Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
És nyákrajz lenne hozzá vagy át kel dolgozni?
És nyákrajz lenne hozzá vagy át kel dolgozni?
Talán régebben vásároltad. Én nem mernék most Kínából ilyet rendelni, de még itthon sem.
Sziasztok!
Egy 2004-es 1.3-as Fiesta-nál mitől lehet az hogy este bejártam vele reggel nem indul el az autó, és azóta sem. Tekeri de nem indul be. Szikra van, gyertyákon látszik hogy benzint kap, gyújtás rárakásakor hallani a benzinpumpát is hogy megy. Találkozott valaki már ilyennel?
Esetleg nézd meg a felső/alsó holtpont jeladót.
Injektorokat.
A műszerfal működött megfelelően eddig? Nem estek le a mutatók időnként, vagy rossz sebességet vagy fordulatot mutatott, stb. A ford fiesta, focus, mondeo műszerfalak hajlamosak kontakt hibássá válni és akkor néha a műszerfalban található immo is letilt.
Az eredeti nyákhoz csak pár helyen történt apró változtatás.
Sziasztok! Nem tudom, hogy jó helyen teszem fel a következő kérdést! Van egy Nissan Almera 1.5 benzines 98 lovas autóm. Egyik pillanatról a másikra nem működik a központi zár, hiába nyomogatom a kulcsot. Első dolgom volt a kulcsban az elemet kicserélni, de nem segített, majd itthon az összes biztosítékot kivettem, de egyik sem hibás. Mit javasoltok, hol kezdjem a keresést? Nincs külön egy -két biztosítéka, egyből kimegy a fővezérlő? Azt se tudom, hogy hol találom az autón belül. Ha van valami ötletetek, szívesen venném.
Sándor.
Lehet elvesztette a fonalat és újra kellene tanítani a vezérlőt.
Bővebben: Link Azt azért érdemes megnézni, hogy a belső kapcsolóval záródik-e az autó vagy sem, ha úgysem működik akkor kicsit bonyolultabb lesz a dolog.
Kedves pompidu!
Zseniális vagy! Nagyon szépen köszönöm a segítséget. Minden szuperül működik. Biztos, hogy egy nagyobb kiadástól mentettél meg! Még egyszer köszönöm!!!!!! Sándor.
Hi Mesterek!
Bontóból szereztem egy eső/fény stb szenzort. Az a baj hogy 3 vezetékes. Szerintetek életet lehet lehelni bele? A három vezeték közül gondolom van egy plusz meg egy negatív, s az adat vezeték. Milyen busz lehet ez ami egy vezetékes? A mcu-n ez a felirat van:10aggl A hozzászólás módosítva: Nov 23, 2018
Idézet: „Milyen busz lehet ez ami egy vezetékes?” Vontatott Ikarusz.
Sziasztok, segítségeteket kérném. Ford Focus 1.6 benzines. Szerelőnél volt a kocsi, ahol többek között katalizátort és váltó bowdent is cseréltek. 2 hét után néha le akart állni a motor, néha erőtlen is lett. Aztán egy hete reggel kiálltunk az utcára, délután be akartam indítani, beindult de nagyon alacsony volt az alapjárat, le is fulladt, majd onnantól nem indul be. Elején még 1-1 robbanás hallatszott, de azóta az se, csak az önindító forgatja a motort. Ami furcsa, hogy indítózáskor a fényszórók felvillannak (lekapcsolt lámpáknál!!!) és az anyósülés előtti relédoboz össze-vissza kattog. Több szerelőt megkérdeztem, szinte mindenki azt mondta, hogy valami testkábelt nem tehettek vissza a helyére. Trafót is cseréltem (típushiba), az egyik henger érintkezőjénél látszódott az égésnyom is, de nem segített. Kiszedtem a légszűrő házat is, mivel a bowden cseréhez a szerelőnek is ki kellett szednie, ott mennek a testkábelek is. Mindegyiket végignéztem, mindegyik a helyén van. Nem értem... Valaki találkozott már hasonló problémával? Előre is köszönöm!
Benn a váltókarnál nem sérthettek meg valamit? Mellette is elég sok kábel megy. Emeld fel a váltószoknyát és nézz be mellette!
A a relédoboz pedig nem egyszerű relé és biztosíték doboz! Az a GEM modul, szinte mindent az vezérel, bonyolult elektronika!!
Köszi. Az aksi most töltőn van mert lemerült a sok próbálkozástól.
Erre én is gondlotam, a váltókar mellett van egy fekete kábel ami "lóg", egy gömb alakú csati van rajta. Ha visszatettem rámérek műszerrel, hogy + vagy - e, elvileg negatív de nem gyárinak tűnik így inkább rámérek. Kérdés mi van ha üres, azaz se plusz se minusz...
Sziasztok! Ilyet vettem, de nem boldogultunk a bekötéssel. Egy kábel az irányjelzőhöz, egy a helyzetjelzőhöz meg egy közös test. A menetfény jó, de irányjelző funkcióban csak az első 10 cm villog, pedig sárga
futófénynek kellene lennie. Direktbe kötve vagy akár egy 9 V-os elemről is tökéletesen működik, tehát maga a led jó. Valaki tudja esetleg, hogy mit csinálhattunk rosszul? https://www.ebay.com/itm/2x-30cm-White-Amber-Flowing-Running-Turn-S...ADlieM
Az autód benne van-e a weblapon mellékelt kompatibilitási listában?
Az lehet, hogy párhuzamosan kötve az izzóval együtt nagyobb áramot vesznek fel, ami a hővel működő bimetalos relét gyorsabban felfűti, így gyorsabban kapcsol ki-be. Ha elektronikus az indexed, akkor nem szóltam. A hozzászólás módosítva: Nov 26, 2018
Például a K-vonal.
Az autó típusa jó volna, amiből bontották.
Sziasztok! Adott egy Audi A4 B6 1.6ALZ autó amivel már régóta küzdünk gyújtáskimaradásal főként a kettes hengerben. A motor szerkezeti állapota kiváló kompresszió jó,szívósor ellenőrizve kitakarítva fals levegő nincs. Trafó gyertyák kábelek újak. Nem rég volt cserélve a főtengely jeladó is. Több szerelő is nézte de sokra nem jutottak. Egyik tanácsolta, hogy cseréljünk trafót. Hát kapott egy új trafót egy új kábelt a kettes hengerhez és pluszba felcseréltük a kettes henger gyertyáját és injektorját az egyesével de a hiba úgyan úgy maradt.
Azt veszem észre, hogy csak alapjárat beálta után álfent a hiba és a motor melegedésével nő a kihagyások száma is. Néha üzem meleg motornál eléri 200 kihagyást percenként. Valaki valami tipp? Gondoltam még a vezérmű tengely jeladóra de az csak egy állandó jeletad, ami a fordulat szám mértékétől változi (de ha ez lenne a hiba miért csak a ketteshengernél van kimaradás?). Másik tippem a kopogás érzékelő lenne. Szerintetek lehet ez a hiba oka? Sajnos oszcilloszkóp nem ál rendelkezésre az alap dolgok vizgálatához (jeladók, gyújtás,befecskendezés) mérésére. A hozzászólás módosítva: Nov 29, 2018
Szia, egy hella eső/fény pw06 tipusu szenzor. Merciből, azt hiszem, kaptam. Akkor k-vonal. Utána járok mi az, meg hogy lehet pic-el össze hozni. Köszönöm a segítséget.
Gyertya nem benzines? Munkatársam járt úgy, hogy az egyik injektor végfoka megdöglött a motorvezérlőben, aztán folyamatosan tolta a benzint befelé.
Gyujtáselosztó fedél repedés, illetve elosztótengely csapágy hiba okozhat ilyet.
Kettős szekunder kivezetésű gyújtó rendszer van szó itt már nincs elosztó 2002 es autóról van szó
Ha 9V-os elemről működik, olyankor folyamatos tápot kap a sárga, vagy szaggatod? Mert szerintem a villogás miatt világít csak az első 10 cm.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Egy Nissan35.11-re szerelt Bizzocci Autel 230HP kosaras emelő vezérlésének a kapcsolási rajzát keresném,vagy valakinek valami ötlete,hogy hol találok hozzá rajzot. |
Bejelentkezés
Hirdetés |