Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Levegőszűrő új benne, legutóbbi olajcserén ez is megtörtént. Üzemanyagszűrő még nem, de egy próbát megér.
Köszönöm!
Ha hidegen nem indul akkor az valami hőmérséklet jeladó hiba lehet.
Nem biztos, hogy az a jeladó ami a műszernek ad jelet. Lehet benne még pluszba egy másik is. Az üzemanyagszűrőnek semmi köze nincs a hidegen nem indulok melegen meg igenhez.
Az 5 volt körüli feszültség az alapjárati motornál nem kevés?
Szia! Az alapjárati motornál amelyik a termosztátházban lévő jeladóhoz megy.
A képen egy korábbi diagnosztika
Sziasztok!
Meg tudna valaki mondani , hogy egy 2000-es évjáratú 1.9 SDI Variant Polo-nál melyik relé felel az üzemanyagot lekapcsoló mágnesszelep működéséért ? Ezt gyanítom, mert nincs 12V a mágnes szelepen, ha kopogtatom a biztosíték/relé foglalatot van amikor megjelenik a feszültség. Előre is köszönöm. Üdv A hozzászólás módosítva: Aug 26, 2018
Szia! 350A
Nekem úgy tűnt,h.egyben van a köteggel. Nem is értem, hogy gondolták! Agyaltam,h.rágyártok egy nagy biztit, de inkább összeforrasztottam simán.. ( traficon 400A) Azóta is megy.
Nem egyben van hanem a zsugorcső alatt van egy préselt kapoccsal.
350A köszi az infot. Én 300A tippeltem. Tehát közel voltam. Jelenleg még ez kihúzza kb 1 hónapig akkor jó lesz. Addigra szerzek minden alkatrészt hogy egy normális lemez biztosíték házat felszereljek. Egy olyant ami akár egy vizsgabiztos szemével is elfogadható legyen
Sziasztok! 2003 Ford Ranger-ben egyik pillanatról a másikra megállt a km-óra. A mutató és a számláló is alul. Az óracsoport többi tagja működik. Hol keressem a hibát?
Jeladó csatlakozás. Lehet hogy csatlakozón belül szét van menve a vezeték töve.
Két helyen törhet meg, vagy a műszer egység találkozásánál bár erre igen csekély az esély.
A másik lehetőség a motortérben a váltó kihajtásánál van az érzékelő és ott, bár esélyes, hogy maga a szenzor hibásodott meg.
Köszi, tehát akkor a váltón keressem. Gondolom, valami gomba szerű becsavarható dolog, két vezetékkel, ugye? Reed cső van benne?
Valami ilyesmi lesz:Bővebben: Link
Legalábbis fordba valószínű.
Sziasztok!
Szeretnek az automba egy elektromos kiegeszito futest beszerelni. Gyarilag 80A-es generator volt, nemreg meghalt, igy 120A-esre csereltem. A kiegeszito futest motor inditas utan azonnal rakapcsolhatom a generatorra, vagy kell-e egy 10-15 masodperces kesleltetes neki, az akku/generator vedelme miatt? A kiegeszito futes tapellatasat vihetem direkt a generatorrol egy 60A-es biztositekon keresztul? Lemertem, hatso ablak futessel, bekapcsolt tavolsagi fenyszoroval, bekapcsolt radioval, es maximalisra felhuzott utaster ventillatorral 58,5A-el van terhelve a generator kozvetlen inditas utan.
Szia
Milyen fajta kiegészítő fűtés? Elektromosan, vagy üzemanyaggal fűt?
Elektromosan fut, 3db izzogyertya van a hutovizbe teve. Ilyen felepites
Jó lenne tudni, hogy a 3db izzítógyertya mekkora áramot vesz fel, de általában 10A körül van egy gyertya árama. Ha ezt a 30A-t hozzáadod az általad mért kb 60A-hoz, az már nem kevés. A 120A-os generátor 120A-t alapjáraton nem tud szerintem.
Vagy figyelj arra, hogy egyből ne kapcsolj világítást, max befúvóventit, stb.
Szia
Gyárilag a Diesel autókban van ilyen beszerelve, ha jól emlékszek 40 fokos vízhőfokig működnek, megfelelő vezeték átmérőre ügyelve nyugodtan bekötheted, ami a képen van test kábel, az már a 3 gyertyához kevés lehet, illetve tennék hővédelmet a fűtőegységre, került hozzánk olyan autó, amiből elfolyt a hűtővíz, nem hűtötte semmi a gyertyákat, lángra kapott a gumicső, kishíjján leégett az autó, szerencsére egy kamionos adott neki poroltót, és el tudták oltani a motorteret, ez egy Renault volt, gyári rendszer...
Hello! Ha ezt szeretnéd megoldani..
Az enyemet en keszitettem, sargarez csobol, esztergaltattam sargarezbol ''csabarokat'', ebbe lesznek a gyertrak csavarva, ami a csore van forrasztva 35%-os ezusttel. En 2db 70fokos bimetal termosztatot teszek sorba a kiegeszito futes hazara, evvel is probalom biztonsagosabba tenni. A gyertyakhoz egyenkent 4-es kabelt gondoltam, testelesnek meg 6-ost.
Ha megnézed a képeket, ott van az oldalán egy (gondolom) bimetálos hőkapcsoló.
Idézet: „hatso ablak futessel, bekapcsolt tavolsagi fenyszoroval, bekapcsolt radioval, es maximalisra felhuzott utaster ventillatorral 58,5A-el van terhelve a generator kozvetlen inditas utan.” Aki indítás előtt ennyi mindent bekapcsolgat, az kb. olyan, mint akit a klinikai halálból 10 perc után élesztenek. A generátornak indítás után épp elég az akkut visszatölteni. Az 58,5 A-nek nagy része úgyis erre mehet el. De a többi nagyon fölösleges.
Van olyan autó, amiben csak 45A-es a generátor. 120A-ből azért még marad akkut tölteni.
Probaltam bekapcsolni a leheto legtobb fogyasztot, hogy lassam mennyi tartalekom marad a 120A-bol. Gyakorlatilag meg maradt 60A-em a kiegeszito futesnek, de ez extrem eset. Nem fogom sohase jaratni a keringetoventillatort maxon kozvetlen inditas utan, mert semmi ertelme, meg tavolsagi fenyt sem fogok hasznalni.
Nem kétütemű Wartburgról kérdezősködött a kolléga.
Nem csak abban van olyan. De 60A is elég akkut tölteni.
Igen, igazad van, ezen van olyan, de a gyári megoldáson nem volt semmi, csak melegedett, nem is értettem, erre nem gondoltak tervezéskor.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |