Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Csöves erősítő készítése
Ne feledd betartani a fórum viselkedési szabályait, és a topik megmaradásának feltételeit. [link]
A téma átmenetileg fagyasztva lett, hozzászólni nem tudsz!
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Kezdő vagyok a témában, szóval előre is bocsánat, ha hülyeséget kérdezek. Megépítettem az alábbi kapcsolást, de nem igazán akar úgy működni, ahogy kellene. Erősít, de gyakorlatilag minimálisat. Sejtem, hol rontottam el, de azért szeretnék egy kis megerősítést. Mivel mágneses hangszedőm van, ezért a bemenetnél úgy tűnt logikusnak, hogy egyből rámegy a rácsra a jel, az R3-as ellenállással a test felé. De kezdem úgy érezni, hogy az előtte látható R1-R2-C1 tag is beleszól a képbe, hiszen testre van húzva az is, gyors fejszámolással az együttes eredőjük közel 10M Ohm. Jól sejtem? A kapcsolást többször ellenőriztem, más hibát nem találtam. Légszereléssel készült a kapcsolás, amolyan deszkamodell-szerűen, AC fűtés, és az anód is magasabb némileg, de úgy voltam vele, hogy első körben adjon valami értékelhető életjelet, utána majd szépen finomítok. Köszönöm szépen előre is a válaszokat! A hozzászólás módosítva: Dec 4, 2017
Ennek fuss neki még egyszer, immár rendes helyesírással!
Kit zavart a 6P3S SE-vel kapcsolatos kérdésem, amit CHZ Zolihoz intéztem? Talán nem lehet csöves erősítőről társalogni a csöves erősítő készítése című topikban? Már azon sem lepődék meg, amilyen diktatúra itt működik egy ideje....
Egy vagy több hozzászólásod a(z) Csöves erősítő készítése témából felhasználói bejelentés miatt törölve lett!
Ha 10Mohm nem is, de 2,2M+100k=2,3M azért van.(DC)
Vissza a kérdésedhez,kell az oda.
Értesítésben közölni kellene, ki a felhasználó és milyen indokkal töröltette a hozzászólásokat?!