Fórum témák
» Több friss téma |
Igen, a kazán elindul, ha a 17-ről felviszem 22 fölé, ami a szobában van, pl. 23-ra.
A leírás annyi, amit láttok a papírján. Nem ír a 17 fok megváltoztatásáról, ez be van égetve a csipbe. Nincs elemnek helye, ami ellátná árammal a memóriát. Sajna ez van. A gyártó Honeywell azt írta, hogy a kazánban mentődik ez az adat el, és újra indításkor ez állítja újra a termosztátot. A Hajdú szerint a kazán soha nem vezérli a termosztátot, fordítva viszont igen. Én is ez utóbbival értek egyet.
Az gáz, én egy Remehe iSense termosztátot használok, abban van 3db. AA elem.
Ebben az esetben én visszavinném a termosztátot mert ez biztosan nem üzemszerű. Ha nem vagy otthon egy áramszünet után bármi lehet? A minimum, hogy egy flash-be elmenti a beállításokat.
A hiba valóban a tágulótartályban volt.
Nem volt benne semmi nyomás. Hogy miért azt nemtudom. Ujra felpumpáltuk,és tartja a nyomást. A hozzá vezetó csö szinte teljesen el volt dugulva iszappal. A nyomásérzékelö szenzor ugyszintén. Ezért nem mutatta a megfelelö értéket. A höcserélö ki lett mosva ,de ott szinte semmilyen lerakódás nem volt. 3 éve mostuk ki,és azóta jelentös lerakódás nem keletkezett. Igaz az elöremenö viz szinte sohasem haladta meg az 50 fokot Most müködik minden hibátlanul.
Köszönöm a válaszokat! Megpróbálom az utólagos elemelhelyezés lehetőségét megtalálni.
Sziasztok, az alábbi problémában tudnátok segíteni? Egy Radiant kombi kazánunk van, ami tökéletesen működik, HA forró vízhez a panelt erősen megnyomjuk vagy megütjük bizonyos pontokon. Anélkül csak 1-2 cm-es lángon ég és hideg vizet ad. A fűtés tökéletesen működik.
Egy szerelő erre azt mondta hogy nem lehet megjavítani. Szerintem egy ennyire egyszerű, megnyomásra / megütésre megjavuló hibát tuti lehet javítani, nem? Tudtok ajánlani valakit (akár magatokat), aki meg tudná javítani a panelt elektromosan, vagy ki tudná cserélni? Budapestiek vagyunk.
Elképzelhető, hogy csak át kellene nézni repedt forrasztás miatt és átcinezni, ha valóban a panel okozza.
Szia!
Nekem is ugyan ez a problémám jelentkezett a kazánnal. (Ugyan ez a vezérlő) Tudnál esetleg pontosítani a kondi típusán, vagy esetleg egy konkrét kondit mondani, hogy milyenre cseréljem le? Most egy EPCOS B32669-es 47 µF 250V -os kondi van benne.
Biztos nem ugyanaz, a 330-470nF kontra 47µF igen messze van egymástól.
Szia! Biztos jó kondit nézel? A csatolt képen jelöltem. Az nem lehet 47µF-os! Mi van ráírva?
Ilyesmi jó lenne helyette, ha befér. Esetleg hosszabb lábbal fektetve: https://www.hestore.hu/prod_10037632.html A képen nem látom a kapacitását, akkorát keress, mint az eredeti! Az X2 típus lényeges! Úgy emlékszem régebben cseréltem ilyet egyik havernál, nem fért be egészen a helyére, a műanyag fedél nem ment rá teljesen, csak kicsit megemelve. De azóta is működik neki. A hozzászólás módosítva: Jan 7, 2018
aAz a kondi 470nF/275V, de fektetve hosszabb laábbal elfeér 470nF/400V-os is.
Sok szerencseét Istvaán. A hozzászólás módosítva: Jan 8, 2018
Moderátor által szerkesztve
Szia!
Igen erre a kondira gondoltam. Köszönöm a gyors válaszodat!
Szia! Ha a mértékegység az érték előtt van akkor azt úgy kell értelmezni, mintha tizedespont lenne. Itt a u47=0.47µF-ot jelent, amit 470nF. Ugyanígy ellenállásnál is, ha R5 van mondjuk egy 10W-os ellenálláson, az 0,5 Ohm-os. Ha 1K2 az felirat, az 1,2 kOhm.
( a kondi értékét SZRKRLYISTVAN is írta előbb)
Azért nem biztos, hogy mindenkinek egyértelmű, de itt a 275V az váltó...
Az a kondi hagyományosan legalább 630V=, de ide a váltó kell... (Bár azért az is igaz, hogy 275V= nem igazán létezik). Üdv: StMiklos
Sziasztok,
Buderus logamax u052-24T kombi tárlolós falikazánunk van. 2 hiba tapasztaltunk: - 3a, 6a hiba: reset után elmúltak, viszont ezek a hibák csak akkor jönnek elő ha fűtés is van, csak HVM termelés esetén nincsenek ilyen hibák (jelenleg klímával fűtünk). - növekedő nyomás: a nyomásmérőn a fűtési kör nyomása folyamatosan növekszik (szelepen leengedem, nehogy a biztonsági szelep nyisson ki (a: töltőszelep engedi a vizet, b: a HVM hőcserélőben a cső repedt és átengedi a fűtési körbe a HVM vizet) A kazánt 2008-ban vásároltuk. Kérdés: - Találkoztatok-e hasonló hibával? - Az első hibát okozhatja-e rossz panel? Panel + HVM hőcserélő csere kb 160e + 270e, nem kevés, ebből újat lehet venni... Sajna egy ilyen kazántól többet várnék... Van ötlet merre tovább? Van esetleg itt buderus kazánszerelő? Segítséget előre is köszönöm! üdv
Sajnos ne várj tőle többet!
Mint más nagy márkák megtartották a magas áraikat,mert gondolná az ember hogy minőség-ár fekvésben jót vesz, de már nem olyan jók mint a bevált régi modellek! Ennyi időre vannak számolva, nem többre. Hogy megvígasztaljalak egy kicsit, mások még ennyit sem bírnak! (direkt nem írok márkákat, de ha utána olvasol, levonod a konzekvenciákat!) Lesz ott még más baj is vele sajnos...
Sziasztok,
Ígértem, hogy jelentkezem kazán ügyben ha vannak fejlemények. Kazáncsere :O kell. Kondenzációsra. (több szerelő is járt kint és egyöntetű a vélemény) A jelenlegi nem kondenzációs, túl magas a kémény kivezetés a füstgáz mindig visszaáramlik és az F36 hibakód a füstgáz visszaáramlás végett áll le a kazán. Jelenleg felmérés zajlik és árajánlatkérések (amit a tulajdonos intéz) Milyen kazán(okat) javasoltok illetve mitől óvakodjunk? Köszönöm és szép napot kívánok Mindenkinek
Szia!
Mennyi az a kémény hossz? Olyanról még nem hallottam hogy nagyon hosszú a kémény, max. az, hogy rövid!!! De ha gondolod adok neked profi kéményes elérhetöségét, és elmagyarázza. Ui.: (szerintem még mindig egy másik alaplappal kellene kipróbálni, de ha nem kell a segítségem...) A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2018
Sziasztok. acsillánál én voltam kint megnézni a kazánt. A kéményen kikapcsolt állapotban hallani, hogy süvít vissza a szél, illetve a kazán és kémény orrán száján folyik a kondenzátum. Mivel 120 fok körül van a füstgáz, akkor nem igazán kondenzálhatna le hanem, csak akkor, ha valahol útközben 70 alá hül. A panelen és borításán semmi nem utal arra, hogy hőt kapott volna ami miatt az eprom meghalhatott. Kiolvastam géppel a hibakódokat és mindegyik leállás visszaáramlás miatt volt. Ezek együttesét látva jutottam arra a következtetésre, hogy a kémény okozza a leállásokat
És bélelt kémény?
Lég-utánpólása rendben van?
Hát én is jártam hasonlóan az Immergas Zeus Maior csoda kazánommal. A termosztátot programozhatóra cseréltem, a következő történt: 10 percenként a kazán fűtött 1-2 percig, a fűtővíz ekkor 50 fokra ment fel, de a kondenzcsapdánál az a tejszínű folyadék jelentkezett, ette az Alu-kéménycsövet, jó sok, naponta úgy 5 dl. Vissza a régi, tízéveset: A kazán csak óránként kapcsol be, 60 fokos fűtővízzel fűt, 10-15 percig működik, de a kondenz víztiszta és 0,1 dl naponta.
Gondolom, az első esetben a füstgáz úgy 90 fokos (a rövid üzemidő alatt nem bírta felfűteni a kéményt) lehetett, a másodikban már elérhette a 120 fokot (a hosszabb üzemidő alatt a kéményt már fel bírta fűteni). Nem kell nekem szuper komfortérzet, csak működjön a fűtés.
Kéményventilátor segítene, ha nincs meg a készüléknél a -14Pa huzat...
A kéményventillátor nem rossz ötlet, köszönöm a tippet
Jó sok esze volt annak aki bekötötte neked az alu kéménybe azt a kondenzációs kazánt!
Sziasztok. Vaillant VK 23/1e kazánnal olyan probléma van, hogy néha nincs gyújtószikra. Van, hogy egy hónapig is jól működik, majd egyszer csak amikor be akar kapcsolni, csak jön a gáz, és nincs szikra, amitől természetesen az elektronika le is tilt. Van valakinek tapasztalata/ötlete, hogy mi okozhat ilyen? Trafó vagy elektronika hiba? Hogy induljak el a hibakeresésben?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |