Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Várnod kell tovább.
Az autóban van még egy plusz kábel amit te az asztalon nem kötöttél be. Még egy vezetékre kell tápot adni, hogy melyikre azt ne kérdezd mert nem ismerem ezt a típust. Minél többször rontod a kódot annál többet kell majd várnod.
Csak azt nem értem, ez az autó hónapokig állt a kereskedésben, több mint egy hete itthon van (itthon tuti nem lett kód beütve), mégsem engedi.
Amúgy Fiat 312 MP3 SB05.
Hagyd rajta a tápot és úgy várjál vele, elméletileg annak engednie kellene az idő lejárta után.
Más lehetőségről meg itt nem beszélünk.
Szia!
A próbával egy időben használj multimétert is, megvan-e a feszültség az érintkezőkön. Ha igen és mégse világít a ledes lámpád, táppal is vizsgáld meg, asztalon, mi a helyzet vele. Testet kap?
Hiába hagytam rajta a labortápot, nem engedett.
Viszzatettem az autóba, két óráig rajta volt a gyújtás, és kérte a kódot. Szóval, a külső táplálás nem számít bele az állásidőbe. (ennél a típusnál legalább is)
Akár több napot bekapcsolva kell neki lenni. De nem egyszerre. Ha be van kapcsolva szépen számol vissza
Idézet: Ha mégse, próbáld meg ezzel: Blaupunkt calculator v1.0 Próbáltam betenni a mellékletbe, de valamiért nem engedte a rendszer. „Elvileg a kódot tudom.”
2 napot vártam labortápon, 2 órát a kocsiba. Lehet a labortápon is megadta volna mágát. (ez mostmár nem derül ki)
Próbáltam most letölteni őket, nem sok a siker. (valószínűleg béna vagyok)
Ebay-n vettem a kódot, 1 font volt.
Labortápon kapta a gyújtás pozitívot is? Mert ha nem, akkor aztán várhattál volna hogy kódot kérjen. Mint írtad autóban gyújtáson is volt, nem csak simán berakva.
Azért írtam neked, hogy tedd vissza az autóba mert kint asztalon tuti nem volt minden szál bekötve, valahova még kért tápot a rádió.
Úgy van. Kell lennie egy olyannak hogy memóriaszál ami mindig kapja a tápot.
Elvileg kapta.
4-7 --- > + 8 --- > -
Sziasztok!
Van Egy Peugeot 406 2.0 HDI 2002-es járművem, amivel van egy kis gondom. Nem tudom kikapcsolni a klímát. Valeo CD1-es típusú a BSI, ezért itt már nem relével van megoldva a klíma kapcsolgatása, hanem egy VN820SP típusú high-side driverrel, nos ez nekem a képen látható módon meg égett, kimértem rossz volt, mert INPUT feszültség nélkül is zárt a vcc és output láb. Ezt kicseréltem, szerencsére a nyák nem volt véglegesen sérült, így a vezetőszálak nem is zárlatosak és nincs is megszakadva. Ez mind szép és jó, de a klíma továbbra is bekapcsolt állapotban van ha kell ha nem, kimértem, a 7-es lábon, ami az INPUT lenne folyamatosan 5V-ot mérek, a 8-as STATUS lábon pedig folyamatosan 0V-ot. Az input lábat végig vezettem egy 10k-s ellenálláson, majd egy NEC 75076375 számú sok lábas valamibe megy, amiről semmit se találtam, hogy mi lehet. Vég elkeseredésemben írnék ide, hátha itt lenne esetleg valakinek ötlete, vagy esetleg bármi tipp merre tudnék tovább menni, mert autós csoportokba hiába írtam ki ott nem nagyon folynak bele ennyire az elektronikába, meg pechemre szinte mindenkinek relével van megoldva a klíma kapcsolása...
És a out kimeneten mi van mit tudsz mérni ? Szerintem vedd ki vissza a VN820 at , és nézd meg úgy , hogy akkor is megy e a klima folyamatosan.Illetve még mielőtt kiszednéd az input lábát szakítsd meg , hogy ne kapja meg az 5 v ot. És nézd meg mi lesz , így.Ha így nem fog menni , akkor valamiért az input lábára inditó jel kerül. De , ha kivéve is menni fog , akkor zárlat lehet valahol.
Ha nincs benne a driver, akkor nem működik, mikor cseréltem, én is gondoltam rá de nem jött be sajnos, illetve mielőtt beforrasztottam az újat külön próbapanelról kipróbáltam és ha elvettem az 5V-ot akkor kikapcsolt, tehát az új driver szépen teszi a dolgát. Szóval igen valamiért oda kerül az a fránya 5V az inputra ha kell ha nem.. Mikor benne volt a driver a kimeneten tudtam mérni a 12V-ot mikor ki vettem semmit..
Értem , akkor már ezeket végig jártad .Irtad ezt
Idézet: .„végig vezettem egy 10k-s ellenálláson, majd egy NEC 75076375” És , ha ezt a 10k os ellenállást kiveszed , akkor ?
Még kiegészítésként hozzá tenném, hogy a BSI hibát is ír ki, mégpedig:
VAN komfort és karosszéria relé. Esetleg ilyenről hallott már valaki? Mert még ilyenről se nagyon hallottam, vagy mire akarna kilyukadni vajon?
az ellenállást még nem próbáltam kiszedni, holnap kiderül ha lesz időm vele foglalkozni.
A BSI egy egység , ami a klima kompresszort vezérli. Ez is lehet hibás , mivel a klima kompresszor indító reléje ebben van , és ha az össze van égve , akkor lehet attól is , hogy állandóan megy a klima.
Sziasztok, Hátha valakinek több tapasztalata van mint nekem,
Az ügyben érdeklődnék ,hogy melyik OBD2 hibakód készülék lenne jó Mercedes-hez? Valamint ezek az 'ELM-327 hibakód rottyra vághat valamit?' (Kínából venném) Mercedes C220 2003 évjárat. Előre köszi a segítséget.
Kérdés, hogy mit akarsz vele? Mert motorból hibakódolvasásra elmegy az ELM, de más vezérlőhöz kevés.
Végülis arra szeretném használni állni ,hogy a motor mellett kitudjamkitudjam olvasni pl srs,ABS,esp hibákat is.
Az nem nagyon fog menni szerintem. Telefonra, amik kezelik ezt a kütyüt, mind csak motor hibaolvasást tud. Legalább is az ingyenesek.
ELM327 alkalmatlan a kiegészítő elektronikák hibáinak kiolvasására. Ahhoz hogy ilyen jellegű hibákat kiolvassál esetleg még élő adatot is tudj nézni, ahhoz már komolyabb diagnosztika kell, pl. egy UCANDAS VDM, ez itthon 150-200.000,-Ft -ba kerül, Kínából kb. 80.000 ért rendelhető. Előnye, hogy ingyenes a frissítése. Ennek van telefonos applikációja is. Olcsóbb megoldás nem nagyon létezik, csak ettől drágább.
Millió és egy olcsóbb megoldás is létezik ami teljes körű megoldást nyújt a egész elektronika eléréséhez. Nem csak 150-200 ezer forintos kütyük.
Példaként említhetnél néhányat, hiszen ez volt a kérdés.
Persze klón carprog-ot lehet kapni 50 dollár-ért, de ahhoz érteni is kell és nincs hozzá telefonos applikáció, meg sok mindent nem is tud OBDII-n keresztül, SRS törléshez ki kell szerelni az egységeket. A következő kategória a Launch CREADER 150 dollárért, és ez is csak az EOBD adatokat tudja olvasni illetve törölni, az ABS/ESP/SRS egységeket nem is látja. A gyári diagnosztikának megfelelő klón eszközök pedig már igen csak drágák, 500 dollártól több ezer dollárig, és ezek csak feltört szoftverrel működnek, magánhasználatra teljesen felesleges, cégnek meg nem ajánlatos
Sziasztok! Egy központizár vezérő kapcsolás szeretnék építeni.
A vezérlés lényege az lenne ha az autó elindul akkor zárja az ajtókat és ha leállítom a motort akkor meg kinyissa az ajtókat. Rablásgátlás funkció. Az előző autóriasztóm tudta ezt a funkciót a mostani az gyári és nem tudja. Tudnátok segíteni?
Autocom, Delphi klónok is olcsón mennek és ezek visznek elég sok mindent. Cégnek persze nem, de egy maszek autószerelőnek, villamosságinak tökéletes.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |