Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Ez a:
Idézet: nem sokat mond így első ránézésre de azt nem lehet tudni, hogy milyen olajcsere intervallumok voltak és a kocsit milyen távolságokra használták, mert az olajok nagyon sok meglepetést okoznak ha nem megfelelően használják a kocsit. Bővebben: Link A motornak parazita gyújtási rendszere van amiről már máskor beszélgettünk és, hogy annak milyen megfelelési feltételei vannak, mert annál az esetnél is "erőtlen" volt a motor de végül kiderült, hogy a hidrotőkék voltak tönkremenve így azok nem biztosították a szelepek megfelelő zárását az üzemállapotoknak megfelelően. „14 éves koráig évi 1000km-t mentek vele, aztán átvettem és én már rendesen használom, most van benne 35ezer km.”
Általában igen, de nem árt kivenni megnézni az alatta lévő szűrőt, mert tud meglepetéseket okozni, főleg ha "olcsó" gagyi benzin volt bele tankolva, vagy éppen a kevés használat miatt lerakódások keletkeztek. Hogy a tartalékot is ki tudja szívni, így a legmélyebb ponton van, ahol a szutyok, a víz is megül. Elképzelhető, de csak találgatás, hogy erős gázadáskor felkapja a bagyobb szállítás miatt, s a szűrőt eltömiti
Azt egy sima kompresszió-mérés kimutatja.
Kicseréltük. Másik szivattyúval is ugyanez a hiba
Üzemanyag nyomás szabályzó meg játékban lehet.
Szerizbe vitték mindig ki is kértem az előzményeket a Renault-tól.
Ritkán jartak vele 20 km es távolságra vidékre.
A szivattyú házban volt a szabályzószelep úgy tudom.
Végre találtam megfelelő külön kapcsolható dupla pólusú 20/12A relét GM típusút a kacatjaim között, amint időm engedi erre cserélem a gyári 4 lábú reléjét. Ezzel nem fog a relé indukciója kikapcsoláskor visszarugni a lednek. Hiába tettém elé a jelenlegi kapcsolás szerint zener diódát és még nagyobb 3,3K ellenállást sorosan kötve, pár alkalom után a led megadta magát. Pár kapcsolgatásig jó volt, és elkezdte azt csinálni hol világít-hol nem, de inkább nem az esetekből 10/9ben. Olyant is csinált mikor már haldoklott a led, hogy ha ráadtam a gyújtást hideg motornál és vártam a motorindítással néhány másodpercet akkor egyik pillanatról a másikba elkezdett világítani a led, viszont ha nem vártam és egyből indítottam, nem világított. Nem hittem a szememnek, hogy egy 5050es smd kék led tud ilyent is produkálni, ha haldoklik.
A hozzászólás módosítva: Feb 5, 2018
Szia! Ezt a két diódás variációt próbáltad már?
Srácok, azt a fülest kaptam, hogy a Bosch platinum gyertyák nem kimondottan ebbe a kocsiba valók, annak ellenére hogy a webáruházak és a gyártó oldala is kompatibilisnek írják.
Ez okozhatja a hibát szerintetek?
Bosch - RFC50L2ZE és Eyquem RFC50LZ2E 0.85-0.95 elektróda hézaggal való bele gyárilag. Ezek a gyertyák zavarszűrő ellenállást tartalmaznak.
Densot mondott a srac vagy ngk t de ez utóbbit nehéz eredetiben beszerezni.
Vélhetőleg okozhat ilyen hibát egyébként?
Sziasztok!
Denso gyertya megoldotta a gondot. Köszönöm a segítséget!
Sziasztok,ki tudja hol lehet kapni autó ajtóra fényvisszaverő fóliát,pirosat öntapadósat, sötétbe ha kinyitod az ajtót ,lehessen látni,hogy nyitva van.
És milyen jelölésű Denso oldotta meg a problémát? .... mert akkor mások is tudni fogják, hogy ha nem lehet kapni az ajánlottakat, akkor ez is megfelelően működik a motorban.
Végül is ez lenne az oldal lényege, ha-már ennyit beszéltünk róla, legalább a rönó-társak megtudják a megoldást! Még régen volt egy 18-asom 1,6 -os benzines turbóval, 1xx Le, abba csak a platinagyertya volt a jó.
A hozzászólás módosítva: Feb 8, 2018
Szia! Minden kocsihoz, még márkán belül is más-más gyertyát írnak elő és azt jobb ha megszívleli a tulajdonos, mert a márkaszervizben biztos nem tesznek bele olyat amitől nem megy rendesen. A hőértéktől kezdve a zavarszűrő ellenálláson át az elektróda anyagáig mind fontos a motornak és a hozzátartozó motorvezérlő elektronikának egyaránt.
Én vagyok a "márkaszerviz" .
... nem volt rád írva.
Hali! Bocsi, de nem emlékszem már, hogy kérdeztem-e, van-e valakinek infója a Mazda MPV '05 -ös ABS modul lábkiosztásáról? A csatlakozó megegyezik a 626-ossal, '97-es, annak megvan a kiosztása, ahogy mértem a kerék jeladók is ugyanoda mennek, meg a motor, coils vezetékek. Az eredeti aluházban van, ami már nagyon korrodált. Egyszer ár cseréltem egy bontottból, az működött, vagy egy évig, s megint kezdte a hülyeségét. Beázott, pont az első kerék mögé tették...
Sziasztok,
érdeklődnék hogy régebbi, 2003-as opel combo-hoz van-e valakinek leírása. Az utastér világítás nem működik. A motortérben lévő biztosíték táblát végignéztem, abban az összes biztosíték jó. Arra tippelek, hátha valamelyik relé ment tönkre, de kellene valami támpont, ami alapján elindulhatnék. Csatoltam két képet a tábláról és a fedeléről. Köszönettel, J.
Szia! A program szerinti kiosztásban az F1-7.5A, az F22-5A, az F17-20A, az F11-15A biztosítékok tartoznak a multifunkciós kontroll modulhoz ami a másik biztosíték/relé táblán van egy hosszúkás dobozkában.
Szia,
én az autóban ezt az egy táblát találtam. Ebben a biztosítékok jók. Szerintem ezenkívül nincs más biztosíték az autóban, vagy tévedek? J.
Üdvözlet, remélem jó helyre írok, ha mégsem ide tartozik a kérdés, kérlek, irányítsatok a megfelelő fórumba.
Egy 2000-ben gyártott Toyota Corolla hátsó ablaktörlőjével küzdök már évek óta. Néhány éve egyszer csak magától elindult és addig nem is állt le, amíg konkrétan le nem égett. Ekkor még lehetett találni bontóban másik példányt. Ez egy darabig működött, majd tavaly ismét bemondta az unalmast: amikor bekapcsoltam, szaggatottan mozgott és nehezen állt le kikapcsolás után még törölt párat, majd ismét beragadt. Szétszedtem, megzsíroztam, hátha a mechanika: pár napig működött aztán ismét teljes leállás. Ekkor elvittem egy autóvillamossági szervizbe, nem tudom, írhatok-e nevet, annyi, hogy a Fertő utcában van. Itt azt mondták, hogy az ilyen próba szerencse alapon javítható és ezért a nem biztos megoldásért is többet kérnek, mint anno a bontott motor volt kompletten... Sajnos nem tudom, hogy végül pontosan mit csináltak vele, de egy évig működött utána, jó, mondjuk nem is használtam, max. 2-3x, amikor nagyon kellet, hogy a vizsgáig kibírja. Sajnos azonban most hétvégén egy autópálya-pihenőben magától életre kelt, majd meg is halt: félúton megállt a lapát, a korábbi tapasztalatok alapján kihúztam a csatlakozót, nehogy leégjen, így is erős szaga volt. Másnap kipróbáltam, de semmi. A fő probléma, hogy március 2-án vizsgázna az autó. A motor újonnan 120.000 Ft(!), ennyit semmi esetre sem költenék egy ilyen alkatrészre, pláne úgy, hogy lehet, hogy valahol a kapcsoló és az ablaktörlő-motor között van a gond és az új is tönkre megy egy-két év alatt. Évek óta próbálkozom bontókban, de sajnos nem találtam működő darabot. Kérdéseim: 1. Mi okozhatja a problémát? 2. Van-e olyan szerviz ahol nem csak "találomra" lehet ezt a hibát orvosolni, hanem mondjuk biztosan javítják, úgy hogy legalább a vizsgán működjön? Előre is köszönöm szépen! |
Bejelentkezés
Hirdetés |