Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   269 / 340
(#) djkoko válasza antikzsolt hozzászólására (») Aug 24, 2018 /
 
Levegőszűrő új benne, legutóbbi olajcserén ez is megtörtént. Üzemanyagszűrő még nem, de egy próbát megér.
Köszönöm!
(#) attika válasza djkoko hozzászólására (») Aug 24, 2018 / 1
 
Ha hidegen nem indul akkor az valami hőmérséklet jeladó hiba lehet.
Nem biztos, hogy az a jeladó ami a műszernek ad jelet.
Lehet benne még pluszba egy másik is.
Az üzemanyagszűrőnek semmi köze nincs a hidegen nem indulok melegen meg igenhez.
(#) djkoko válasza attika hozzászólására (») Aug 25, 2018 /
 
Az 5 volt körüli feszültség az alapjárati motornál nem kevés?
(#) attika válasza djkoko hozzászólására (») Aug 25, 2018 /
 
Hol mérted az 5V-ot? Melyik vezetékein?
(#) djkoko válasza attika hozzászólására (») Aug 26, 2018 /
 
Szia! Az alapjárati motornál amelyik a termosztátházban lévő jeladóhoz megy.
A képen egy korábbi diagnosztika

diag.jpg
    
(#) Malibu hozzászólása Aug 26, 2018 /
 
Sziasztok!

Meg tudna valaki mondani , hogy egy 2000-es évjáratú 1.9 SDI Variant Polo-nál melyik relé felel az üzemanyagot lekapcsoló mágnesszelep működéséért ? Ezt gyanítom, mert nincs 12V a mágnes szelepen, ha kopogtatom a biztosíték/relé foglalatot van amikor megjelenik a feszültség.

Előre is köszönöm.
Üdv
A hozzászólás módosítva: Aug 26, 2018
(#) Malibu hozzászólása Aug 26, 2018 / 1
 
Megoldva. 109 sz. relé.
(#) babchy válasza antikzsolt hozzászólására (») Aug 27, 2018 /
 
Szia! 350A
Nekem úgy tűnt,h.egyben van a köteggel. Nem is értem, hogy gondolták!
Agyaltam,h.rágyártok egy nagy biztit, de inkább összeforrasztottam simán.. ( traficon 400A) Azóta is megy.
(#) antikzsolt válasza babchy hozzászólására (») Aug 27, 2018 /
 
Nem egyben van hanem a zsugorcső alatt van egy préselt kapoccsal.
350A köszi az infot. Én 300A tippeltem. Tehát közel voltam. Jelenleg még ez kihúzza kb 1 hónapig akkor jó lesz. Addigra szerzek minden alkatrészt hogy egy normális lemez biztosíték házat felszereljek. Egy olyant ami akár egy vizsgabiztos szemével is elfogadható legyen
(#) enree hozzászólása Szept 4, 2018 /
 
Sziasztok! 2003 Ford Ranger-ben egyik pillanatról a másikra megállt a km-óra. A mutató és a számláló is alul. Az óracsoport többi tagja működik. Hol keressem a hibát?
(#) Honda130 válasza enree hozzászólására (») Szept 4, 2018 /
 
Jeladó csatlakozás. Lehet hogy csatlakozón belül szét van menve a vezeték töve.
(#) enree válasza Honda130 hozzászólására (») Szept 4, 2018 /
 
Merre találom, abban tudnál segíteni?
(#) pompidu válasza enree hozzászólására (») Szept 4, 2018 / 1
 
Két helyen törhet meg, vagy a műszer egység találkozásánál bár erre igen csekély az esély.
A másik lehetőség a motortérben a váltó kihajtásánál van az érzékelő és ott, bár esélyes, hogy maga a szenzor hibásodott meg.
(#) enree válasza pompidu hozzászólására (») Szept 4, 2018 /
 
Köszi, tehát akkor a váltón keressem. Gondolom, valami gomba szerű becsavarható dolog, két vezetékkel, ugye? Reed cső van benne?
(#) pompidu válasza enree hozzászólására (») Szept 4, 2018 / 1
 
Valami ilyesmi lesz:Bővebben: Link
Legalábbis fordba valószínű.
(#) Csongi_ hozzászólása Szept 9, 2018 /
 
Sziasztok!
Szeretnek az automba egy elektromos kiegeszito futest beszerelni. Gyarilag 80A-es generator volt, nemreg meghalt, igy 120A-esre csereltem. A kiegeszito futest motor inditas utan azonnal rakapcsolhatom a generatorra, vagy kell-e egy 10-15 masodperces kesleltetes neki, az akku/generator vedelme miatt?
A kiegeszito futes tapellatasat vihetem direkt a generatorrol egy 60A-es biztositekon keresztul?
Lemertem, hatso ablak futessel, bekapcsolt tavolsagi fenyszoroval, bekapcsolt radioval, es maximalisra felhuzott utaster ventillatorral 58,5A-el van terhelve a generator kozvetlen inditas utan.
(#) mtomihun válasza Csongi_ hozzászólására (») Szept 9, 2018 /
 
Szia
Milyen fajta kiegészítő fűtés?
Elektromosan, vagy üzemanyaggal fűt?
(#) Csongi_ válasza mtomihun hozzászólására (») Szept 9, 2018 /
 
Elektromosan fut, 3db izzogyertya van a hutovizbe teve. Ilyen felepites
(#) mtomihun válasza Csongi_ hozzászólására (») Szept 9, 2018 / 1
 
Jó lenne tudni, hogy a 3db izzítógyertya mekkora áramot vesz fel, de általában 10A körül van egy gyertya árama. Ha ezt a 30A-t hozzáadod az általad mért kb 60A-hoz, az már nem kevés. A 120A-os generátor 120A-t alapjáraton nem tud szerintem.
Vagy figyelj arra, hogy egyből ne kapcsolj világítást, max befúvóventit, stb.
(#) Tomi20 válasza Csongi_ hozzászólására (») Szept 9, 2018 /
 
Szia

Gyárilag a Diesel autókban van ilyen beszerelve, ha jól emlékszek 40 fokos vízhőfokig működnek, megfelelő vezeték átmérőre ügyelve nyugodtan bekötheted, ami a képen van test kábel, az már a 3 gyertyához kevés lehet, illetve tennék hővédelmet a fűtőegységre, került hozzánk olyan autó, amiből elfolyt a hűtővíz, nem hűtötte semmi a gyertyákat, lángra kapott a gumicső, kishíjján leégett az autó, szerencsére egy kamionos adott neki poroltót, és el tudták oltani a motorteret, ez egy Renault volt, gyári rendszer...
(#) proli007 válasza Csongi_ hozzászólására (») Szept 9, 2018 / 1
 
Hello! Ha ezt szeretnéd megoldani..

DLY-Temp.png
    
(#) Csongi_ válasza Tomi20 hozzászólására (») Szept 9, 2018 /
 
Az enyemet en keszitettem, sargarez csobol, esztergaltattam sargarezbol ''csabarokat'', ebbe lesznek a gyertrak csavarva, ami a csore van forrasztva 35%-os ezusttel. En 2db 70fokos bimetal termosztatot teszek sorba a kiegeszito futes hazara, evvel is probalom biztonsagosabba tenni. A gyertyakhoz egyenkent 4-es kabelt gondoltam, testelesnek meg 6-ost.
(#) mtomihun válasza Tomi20 hozzászólására (») Szept 9, 2018 /
 
Ha megnézed a képeket, ott van az oldalán egy (gondolom) bimetálos hőkapcsoló.
(#) erbe válasza Csongi_ hozzászólására (») Szept 9, 2018 / 1
 
Idézet:
„hatso ablak futessel, bekapcsolt tavolsagi fenyszoroval, bekapcsolt radioval, es maximalisra felhuzott utaster ventillatorral 58,5A-el van terhelve a generator kozvetlen inditas utan.”

Aki indítás előtt ennyi mindent bekapcsolgat, az kb. olyan, mint akit a klinikai halálból 10 perc után élesztenek.
A generátornak indítás után épp elég az akkut visszatölteni. Az 58,5 A-nek nagy része úgyis erre mehet el. De a többi nagyon fölösleges.
(#) zolika60 válasza erbe hozzászólására (») Szept 9, 2018 /
 
Van olyan autó, amiben csak 45A-es a generátor. 120A-ből azért még marad akkut tölteni.
(#) Csongi_ válasza erbe hozzászólására (») Szept 9, 2018 /
 
Probaltam bekapcsolni a leheto legtobb fogyasztot, hogy lassam mennyi tartalekom marad a 120A-bol. Gyakorlatilag meg maradt 60A-em a kiegeszito futesnek, de ez extrem eset. Nem fogom sohase jaratni a keringetoventillatort maxon kozvetlen inditas utan, mert semmi ertelme, meg tavolsagi fenyt sem fogok hasznalni.
(#) erbe válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 9, 2018 /
 
Nem kétütemű Wartburgról kérdezősködött a kolléga.
(#) zolika60 válasza erbe hozzászólására (») Szept 9, 2018 /
 
Nem csak abban van olyan. De 60A is elég akkut tölteni.
(#) Tomi20 válasza mtomihun hozzászólására (») Szept 9, 2018 /
 
Igen, igazad van, ezen van olyan, de a gyári megoldáson nem volt semmi, csak melegedett, nem is értettem, erre nem gondoltak tervezéskor.
(#) mtomihun válasza erbe hozzászólására (») Szept 9, 2018 /
 
Mondjuk én nem úgy értelmezném Csongi első hozzászólását, ahogy te.
Én úgy gondolom, hogy beindította az autót, majd egyből bekapcsolgatta a fogyasztókat. (de lehet, hogy én tévedek)
Következő: »»   269 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem