Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Úgy néztem,hogy megszűnt a gyártó.
Se honlap,se semmi találat a gépről. Mellékelem az adattábláját.
Sziasztok.Vajon mi az oka, hogy az autóm egyik első lámpájában az égő ha nappali menetfényként használom akkor világít, ha meg "hosszú fázisként"(így mondjuk Erdélyben),akkor meg nem?Tehát ugyanazon égőről van szó,amely eddig mindkét módban világított.
A hozzászólás módosítva: Dec 3, 2018
Valószínűleg két izzószál van az égőben és a hosszú fény szála kiégett ....
Helló mindenki. Opel Merivámon (2004 1,7CDTI Z17DTH Isuzu) nem működik az elektromos ablak és az elektromos tükör. Ennek orvoslására és egyéb problémákra nyitnám a topicot. Sajnos nem tudok minden modul vagy relétábla helyét és nem is vagyok otthon a dologban neten pedig kevés az infó. Valószínűleg a komfort modul vagy egyéb más dolgok hibája miatt nem működik. Az általam működéshez szükségesnek vélt biztosítékok működnek. Az emelő és tükör kapcsolókhoz menő vezetékeken nem mérek feszültséget. Egy helyes kapcsolási rajz sokat segítene. Továbbá, hogy egyáltalán a komfort modult hol találom. Köszönöm!
Sziasztok!
Nagyon õrülnék és kõszönném ha tudna valaki szakértő módón segiteni! V,.W. Passat. 1.9 Tdi AFN .mototkodú ., Klimatronikos., Fütőmotor nem megy egy fokozatban sem! A fütőmotor szabályzóelektronika nélkül jól müködik., plusz és minusz tápok szintén Okék a fütőmotor csatlakôzôban., digiklima többi része szintén müködik.,pl a displayen tudom növelni vagy csökkenteni a fordszámot ..,látszolag persze.. A fūtömótór csatiban van három vékony vezeték a szabályzáshoz-- a kettő vastag tåpon kivül. A motor fordszáma valószinüleg impulzusszélességgel van vezérelve a klimapanelböl jövö három vékony vezetéken keresztūl. Kérdésem : Mit- hogyan kellene mérni tudom ezen a három vezetéken annak eldöntésére hogy ad- e ki vezérlést a klimapanel?? Vagy nem ad ki és a vezérlő elektronika hibás és azért nem megy a fűtő motor???
Szia! Hátha hasznát veszed az alábbi képeknek. A "hármas" nyomáskapcsolót, annak biztosítékát és a nyomásértékeket .... ha még nem nézted.
Üdv mindenki!
Szeretnèm kèrdezni Fiat tempra 1.6 benzines automnak a gyújtási sorrendjèt nem e tudná valaki ?
Benzineseknél, és a 4 hengereseknél, az 1-3-4-2 általában.
Van kivétel, mert előfordul az 1-2-4-3 is. A gyújtáselosztó fedelén, a kábel becsatlakozás tövében, rajta van/szokott lenni a szám, hogy melyik hengerhez tartozik. A motor jobbra forgó, (amit ha a vezérléssel szemben állsz kell érteni)és értelemszerűen a forgást lekövetve az elosztó fedelén az egymást követő számok kiadják a sorrendet.
Szia!
Köszönöm segitséged! A nem mūkõd motor hiba okát sikerült egyértelmüen lokalizálnom :Holnap cserélem a fordulatszabályzó elektronikát. Ettõl függetlenūl van még egy állito motor hiba is (V70-s).., de ez még függöben a várható cserélési borzalmak miatt...., A Climatronic öndiagnosztikáját hasznåltam, meglepetésemre teljes értékünek bizonyult :Kódolvasás+paraméterezés+végrehajtóteszt stb.
Hello
Azt szeretném kérdezni, hogy Skoda Octavia Classic kombi 2002-es 1,6-os benzineshez elektromos rajzról hol lelek információt? Előre is köszönöm.
Szia!
Itt az autó kezelési kézikönyve. A két biztosítéktábla rajza a 181-...lható. Az utastéri biztosítéktáblán a 22-es, 29-es, 32-es és 53-as számú biztosítékot ellenőrizd. Szedd szét a vezető oldali (bal) első ajtót, és nézd meg az ablakemelő áramkörét bővebben, valamint a tükörállítő áramkörét is, hátha ott van valami gubanc. Ha a komfort modulra gyanakszol, szedd ki az ablakemelő biztosítékait, vagy húzd le a bal első ajtó csatlakozóját, várj egy picit és dugd vissza, ezzel nulláztad a komfort modult. Nézd meg, hogy működnek-e az ablakok. Ha nem, akkor valami nagyobb baj van.
Sziasztok
Rokonom autóján a következő hiba kódot olvastam ki: P0483 Ford Focus C-max 1.6 tdci 2009es autó. Elvileg hűtőventilátor hiba. Hogyan tudom letesztelni a hűtőventilatort? Van rajta egy ventilator vezérlő modul, ebbe megy vastag piros, vastag fekete és 1db vékony vezeték. A kettő vastag egy 60Aes biztosítékon keresztül megy a 12v. A vékony a motorvezérlőbe megy. Ez pwm vezérlést ad a ventilator felé és kitöltési tényező alapján változik a ventilátor sebessége? Köszönöm
Vagy lehet LIN is.
Nem is megy a ventillátor? Bizti jó? Meg tudod szkópolni a vékony vezetéket? Vedd ki a vékonyat a motorvezérlőből, és próbáld tápra vagy földre zárni. Elvileg nem lehet baja, mert egy rövidzártól nem mehet tönkre.
Szkópom nincs. Biztosíték jó.
Cserélve lett a hűtö kompletten karambol után. Nem tudok klímat kapcsolni mert elszökött a gáz. Amúgy nem indul a venti. Az autó nem jaróképes. Köszi
Megtaláltuk az összetörött ventilátor vezérlőt. Rossz típust küldött a bontóst.
Sziasztok. Nemtudom hogy elektronika hiba-vagy sem de megköszönném ha valaki tudna tanácsot adni. Nissan Almera 1.5 72 kW benzines kocsi. Ma reggel kb -10 fokban nagyon de nagyon nehezen tudtam beindítani. Mikor kihüllt megint a motor, de csak 0 fok volt, begyúlott, de ingadozott az alapjárat. Tudna valaki ebben segíteni, mi lehet a hiba? youtube
Hello!
ABS probléma lenne nálam! jobb első kerék! azt írja ki hogy koherencia hiba... ha széthúzom a csatlakozót akkor mást ír ki,tehát érintkezés nem lehet, jeladót is már cseréltem!!--megáll az agyam már h mi a pi..sa lehet ez! berlingo3-as ,ESP-s is. Ezeknél a csapágyban van a mágneses gyűrű is,az se lehet h a fogak letörtek,koszosak stb... Valaki tudna erre valamit mondani?-köszi előre is!
Akár attól is lehetne, ha eltérő méretű az a kerék. Gondolom nincs így..
Igen a fogakkal/pólusokkal lehet valami.. Ez lehet koszosodás, körbeforgatva a kereket levegőpiszollyal az érzékelő helyén kifújni. Ill, ott benézve (és körbeforgatva) valamikor a fizikai sérülést is meg lehet látni. Elég egy pici. Ha repedt, szakadt és két "fog"között picit nagyobb a távolság már befogja dobni egy adott sebesség fölött. Ill, diag.műszerrel is meg lehet számolni a fogakat,h.rendben van e a gyűrű.
Szia! -értelek én ,de ennél semmit nem látsz,a csapágyba van építve,semmi pörgő fogaskoszorú..... ezért kínai a dolog számomra is. Cseréljek kerékcsapágyat vagy vagy ?-- fokozatosan jött elő a hiba, először pár km után egyszercsak, most meg már ahogy megmozdul a kocsi,mindig!
Sziasztok!
Kérdezném, hogy szabad-e, lehet-e kikapcsolt gyújtás mellett, a szivargyújtón keresztül tölteni az autó akkumulátorát? A töltő egy Ctek MXS 5.0.
Szia!
Egy Opel kézikönyvben ez áll: Ne csatlakoztasson áram leadására alkalmas készülékeket, mint például töltõberendezéseket vagy akkumulátorokat. Magánvélemények pedig más tészta, mit és hogyan..
Üdv!
Ha kis áramú "csepptöltésre" szeretnéd, Ha állandó áramról működik az aljzat, És legfőképpen ha nem modern,energia management-tel rendelkező jármű,mert akkor le-le kapcsolgat fogyasztókat,pl.a szivargyújtót. Akkor igen.
Szia! Az ajtó átvezető kábel szakadása lehetséges. Elég sűrűn előfordul.
Hali!
Utólad szertnék beépíteni az autóba egy külső hőmérőt. Az érzékelő szenzotr, egy 6mm es csavarral kell felfogatni. De hová? Gyárilag hol van ez elhelyezve?
Gyárilag sok esetben az első lökhárító környékén van, mögötte védetten.
Kocsi akkumulátorról fűtés
Sziasztok! Kocsi aksiról szeretnék direktbe működtetni pl: autós hőlégfúvót/melegítő takarót. Ha direktbe kötném ezeket az aksira a sok Amper nem tenne kárt bennük? Illetve egy kocsi aksi hány amperes (csak a kapacitását találom mindenhol)? Csatoltam adatlapot a kiszemelt melegítőről. Köszönöm!
Talán azért nem találod sehol, hogy "egy kocsi aksi hány amperes" mert az akkumulátornak nem ez a jellemző adata. A gépkocsi akkumulátorok jellemző adata a tároló kapacitás és az indítóáram. Az akkumulátorból kivett áramot a terhelő ellenállás határozza meg.
Hello! Alapfogalmakkal kellene tisztába lenni. A készüléked 130W teljesítményű és 12V táplálású. Így az áramfelvétele, 130W/12V=10,8A. Tehát ha ez egy órán keresztül folyik, akkor 10,8Ah töltést vesz ki az aksiból. Az akkumulátoron a feszültség és a kapacitás van megadva. Ha pld. 45Ah az aksi kapacitása, akkor 45Ah/10,8Ah=4,16 óráig lenne képes üzemeltetni. (Feltéve, hogy az aksi kapacitása tényleg még mindig 45Ah, teljesen fel van töltve és utána már nem szeretnéd indítani az autódat.) Egyébként pedig a megadott aksi kapacitás a 20 órai kisütőáramhoz (45Ah/20h=2,25A) van megadva. Mivel a 10,8A ennél majd ötször több, nem is lehet számítani a névleges 45Ah kapacitásra. Valamint a kocsi működtetéséhez is szükség lenne valamire.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |