Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   251 / 340
(#) babchy válasza meroly hozzászólására (») Jan 31, 2018 /
 
Nem gondolnám,h.ez lesz a megoldás..
De jó lenne!
(#) Tomi111 válasza meroly hozzászólására (») Jan 31, 2018 / 1
 
Nincs annak semmi baja, max kicsit oxidálódott a csatlakozó. Szerintem. Ez csak ki-be kapcsolja a szivattyút, tehát vagy megy vagy nem. Más lesz ott a gond.
(#) Baxi válasza meroly hozzászólására (») Jan 31, 2018 /
 
Szia, Az még jó, szerintem.
Inkább a szivattyú nyomást ellenőrizd, utána a légtömeg merőt s a hőmérséklet szenzorokat.
(#) meroly hozzászólása Jan 31, 2018 /
 
Oke koszi mindenkinek.
Sajna uzemanyag nyomast nem tudunk merni mert nincs szelep hozza az injektor hidon
(#) meroly hozzászólása Jan 31, 2018 /
 
Ha szivattyú felőli oldalon mérem a feszültséget a csatlakozóban, akkor mennyit kéne látnom kb?
(#) zandriis5 válasza janika002 hozzászólására (») Jan 31, 2018 /
 
Azért nem tudom a 87es lábra kötni, mert azon pozitív van kapcsoláskor, ennek a lednek pedig negatív kell, a másik kivezetésén gyújtás van a műszerfalon. Gondoltam arra, hogy dupla érintkezős relét kell beszerelni, csak azokban 2x15A-es van, csatlakozója sem ilyen ahogy a lábkiosztása sem. 12V Zener diódát is raktam már a leddel sorban a 2K-os ellenállás elé. Visszarugás így is tönkre tette az smd ledet. Kicserélem a szóban forgó relét Bosch védődiódásra, talán ezzel a probléma megoldódik. Ha így sem oldódik meg, kap egy 50mA-es kis relét pluszban ez a led, aminek 30-as lába testre, 87-es lába a ledre lesz kötve, a tekercsének meghúzása pedig az eredeti relé tekercsével párhuzamosan.
(#) VIM válasza meroly hozzászólására (») Jan 31, 2018 /
 
Szia! Már kérdezni akartam, hogy mi a motorkódja ennek a Clionak, hátha találok valami segítségre méltót vele kapcsolatban. A kuplung pedálnak is van kapcsolója meg a gázpedálnak is. A pedálok mögött fut egy vezetékköteg amit a pedálok kezelésekor szabályosan lökdösi azt, kikoptatva azon a szigetelést ill. a pedálok kapcsolóinak csatlakozóit is ez próbára teszi.
(#) Chipmunk1960 válasza meroly hozzászólására (») Feb 1, 2018 /
 
De valahol kell lenni egy regulator szelepnek, ami a visszatérő vezetékbe megy. Ha elé kötöd, a szivattyú max nyomását, utána a leszabályozási nyomást tudod mérni.
(#) meroly válasza VIM hozzászólására (») Feb 1, 2018 /
 
K4J 710 es.
Koszi hogy utana jarsz.

Azok a csatlakozok szepek ott lent nincsenek megkopva. Igy szemre legalábbis. Meg 35ezer km van a kocsiban szoval olyan sokat nem kophatott.
A hozzászólás módosítva: Feb 1, 2018
(#) meroly válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Feb 1, 2018 /
 
Szerelom nezegette de sehol se talalt.
(#) babchy válasza meroly hozzászólására (») Feb 1, 2018 /
 
Szállítási mennyiséget anélkül is tudsz mérni. 1,3l/perc
A szelep valamelyiken a szivattyúnál van, a tankban.

C2.png
    
(#) meroly válasza babchy hozzászólására (») Feb 1, 2018 /
 
Huzzam szet es nezzem meg egy meropoharban egysegnyi ido alatt kijon-e ennyi? Hm...

Koszi a kepet. Ezt lehuztuk de a muszer vege nem volt raillesztheto.

