Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Arduino
A klónok CH340 Soros-USB illesztőjének drivere (Letöltés)
Lapozás: OK   377 / 854
(#) world-s válasza kapu48 hozzászólására (») Aug 18, 2017 /
 
Köszi.
Kicsit így is szétdarabolt, de keveset eszik és jól működik.

  1. typedef struct {
  2.   CRGB color; // Ezt nem közölted??
  3.   uint8_t brightening; //Fényerő korrekció
  4.   uint16_t leds; //Melyik ledekre kell alkalmazni az adott színt (bitenként)
  5. } StepNeoCoulours;
  6.  
  7. typedef struct {
  8.   StepNeoCoulours* neosets;
  9.   uint16_t Wait; //Mennyi millisecundum várakozás a következő lépésig
  10.   uint8_t ledB; //A hátsó két kék led fényereje 0-255
  11. } eyeAnimStep;
  12.  
  13. typedef struct {
  14.   eyeAnimStep* AnimSteps;
  15.   uint8_t nextAnim;  //van -e következő animáció amit kötelezően el kell indítani, és ha igen, akkor mi
  16.   uint16_t nextAnimWait;  //Mennyi millisecundum várakozás a következő beidőzített animácuóig
  17. } eyeAnim;
  18.  
  19.     const uint16_t pislog[] = {
  20.       0b1010001000110111,
  21.       0b1000001010000010,
  22.       0b0100010001000100,
  23.       0b0011100000111000,
  24.     };
  25. static StepNeoCoulours anim1_step1[] = {    
  26.    {CRGB(0x8A2BE2),10,pislog[0]},
  27.    {CRGB(0xff0000),20,pislog[1]}
  28. };
  29. static StepNeoCoulours anim1_step2[] = {    
  30.    {CRGB(0x000000),30,pislog[1]}
  31. };
  32. static StepNeoCoulours anim1_step3[] = {    
  33.    {CRGB(0x000000),20,pislog[2]},
  34.    {CRGB(0x00ff00),30,pislog[3]},
  35.    {CRGB(0x0000ff),30,pislog[1]},
  36. };
  37.  
  38. static eyeAnimStep anim1[] = {
  39.   {anim1_step1,5,0},
  40.   {anim1_step2,30,0},
  41.   {anim1_step3,70,0},
  42.   };
  43.  
  44. eyeAnim Anims[] = {
  45.   {anim1, 1,20000}
  46.   };


Viszont lenne egy kérdésem:
Lekérdezhető hogy egy adott StepNeoCoulours, vagy eyeAnim mennyi elemből áll, mert a sizeof erre nem jó?
(ha egy ciklussal az is jó, mert nekem pont egy ciklussal kell végigmenni az elemeken és ahol kell állítani.)

Látom te is külön határoztad meg, és írtad le a az egyes méreteket.
Sok módon próbálkoztam, de vagy a mutató 2 byte-os méretét kapom, vagy maga a mutató mögötti opj struktúra méretét.

De megkérdem hátha van ötlet esetleg.
Ha nincs, akkor lépésenként és animációnként fel kell áldozom egy-egy byte-ot, hogy leírjam a méretet.
Akkor kb. így tudnám elképzelni:
  1. typedef struct {
  2.   CRGB color; // Ezt nem közölted??
  3.   uint8_t brightening; //Fényerő korrekció
  4.   uint16_t leds; //Melyik ledekre kell alkalmazni az adott színt (bitenként)
  5. } StepNeoCoulours;
  6.  
  7. typedef struct {
  8.   StepNeoCoulours* neosets;
  9.  
  10.   uint8_t Colours_Count; //Mennyi egyéni színbeállításból áll
  11.  
  12.   uint16_t Wait; //Mennyi millisecundum várakozás a következő lépésig
  13.   uint8_t ledB; //A hátsó két kék led fényereje 0-255
  14. } eyeAnimStep;
  15.  
  16. typedef struct {
  17.   eyeAnimStep* AnimSteps;
  18.  
  19.   uint8_t Step_Count; //Mennyi lépésből áll
  20.  
  21.   uint8_t nextAnim;  //van -e következő animáció amit kötelezően el kell indítani, és ha igen, akkor mi
  22.   uint16_t nextAnimWait;  //Mennyi millisecundum várakozás a következő beidőzített animácuóig
  23. } eyeAnim;
  24.  
  25.     const uint16_t pislog[] = {
  26.       0b1010001000110111,
  27.       0b1000001010000010,
  28.       0b0100010001000100,
  29.       0b0011100000111000,
  30.     };
  31. static StepNeoCoulours anim1_step1[] = {    
  32.    {CRGB(0x8A2BE2),10,pislog[0]},
  33.    {CRGB(0xff0000),20,pislog[1]}
  34. };
  35. static StepNeoCoulours anim1_step2[] = {    
  36.    {CRGB(0x000000),30,pislog[1]}
  37. };
  38. static StepNeoCoulours anim1_step3[] = {    
  39.    {CRGB(0x000000),20,pislog[2]},
  40.    {CRGB(0x00ff00),30,pislog[3]},
  41.    {CRGB(0x0000ff),30,pislog[1]},
  42. };
  43.  
  44. static eyeAnimStep anim1[] = {
  45.   {anim1_step1 ,  2  , 5,0},
  46.   {anim1_step2 ,  1  , 30,0},
  47.   {anim1_step3 ,  3  , 70,0},
  48.   };
  49.  
  50. eyeAnim Anims[] = {
  51.   {anim1 ,   3  , 1,20000}
  52.   };

Előre is köszi.
(#) roland9 válasza KoblogPerGyok hozzászólására (») Aug 18, 2017 /
 
igen, megváltoztattam, másképp nem is engedi feltölteni
nekem még két öltletem lenne bár ebből 1-et már kipróbáltam:
az egyik az hogy a "void PinA" és a "void PinB"-ben van egy "reading = PIND & 0xC;"
sor namár most ez az UNO-nál a 2-es, 3-as lábnak az elnevezése PD2,PD3 míg a MEGA-nál
a 2-es 3-as láb PE4, PE5, nem lehet, hogy a "PIND"-t "PINE" kéne módosítani?
(mondjuk ezt próbáltam de semmi)
Aztán a másik ötletem, hogy az "if(reading == B00001100 && aFlag)" -nél a kiolvasott érték nem: B00001100 hanem vmi más.

arduino.png
    
(#) KoblogPerGyok válasza roland9 hozzászólására (») Aug 18, 2017 /
 
Más más board, ez zavar be.

Próbáld ki, hogy nem 0,1 az interruptban, hanem 4,5 mint ahogy az ábra is mutatja!
Eredeti hozzászólásodban:


  attachInterrupt(0,PinA,RISING);
  attachInterrupt(1,PinB,RISING);

Új:

  attachInterrupt(4,PinA,RISING);
  attachInterrupt(5,PinB,RISING);

Az Int4 a 2-es pin, int5 pedig a 3-as.

A bekötés pedig mint volt eredetileg, azt hiszem.

A MEGA-nak van több interrupt pinje, ha ezekkel sem megy akkor próbáld ki másikakkal.
A hozzászólás módosítva: Aug 18, 2017
(#) kapu48 válasza world-s hozzászólására (») Aug 18, 2017 /
 
Hasonlóan képzeltem el én is.

Még annyit javasolnék, hogy használj beszédesebb neveket.

Pl.: „anim1…” nem fejezik ki, hogy mit tesz a rutin, és nem is biztos, hogy ez lesz az első anim.
Mikor már lesz több animációd, akkor úgyis kevergetni fogod a lejátszás sorrendet.
Hozzá igazítva az adott szituációhoz.
(#) roland9 válasza KoblogPerGyok hozzászólására (») Aug 18, 2017 /
 
sajna így se csinál semmit, végig próbáltam az összes pint
(#) GPeti1977 válasza roland9 hozzászólására (») Aug 18, 2017 /
 
Atmega1280 nál az INT0 és INT1 a pind.0 és pind.1 lábra van rakva, ez a 43 és 44 es pin
static int pinA = 43;
static int pinB = 44;

reading = PIND & 0x3;
if(reading == B00000011 && aFlag) {

Próbáld így.
(#) world-s hozzászólása Aug 18, 2017 /
 
Valaki csinált már több fájlos projectet?

Megtaláltam ha új lapfület csinálok, akkor azzal szét tudom dobni a feladatokat.
Ha a 2-es fájlban csinálok egy függvényét azt az 1-esben meg tudom hívni.
De ha a változó struktúrát és a változókat hozok létre függvényen kívül, azt nem látom az 1-es fájlban.
Mit kell csinálni, hogy rendesen mindent lássak, de mégis feladatokra szét tudjam osztani a progit?

Köszi előre is.
(#) roland9 válasza GPeti1977 hozzászólására (») Aug 18, 2017 /
 
szia!
MEGA2560-om van, kipróbáltam amit írtál, de így sem akar működni
(#) GPeti1977 válasza roland9 hozzászólására (») Aug 18, 2017 /
 
static int pinA = 21;
static int pinB = 20;
Ezt próbáld ki, elnéztem lehet.
(#) roland9 válasza GPeti1977 hozzászólására (») Aug 18, 2017 /
 
gondoltam, hogy elnézted
amúgy próbáltam, nem müxik.
(#) kapu48 válasza world-s hozzászólására (») Aug 18, 2017 /
 
Writing a Library for Arduino:
Bővebben: Link
(#) kapu48 válasza kapu48 hozzászólására (») Aug 19, 2017 / 1
 
Ha az előző linken szereplő morze.zip-et letöltjük!

Találunk ilyen elavult szerkezetet: Morse\examples\SOS\SOS.pde

Át is nevezhetjük rögtön: Morse\examples\SOS\SOS.ino
Ez után, mivel mi nem fogadjuk el ezt kész projectnek, hanem tovább akarjuk szerkeszteni.
Be másolunk minden aktuális elemet a könyvtárba: Morse\examples\SOS\SOS.ino, morse.h, morse.cpp

Így most már ha elindítjuk a: SOS.ino szerkesztését. Ott lesz egymás mellett mind a 3 fül, kijelölhetjük, amelyiket szerkeszteni akarjuk.

Következőkben vázoltam még miket kel javítani:
morse.h:
  1. /*
  2.   Morse.h - Library for flashing Morse code.
  3.   Created by David A. Mellis, November 2, 2007.
  4.   Released into the public domain.
  5. */
  6.  
  7. #ifndef Morse_h
  8. #define Morse_h
  9.  
  10. //#include "WProgram.h" helyet:
  11. #include "arduino.h"
  12.  
  13. class Morse
  14. {
  15.   public:
  16.     Morse(int pin);
  17.     void dot();
  18.     void dash();
  19.     void sos();   // SOS fügvény
  20.   private:
  21.     int _pin;
  22. };
  23.  
  24. #endif

morse.cpp:
  1. /*
  2.   Morse.cpp - Library for flashing Morse code.
  3.   Created by David A. Mellis, November 2, 2007.
  4.   Released into the public domain.
  5. */
  6.  
  7. //#include "WProgram.h" helyet:
  8. #include "arduino.h"
  9. //#include <Morse.h> helyet
  10. // Mivel most nem a libraries-ben kel keresse, hanem az aktuállis könyvtárban
  11. #include "Morse.h"
  12.  
  13. Morse::Morse(int pin)
  14. {
  15.   pinMode(pin, OUTPUT);
  16.   _pin = pin;
  17. }
  18.  
  19. void Morse::dot()
  20. {
  21.   digitalWrite(_pin, HIGH);
  22.   delay(250);
  23.   digitalWrite(_pin, LOW);
  24.   delay(250);  
  25. }
  26.  
  27. void Morse::dash()
  28. {
  29.   digitalWrite(_pin, HIGH);
  30.   delay(1000);
  31.   digitalWrite(_pin, LOW);
  32.   delay(250);
  33. }
  34.  
  35. // SOS küldés rutin
  36. void Morse::sos()
  37. {
  38.   uint8_t i;
  39.   for(i=0; i<3; i++){dot();}
  40.   for(i=0; i<3; i++){dash();}
  41.   for(i=0; i<3; i++){dot();}
  42.  
  43. }

SOS.ino:
  1. // SOS.ino
  2.  
  3. //#include <Morse.h> helyet
  4. // Mivel most nem a libraries-ben kel keresse, hanem az aktuális könyvtárban.
  5. #include "Morse.h"
  6.  
  7. // Morse 1. példány 13-as pinen
  8. Morse morse(13);    
  9. // Morse 2. példány 12-es pinen
  10. Morse morse2(12);
  11.  
  12. void setup()
  13. {
  14. }
  15.  
  16. void loop()
  17. {
  18.   // Szét kürtöljük a világba a segítség kérésünket.
  19.   morse.sos();
  20.   delay(3000);
  21.   morse2.sos();
  22.   delay(3000);  
  23. }


Mint látható, már fejleszthetjük is a projectünket.
A hozzászólás módosítva: Aug 19, 2017
(#) kapu48 válasza kapu48 hozzászólására (») Aug 20, 2017 /
 
Folytatva az előző „Valaki csinált már több fájlos projectet?” témát.
Ha nem akarunk *.cpp alkalmazást írni!
Akkor az előző alkalmazás valahogy így néz ki C-ben.
morse.h
  1. /*
  2.   Morse.h - Library for flashing Morse code.
  3.   Created by David A. Mellis, November 2, 2007.
  4.   Released into the public domain.
  5. */
  6.  
  7. #ifndef Morse_h
  8. #define Morse_h
  9.  
  10. #ifdef __cplusplus
  11.  extern "C" {
  12. #endif
  13.  
  14. //#include "WProgram.h" helyet:
  15. #include "arduino.h"
  16.  
  17.  
  18.     void dot(int pin);
  19.     void dash(int pin);
  20.     // Morse ABC...
  21.     void M_o(int pin);
  22.     void M_s(int pin);
  23.    
  24.     void sos_(int pin);   // SOS fügvény
  25.  
  26.    
  27. #ifdef __cplusplus
  28. }
  29. #endif
  30.  
  31. #endif

morse.c
  1. /*
  2.   Morse.c - Library for flashing Morse code.
  3.   Created by David A. Mellis, November 2, 2007.
  4.   Released into the public domain.
  5. */
  6.  
  7. //#include "WProgram.h" helyet:
  8. #include "arduino.h"
  9. //#include <Morse.h> helyet
  10. // Mivel most nem a libraries-ben kel keresse, hanem az aktuállis könyvtárban
  11. #include "Morse.h"
  12.  
  13.  
  14.  
  15. void dot(int pin)
  16. {
  17.   pinMode(pin, OUTPUT);
  18.   digitalWrite(pin, HIGH);
  19.   delay(250);
  20.   digitalWrite(pin, LOW);
  21.   delay(250);  
  22. }
  23.  
  24. void dash(int pin)
  25. {
  26.   pinMode(pin, OUTPUT);
  27.   digitalWrite(pin, HIGH);
  28.   delay(1000);
  29.   digitalWrite(pin, LOW);
  30.   delay(250);
  31. }
  32. // Morse ABC...
  33. void M_o(int pin){
  34.   uint8_t i;
  35.   for(i=0; i<3; i++){dash(pin);};  
  36. }
  37.  
  38. //...
  39. void M_s(int pin){
  40.   uint8_t i;
  41.   for(i=0; i<3; i++){dot(pin);};  
  42. }
  43.  
  44. //...
  45. // SOS küldés rutin
  46. void sos_(int pin)
  47. {
  48.   M_s(pin);
  49.   M_o(pin);
  50.   M_s(pin);
  51. }

SOS.ino
  1. // SOS.ino
  2.  
  3. //#include <Morse.h> helyet
  4. // Mivel most nem a libraries-ben kel keresse, hanem az aktuális könyvtárban.
  5. #include "Morse.h"
  6.  
  7.  
  8.  
  9. void setup()
  10. {
  11. }
  12.  
  13. void loop()
  14. {
  15.   // Szét kürtöljük a világba a segítség kérésünket.
  16.   sos_(13);
  17.   delay(3000);
  18.   sos_(12);
  19.   delay(3000);  
  20. }
(#) mateatek hozzászólása Aug 20, 2017 /
 
Üdvözlet!

Összeomlás előtt állok.
A probléma az, hogy az Arduino Micro-m (ami kínai) nem úgy viselkedik, ahogyan szerintem kellene. Mégpedig a timerek játszadoznak velem.
A példakód mutatja a hibát. A hiba a következő: Egymás után többször elindítom a timereket ugyanazzal a beállítással. Először le vannak nullázva, majd pedig indítva vannak. A timer0, a timer1 és a timer3. A timer4 nem játszik most. El is indulnak, megfelelő frekin, de a 0-ás timer rakoncátlan. Egyszer ilyen, másszor olyan fázisban indul el. Szkópon nézve látszik, ahogy véletlen szerűen fázist vált a timer az indításnál. A 16 bitesek helyesen indulnak, de a 8 bites nem. Márpedig ez nekem hibát okoz. Nano-nál, ha hasonló kódot használok, akkor semmi gond. (Azért írom, hogy hasonló, mert ott 2db 8bites és 1 db 16bites timer van.) Mi okozhatja a hibát? Nagyon kínai klónom van? Vagy hibás a kód?
Köszönöm!

  1. void setup() {
  2.   pinMode(9, OUTPUT);
  3.   pinMode(5, OUTPUT);
  4.   pinMode(11, OUTPUT);
  5. }
  6. void loop() {
  7. Timer();
  8. delay(60000);
  9.  
  10. }
  11.  
  12. void Timer() {
  13.   noInterrupts();
  14.   TCCR1A = 0;
  15.   TCCR1B = 0;
  16.   TCCR3A = 0;
  17.   TCCR3B = 0;
  18.   TCCR0A = 0;
  19.   TCCR0B = 0;
  20.   TCCR0A = _BV(WGM00) |_BV(COM0A0) | _BV(WGM01);
  21.   TCCR0B = _BV(CS01) | _BV(WGM02);
  22.   OCR0B = 99;
  23.   OCR0A = 49;
  24.   TCNT0  = 0;
  25.   TCCR1A = _BV(WGM11) | _BV(COM1A1) | _BV(COM1A0);
  26.   TCCR1B = _BV(WGM13) | _BV(CS10) | _BV(WGM12);
  27.   ICR1   = 799;
  28.   OCR1A = 399;
  29.   TCNT1 = 300;
  30.   TCCR3A = _BV(WGM31) | _BV(COM3A1);
  31.   TCCR3B = _BV(WGM33) | _BV(CS30) | _BV(WGM32);
  32.   ICR3   = 799;
  33.   OCR3A = 399;
  34.   TCNT3 = 600;
  35.   interrupts();
  36. }


Szerk:
A timer0 jelét nem tudom invertálni sem. Ha megpróbálom, akkor a kimeneten semmi jel sincsen.
A hozzászólás módosítva: Aug 20, 2017
(#) GPeti1977 válasza mateatek hozzászólására (») Aug 20, 2017 /
 
Nincs olyan hogy kínai klón csak az ATMEL bocsánat Microchip tud gyártani IC-t, nem az a baj hogy az arduino is elindítja a timer0 -át, ami a millis-hez kell?
(#) mateatek válasza GPeti1977 hozzászólására (») Aug 20, 2017 /
 
Azért ilyen nagy értékű a delay() függvény, mert a timer az általam indított frekin megy és így gyorsabb.A frekvenciájával minden rendben. Csak míg a két 16bites timer jele oda van szögezve a szkóphoz, addig a 8bites timer némelyik indításnál fázist vált, véletlen szerűen. Ha a TCNT regiszterrel arrébb teszem a fázisát, az is jó marad. De 180 fokban akkor is játszik.
Nano viszont nem csinál ilyent, és a millis sem zavarja.
(#) RoliNyh hozzászólása Aug 20, 2017 /
 
Helló!

Most sajna nem tudom ellenőrizni, de egy kódsorral megoldható, hogy karaktert, és változó értékét is kiírja a program?
  1. tft.print("U:" voltage "V");


Tehát az idézőjelekben a karaktereket írja ki, a "voltage" pedig egy változónak az értéke, azt kellene kiírni a két karakter közé. El lehet ezt valahogy intézni a kódban egy soron belül egy fügvénnyel?
Vagy mindenképp csak külön lehet kiírni őket?
A hozzászólás módosítva: Aug 20, 2017
(#) mateatek válasza GPeti1977 hozzászólására (») Aug 20, 2017 /
 
A példa program csak akkor rossz, ha az Arduino tápon van és a PC-hez is csatlakozik USB-n. Ha kihúzom az USB-t, akkor helyreáll minden.
De az eredeti alkalmazásban továbbra is fönn áll a hiba. Előfordulhat, hogy az I2C busz használata tesz be neki? Ugyanis azon egy LCD lóg és az egyik busz lába az a timer0 másik kimenete.
A hozzászólás módosítva: Aug 20, 2017
(#) KoblogPerGyok válasza RoliNyh hozzászólására (») Aug 20, 2017 /
 
Szia!

Próbáld meg ezt:

tft.print(string("U:") + string(voltage) +string( "V"));

de nem értem miért jobb ez...
(#) RoliNyh válasza KoblogPerGyok hozzászólására (») Aug 20, 2017 /
 
Csak azért, hogy egy sorban legyen a kódban...
(#) KoblogPerGyok válasza RoliNyh hozzászólására (») Aug 20, 2017 /
 
Ok, de megy?
(#) RoliNyh válasza KoblogPerGyok hozzászólására (») Aug 20, 2017 /
 
Hát nem igazán.
Azt mondja hogy a string nincs deklarálva...
  1. Arduino: 1.8.3 (Windows 7), Alaplap:"Arduino Nano, ATmega168"
  2.  
  3. D:\_Arduino_1.8.3_\Projekt\eBikeBatteryChargerDisplay\eBikeBatteryChargerDisplay.ino: In function 'void loop()':
  4.  
  5. eBikeBatteryChargerDisplay:86: error: 'string' was not declared in this scope
  6.  
  7.    tft.print(string("U:") + string(voltage) +string("V"));
  8.  
  9.                         ^
  10.  
  11. exit status 1
  12. 'string' was not declared in this scope
  13.  
  14. Ennek a jelentésnek több információja lehetne
  15. a "Bővebb kimenet mutatása fordításkor"
  16. opció engedélyezésével a Fájl -> Beállítások-ban.


Ha beszúrok egy deklarációt.:
  1. char string;


Akkor meg azt mondja, hogy.:
  1. Arduino: 1.8.3 (Windows 7), Alaplap:"Arduino Nano, ATmega168"
  2.  
  3. D:\_Arduino_1.8.3_\Projekt\eBikeBatteryChargerDisplay\eBikeBatteryChargerDisplay.ino: In function 'void loop()':
  4.  
  5. eBikeBatteryChargerDisplay:87: error: 'string' cannot be used as a function
  6.  
  7.    tft.print(string("U:") + string(voltage) +string("V"));
  8.  
  9.                         ^
  10.  
  11. eBikeBatteryChargerDisplay:87: error: 'string' cannot be used as a function
  12.  
  13.    tft.print(string("U:") + string(voltage) +string("V"));
  14.  
  15.                                           ^
  16.  
  17. eBikeBatteryChargerDisplay:87: error: 'string' cannot be used as a function
  18.  
  19.    tft.print(string("U:") + string(voltage) +string("V"));
  20.  
  21.                                                        ^
  22.  
  23. exit status 1
  24. 'string' cannot be used as a function
  25.  
  26. Ennek a jelentésnek több információja lehetne
  27. a "Bővebb kimenet mutatása fordításkor"
  28. opció engedélyezésével a Fájl -> Beállítások-ban.
(#) szeg76 válasza RoliNyh hozzászólására (») Aug 20, 2017 / 1
 
Csináld így:

tft.print(String("U:") + String(voltage) +String( "V"));
(#) KoblogPerGyok válasza RoliNyh hozzászólására (») Aug 20, 2017 /
 
Szerintem hiányzik a string.h

Be kell include-olni, ha minden igaz.
(#) RoliNyh válasza szeg76 hozzászólására (») Aug 20, 2017 /
 
Ezt így elfogadja (semmit nem kell include-olni, elég a nagy kezdőbetű).
Viszont nagyon zabáll, ha nincs benne ez a sor, 73% programméretnél tartok.
Ha beteszem ezt az egy sort 96% -ra ugrik a programméret.
Azt hiszem, mégis hanyagolom ezt a fajta kiírást...
A hozzászólás módosítva: Aug 20, 2017
(#) KoblogPerGyok válasza RoliNyh hozzászólására (») Aug 20, 2017 /
 
Szerintem belefordul a string.h mert használod, csak automatikusan.

Ha ragaszkodsz az egy sorba íráshoz esetleg megpróbálhatsz egy kis függvényt összehozni, beteszed a kódodba és meghívod, de olyat ami nem használ további libet mint Pl stdlib.h.
(#) gerleimarci hozzászólása Aug 21, 2017 /
 
Sziasztok!
Szóval még mindig ott tartok, hogy van egy csomó Attiny24-em
Mielőtt nyákot gyártanék, egy gyors kérdés:
A TinyWire lib miért nem támogatja alapból az Attiny24-et? Az adatlapot böngészve nem találok lényeges eltérést az USI résznél, de lehet, hogy valami felett elsiklottam.
A képen látható módosítással lefordul ennek a kódnak a lebutított változatával (érintős részt kivettem belőle).
(#) RoliNyh hozzászólása Aug 21, 2017 /
 
Helló! Véletlenül nincs meg valakinek a 60 napos ardu tanfolyam első tíz fejezete?
És ha lehet az 54-60 részek is kellenének.
Küldje el valaki legyen szíves...
A hozzászólás módosítva: Aug 21, 2017
(#) vargaf válasza RoliNyh hozzászólására (») Aug 21, 2017 /
 
Elküldtem.
(#) RoliNyh válasza vargaf hozzászólására (») Aug 21, 2017 /
 
Mailomra? Kösz...
Következő: »»   377 / 854
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem