Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Házilag építhető fémkereső
sziasztok ezt Szeretném megépiteni, valaki megcsinálta már? kezdő vagyok ebben, szerintetek müködne?
A kapcsolási rajzot kellene látni, esetleg a cikk címét.
Ez az Exuinox. Páran már megépítették, jómagam is.
Működik, de csodát ne várjál.
Kolléga írja, hogy ez az Exuinox. Nagyon instabil, a hasonló Surf eléggé jobb, stabilabb.
A Surf-nek a kapcsolási rajzát elkérhetném ha megvan esetleg?
Idézet: „Kolléga írja, hogy ez az Exuinox.” Csak elírta. Equinox lenne helyesen. A hozzászólás módosítva: Ápr 11, 2018
Itt van.
Elég Lenne ez a nyákpanel a Surfhoz?
Ha nem megy a nyák készítés, akkor rendelhetsz is.
Bővebben: Link
Az lenne jó maratva, amit mellékeltem. Más kialakításban esetleg gerjedések keletkezhetnek.
Valaki tudna segiteni pontosan mélyk potméter vegyem meg? mert a hestore-ban pl: 10K-s ból van 2 db ugyan olyan meg kb mindeggyikből.. ami nekem kellene.
Mindből a lineárisat vegyed meg. A hangerő az lehet logaritmikus. De nem vagyok biztos abban, hogy a hangerő poti jelen bekötésénél ez számít-e valamit.
meg is rendeltem
Valaki esetleg tudna nekem segiteni abban hogy milyen ellenállásokat rendeljek a Surf-be konkrétan a hestore-bol?
Ha még nem dobtam ki, akkor van valahol 2db komplett működő nyákom is a surfhoz. Ha érdekel megkeresem.
Első ránézésre szerintem jók a nyákba az 1/8 wattos szénréteg ellenállások, csak vigyázz mert ha jól látom a beültetési rajzon a hossza nem haladhatja meg a 7,5 mm-t.
Válassz a 0.4W, vagy 0.6WW "metal film" csoportból, ami ebben nincs, az lehet a 0.25W "szénréteg". A 390 Ohm 2W ellenállás pedig csak összerakva jön ki, huzalellenállás lenne 2W, de az nem jó. Összerakható 4db. 390 Ohm-ból (cikkszám=1002.0506), a teljesítménye és feszültségtűrése így megfelelő lesz. Kettő-kettő párhuzamosan, és a két párhuzamos sorosan kötve. Így a négy eredője 390 Ohm