Fórum témák
» Több friss téma |
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal! - Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni! - És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Modjuk egy kis számítással ezen képletek alapján:Bővebben: Link
De én csak egy laikus vagyok
Nagyon köszönöm a válaszodat!
Igen, sztereo az IC, olyan gagyin van megoldva, hogy a 2 kis hangszóró közösítve van. Amúgy csak azért szerettem volna kipróbálni, mert az autóba sokkal kényelmesebb lenne beépíteni ezt a fél tenyérnyi erősítőt, mint a nagyot. De ha csak a táp a gond, akkor lehet teszek egy próbát akkuról, aztán ha ki is megy, 200 ft-ért vettem az IC-t. De annyit árulj még el, hogy szerinted elméletben működhet párhuzamos kötésben a 2 IC?
Most nem azért, de ezek elég egyszerű példák még, ennél csak nehezebbek lesznek. Ezeket kéne megérteni, megpróbálni megcsinálni. Meddig jutottál megoldásában különben?
Autóba is simán építhetsz féltenyérnyi erősítőt. Vagy vehetsz is, ebay-en párezerért simán találsz 2.1-est ami bőven elég autóba.
Viszont autónál a tápot rendesen szűrni kell, azt nem úszod meg sehogy sem.
Sziasztok!
Egyszerűen nem tudok rájönni hogyan keressek rá erre, kérlek bocsássátok meg nekem ha már ez kapott választ. Az a kérdésem, hogy milyen néven lehet venni olyan "fém szövet" árnyékolást mint amiket a szalagkábelebre meg mikro elektronikai kábelekbe, monitorok stb szokás tenni. Olyan kellene amelyiknek az egyik oldala öntapadós mivel telefon kijelző kábeléhez kellene