Tok jo lenne ha el lennek latva muszerekkel de egy ilyen mereser van ahol annyit elkernek amennyibol a fel ac pumpa ara megvan.

Szivattyunal csak a csati es a két cso van.
A hozzászólás módosítva: Feb 1, 2018
(#) VIM válasza meroly hozzászólására (») Feb 1, 2018 /
 
Ez a jelenség amit itt leírsz az az üzemanyag nyomásszabályzó hibája lehet, mert a szivattyúnak fel kell "húznia" az adott nyomásra a rendszert. Ha már a gyújtás bekapcsolásakor nem akar felhúzni akkor probléma lehet a szivattyúval, mert csak a második "áramlökés" hozza működésbe. Így kérdéses a szállítóképessége is. A szivattyú leáll ha gyújtáson (nem indítasz) feltölt a rendszer vagy akkor is folyamatosan megy ha nem jár a motor?
(#) meroly válasza VIM hozzászólására (») Feb 1, 2018 /
 
Az első gyújtásra nem búgó ac hibajelenséget mondod vagy azt ha gyorsítok padlógázon akkor megtorpan, visszaránt és ha szépen gyorsítok akkor rendben megy?

Egyébként búg 1-2 s-ig és utána nem búg ha nem jár a motor.
Az a fura hogy kolleganő Cliojában is csak másodikra hallom az ac pumpa búgását.

Ez különösebben nem zavar, elfogadom ha így működik, megszoktam hogy relative több állás után kétszer adok gyújtást.
Az hogy előzésnél megtorpan, az sokkal jobban zavar.
(#) VIM válasza meroly hozzászólására (») Feb 1, 2018 /
 
Akkor talán az üzemanyag és annak nyomásával nem nagyon lehet probléma, mert a nyomás meglétekor a szivattyú leáll, ahogy kell. Persze ebből a menet közbeni megfelelő szállítóképesség nem derül ki. A "torpanásra" a lehetséges megoldások a felsorolási sorrendben a fals levegő és az IAC szelepet említi. Az érdekessége a dolognak, hogy a kapcsolási rajzon nincs feltüntetve az IAC szelep de a motortérben jelölve van. Ennyire azért nem ismerem a Cliokat, hogy erre válaszolni tudjak.
(#) meroly válasza VIM hozzászólására (») Feb 1, 2018 /
 
Köszönöm, fals levegő máskor más helyzetekben is okozna gondot, nem? Főleg alapjáraton pl.

IAC szelepről olvasgattam külföldi fórumokon is, ott más a hibajelenség szerintem.

Hétvégén ismerős kocsijából átrakjuk a szivattyút, megnézzük azzal is előjön-e a probléma.

Szabad tudni milyen progi ez ahol nezegeted?
A hozzászólás módosítva: Feb 1, 2018
(#) VIM válasza meroly hozzászólására (») Feb 1, 2018 /
 
Egy régi autod@t@ ami már csak 32bites xp-n fut de még fut. Szeretem, mert nagyon sok hasznos információ van benne.
(#) VIM válasza meroly hozzászólására (») Feb 1, 2018 /
 
A kórmányon van sebességtartó automatika gomb vagy kapcsoló? Azt olvastam valahol, hogy annak a kapcsolónak a meghibásodása kellemetlen rángásokat is előidézhet és a franciák csak az egész kórmány cseréjével teszik lehetővé a javítását ha baja van.
(#) meroly válasza VIM hozzászólására (») Feb 1, 2018 /
 
Nincs benne tempomat. A gomb ott van de vak gomb. Szerintem. Fura hogy tarolt hiba van ra.
A hozzászólás módosítva: Feb 1, 2018
(#) babchy válasza meroly hozzászólására (») Feb 2, 2018 /
 
Annyira azért nem fura. Illetve fura lehet, de megszokott dolog..
ABS-es? Motoros pillangószelepes? Van kuplungkapcsoló?
A fékpedál kapcsoló szokott "beégni", az lehet jogos. Belenézve a csatijába néha látszik is.
De ezeknek szerintem nincs köze a rántáshoz..
(#) pompidu válasza meroly hozzászólására (») Feb 2, 2018 /
 
Szia,
Olvasgatom a problémádat és az jutott eszembe (nem láttam leírva, vagy megkérdezve, ha volt akkor bocsi), hogy az üzemanyagszűrő mikor lett cserélve?
Az okozhat torpanásos hibát a leszűkült átengedőképessége miatt.
(#) meroly válasza babchy hozzászólására (») Feb 2, 2018 /
 
ABS van igen, és motoros a pillangószelep. Diag közben ha nyomom a pedálokat (fék, gáz, kuplung) akkor vált a státusza, tehát "lenyomva" stb.
Gáz és fékpedál elektromos kapcsolóját széthúztuk, szépek, nincsenek beégve.
A hozzászólás módosítva: Feb 2, 2018
(#) meroly válasza pompidu hozzászólására (») Feb 2, 2018 /
 
Volt igen, ősszel is meg most is cseréltettem, hátha rossz volt, de nem segített.

Viszont kollegával megütögettük az ülésen keresztül a pumpát, hátha van rajta némi lerakódás, azóta nem áll be a hiba úgy állandóra mint a lenti két mérésnél.
Már engedi 4000 fölé pörögni, igaz rángatózik közben párszor.
Meg az üa relét is megtisztogattuk kicsit oxidálódott már a csati.
(#) babchy válasza meroly hozzászólására (») Feb 2, 2018 /
 
A fékpedál, ha visszajön"sűrűn" indokolt lehet a csere, ha lenne benne tempomat. Ami lehet is, ha van benne kuplung pedál kapcsoló.
A többi fals hiba lesz.
Alighanem akkor tényleg ott lesz a hiba a szivattyúban.
(#) meroly válasza babchy hozzászólására (») Feb 2, 2018 /
 
Kuplung pedál kapcsoló alatt mit értesz pontosan?
Tempomat biztos nincs, arról tudnék
(#) pompidu válasza meroly hozzászólására (») Feb 2, 2018 /
 
A diagramok képéről egyértelmű, hogy szegény a keverék.
Valószínűleg szorul az AC pumpád, én nem nagyon keresném tovább a hibát, egyszerűen nem jó már a szállítási képessége.
(#) meroly válasza pompidu hozzászólására (») Feb 2, 2018 /
 
Köszi, hétvégén kap egy csere pumpát, reméljük tényleg az lesz a gondja.
(#) pompidu válasza meroly hozzászólására (») Feb 2, 2018 /
 
Igazából más nem nagyon lehet. fojtó szelep nyit injektor idő van ergo a légtömeg mérővel nincs baj (az is okozhat hasonló hibát)
A motor nem forog ki teljesen, vagyis kap üzemanyagot de a magas fordulathoz már keveset (2.kép) ezért torpan mert szegényedik a keveréked.
Üzemanyag szabályzó nem nagyon lehet mert akkor minden egyen gyors fordulatszám emelkedésnél illetve csökkenésnél jelentkezne a probléma és nem igen jellemző a tönkremenetelük. Üzemanyag szűrő cserélve lett szóval ott sem szűkülhetett a keresztmetszet így csak a AC pumpa maradhatott ami meg sűrűn rendetlenkedik ily módon.
(#) meroly válasza pompidu hozzászólására (») Feb 3, 2018 /
 
Koszi.
Csak technikailag erdekel hogy ha finoman nyomom a gazt akkor elporog szabalyzasig akar. Vagy palyan pl boven megy 4000 folott es nem torpan. Hogyhogy?
Eddig ket idősebb szerelo azt mondta az ac pumpa vagy megy vagy nem. Persze ezt mar paran cafolta(to)k.
A hozzászólás módosítva: Feb 3, 2018
(#) Moderátor hozzászólása meroly hozzászólására (») Feb 3, 2018
 
Kedves Meroly!

Kérjük használj ékezeteket. Ha a hozzászólásod olvashatóbb, akkor előbb kapsz a kérdésedre választ is.
Következő: »»   251 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem