Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Szia!
Ezek szerint még erősebben kell a tükörlapot feszíteni... hét végén újra megnézem. Nem készítettél véletlenül képet a visszapillantó tükör belsejéről amikor a tükörlap nem volt a helyén? Üdv. Béla
T.Mano és teodor !
Sziasztok írod hogy :” kicseréltem a tükörlapot, 2 fajta van belőle mármint a kivezetés elrendezése miatt”. Én is kicseréltem a tükröt és mindenféle baja lett ! Gyárilag 2 fajta tükör kapható , vagy csak belül más a kötése ? Előre is köszönöm.
Bővebben: LinkSzia, ha hátulról ránézel akor mind a két oldalán lehet a kivezetés, sőt lehet fűtés nélküli is.
Nem értem mitt cseréltél ki ha komplet tükröt akkor lehet egyébb baj is, ha csak a tükörlapot akkor legfeljebb nem melegszik. A hozzászólás módosítva: Márc 27, 2018
Szia . Komplett tükröt cseréltem . / Bolti originál / Kiment a 38. sz 15 A-es bizti. Nem merem kicserélni mert próbálkoztam vele ,de amperszagot éreztem. most a két első ajtó központi zár a tükrök és az üzemanyagbetöltő ajtó nem működik.
Előre is köszönöm a segítséget !
Szia, én a helyedben a tükör kapcsolóról lehúznám a csatlakozót és raknák be új biztositékot, megnézném a tukor felszerelésekor nem csipódott-e be a vezeték.
Sziasztok. Van egy kis problémám.. Melegen! nem mindig indul az autó (2011.-es 2.0 CRTDI 140LE CFHC) A hibakód olvasásnál azt írta, hogy"főtengely pozíció és vezérműtengely viszonosság probléma, szakaszos. Találkozott már valaki ilyen hibával? Kb 8.-ra beindul és tökéletesen jár, nem rángat, egyenletesen húz, teljesen jól műxik...
Jól gondolom, hogy a kettő közül valamelyi haldoklik: Főtengely jeladó (impulzus adó), vagy vezérműtengely helyzetérzékelő?
Szia! Egy motorkódot írjál, talán találok valamit.
Köszi. CFHC a motorkód. (2011.-es 2.0 CRTDI 140LE) Octavia 2FL
Tisztelt itt fórumozó Társak!
Először is bocsánat, hogy itt teszem fel a kérdést, de úgy látom itt nagyobb a forgalom és nagyon fontos lenne a segítség. Lányomék 20 éves opel astra g-jük olyat csinál, hogy a gyújtás ráadásakor a szervószivattyú szép lassacskán elkezd felpörögni anélkül, hogy a motor be lenne indítva. Ha mozdítok a kormányon, még a lámpa is elhalványul annyira leveszi az áramot. Minden ötletet, javaslatot nagyon megköszönnék. Még egyszer bocsánat, de sajnos nagyon sürgős lenne, mert nem tudnak még dolgozni sem menni.
Szia! Az olajszint hogy áll a tartályban és mikor volt esetleg lecserélve abban az olaj? A lapos nívópálca nyíllal jelzett szintjéig a hengeresen a recés sávban ... A csatlakozók rendben vannak?
Szia VIM!
Köszi a gyors reagálást! Olajszint a nívópálca recével jelölt rész közepén felül van. Igaz tavaly nyáron teljesen üres volt a tartály, de feltöltöttem rendes hozzá való olajjal, és eddig rendben működött. Teljesen tanácstan vagyok, és hát a gyerekeknek is van egy csomó fizetni való így is. Lehet valami elektromos hiba, eddig csak simán gyújtás ráadásakor nem lehetett hallani a motort, most meg mint egy porszívó úgy zúg.
Lehet, hogy talán belevegősödött, vagy a nyomásérzékelőjével van probléma, vagy ennek az egésznek az elektronikával?
Pár hónapja vettem egy 2012-es évjáratú Superb-t. Az a probléma vele, hogy az anyósülésben lévő ülésfűtés, csak a háttámlában fűt, az ülőrészen nem. Nincs valakinek esetleg valami elektromos kapcsolási rajza, ehhez, hogy hogy van bekötve, és merre keressem a betáppontját a fűtésnek? Már többször is nézegettem, de sajnos minden burkolva van, semmi sem látszik, szétbarmolni meg nem akarnám
Szia! Talán nem sokat módosítottak a fűtőszálak elhelyezési megoldásain. ITT van egy, a márkából való komfort megoldás kapcsolási rajza. A színek és a kép élessége ettől jobban nem sikerült s talán nem is tudom hogyan lehetne élesebben elmentenem, hogy ide feltegyem.
De jó, hogy foglalkozol a témával! Köszönöm a rajzot is, ez segíthet, de azért a rajz alapján lenne még kérdésem. A kép szerint sorosan van kötve az ülés és háttámla fűtése, de az hogy lehet, hogy a háttámla fűt, az ülőlap meg nem? Ezek szerint valószínűleg az ülésben kell keresni a hibát.
De esetleg meg lehetne azt tudni, hogy amit küldtél képet, az milyen programból való?
A képet a vividvől ollóztam ki de nem nagyon tudom a saját helyén nagyobbra venni a rajzot úgy, hogy minden részlet látható legyen az adott kapcsolásból. Részletekkel mentve pedig nem látható az áramkör összefüggése az egységekkel. A két felület közötti különbség talán abból adódik, hogy az ülő felületen a hőkontakt jobban ki tud alakulni és a termosztát lekapcsolja azt. Lennie kell a fűtőfelületekben egy biztonsági hőfok kapcsolónak, ami a túlfűtés esetén lekapcsolja azt a felületet. A rajz az nem biztos, hogy ennyire részletes, hogy ezeket a kapcsolási részleteket mutassa.
Rendben. A hétvégén megnézem konkrétan. Igaz nem tudom mi lesz belőle, mert minden burkolva van, ráadásul az ülés alá be sem látni, de hátha meg tudom bontani valahol. Köszönöm a segítséget.
Biztos, hogy ezt akarod? ... majd ha több időd lesz, szerintem ... de Te tudod. Bosszantó, hogy ezek a komfort dolgok egyszerű konstrukciós hiányosság miatt egyszer csak elromolnak.
A hozzászólás módosítva: Ápr 13, 2018
Hát ez nem biztos, főleg, hogy teljesen más az ülés formája, és kialakítása. Ha Nagyon bonyolult lesz szétszedni akkor egyenlőre így marad, úgy is jön a jó idő. Azért köszönöm a linket is!
Szép napot mindenkinek!
A következő kérdéssel fordulnék hozzátok.Adott egy 2003 1.4.16v bce motorkódú Octavia.Hengerfej problémája volt.Összerakás után nincs szikra.Minden csatlakozó vissza lett dugva.Testkábelek a helyén.Ha valaki tud erre a problémára valami infót azt nagyon megköszönném.
Szia! A szíjfeszítők ki lettek cserélve, mert arra nagyon érzékeny ha nem megfelelő a vezér és főtengely szíj feszessége.
Nem ismerem azt a motort, de szinte az összes Skoda típusbetegsége a trafó. Kihúzod a helyéről (akár csak egy gyertyacsere miatt), visszadugod és mehetsz venni helyette újat.
Nekem AUM motorkódú van, a gyertyacsere 4db új trafó vásárlásával végződött (15ezer darabja)...
Szia!A szíjfeszítők feszessége jó azzal semmi probléma nincs.
Ki lehet valahogy mérni a tafókat?Köszönöm a válaszokat.
Azért írtam elsőként mechanikus dolgot, mert levetted a hengerfejet. A gyújtást azt a motorvezérlő fogja kapcsolni a nagy teljesítményű kimenetével hengerenként. Ehhez szüksége van a főtengely és vezértengely jeleire, hogy a megfelelő kimenetet kapcsolni tudja. Ha egyáltalán nincs szikra akkor az lehet az immotól is vagy alacsony az akkufeszültség indításkor. Az F29 biztosítékról kap a motorvezérlő és a gyújtás is pozitívat, nincs relézve mint az AUM kódú 1.8-as turbós verdánál.
Mielőtt szétszedtük volna össze lett jelölve minden.Ezekhez a jelekhez lett minden visszaállítva.Az immonak a jele kialszik a műszercsoporton ,tehát valószinűleg működik.Az akku teljesen töltött.Más autóban tökéletesen működik.A trafók megkapják a 12v-ot.Köszönöm a hozzászólást.
Valahogy biztos, de még nem volt rá érkezésem hogy a rosszat szétszedjem. Ha van szkópod azzal meg tudod nézni hogy a trafó kap-e vezérlőjelet. Elvileg van a trafóban elektronika is, tehát csak meghajtójelet kap. Ha egyik sem gyújt akkor ott valami más baj lehet, mert egyszerre nem hiszem hogy mind a 4 trafó tönkrement volna.
Szóval azt kellene megnézni hogy kapnak-e jelet a trafók. Ha nem akkor más a hiba, ha igen akkor kell lennie szikrának, legfeljebb nem jó időpontban. De akár injektor hiba is lehet, mert ha jól tudom ezekben olyan intelligens vezérlés van, hogy ha valami oknál fogva nincs az adott hengerben befecskendezés akkor letiltja a gyújtóimpulzust is. Tehát ha mondjuk nem megy egy henger, akkor arra a hengerre nem ad gyújtást sem. Nálam a gyertyacsere után sorban mentek tönkre a trafók, az első 8km után, a második 48km után, a harmadik meg néhány száz km után, ekkor kicseréltem a negyediket is.
A befecskendezés működik az biztos.Az egész injektor híd ki volt véve és az üzemanyagot azt nyomta.Szkópom az sajnos nincs csak egy digit multim azzal tudok csak mérni.Mondjuk az egy kicsit furcsa lenne ha egyszerre mind a négy trafó menne tönkre.
A hozzászólás módosítva: Ápr 18, 2018
Főtengely vagy vezérmű tengely fogás érzékelő hiba is lehet. Esetleg ezek csatlakozója. (Már ha van ilyen, mert nem ismerem a konkrét gépet) Ha indítózás után kiveszel egy gyertyát benzines?
A hozzászólás módosítva: Ápr 18, 2018
Sziasztok! Nagyon új vagyok még itt és elég sok végig böngészni a tartalmat,hozzászólásokat!
A kérdésem lenne a következő. Van egy Skoda octávia 2012 évjáratú 1.2 tsi 105 LE motoros autónk,ami a napokban turbófelújításon esett át! Meg az ehhez tartozó dolgok pl. fojtószelep tisztítás szívósor tisztítás,szívótölcsér tisztítás.De a baj ezután jött az autó össze lett rakva indítás egyebek,nem is volt gond de aztán a jelenség a következő 6 sebességi fokozatban,2000 fordulat környékén,de volt már más sebességi fokozatban is de mindig 2000 fordulatnál ,meghatározatlan időközönként pillanatra berángat mintha elvenné a gyújtást aztán megy tovább nem tárol hibát.Van hogy 2-3 napig nem csinálja,van hogy 13 kilométer alatt 3-szor is. Kábelszakadásra gyanakodtunk,összes gyújtókábel cserélve lett,gyárira,a jelenség fennáll. Kérdésem valaki valami segítség vagy volt már valakinek ilyen probléma? Mit tegyek mi lehet a hiba? Mert tanácstalan vagyok és bosszús emiatt! |
Bejelentkezés
Hirdetés |