás magnó (deck) javítása
- • Hűtőgép kompresszor
- • Kombikazán működési hiba
- • Klíma szervizelés, javítás
- • Klíma beszerelése, fűtés-hűtés házilag
- • Tápegységgel kapcsolatos kérdések
- • Fejhallgató erősítő
- • Labortáp javítás
- • MOSFET-ek
- • Sprint-Layout NYÁK-tervező
- • Tápegység
- • Androidos okos telefonok
- • Tervezzünk nyákot EasyEDA-val
- • Hegesztő inverter javítás
- • Videomagnó problémák
- • Ellenállás
- • Rádióamatőrök topikja
- • Szobatermosztát bekötése
- • HESTORE.hu
- • Multiméter - miért, milyet?
- • Érdekességek
- • Villanymotor bekötése
- • Dióda helyettesítés
- • Transzformátor készítés, méretezés
- • Menetszámolós tekercselőgép házilag
- • Leválasztó transzformátor
- • Szigetelésvizsgáló
- • USB 3.2 HUB modul
- • Kamerás megfigyelőrendszer
- • Tranzisztorok helyettesítése
- • Borhűtő vezérlő panel
- • CNC építése házi alkatrészekből az alapoktól
- • Sütő javítás
- • Kondenzátor
- • Eberspacher állófűtés javítása
- • Dobozolási technikák, műszerdobozok
» Több friss téma
|
A klónok CH340 Soros-USB illesztőjének drivere ( Letöltés)
Ha a saját tápját fogja méregetni, akkor tényleg nem kell. Csak a belső vref használatához a táptfeszt le kell osztani mondjuk a felére, az 2x15 ellenállat.
Szóval akkor kell 14 uC, 2x14 opto, ellenállat és a kalibrlás, meg ugye a sallangok.
Ez szinte már túl egyszerű az opamp-os megoldáshoz képest, ami ugye 4 jobb quad opa + 45 ellenállat + kalibrálás...
Lehet, hogy elsiklottál felette, de kell neki balansz áramkör is. Az plusz mégegyszer ugyanennyi (hiszterézissel még több). uC-rel pedig csak a fet, soros ellenállás és teljesítmény ellenállás kell. Kalibrálni uC-nél nem is annyira lényeges, elég megmérni a belső Vref-et, de abban sem szokott túl nagy szórás lenni. A hozzászólás módosítva: Aug 10, 2017
Csak nem tudtam működésre bírni a font konvertert, úgy döntöttem, manuálisan adom hozzá az ékezetes karaktereket, ebben kérnék egy kis segítséget.
Szóval van ez a fájl:
const char ArialMT_Plain_10[] PROGMEM = {
0x0A, // Width: 10
0x0D, // Height: 13
0x20, // First Char: 32
0xE0, // Numbers of Chars: 224
// Jump Table:
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x03, // 32:65535
0x00, 0x00, 0x04, 0x03, // 33:0
0x00, 0x04, 0x05, 0x04, // 34:4
0x00, 0x09, 0x09, 0x06, // 35:9
0x00, 0x12, 0x0A, 0x06, // 36:18
0x00, 0x1C, 0x10, 0x09, // 37:28
0x00, 0x2C, 0x0E, 0x07, // 38:44
0x00, 0x3A, 0x01, 0x02, // 39:58
0x00, 0x3B, 0x06, 0x03, // 40:59
0x00, 0x41, 0x06, 0x03, // 41:65
0x00, 0x47, 0x05, 0x04, // 42:71
0x00, 0x4C, 0x09, 0x06, // 43:76
0x00, 0x55, 0x04, 0x03, // 44:85
0x00, 0x59, 0x03, 0x03, // 45:89
0x00, 0x5C, 0x04, 0x03, // 46:92
0x00, 0x60, 0x05, 0x03, // 47:96
0x00, 0x65, 0x0A, 0x06, // 48:101
0x00, 0x6F, 0x08, 0x06, // 49:111
0x00, 0x77, 0x0A, 0x06, // 50:119
0x00, 0x81, 0x0A, 0x06, // 51:129
0x00, 0x8B, 0x0B, 0x06, // 52:139
0x00, 0x96, 0x0A, 0x06, // 53:150
0x00, 0xA0, 0x0A, 0x06, // 54:160
0x00, 0xAA, 0x09, 0x06, // 55:170
0x00, 0xB3, 0x0A, 0x06, // 56:179
0x00, 0xBD, 0x0A, 0x06, // 57:189
0x00, 0xC7, 0x04, 0x03, // 58:199
0x00, 0xCB, 0x04, 0x03, // 59:203
0x00, 0xCF, 0x0A, 0x06, // 60:207
0x00, 0xD9, 0x09, 0x06, // 61:217
0x00, 0xE2, 0x09, 0x06, // 62:226
0x00, 0xEB, 0x0B, 0x06, // 63:235
0x00, 0xF6, 0x14, 0x0A, // 64:246
0x01, 0x0A, 0x0E, 0x07, // 65:266
0x01, 0x18, 0x0C, 0x07, // 66:280
0x01, 0x24, 0x0C, 0x07, // 67:292
0x01, 0x30, 0x0B, 0x07, // 68:304
0x01, 0x3B, 0x0C, 0x07, // 69:315
0x01, 0x47, 0x09, 0x06, // 70:327
0x01, 0x50, 0x0D, 0x08, // 71:336
0x01, 0x5D, 0x0C, 0x07, // 72:349
0x01, 0x69, 0x04, 0x03, // 73:361
0x01, 0x6D, 0x08, 0x05, // 74:365
0x01, 0x75, 0x0E, 0x07, // 75:373
0x01, 0x83, 0x0C, 0x06, // 76:387
0x01, 0x8F, 0x10, 0x08, // 77:399
0x01, 0x9F, 0x0C, 0x07, // 78:415
0x01, 0xAB, 0x0E, 0x08, // 79:427
0x01, 0xB9, 0x0B, 0x07, // 80:441
0x01, 0xC4, 0x0E, 0x08, // 81:452
0x01, 0xD2, 0x0C, 0x07, // 82:466
0x01, 0xDE, 0x0C, 0x07, // 83:478
0x01, 0xEA, 0x0B, 0x06, // 84:490
0x01, 0xF5, 0x0C, 0x07, // 85:501
0x02, 0x01, 0x0D, 0x07, // 86:513
0x02, 0x0E, 0x11, 0x09, // 87:526
0x02, 0x1F, 0x0E, 0x07, // 88:543
0x02, 0x2D, 0x0D, 0x07, // 89:557
0x02, 0x3A, 0x0C, 0x06, // 90:570
0x02, 0x46, 0x06, 0x03, // 91:582
0x02, 0x4C, 0x06, 0x03, // 92:588
0x02, 0x52, 0x04, 0x03, // 93:594
0x02, 0x56, 0x09, 0x05, // 94:598
0x02, 0x5F, 0x0C, 0x06, // 95:607
0x02, 0x6B, 0x03, 0x03, // 96:619
0x02, 0x6E, 0x0A, 0x06, // 97:622
0x02, 0x78, 0x0A, 0x06, // 98:632
0x02, 0x82, 0x0A, 0x05, // 99:642
0x02, 0x8C, 0x0A, 0x06, // 100:652
0x02, 0x96, 0x0A, 0x06, // 101:662
0x02, 0xA0, 0x05, 0x03, // 102:672
0x02, 0xA5, 0x0A, 0x06, // 103:677
0x02, 0xAF, 0x0A, 0x06, // 104:687
0x02, 0xB9, 0x04, 0x02, // 105:697
0x02, 0xBD, 0x04, 0x02, // 106:701
0x02, 0xC1, 0x08, 0x05, // 107:705
0x02, 0xC9, 0x04, 0x02, // 108:713
0x02, 0xCD, 0x10, 0x08, // 109:717
0x02, 0xDD, 0x0A, 0x06, // 110:733
0x02, 0xE7, 0x0A, 0x06, // 111:743
0x02, 0xF1, 0x0A, 0x06, // 112:753
0x02, 0xFB, 0x0A, 0x06, // 113:763
0x03, 0x05, 0x05, 0x03, // 114:773
0x03, 0x0A, 0x08, 0x05, // 115:778
0x03, 0x12, 0x06, 0x03, // 116:786
0x03, 0x18, 0x0A, 0x06, // 117:792
0x03, 0x22, 0x09, 0x05, // 118:802
0x03, 0x2B, 0x0E, 0x07, // 119:811
0x03, 0x39, 0x0A, 0x05, // 120:825
0x03, 0x43, 0x09, 0x05, // 121:835
0x03, 0x4C, 0x0A, 0x05, // 122:844
0x03, 0x56, 0x06, 0x03, // 123:854
0x03, 0x5C, 0x04, 0x03, // 124:860
0x03, 0x60, 0x05, 0x03, // 125:864
0x03, 0x65, 0x09, 0x06, // 126:869
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x00, // 127:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 128:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 129:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 130:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 131:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 132:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 133:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 134:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 135:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 136:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 137:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 138:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 139:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 140:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 141:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 142:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 143:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 144:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 145:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 146:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 147:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 148:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 149:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 150:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 151:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 152:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 153:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 154:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 155:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 156:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 157:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 158:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x0A, // 159:65535
0xFF, 0xFF, 0x00, 0x03, // 160:65535
0x03, 0x6E, 0x04, 0x03, // 161:878
0x03, 0x72, 0x0A, 0x06, // 162:882
0x03, 0x7C, 0x0C, 0x06, // 163:892
0x03, 0x88, 0x0A, 0x06, // 164:904
0x03, 0x92, 0x0A, 0x06, // 165:914
0x03, 0x9C, 0x04, 0x03, // 166:924
0x03, 0xA0, 0x0A, 0x06, // 167:928
0x03, 0xAA, 0x05, 0x03, // 168:938
0x03, 0xAF, 0x0D, 0x07, // 169:943
0x03, 0xBC, 0x07, 0x04, // 170:956
0x03, 0xC3, 0x0A, 0x06, // 171:963
0x03, 0xCD, 0x09, 0x06, // 172:973
0x03, 0xD6, 0x03, 0x03, // 173:982
0x03, 0xD9, 0x0D, 0x07, // 174:985
0x03, 0xE6, 0x0B, 0x06, // 175:998
0x03, 0xF1, 0x07, 0x04, // 176:1009
0x03, 0xF8, 0x0A, 0x05, // 177:1016
0x04, 0x02, 0x05, 0x03, // 178:1026
0x04, 0x07, 0x05, 0x03, // 179:1031
0x04, 0x0C, 0x05, 0x03, // 180:1036
0x04, 0x11, 0x0A, 0x06, // 181:1041
0x04, 0x1B, 0x09, 0x05, // 182:1051
0x04, 0x24, 0x03, 0x03, // 183:1060
0x04, 0x27, 0x06, 0x03, // 184:1063
0x04, 0x2D, 0x05, 0x03, // 185:1069
0x04, 0x32, 0x07, 0x04, // 186:1074
0x04, 0x39, 0x0A, 0x06, // 187:1081
0x04, 0x43, 0x10, 0x08, // 188:1091
0x04, 0x53, 0x10, 0x08, // 189:1107
0x04, 0x63, 0x10, 0x08, // 190:1123
0x04, 0x73, 0x0A, 0x06, // 191:1139
0x04, 0x7D, 0x0E, 0x07, // 192:1149
0x04, 0x8B, 0x0E, 0x07, // 193:1163
0x04, 0x99, 0x0E, 0x07, // 194:1177
0x04, 0xA7, 0x0E, 0x07, // 195:1191
0x04, 0xB5, 0x0E, 0x07, // 196:1205
0x04, 0xC3, 0x0E, 0x07, // 197:1219
0x04, 0xD1, 0x12, 0x0A, // 198:1233
0x04, 0xE3, 0x0C, 0x07, // 199:1251
0x04, 0xEF, 0x0C, 0x07, // 200:1263
0x04, 0xFB, 0x0C, 0x07, // 201:1275
0x05, 0x07, 0x0C, 0x07, // 202:1287
0x05, 0x13, 0x0C, 0x07, // 203:1299
0x05, 0x1F, 0x05, 0x03, // 204:1311
0x05, 0x24, 0x04, 0x03, // 205:1316
0x05, 0x28, 0x04, 0x03, // 206:1320
0x05, 0x2C, 0x05, 0x03, // 207:1324
0x05, 0x31, 0x0B, 0x07, // 208:1329
0x05, 0x3C, 0x0C, 0x07, // 209:1340
0x05, 0x48, 0x0E, 0x08, // 210:1352
0x05, 0x56, 0x0E, 0x08, // 211:1366
0x05, 0x64, 0x0E, 0x08, // 212:1380
0x05, 0x72, 0x0E, 0x08, // 213:1394
0x05, 0x80, 0x0E, 0x08, // 214:1408
0x05, 0x8E, 0x0A, 0x06, // 215:1422
0x05, 0x98, 0x0D, 0x08, // 216:1432
0x05, 0xA5, 0x0C, 0x07, // 217:1445
0x05, 0xB1, 0x0C, 0x07, // 218:1457
0x05, 0xBD, 0x0C, 0x07, // 219:1469
0x05, 0xC9, 0x0C, 0x07, // 220:1481
0x05, 0xD5, 0x0D, 0x07, // 221:1493
0x05, 0xE2, 0x0B, 0x07, // 222:1506
0x05, 0xED, 0x0C, 0x06, // 223:1517
0x05, 0xF9, 0x0A, 0x06, // 224:1529
0x06, 0x03, 0x0A, 0x06, // 225:1539
0x06, 0x0D, 0x0A, 0x06, // 226:1549
0x06, 0x17, 0x0A, 0x06, // 227:1559
0x06, 0x21, 0x0A, 0x06, // 228:1569
0x06, 0x2B, 0x0A, 0x06, // 229:1579
0x06, 0x35, 0x10, 0x09, // 230:1589
0x06, 0x45, 0x0A, 0x05, // 231:1605
0x06, 0x4F, 0x0A, 0x06, // 232:1615
0x06, 0x59, 0x0A, 0x06, // 233:1625
0x06, 0x63, 0x0A, 0x06, // 234:1635
0x06, 0x6D, 0x0A, 0x06, // 235:1645
0x06, 0x77, 0x05, 0x03, // 236:1655
0x06, 0x7C, 0x04, 0x03, // 237:1660
0x06, 0x80, 0x05, 0x03, // 238:1664
0x06, 0x85, 0x05, 0x03, // 239:1669
0x06, 0x8A, 0x0A, 0x06, // 240:1674
0x06, 0x94, 0x0A, 0x06, // 241:1684
0x06, 0x9E, 0x0A, 0x06, // 242:1694
0x06, 0xA8, 0x0A, 0x06, // 243:1704
0x06, 0xB2, 0x0A, 0x06, // 244:1714
0x06, 0xBC, 0x0A, 0x06, // 245:1724
0x06, 0xC6, 0x0A, 0x06, // 246:1734
0x06, 0xD0, 0x09, 0x05, // 247:1744
0x06, 0xD9, 0x0A, 0x06, // 248:1753
0x06, 0xE3, 0x0A, 0x06, // 249:1763
0x06, 0xED, 0x0A, 0x06, // 250:1773
0x06, 0xF7, 0x0A, 0x06, // 251:1783
0x07, 0x01, 0x0A, 0x06, // 252:1793
0x07, 0x0B, 0x09, 0x05, // 253:1803
0x07, 0x14, 0x0A, 0x06, // 254:1812
0x07, 0x1E, 0x09, 0x05, // 255:1822
// Font Data:
0x00,0x00,0xF8,0x02, // 33
0x38,0x00,0x00,0x00,0x38, // 34
0xA0,0x03,0xE0,0x00,0xB8,0x03,0xE0,0x00,0xB8, // 35
0x30,0x01,0x28,0x02,0xF8,0x07,0x48,0x02,0x90,0x01, // 36
0x00,0x00,0x30,0x00,0x48,0x00,0x30,0x03,0xC0,0x00,0xB0,0x01,0x48,0x02,0x80,0x01, // 37
0x80,0x01,0x50,0x02,0x68,0x02,0xA8,0x02,0x18,0x01,0x80,0x03,0x80,0x02, // 38
0x38, // 39
0xE0,0x03,0x10,0x04,0x08,0x08, // 40
0x08,0x08,0x10,0x04,0xE0,0x03, // 41
0x28,0x00,0x18,0x00,0x28, // 42
0x40,0x00,0x40,0x00,0xF0,0x01,0x40,0x00,0x40, // 43
0x00,0x00,0x00,0x06, // 44
0x80,0x00,0x80, // 45
0x00,0x00,0x00,0x02, // 46
0x00,0x03,0xE0,0x00,0x18, // 47
0xF0,0x01,0x08,0x02,0x08,0x02,0x08,0x02,0xF0,0x01, // 48
0x00,0x00,0x20,0x00,0x10,0x00,0xF8,0x03, // 49
0x10,0x02,0x08,0x03,0x88,0x02,0x48,0x02,0x30,0x02, // 50
0x10,0x01,0x08,0x02,0x48,0x02,0x48,0x02,0xB0,0x01, // 51
0xC0,0x00,0xA0,0x00,0x90,0x00,0x88,0x00,0xF8,0x03,0x80, // 52
0x60,0x01,0x38,0x02,0x28,0x02,0x28,0x02,0xC8,0x01, // 53
0xF0,0x01,0x28,0x02,0x28,0x02,0x28,0x02,0xD0,0x01, // 54
0x08,0x00,0x08,0x03,0xC8,0x00,0x38,0x00,0x08, // 55
0xB0,0x01,0x48,0x02,0x48,0x02,0x48,0x02,0xB0,0x01, // 56
0x70,0x01,0x88,0x02,0x88,0x02,0x88,0x02,0xF0,0x01, // 57
0x00,0x00,0x20,0x02, // 58
0x00,0x00,0x20,0x06, // 59
0x00,0x00,0x40,0x00,0xA0,0x00,0xA0,0x00,0x10,0x01, // 60
0xA0,0x00,0xA0,0x00,0xA0,0x00,0xA0,0x00,0xA0, // 61
0x00,0x00,0x10,0x01,0xA0,0x00,0xA0,0x00,0x40, // 62
0x10,0x00,0x08,0x00,0x08,0x00,0xC8,0x02,0x48,0x00,0x30, // 63
0x00,0x00,0xC0,0x03,0x30,0x04,0xD0,0x09,0x28,0x0A,0x28,0x0A,0xC8,0x0B,0x68,0x0A,0x10,0x05,0xE0,0x04, // 64
0x00,0x02,0xC0,0x01,0xB0,0x00,0x88,0x00,0xB0,0x00,0xC0,0x01,0x00,0x02, // 65
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x48,0x02,0x48,0x02,0x48,0x02,0xF0,0x01, // 66
0x00,0x00,0xF0,0x01,0x08,0x02,0x08,0x02,0x08,0x02,0x10,0x01, // 67
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x08,0x02,0x08,0x02,0x10,0x01,0xE0, // 68
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x48,0x02,0x48,0x02,0x48,0x02,0x48,0x02, // 69
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x48,0x00,0x48,0x00,0x08, // 70
0x00,0x00,0xE0,0x00,0x10,0x01,0x08,0x02,0x48,0x02,0x50,0x01,0xC0, // 71
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x40,0x00,0x40,0x00,0x40,0x00,0xF8,0x03, // 72
0x00,0x00,0xF8,0x03, // 73
0x00,0x03,0x00,0x02,0x00,0x02,0xF8,0x01, // 74
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x80,0x00,0x60,0x00,0x90,0x00,0x08,0x01,0x00,0x02, // 75
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x00,0x02,0x00,0x02,0x00,0x02,0x00,0x02, // 76
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x30,0x00,0xC0,0x01,0x00,0x02,0xC0,0x01,0x30,0x00,0xF8,0x03, // 77
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x30,0x00,0x40,0x00,0x80,0x01,0xF8,0x03, // 78
0x00,0x00,0xF0,0x01,0x08,0x02,0x08,0x02,0x08,0x02,0x08,0x02,0xF0,0x01, // 79
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x48,0x00,0x48,0x00,0x48,0x00,0x30, // 80
0x00,0x00,0xF0,0x01,0x08,0x02,0x08,0x02,0x08,0x03,0x08,0x03,0xF0,0x02, // 81
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x48,0x00,0x48,0x00,0xC8,0x00,0x30,0x03, // 82
0x00,0x00,0x30,0x01,0x48,0x02,0x48,0x02,0x48,0x02,0x90,0x01, // 83
0x00,0x00,0x08,0x00,0x08,0x00,0xF8,0x03,0x08,0x00,0x08, // 84
0x00,0x00,0xF8,0x01,0x00,0x02,0x00,0x02,0x00,0x02,0xF8,0x01, // 85
0x08,0x00,0x70,0x00,0x80,0x01,0x00,0x02,0x80,0x01,0x70,0x00,0x08, // 86
0x18,0x00,0xE0,0x01,0x00,0x02,0xF0,0x01,0x08,0x00,0xF0,0x01,0x00,0x02,0xE0,0x01,0x18, // 87
0x00,0x02,0x08,0x01,0x90,0x00,0x60,0x00,0x90,0x00,0x08,0x01,0x00,0x02, // 88
0x08,0x00,0x10,0x00,0x20,0x00,0xC0,0x03,0x20,0x00,0x10,0x00,0x08, // 89
0x08,0x03,0x88,0x02,0xC8,0x02,0x68,0x02,0x38,0x02,0x18,0x02, // 90
0x00,0x00,0xF8,0x0F,0x08,0x08, // 91
0x18,0x00,0xE0,0x00,0x00,0x03, // 92
0x08,0x08,0xF8,0x0F, // 93
0x40,0x00,0x30,0x00,0x08,0x00,0x30,0x00,0x40, // 94
0x00,0x08,0x00,0x08,0x00,0x08,0x00,0x08,0x00,0x08,0x00,0x08, // 95
0x08,0x00,0x10, // 96
0x00,0x00,0x00,0x03,0xA0,0x02,0xA0,0x02,0xE0,0x03, // 97
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x20,0x02,0x20,0x02,0xC0,0x01, // 98
0x00,0x00,0xC0,0x01,0x20,0x02,0x20,0x02,0x40,0x01, // 99
0x00,0x00,0xC0,0x01,0x20,0x02,0x20,0x02,0xF8,0x03, // 100
0x00,0x00,0xC0,0x01,0xA0,0x02,0xA0,0x02,0xC0,0x02, // 101
0x20,0x00,0xF0,0x03,0x28, // 102
0x00,0x00,0xC0,0x05,0x20,0x0A,0x20,0x0A,0xE0,0x07, // 103
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x20,0x00,0x20,0x00,0xC0,0x03, // 104
0x00,0x00,0xE8,0x03, // 105
0x00,0x08,0xE8,0x07, // 106
0xF8,0x03,0x80,0x00,0xC0,0x01,0x20,0x02, // 107
0x00,0x00,0xF8,0x03, // 108
0x00,0x00,0xE0,0x03,0x20,0x00,0x20,0x00,0xE0,0x03,0x20,0x00,0x20,0x00,0xC0,0x03, // 109
0x00,0x00,0xE0,0x03,0x20,0x00,0x20,0x00,0xC0,0x03, // 110
0x00,0x00,0xC0,0x01,0x20,0x02,0x20,0x02,0xC0,0x01, // 111
0x00,0x00,0xE0,0x0F,0x20,0x02,0x20,0x02,0xC0,0x01, // 112
0x00,0x00,0xC0,0x01,0x20,0x02,0x20,0x02,0xE0,0x0F, // 113
0x00,0x00,0xE0,0x03,0x20, // 114
0x40,0x02,0xA0,0x02,0xA0,0x02,0x20,0x01, // 115
0x20,0x00,0xF8,0x03,0x20,0x02, // 116
0x00,0x00,0xE0,0x01,0x00,0x02,0x00,0x02,0xE0,0x03, // 117
0x20,0x00,0xC0,0x01,0x00,0x02,0xC0,0x01,0x20, // 118
0xE0,0x01,0x00,0x02,0xC0,0x01,0x20,0x00,0xC0,0x01,0x00,0x02,0xE0,0x01, // 119
0x20,0x02,0x40,0x01,0x80,0x00,0x40,0x01,0x20,0x02, // 120
0x20,0x00,0xC0,0x09,0x00,0x06,0xC0,0x01,0x20, // 121
0x20,0x02,0x20,0x03,0xA0,0x02,0x60,0x02,0x20,0x02, // 122
0x80,0x00,0x78,0x0F,0x08,0x08, // 123
0x00,0x00,0xF8,0x0F, // 124
0x08,0x08,0x78,0x0F,0x80, // 125
0xC0,0x00,0x40,0x00,0xC0,0x00,0x80,0x00,0xC0, // 126
0x00,0x00,0xA0,0x0F, // 161
0x00,0x00,0xC0,0x01,0xA0,0x0F,0x78,0x02,0x40,0x01, // 162
0x40,0x02,0x70,0x03,0xC8,0x02,0x48,0x02,0x08,0x02,0x10,0x02, // 163
0x00,0x00,0xE0,0x01,0x20,0x01,0x20,0x01,0xE0,0x01, // 164
0x48,0x01,0x70,0x01,0xC0,0x03,0x70,0x01,0x48,0x01, // 165
0x00,0x00,0x38,0x0F, // 166
0xD0,0x04,0x28,0x09,0x48,0x09,0x48,0x0A,0x90,0x05, // 167
0x08,0x00,0x00,0x00,0x08, // 168
0xE0,0x00,0x10,0x01,0x48,0x02,0xA8,0x02,0xA8,0x02,0x10,0x01,0xE0, // 169
0x68,0x00,0x68,0x00,0x68,0x00,0x78, // 170
0x00,0x00,0x80,0x01,0x40,0x02,0x80,0x01,0x40,0x02, // 171
0x20,0x00,0x20,0x00,0x20,0x00,0x20,0x00,0xE0, // 172
0x80,0x00,0x80, // 173
0xE0,0x00,0x10,0x01,0xE8,0x02,0x68,0x02,0xC8,0x02,0x10,0x01,0xE0, // 174
0x02,0x00,0x02,0x00,0x02,0x00,0x02,0x00,0x02,0x00,0x02, // 175
0x00,0x00,0x38,0x00,0x28,0x00,0x38, // 176
0x40,0x02,0x40,0x02,0xF0,0x03,0x40,0x02,0x40,0x02, // 177
0x48,0x00,0x68,0x00,0x58, // 178
0x48,0x00,0x58,0x00,0x68, // 179
0x00,0x00,0x10,0x00,0x08, // 180
0x00,0x00,0xE0,0x0F,0x00,0x02,0x00,0x02,0xE0,0x03, // 181
0x70,0x00,0xF8,0x0F,0x08,0x00,0xF8,0x0F,0x08, // 182
0x00,0x00,0x40, // 183
0x00,0x00,0x00,0x14,0x00,0x18, // 184
0x00,0x00,0x10,0x00,0x78, // 185
0x30,0x00,0x48,0x00,0x48,0x00,0x30, // 186
0x00,0x00,0x40,0x02,0x80,0x01,0x40,0x02,0x80,0x01, // 187
0x00,0x00,0x10,0x02,0x78,0x01,0xC0,0x00,0x20,0x01,0x90,0x01,0xC8,0x03,0x00,0x01, // 188
0x00,0x00,0x10,0x02,0x78,0x01,0x80,0x00,0x60,0x00,0x50,0x02,0x48,0x03,0xC0,0x02, // 189
0x48,0x00,0x58,0x00,0x68,0x03,0x80,0x00,0x60,0x01,0x90,0x01,0xC8,0x03,0x00,0x01, // 190
0x00,0x00,0x00,0x06,0x00,0x09,0xA0,0x09,0x00,0x04, // 191
0x00,0x02,0xC0,0x01,0xB0,0x00,0x89,0x00,0xB2,0x00,0xC0,0x01,0x00,0x02, // 192
0x00,0x02,0xC0,0x01,0xB0,0x00,0x8A,0x00,0xB1,0x00,0xC0,0x01,0x00,0x02, // 193
0x00,0x02,0xC0,0x01,0xB2,0x00,0x89,0x00,0xB2,0x00,0xC0,0x01,0x00,0x02, // 194
0x00,0x02,0xC2,0x01,0xB1,0x00,0x8A,0x00,0xB1,0x00,0xC0,0x01,0x00,0x02, // 195
0x00,0x02,0xC0,0x01,0xB2,0x00,0x88,0x00,0xB2,0x00,0xC0,0x01,0x00,0x02, // 196
0x00,0x02,0xC0,0x01,0xBE,0x00,0x8A,0x00,0xBE,0x00,0xC0,0x01,0x00,0x02, // 197
0x00,0x03,0xC0,0x00,0xE0,0x00,0x98,0x00,0x88,0x00,0xF8,0x03,0x48,0x02,0x48,0x02,0x48,0x02, // 198
0x00,0x00,0xF0,0x01,0x08,0x02,0x08,0x16,0x08,0x1A,0x10,0x01, // 199
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x49,0x02,0x4A,0x02,0x48,0x02,0x48,0x02, // 200
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x48,0x02,0x4A,0x02,0x49,0x02,0x48,0x02, // 201
0x00,0x00,0xFA,0x03,0x49,0x02,0x4A,0x02,0x48,0x02,0x48,0x02, // 202
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x4A,0x02,0x48,0x02,0x4A,0x02,0x48,0x02, // 203
0x00,0x00,0xF9,0x03,0x02, // 204
0x02,0x00,0xF9,0x03, // 205
0x01,0x00,0xFA,0x03, // 206
0x02,0x00,0xF8,0x03,0x02, // 207
0x40,0x00,0xF8,0x03,0x48,0x02,0x48,0x02,0x10,0x01,0xE0, // 208
0x00,0x00,0xFA,0x03,0x31,0x00,0x42,0x00,0x81,0x01,0xF8,0x03, // 209
0x00,0x00,0xF0,0x01,0x08,0x02,0x09,0x02,0x0A,0x02,0x08,0x02,0xF0,0x01, // 210
0x00,0x00,0xF0,0x01,0x08,0x02,0x0A,0x02,0x09,0x02,0x08,0x02,0xF0,0x01, // 211
0x00,0x00,0xF0,0x01,0x08,0x02,0x0A,0x02,0x09,0x02,0x0A,0x02,0xF0,0x01, // 212
0x00,0x00,0xF0,0x01,0x0A,0x02,0x09,0x02,0x0A,0x02,0x09,0x02,0xF0,0x01, // 213
0x00,0x00,0xF0,0x01,0x0A,0x02,0x08,0x02,0x0A,0x02,0x08,0x02,0xF0,0x01, // 214
0x10,0x01,0xA0,0x00,0xE0,0x00,0xA0,0x00,0x10,0x01, // 215
0x00,0x00,0xF0,0x02,0x08,0x03,0xC8,0x02,0x28,0x02,0x18,0x03,0xE8, // 216
0x00,0x00,0xF8,0x01,0x01,0x02,0x02,0x02,0x00,0x02,0xF8,0x01, // 217
0x00,0x00,0xF8,0x01,0x02,0x02,0x01,0x02,0x00,0x02,0xF8,0x01, // 218
0x00,0x00,0xF8,0x01,0x02,0x02,0x01,0x02,0x02,0x02,0xF8,0x01, // 219
0x00,0x00,0xF8,0x01,0x02,0x02,0x00,0x02,0x02,0x02,0xF8,0x01, // 220
0x08,0x00,0x10,0x00,0x20,0x00,0xC2,0x03,0x21,0x00,0x10,0x00,0x08, // 221
0x00,0x00,0xF8,0x03,0x10,0x01,0x10,0x01,0x10,0x01,0xE0, // 222
0x00,0x00,0xF0,0x03,0x08,0x01,0x48,0x02,0xB0,0x02,0x80,0x01, // 223
0x00,0x00,0x00,0x03,0xA4,0x02,0xA8,0x02,0xE0,0x03, // 224
0x00,0x00,0x00,0x03,0xA8,0x02,0xA4,0x02,0xE0,0x03, // 225
0x00,0x00,0x00,0x03,0xA8,0x02,0xA4,0x02,0xE8,0x03, // 226
0x00,0x00,0x08,0x03,0xA4,0x02,0xA8,0x02,0xE4,0x03, // 227
0x00,0x00,0x00,0x03,0xA8,0x02,0xA0,0x02,0xE8,0x03, // 228
0x00,0x00,0x00,0x03,0xAE,0x02,0xAA,0x02,0xEE,0x03, // 229
0x00,0x00,0x40,0x03,0xA0,0x02,0xA0,0x02,0xC0,0x01,0xA0,0x02,0xA0,0x02,0xC0,0x02, // 230
0x00,0x00,0xC0,0x01,0x20,0x16,0x20,0x1A,0x40,0x01, // 231
0x00,0x00,0xC0,0x01,0xA4,0x02,0xA8,0x02,0xC0,0x02, // 232
0x00,0x00,0xC0,0x01,0xA8,0x02,0xA4,0x02,0xC0,0x02, // 233
0x00,0x00,0xC0,0x01,0xA8,0x02,0xA4,0x02,0xC8,0x02, // 234
0x00,0x00,0xC0,0x01,0xA8,0x02,0xA0,0x02,0xC8,0x02, // 235
0x00,0x00,0xE4,0x03,0x08, // 236
0x08,0x00,0xE4,0x03, // 237
0x08,0x00,0xE4,0x03,0x08, // 238
0x08,0x00,0xE0,0x03,0x08, // 239
0x00,0x00,0xC0,0x01,0x28,0x02,0x38,0x02,0xE0,0x01, // 240
0x00,0x00,0xE8,0x03,0x24,0x00,0x28,0x00,0xC4,0x03, // 241
0x00,0x00,0xC0,0x01,0x24,0x02,0x28,0x02,0xC0,0x01, // 242
0x00,0x00,0xC0,0x01,0x28,0x02,0x24,0x02,0xC0,0x01, // 243
0x00,0x00,0xC0,0x01,0x28,0x02,0x24,0x02,0xC8,0x01, // 244
0x00,0x00,0xC8,0x01,0x24,0x02,0x28,0x02,0xC4,0x01, // 245
0x00,0x00,0xC0,0x01,0x28,0x02,0x20,0x02,0xC8,0x01, // 246
0x40,0x00,0x40,0x00,0x50,0x01,0x40,0x00,0x40, // 247
0x00,0x00,0xC0,0x02,0xA0,0x03,0x60,0x02,0xA0,0x01, // 248
0x00,0x00,0xE0,0x01,0x04,0x02,0x08,0x02,0xE0,0x03, // 249
0x00,0x00,0xE0,0x01,0x08,0x02,0x04,0x02,0xE0,0x03, // 250
0x00,0x00,0xE8,0x01,0x04,0x02,0x08,0x02,0xE0,0x03, // 251
0x00,0x00,0xE0,0x01,0x08,0x02,0x00,0x02,0xE8,0x03, // 252
0x20,0x00,0xC0,0x09,0x08,0x06,0xC4,0x01,0x20, // 253
0x00,0x00,0xF8,0x0F,0x20,0x02,0x20,0x02,0xC0,0x01, // 254
0x20,0x00,0xC8,0x09,0x00,0x06,0xC8,0x01,0x20 // 255
};
Ebben vannak a karakterek bitmapjai és az ASCII hozzárendelési táblázat. Az a baj, hogy 127-160-ig nincs benne a megjelenítendő karakter és a hozzárendelési tábla is a szóköz karakterre(32) irányít.
Arra gondoltam, hogy egyesével veszem a karaktereket, átrajzolom, beillesztem a megfelelő helyre és átírom a jump table megfelelő részét.
Pl. veszem az a betűt, ami a 97-es, átrajzolom- Itt az első probléma, hogy mivel? Van a kockás papír módszernél jobb alternatíva?- ,ebből lesz a 160-as á, berakom a font data rész megfelelő helyére és átírom a jump table hozzátartozó részét. Itt jön a következő kérdés, hogy mi alapján vannak ezek összepárosítva?
Itt ír valami ezzel kapcsolatosat a lib készítője, de nem igazán értem, hogy mi a problémája vele, és miért hagyta ki ezeket a karaktereket.
Üdvözletem, újabb kérdés az arduinos BMS -emmel kapcsolatban.
Szóval ha jól tudom, az attiny85 belső referenciája 1.1V, és mintha úgy rémlene, ennél a feszültségnél nem lehet nagyobb a mérendő feszültség az analóg bemeneten. Szóval az IC1 kapcsolási elrendezése, miszerint a tápfesz direkt bevezetése az analóg mérőlábra nem jó megoldás, igazam van?
Akkor jól gondolom, hogy a megoldás az összes IC-n a feszültségosztó használata mint az IC2 -őn? Egyébként mivel a tápfesz 4.2-2.8V közt változik, az ugye nem befolyásolja a mérés pontosságát?
Másik mérési módszer, ami megoldja ezt a saját tápfesz mérését ellenállásosztók nélkül azt itt olvastam.: uP saját tápfeszültség mérése...
Mivel a readVcc() függvény (amit igazából egyáltalán nem értek mert direkt portmanipuláció) minden más előtt van, eszerint ez csak a bekapcsoláskor méri a tápfeszt, programfutás közben nem? Mondjuk ha ezt a kódot beteszem a void loop() fügvénybe, akkor ott is működne a dolog, tehát folyamatos mérési eredményt kapnék?
Köszönöm, hibátlanul működik!
A saját tápfesz mérése egy saccográf. Csak egy trükk, amikor meg tudnak olyan dolgot oldani, amire nagyon kevés ember gondol, de nem 10biten kapod a feszültséget, hanem jó, ha 8-on.
Kell két ellenállás, lehetőleg 0.1%-os, plusz meg kell mérned a Vref lábon az 1.1V-ot olyan pontosan, amennyire tudod, ezt a kódodban felhasználva a mért eredményem olyan pontos lesz, mint amennyire pontosan lemérted a Vref-et, plusz a két ellenállás hibája, ami elenyésző.
Élvezettel olvasom soraitok, mert sokat lehet tanulni belőle. De kérdezném, nincs egy kicsit túllihegve ez a téma? 10 mV-okról beszéltek, miközben a multi, amivel majd beállítod, simán tévedhet 100 mV-ot is akár.
Kössz az érdeklődést, de én nem beszélek itt mV -okról,
az én kérdésem tulajdonképpen csak a kapcsolástechnikára vonatkozott...
Azt nem vágom, ha 10 bites az ADC akkor miért csak 8 bites eredményem lesz? Egyébként jut eszembe, ha jól tudom, 2.56V -os belső referenciája is van az attiny85 -nek, azzal pontosabb eredményt kapok jól sejtem? Mivel tágabb a mérési tartomány, (át kell méreteznem a feszosztót)... A hozzászólás módosítva: Aug 10, 2017
Ne haragudj, de 100mV-ot hibázó multi 20V-os állásban, az kukába való. Nekem van kb. 5 multim, azok 0.01V pontosságra ugyanazt mérik 20V-os állásban.
Ez a tápfeszültség mérése külső alkatrészek nélkül, nem korrekt megoldás.
Először 2.56 voltos referencia feszültséggel megméri a belső hőmérő szenzor feszültségét (50-150 érték az 1024-ből), majd 5V-ra állítva a ref-t, megismétli a mérést (fele ADC értéket kap kb). Ebből a maximálisan 200 értékből kiszámolja az 5V-2.56V különbségét (a 2.56V nem pontos!), majd ezt hozzáadja a 2.56V-hoz (ismét pontatlanság). Ez fából vaskarika. A korábban saccolt 8bit elérhetetlen. Olyan, mintha megmérnéd egy focilabda kerületét (kb-re ismert hány centi) 1m hosszú cérnával, aztán egy nagyon hosszúval, és a kettő különbsége alapján saccolnád az ismeretlen hosszú cérnát... Valami hasonló az elv. A hozzászólás módosítva: Aug 10, 2017
20 V-nál 100 mV az 0,5%-os pontosságot jelent. Nézd meg a multik adatlapját mennyi %-ot adnak meg. Egyébként az, hogy 5 multi hajszálra pontosan ugyanazt mutatja, nem mond semmit. Honnan tudod, hogy pontosak? Az egyik etalon?
Nincs etalon, teljesen különböző típusú, márkájú eszközök, mind gyárilag "kalibrálva". Ha mind ugyanazt mutatja, akkor talán pontosak. Egyébként nem érdekel a pontosságuk, mutassa ugyanazt a multi, mint az LCD kijelző, nekem ennyi elég, elhiszem nekik a mutatott értéket. Ha további problémád van a multimétered pontosságával, menj át a megfelelő topicba (azt hiszem pont ugyanez a címe is).
Kösz, nincs velük problémám, jártak a kalibráló laborba. Munkahelyi ártalom
Nagyon jó ez a link a tavir.hu-ról, ennek hasznát veszem hamarosan szerintem. Köszi hogy megosztottad.
Elnézést, nem követem usec pontosan a dolgot, de miért is nem jó az egész cucchoz valami BMS IC? Texas-nál benéztem, I2C-s 15-ös BMS minden földi jóval 14-bites ADC-vel stb. $4-5 kiskerben legyen $10/1db. Igaz, legalább 70-100 oldal pdf és csak a regiszterek felsorolása 5 oldal...de mindent tud. Olcsóbb, mint ha mindenhova betennénk egy INAxxx nagyfesz differenciálerősítőt (o.k., van ami tud 100V-ot is és tényleg jók, csak hát a darabszám). A kvázi-szinteltolású méréshez lehet csinálni kapcsolt kapacitású áramkört nagyfesz analóg multiplexerekkel, de azok iszonyat drágák. Szóval ha ilyen sok helyen kell mérni és erre van kész IC, ami gyors/nagyobb felbontású/tele van HW védelemmel, akkor itt 10-100mV-okon agyalunk meg soros kommunikáción?
Egészségedre. Bár én még nemigazán vágom, hogy is működik az a tápfeszmérés...
Eddig kb háromszor olvastam, hogy van erre cél IC, de még egy típusszámot nem láttam.
Egyébként sehová nem akarok betenni semmilyen differenciálerősítőt, én eddig még az eredeti tervemnél tartok, miszerint egy cella / egy uP és két opto. Ebből a felállásból lesz 15...
Sziasztok!
A FastLED.h-t használom neopixel beállításához.
Aminációk leírását szeretném tárolni.
Erre ki is találtam egy jó struktúrát, de dinamikus értékekkel nem tudom megcsinálni.
Ez lenne egy szín leírója:
typedef struct {
uint8_t stepID;
uint16_t wait; //Mennyi millisecundum várakozás a következő lépésig
CRGB color;
uint16_t leds; //Melyik ledekre kell alkalmazni az adott színt (bitenként)
uint8_t ledB; //A hátsó két kék led fényereje 0-255
} eyeAnimStep;
Egy animáció ebből tetszőleges ilyen struktúrát kellene hogy tároljon, de csak akkor működik, ha fixen lefoglalom, hogy 20 lépésből állhat egy ilyen animáció leírás:
typedef struct {
eyeAnimStep Steps[20];
} eyeAnim;
Ráadásul több animáció leírást kéne tárolni.
eyeAnim leiras = {
{
{0, 2000, 0x8A2BE2, 0b1010001000110011, 0},
{1, 2000, 0x8A2BE3, 0b1011111000110011, 0}
}
};
Ez így működik, de :
- eyeAnimStep Steps[20]; helyett nem írhatok eyeAnimStep Steps[];-t, hogy csak 2 fázisból áll egy animáció akkor csak 18 további felesleges tárolás ne legyen.
- eyeAnim leiras = { helyett nem írhatok eyeAnim leiras[] = { -t, hogy több különálló animáció leírását tudjam tárolni.
Mi a megoldás, mert szeretném minél kevesebb memóriával megoldani.
Előre is köszi.
Zoli
Így már egy fokkal jobb, de még mindidg nem tudom hogy tudnám megcsinálni, hogy ne kelljen a 20-as tömböt lefoglalni, mert nem minden effekt fog 20 lépésből állni:
struct example {
//uint32_t port;
struct {
uint8_t stepID;
uint16_t wait; //Mennyi millisecundum várakozás a következő lépésig
CRGB color;
uint16_t leds; //Melyik ledekre kell alkalmazni (bitenként)
uint8_t ledB; //A hátsó két kék led fényereje 0-255
} in_u[20];
};
struct example ex[] = {
{
{
{0, 2000, 0x8A2BE2, 0b1010001000110011, 0},
{0, 1000, 0x8A2BE3, 0b1010001000110011, 0}
}
},
{
{
{0, 3000, 0x9A2BE2, 0b1010001000110011, 0},
{0, 4000, 0x9A2BE3, 0b1010001000110011, 0}
}
}
};
A hozzászólás módosítva: Aug 11, 2017
Szerintem túl bonyolítottad.
Egyetlen tömböt minek struktúrába rakni?
eyeAnimStep leiras[] = {
{0, 2000, 0x8A2BE2, 0b1010001000110011, 0},
{1, 2000, 0x8A2BE3, 0b1011111000110011, 0}
};
Ebböl csinálhatsz bármenyit.
Egy ötlet:
typedef struct {
uint8_t stepID;
uint16_t Wait; //Mennyi millisecundum várakozás a következő lépésig
uint32_t color; // Ezt nem közölted??
uint16_t leds; //Melyik ledekre kell alkalmazni az adott színt (bitenként)
uint8_t ledB; //A hátsó két kék led fényereje 0-255
} eyeAnimStep;
eyeAnimStep leiras[] = {
{0, 2000, 0x8A2BE2, 0b1010001000110011, 0},
{1, 2000, 0x8A2BE3, 0b1011111000110011, 0}
};
eyeAnimStep* pleiras = leiras;
eyeAnimStep leiras2[] = {
{0, 2000, 0x8A2BE2, 0b1010001000110011, 0},
{1, 2000, 0x8A2BE3, 0b1011111000110011, 0},
{0, 2000, 0x8A2BE2, 0b1010001000110011, 0},
{1, 2000, 0x8A2BE3, 0b1011111000110011, 0}
};
eyeAnimStep* pleiras2 = leiras2;
eyeAnimStep* plista[] = {pleiras, pleiras2};
uint16_t W = plista[0][1].Wait; // Nem tudom, mükxik e?
uint32_t C = plista[0][1].color;
uint16_t W2 = plista[1][3].Wait;
uint32_t C2 = plista[1][3].color;
A hozzászólás módosítva: Aug 11, 2017
Még kel 1 tömbb a méretek adatait tárolni:
uint8_t ListaHossza[] = {2, 2, 4}; // 2 leirás, Hosszak: 2, 4
A hozzászólás módosítva: Aug 11, 2017
Igy tudnád indexelni a tömbböt:
typedef struct {
uint8_t stepID;
uint16_t Wait; //Mennyi millisecundum várakozás a következő lépésig
uint32_t color; // Ezt nem közölted??
uint16_t leds; //Melyik ledekre kell alkalmazni az adott színt (bitenként)
uint8_t ledB; //A hátsó két kék led fényereje 0-255
} eyeAnimStep;
eyeAnimStep leiras[] = {
{0, 2000, 0x8A2BE0, 0b1010001000110011, 0},
{1, 2001, 0x8A2BE1, 0b1011111000110011, 0}
};
eyeAnimStep* pleiras = leiras;
eyeAnimStep leiras2[] = {
{0, 2002, 0x8A2BE2, 0b1010001000110011, 0},
{1, 2003, 0x8A2BE3, 0b1011111000110011, 0},
{0, 2004, 0x8A2BE4, 0b1010001000110011, 0},
{1, 2005, 0x8A2BE5, 0b1011111000110011, 0}
};
eyeAnimStep* pleiras2 = leiras2;
eyeAnimStep* plista[] = {pleiras, pleiras2};
uint8_t ListaHossza[] = {2, 2, 4}; // 2 leirás, Hossza: 2, 4
uint16_t W;
uint32_t C;
uint16_t W2;
uint32_t C2;
void setup() {
// put your setup code here, to run once:
}
void loop() {
// put your main code here, to run repeatedly:
for(uint8_t i=0; i<ListaHossza[0]; i++){
for(uint8_t j=0; j<ListaHossza[i+1]; j++){
W = plista[i][j].Wait;
C = plista[i][j].color;
W2 = plista[i][j].Wait;
C2 = plista[i][j].color;
//...
}
}
}
> Texas-nál benéztem, I2C-s 15-ös BMS minden földi jóval 14-bites ADC-vel
Segítenél egy típusszámmal? Én max 6 csatornásat láttam náluk Li-ion-hoz.
gyors gugli keresés után innen a BQ76940 az egyetlen.. A hozzászólás módosítva: Aug 11, 2017
Bocsánat a késésért:
TI_battery
Csak belelapoztam 1-2 pdf-be, szóval nem vagyok császár a témában, de lehet válogatni, no meg applikációknál okos dolgok is vannak.
Jónak tűnik, apró hiba, hogy csak három cella hőmérsékletét képes mérni.
Valamint nemnagyon találni hozzá semmilyen projektet, ahonnan el lehetne lesni a kommunikációt.
Persze tudom az adatlapban benne van, de működés közben jobban érteném... A hozzászólás módosítva: Aug 11, 2017
Én is úgy voltam vele sokáig, hogy ha nincs lib vagy mintakód, akkor nem foglalkozom vele. Aztán egyszer muszály volt adatlabpól drivert írni. Nem is olyan nagy dolog. ![](/pic/smile/smile.gif) Azóta nem izgulok. Ami fontos: Egyáltalán nem szükséges minden funkciót és minden lehetőséget implementálnod. Tehát ha mondjuk szoftveresen kapcsolható, hogy hány cellával működjön, akkor nem kell írnod egy általános, cellaszám beállító függvényt, hanem egyszerűen az elején, a setupban elküldöd neki, hogy 15, és kész is vagy.
Köszi.
Sajna este fáradtan nagyon leegyszerűsítettem a példát.
Nem csak egy struktúra van benne.
A működése, hogy
ex[] tömbben lennének az egyes animációk.
Azon belül vannak az animáció lépései.
Tehát egy lépésben mit kell megcsinálni, és a következő lépés mennyi idő múlva következik.
És ezen belül van maga a 16 Neopixel led beállítása. Tehát van egy szín, és meg van adva, hogy az mely pixelekre alkalmazandó, aztán a második szín és az mely ledekre, stb.
Tehát a teljes struktúra kb így nézne ki (most nem ellenőriztem le a fordítóval).
struct example {
struct {
uint8_t stepID;
struct {
CRGB color;
uint16_t leds; //Melyik ledekre kell alkalmazni (bitenként)
} sc_u[16];
uint8_t ledB; //A hátsó két kék led fényereje 0-255
uint16_t wait; //Mennyi millisecundum várakozás a következő lépésig
} in_u[20];
};
Csak ebben az esetben akkor is 16-os tömb van fölöslegesen lefoglalva, ha az adott lépésben csak azt csinálom, hogy mind a 16 ledet egy színre állítom. Holott ekkor éppen elég lenne egy egydimenziós tömb. (azért 16, mert ha minden led más színű, akkor max 16 szín lehet)
Illetve fixen 20 lépés tárolható, és annak van lefoglalva a meódia, ha az adott animáció csak 2 lépésből áll. (azért 20, hogy akár egy 20 lépésből álló animáció is elférjen)
Tehát nekem az lenne a jó, ha a sc_u[16] és a in_u[20] tömb dinamikus lehetne.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Zoli
Néztem amit írtál, hogy mutatókkal összerakni egy struktúrává a dolgot.
De ha belül is van egy kisebb struktúra, akkor gondolom tudnám használni a módszert szintén (főleg ha kihagyom nextAnim-ot és a nextAnimWait amit közben rájöttem kéne még), de a végén nem a kód lesz túl nagy ami leírja mondjuk a 20 különböző animációt?
struct example {
struct {
//uint8_t stepID;
struct {
CRGB color;
uint16_t leds; //Melyik ledekre kell alkalmazni (bitenként)
} sc_u[16];
uint8_t ledB; //A hátsó két kék led fényereje 0-255
uint16_t wait; //Mennyi millisecundum várakozás a következő lépésig
} in_u[20];
uint8_t nextAnim; //van -e következő animáció amit kötelezően el kell indítani, és ha igen,
akkor mi
uint16_t nextAnimWait; //Mennyi millisecundum várakozás a következő beidőzített animácuóig
};
Segítségeteket előre is köszönöm.
Zoli A hozzászólás módosítva: Aug 12, 2017
|
|