Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   3106 / 3993
(#) ticko válasza sakrafi hozzászólására (») Jan 8, 2018 /

Modjuk egy kis számítással ezen képletek alapján:Bővebben: Link
De én csak egy laikus vagyok
(#) Roland1985 válasza tbarath hozzászólására (») Jan 8, 2018 /

Nagyon köszönöm a válaszodat!
Igen, sztereo az IC, olyan gagyin van megoldva, hogy a 2 kis hangszóró közösítve van.
Amúgy csak azért szerettem volna kipróbálni, mert az autóba sokkal kényelmesebb lenne beépíteni ezt a fél tenyérnyi erősítőt, mint a nagyot. De ha csak a táp a gond, akkor lehet teszek egy próbát akkuról, aztán ha ki is megy, 200 ft-ért vettem az IC-t.
De annyit árulj még el, hogy szerinted elméletben működhet párhuzamos kötésben a 2 IC?
(#) sany válasza sakrafi hozzászólására (») Jan 8, 2018 /

Most nem azért, de ezek elég egyszerű példák még, ennél csak nehezebbek lesznek. Ezeket kéne megérteni, megpróbálni megcsinálni. Meddig jutottál megoldásában különben?
(#) tbarath válasza Roland1985 hozzászólására (») Jan 8, 2018 /

Autóba is simán építhetsz féltenyérnyi erősítőt. Vagy vehetsz is, ebay-en párezerért simán találsz 2.1-est ami bőven elég autóba.
Viszont autónál a tápot rendesen szűrni kell, azt nem úszod meg sehogy sem.
(#) spepe hozzászólása Jan 8, 2018 /

Sziasztok!

Egyszerűen nem tudok rájönni hogyan keressek rá erre, kérlek bocsássátok meg nekem ha már ez kapott választ.