Fórum témák
» Több friss téma |
Igen, a vezérlő hallos.
Érintkezési hiba kizárva,mert forrasztott csatlakozások vannak. Egyre inkább a vezetésre gyanakszom. Amióta a hallok vezetékeit körbe szigeteltem, testeltem. Ja és földeltem a vezérlő házát. Azóta sokkal ritkábban fordul elő. De egy tévesztés is sok..
En is a vezetesre gyanakszom!
Masik 24V vezerlovel probalni, izzos aramkorlattal. A hozzászólás módosítva: Okt 31, 2018
"vezérlés" akart lenni, sikeresen elírtam..
48 V os a rendszer, és égőt nem találtam,de raktam össze 20W 2 ohm ellenállást. ezzel hibátlanul működik.. viszont ahogy elhagyom az ellenállást, most nem egyszer akkor csinálta,mikor felpörgettem a kereket max fordulatra,majd gázkart elengedve,csak pörög a kerék.. és ekkor oda dob egy impulzust, de hogy miért,és ezt a 2 ohm os ellenállásnál,miért nem???? kicsinál...
Azert irtam a vezetesre a mosoly jelet mert gyerekkoromban sok ember szidta a Vezetest( mindig mas volt hibas, bar teny, hogy sok logikatlan dolgot tettek).
Tehat kis aramnal nem szaggat.
Lehet, hogy az akku-bms veszi el az aramot hibaja miatt. Probald mas akkuval, aramforrassal. Lehet a gazkar hibas. Elengedve is porog a kerek. Probalj masik gazkart. Lehet hogy a hall hibas. Lehet hogy a motorban egy vagy tobb magnes rozsdas, torott, repedt.
Köszi a tippeket!
Motort szét húztam újra , átvizsgáltam . hibátlannak tűnik. Mint írtam 48V os a rendszer.. Van itthon egy 36V os vezérlő is, másik akkuval vagyis 36V os akkuval semmilyen rendellenességet nem csinál. csak a 48 V os. A BMS csak néha letilt a 48 v os akkuban, mert ugye a kerék lendületben való pörgése alatt egy hátrameneti impulzust dob véletlenül a motorra. Ekkor ránt akkorát,hogy a kerék tengelye is elmozdul a lehúzott anyák ellenére. Tehát a rántás nem áram kimaradás miatt van, hanem forgás közbeni ellentétes irányú forgás egy impulzusa miatt, de hogy miért akar hátrafelé elindulni random szerűen?? De ezt sem értem,hogy ellenállással sorba kötött táppal nem venni észre hibát, vagy lehet van, csak mivel egy impulzus elnyeli az ellenállás?
Sziasztok.Vettem egy ilyen wattmérőt.Meg akarom mérni az elektromos biciklim maximális fogyasztását.Bekötöm az aksi és a motorvezérlő közé.Eddig rendben.Csak az a gond, hogy a motor(BionX), amikor fékezek vagy generátor módba kapcsolok akkor visszatermel és az aksit tölti.Akkor ez a műszer nem fog működni úgy-e generátor módban ,talán ki is éghet?Pedig arra is kiváncsi vagyok, hogy mennyit termel vissza a motor.
wattmérő A hozzászólás módosítva: Nov 2, 2018
Tiszteletem mindenkinek-
ZT 61-es e bringa. szét szopat mióta megvan. Időnként önállósítja magát a riasztórendszere, mindenféle elképzelhető módon. Ha van valakinek érdemi gondolata, szívesen fogadnám. Kb 6 hónapja vettem, de azóta csak hiteget a forgalmazó. Szerintem a "kombinált duda ill. riasztó" körül van a gond. Központi elektronika, duda csere sem segített rajta, max részlegesen. Kiherélt dudával is képes időnként menet közbe rázós úton is beriasztani. 5 vezeték jön ki a dudából. de csak 4-el találkozik szembe a stekkeren. P-P, S-S, Fk-Fk, rendben. A barna ill. a kék valamelyik szembe lilával. szerintem itt a probléma gyökere. Ha valaki tudna küldeni egy használható képet a duda stekkerbekötéséről, azt megköszönném. Szövegbe is megfelelne a kék barna - lila kapcsolata. Jut eszembe, ha lehúzom az első világítás csatiját, letiltódik a duda. Ezt sem gondolom természetesnek. Lehet az első világítás és a duda vezetékei között is némi kavarodás. Látszatra a világítás és az index jónak mutatkozik. Megköszönném, ha valaki venné a fáradtságot és tudna segíteni.Köszi
Üdv Mindenkinek !
Megütötte szememet egy áruházlánc hirdetése, illetve a benne levő adatok : Elektromos roller, 250 W, 4400mAh akku, 15-18 km hatótáv, max 25km/h sebesség. Nekem kicsinek tűnik az akkukapacitás (vagy nagynak a megtehető távolság). Tudom nem mindegy milyen feszültségen "játszunk", de egy villanyrollernél szerintem nem valószínű 12 v-nál nagyobb feszültség... A hozzászólás módosítva: Nov 7, 2018
Szia, az én rolleremben pl 2db 12V 7Ah-s akku van sorosan. Az elég sokat kibír nekem ha itt helyben a városban mászkálok.
Simán lehet 30-36V-os akkupakk is. Lipoból, 8S2P csak 16db cella, mégis 27-33,6V-ot ad.
A hozzászólás módosítva: Nov 7, 2018
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni az elektromos kerékpàrom vezérlő javításához mert valami nem okés. Új vezérlő és új gàzkart raktam egy szénkefés elektromos kerékpárba A gàzkar az 5Voltos vezérlésü Összeraktam a kerékpárt és nem csinál semmit. Elkezdtem méricskélni. A vezérlő megkapja a 36 Voltot. Gyujtáskapcsoló nyit és zár. Na most jön a hiba! A vezérlőnek a gázkar felé menő csatijából az 5V az nem 5V hanem 36 Volt!!!!! A gázkarnál is 36Voltot mérek! Ha összeérintem a gázkarba bemenő 36Voltos vezetéket a vezérlő szállal akkor a motor kereke maxon forog. Az 5 Voltos gázkar nem tud mit kezdeni a 36voltal. A vezérlő gyárilag hibás mivel 5Voltnak kellene ott kijönnie és a gàzkar húzás hatásàra a vezérlő szàlon váltogatná 0-5Volt közt a vezérlést. Valaki tudna ötletet adni rá h hogyan tudnàm megoldani? A gázkar sérülhetett a 36Volt feszultseg miatt? Elöre is köszönöm a segítséget!
Szia! Ötletem a vezérlésre így nincs de a gázkart ki tudod mérni jó e.
Piros fekete vezetékre tegyél 5 V-ot és a kimenő szálon ha jön ki feszültség akkor jó persze csak ha húzogatod azzal arányosan. viszont ha kapott 36V akkor valószínűleg már döglött, de azért mérd ki.
Köszi ez is valami.
Pl. egy telefontöltő usb vezetékről tudok egyenáramú 5Voltot levenni igaz? Ezzel valószínüleg kitudom mérni. Annyit néztem hogy amikor 36 Voltot kapott a hibás vezérlő miatt akkor a kimenö szàlon 12.7Volt jött ha húztam a gázt ha nem.
igen a töltő is jó próbának Piros +5 V Fekete 0 Zöld kimenő +
Ha egy képet felteszel róla lehet lenne ötletem vagy írj mailt
Délután munka után kimérem. Miről küldjek képet?
Vezérlőről... Gázkarom van pár raktáron
Szedjem szét és a nyàklapjàról kellene kép? A gázkarral kapcsolatban ha kell egy másik keresni foglak köszi a segítséged
igen a panelt kell látnom. A kefés kerékpárok már kihalóban vannak
Rendben azt is küldőm de még elötte megprobálom cseréltetni a békéscsabaiakkal mert onnan származik a elektromoskerekpar.com oldalról.
Hol tudok még ilyet beszerezni tudsz adni egy weboldalt?
Sziasztok.Nekem meg olyan kefe nélküli motorvezérlőm van,hogy a gázkar jel vezetékén (zöld) mindig 2,5 V van, és ez állandó, ha ráteszek gázkart és mozgatom sem változik semmi, ha leveszem sem...Újonnan vettem volt ebayról,és már akkor ilyen volt.
pl lehet nálam is de itt nem írhatom le szerintem privátot vagy mailt írj
Ott valami nagy gáz van a zöld az a vissza menő jel lenne piros és fekete ami kimenő 5 V
Van benne egy 78L05 az lesz a hibás szerintem A hozzászólás módosítva: Nov 14, 2018
Sziasztok!
Tegnap tettem szert egy KTM cangára, Bionx elektromos rendszerrel. A régebbi, és kisebb G1-es vezérlő van rajta, ahogy láttam, ebből létezik gázkaros verzió is, az enyém sajnos nem az, de látszik a házon a hely a karnak és a potinak. A kérdésem az, hogy a G2-esnek a gázkarjával kompatibilis vajon a G1 vezérlő? Vagy ha a fejet cserélem egy G2-esre, akkor azt hozzá kell tanítani a motorhoz és az akksihoz, vagy pedig plug and play? Szétszedtem a vezérlőt, és a PCB-n, ha jól láttam van egy csati, ami sanda gyanúm szerint a potié, csak az én esetemben, mivel nekem a poti nélküli verzió van, ez üres. A mellékelt képen szerintem a hatos csati kell nekem, és bal széltől jobb felé 5V poti közepe és gnd. Kérlek erősítsetek vagy cáfoljatok meg. A másik kérdésem hogy a speed limitet hogy lehet módosítani? A vezérlőben átírtam, de nem volt elég. Hol kell még? A motorban? Köszi a segítséget
Nézd meg szkóppal ( ha van ) a zöld vezetéket..- lehet, hogy olyan pwm jeled van az "1" szinten belül is, amit a multi nem tud követni és a nagy átlagot mutatja.
Szia.Én úgy tudom, hogy a max sebességet nem lehet a konzolon változtatni, ahhoz speciális eszköz kell, ami elég drága.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |