Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
VF1VBU6F84707B044.....,Megprobálom még kabinba bemenő utolso hozzáférhető helyen leválasztani a hátramenő köteget .., remélve hogy itt van zárlat...,
Ha ez nem jön be ,akkor jönne a a "B" Terv..,jobb irányjelzönek és helyzetjelzönek minimum uj vezetéket berántani..,viszont ehez le kell majd választanom a rácsatlakozási pontokat.., amihez viszont feltétlenúl kell a rajz.., Szovjet viszonyok közt adom elö.., csak tető van fölöttem.., igy lelkierőt is gyüjtenem kell.., nem keveset..,olyan hosszú hogy nem fér be mühelybe.
Szerencsére decemberhez képest enyhe!
Az oldalsók honnan mennek ki? Nézd meg a bal B oszlop tetején van e csati. Lehet,h.ott megy le és ki.
Köszi nagyon...,holnap folyt. köv..., ha sikerül kikurálnom a ma szerzett tüszögést... t stb-stb.,vonohorog nincs.
Közvetlenül ahol be-föl (???) megy a köteg a kabin alatt..,ott elvágtam a lámpákhoz menő köteget de zárlatos a kabinfelé menő rész...,bár a hátra elmenőben is látni megmelegett vezetéket stb.., totáll vagyok mellesleg, megemelni se tudom ,de mintha a nyulvány felé menne tovább a köteg..,oldalsókat lekötöttem.., valami utólagos beszerelésnek látszik , mert a plató az utólag le rárakva ., mint kiderült..,az elözménye meg az hogy valami hátsó meg rendszámlámpák lettek le flexelve és azóta égett ki a tábla stb...
Az irányjelző.,jelenesetben a Jobboldali aktuális., a kabinban lévő UCH-ból jön ki a Lámpákhoz ? és Itt már külön csatornaként a J.Első.,J.Hátsó ? vagy itt még közös a jobboldal .,és valahol máshol van párhuzamositva? Ugyanez a kérdés a helyzetjelzőre? SOS please....
Sziasztok. Búék mindenkinek. 2004 es évjáratú 1.3 kia rio kombiban hol találom a központi zár elektronikát?
Ez egy 2004-s Kia.Ria Közp.vezérlö képe..., általában bal vagy jobb lábbnál oldalt szokott lenni..,esetleg ritkán csomagtér jobboldalára csavarozva.., múködtesd a központit.,szerencsés esetben hallani fogod a relék kattanását.,ujjabb Riáknál lehet a BCM biztitáblába is integrálva
Ha távezérlés érdekel : Negativ tipusú.,Kormányszár baloldalán ., Fehér csatiban.,ZÁRÓ: PIROS... .,NYITÓ:SÁRGA.
A kormányszár baloldalán van a modul., ha van gyárilag R.F -s távadó.., de szinek a Fehér csokiban biztos korrektek.,esetleg helyileg máshol., pl Biztitábla mellett .,vagy akár B.Táblában...
Bocsi.., A hozzászólás módosítva: Jan 2, 2018
Szia! Rajz csak holnap lesz! Nem az UCH-ból jön, a kinti táblából.(mármint a helyzet)
A hátsó lámpa bekötés biztos gyári! Ha a plató utólagos, akkor az oldalsók utólagosak. (Hajlamosak egy oldalra kötni) (nekem a addig a csitítani kellett cserélném) Ja, most látom,h.az irányjelzőt írtad az UCH-hoz. Alighanem igen, onnan jön. Azt tippelném,h.külön-külön. Ott a hátsó részt azért akkor érdemes megnézni.. Gyárilag minden a balos alváz belső felén megy minden hátra. Nincs osztás, akkor az eleje a oszlop tetején a Csati és a lámpák. Itt már biztos kábelt kell cserélni.. Az vagy alulról, vagy az egész köteg kiszed.. kérdés,h.hol a zárlat, hátul vagy valahol középen spontán. És,h.hol égett össze az indexel. A jh. Lámpa és csatija nem égett össze?
Köszi..,remélem nem az utolsó soraim.,olyan jól sikerült ledermeszteni magam..,éppen de csak épp hogy sikerült bepréselni magam az autó alá egy csomagolópapiron..,maradék erömmel talán sikerült lekövetnem a kábelköteget.,ahogy irod,a bal nyulvány felé megy , és ott van csati is, sikerült széthuznom is.,holnap megprobálom kihuzni a köteget.,a biztitábláért elindultak beszerezni.,beszéltem a tulajjal., csak a két rendszámmegvilágitó volt berohadva és csak azt flexelték le...,és most itt tartunk..,
Szia. Köszönöm szépen. Mi lehet a probléma ha akkumulátor csere után nem nyitja - zárja az ajtókat a távirányító?
Feltételezhető hogy gyári a távvezérlés és nem utánszerelt?
Különálló 2 vagy 3 Gombos a Távirányitó? Vagy ugyanez ,de Kulcsal egybeépitett? Akkumlátor Mellett van -e egy kb 20Tüs Diagnosztikai csatlakozó?
Szia!
Látom megvagy, nem fagytál meg! Az R316 a csati elől a nyulványon. Abba megy az index is, csak az az uch-ba. Fekete kétsoros 10-es csati.
Köszi Nagyon!!!!
Ugy rémlik egy ilyen csatit sikerült a bal nyulványon találnom-széthuzni (utolsó pillanatban...)..,mindenesetre várok egy edzettebb autószerelőt hogy fölemelje hozzáférés miatt...,ugyanis alig tudtam kitornászi magam alóla ..,pedig sportos figura vagyok..,mégegyszer nincs kedvem ott kinlódni.
Jogos, azért ennek érdemes komolyan nekiállni. Nem egy 5perces alsó munka ígérkezik, nem jó annyit bújkálni fekve.. pláne télen!
Ja, van valami visszahívás az autóra.. Azzal amúgyis aknára kellene menni!
Itt a vége...,sikerült hátrafelé csatival kihuzni a nyulványról.., "érdekességként" :Kb a középtájékán megbontva ,egy-két megmelegedett vezeték láttán mág láttam esélyt javitásra.., aztán ahogy közeledtünk a csati felé fokozatosan elszomoritobb lett a kép..,magánál a csatik közelében meg már csimbokosra összeolvadt..,kuka az egész.., másik köteg kell....,
Mégegyszer köszi a sok segitséget! üdv Laci
Szívessen! A lényeg mégis,h.megvan. Még azt remélem,h.a csati és a bizt.tábla között nem sült meg.?
A gyári új hátsó köteg olyan 67e áfásan. De biztos van már könnyen bontva is. Majd írd meg,h.hol zárlatolt le. Meg egy képet a csimbókról. Ne fázz meg! Üdv! At
Szia a kulcs fotója fájl mellékletben. Középtájon van egy csati ami a kia - ban szokott lenni.
A hozzászólás módosítva: Jan 3, 2018
Épp akartam kérdezni hogy kb hány Ft., de megelőztél--- a csatiról holnap küldök egy, képet meg a tábláról..,öszintén szólva én itt befejezni tervezem a ténykedésem..,repis-grátiszos föllépés volt egy jó ismerős
ismerösének .....,de ennek is van határa.,és azt már rég túlléptem..,ebben a pillanatban elvitték az autót tulajdonképpen hála Istennek...,de jellemzően megsem kérdezték hogy mennyi lesz csak távollétemben elvitték az autót....,nem is ragozom tovább.. üdv Laci
Hát, a grátisszal mindig baj van sajnos. Sajnos egy ilyennél a hibafeltárás túl sok munka grátisznak. Meg ahhoz,h.megértsék,h.már az is tényleges munka! Csakhát előre nem látszik,h.mekkora..
De a kérdést ilyenkor azért illett volna feltenniük.. Üdv! Ati
Ha középen van akkor az sajnos az OBD2 16Tüs.,standerd csatlakozó..,nem jó jel egy reprogramozáshoz....ha nincs gyári diag kéznél...
Ilyen 20 Tüs Fekete csati.,akku mellett , lett volna Ok-s.,ez biztos müködött volna., már csináltam.., Utána nézek, de félő hogy az Obd2 csatiról csak gyári diaggal fog menni..., jelentkezem ha tudok valamit
Kedves Ati!
Köszönöm az együttérzést..,lassan lenyugszom ekkora pofátlanság láttán... üdv Laci
Ha nincs a 20 Tüs akkor kb ezek vannak..,95% hogy manuálisan nem lehet ujraprogramozni.
1.Én egy kulcsost keresnék (egy profi kulcsost.., nem egy mezei másolót...) .,profi programozógéppel 5perc felrakni.., bár könnyen előfordulhat hogy .,érthető modon csak a saját távadóját (A polcán lévőt...) "tudja" felprogramozni. 2.Kia-Hunday diaggal., márkaszerviz.., 3.Kia-Mazda- Ford relációkban lévő manuális reprogmann-leirásokat kiprobálni a "barátunk"-nál sok leirás-video van ..,Mindkét távadóval megkell csinálni! általábanX idön belül..., 4.Egy utólagos kinait beszerelni., én azt ajánlanám ,amihez egy bekapcsolást jelző LED is van..,max.7-8000Ft..,Te is betudod szerelni jó félóra alatt..,többtucatot szereltem és egyet sem hoztak vissza!
Sziasztok! 1-es Punto a szeretnék távirányítós központi zár. Gyárilag van benne központi, de csak kulcsos! Kerestem videókat, hogy milyen színű vezetékre kellene körmöm, de csak 2-es punyeszhez találtam. Az meg teljesen más. A hátsó ajtónál sárga és szürke megy azt megnéztem. A központi típusa jom 7105. Tudtok esetleg segíteni? Köszönöm!
Köszönöm szépen. Átgondolom és megpróbálom megoldani
Ok., biztonságért küldj egy évjáratot és motorkódot.
Szia! 1999-es, de még 1-es Punto. Motorkód 176B4000. Köszi a helpet!
Negetiv vezérlésű központizár van gyárilag. a Punton..,ezért A Te unverzális K.vezérlöd is negativra kell összekötnöd.,biztonságért leirom hogyan ,mert némelyik dobozban totál értelmezhetlen móricka
rajzot mellékelnek! Utólagos Távvezérlő vezetékei: (Feltétezve hogy ilyen szinüek a Te készéküléked szinei is!!! Ellenörizd Le elötte.!!!) 1.Sárgát és Sárga/feketét egybefogva a feketével és közösen Testre tenni. 2.Narancs és Narancs/feketét ÜRESEN Hagyni. 3.Fehér : negativ kimenet ,kb 1m-ig.,ZÁRÁS.Jel (kb 0.5) 4. Fehér/fekete : negativ kimenet,kb 1mp.ig, NYITÓ jel (kb 0.5A) Irányjelzők és tápok egyértelmüek a rajzon. Puntó vezetékei : vezető ajtóból Bejövö kötegben a Bal lábnál stb., legegyszerübb a rákötés. ZÁRÓ untó Vez.Szin. FEHÉR------IDEJÖN A FEHÉR SZINŰ AZ UTÓLAGOSBÓL. NYITÓ untó Vez. Szin.VILÁGOS KÉK......IDEJÖN A FEHÉR/FEKETE AZ UTÓLAGOSBÓL. Szerencséssebb ha egy mezei probalámpával letapogatod.., központi vezérlést is kitudod probálni a probalámpn keresztül!!! Irányjelzők a hátramenö kötegben pl .., KÉK és KÉK/FEKETE.., Gyujtásnál "zárlatcsinálást" kerüld mert Légzsák kigyullad ,és csak diaggal törölhető!!! 1999-ben volt valamikor tipusváltás Punto.!!-re ami már egy más szisztéma, ha problémád van irj. |
Bejelentkezés
Hirdetés |