Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Szerintem a paypal is internetes kártyás fizetés - ugyanis a paypal mindössze a bankkártyám adatait ismeri. Kártyával fizetsz a PP-nek, a PP pedig intézi a fizetés többi részét.
Jó, akkor pontoabban: Paypal-t megkerülő, azt nem használó direkt fizetésről van szó. Mindenképpen a banki oldalon lesz a hiba, a kártya, önmagában nem tilt.
Nem pánikkeltés de jó tudni
Vírus
Idézet: Igaz, a hivatalos Google Play-en is van szemét bőven. Éppen ma kellett takarítanom testvérem telefonját, miután a gyerekek garázdálkodtak rajta. „a nem hivatalos áruházból lehet letölteni”
Pár kiegészítés. Ez nem vírus, hanem malware.
És ez nem terjed, hanem a user telepíti fel, és nem a hivatalos, Google Play Store-ból. Ezt "alapban" senki se tudja feltelepíteni addig, amíg nem engedélyezi egy jól eldugott menüben a nem hivatalos forrásból származó appok telepítését. Szóval nem kell pánikolni.
Sziasztok!
Úgy tudom Norvégia nem EU tag. Ha onnan vásárolok online valamit, itthon kell áfát, vámot fizetni, amikor átveszem a postán?
Norvégia nem EU tagállam, de része a közös piacnak ha jól tudom. Szóval szerintem nem kell se áfát, se vámot fizetni, de ez hangsúlyosan egy _szerintem_ vélemény, nem tapasztalat.
Köszi.Még utána kell nézzek, nehogy meglepetés érjen.
Még mindig nem tiszta valami.Ha pl. teszek egy ajánlatot (bid) és megnyerem,de nincs jelenleg a számlámon elég pénz, akkor hány napig vár el az eladó?Keresgélem de nem találom erre a választ.
Lehetőleg ne húzd az időt, hanem fizess mielőbb.
Nekem egyszer volt egy olyan megnyert licitem, amikor ugyan volt a számlámon pénz, de a (netes) kártyán a limit 1 Ft volt. És a bank persze pont akkor csinált valami tervezett variálást a rendszerével, hétvégén és még 1 vagy két munkanapon is teljes leállás volt, szóval nem tudtam a netbankon limitet emelni. Ezt megírtam az eladónak, aki megértő volt. De amint sikerült belépnem a netbankba azonnal emeltem a limitet és fizettem.
Értem.Én ma szeretnék ajánlatot tenni(ma jár le este 8-kor a licit), de csak hétfőn lesz a számlámon pénz.Viszont szeretném megvenni a terméket.
Ez esetben én előre megkérdezném az eladót, hogy ez okoz-e neki problémát.. Azért ez majdnem egy hét, nem kis idő. Lehet, hogy simán belemegy, de az is lehet, hogy azt mondja, hogy ha nincs pénzed ne licitálj. Nem tudsz valakitől kölcsönkérni erre a pár napra, ha tényleg annyira kell az a termék?
Amúgy gugli barátunk segített volna: google://ebay bid time to pay "If they don't pay within 2 days, the seller can open an unpaid item case..."
Sziasztok.
Nem tud valaki valamit az alis fizetéssel kapcsolatban? Rendszer hibát ír ki az oldal. Csak nálam jelentkezik ez a hiba vagy járt más is így?
Vigyázzatok a DS18b20-szal, már a 10db-os csomagba is beraknak néhányat, ami nem működik... Nálam kb. 3-4db rossz a 10-ből... Berakom az elkészített nyákba a DS18b20-at, -127°C-t kapok. Berakok egy másikat, az egyből 50°C körül mutat (forrasztás miatt), és csökken. Visszarakom az előzőt, -127°C... A felirat is más, megkopottabb, homályosabb a hibásnál.
IRFZ44N-nel szerettem volna pár Wattot eldisszipáltatni, 12V 2A-nál átment drótba... 12V 1.8A-t vagyis kb. 22W-ot tud eldisszipálni. 2°C/W-ot írnak az adatlapban, a borda és a FET is 25°C-os volt, 20W-tól ezek szerint 25+20*2=65°C-nak kellet volna a kristálynak lennie... A teszt alapján inkább 6.8°C/W... Sejtettem, hogy hamis, de hogy ennyire, azt még álmomban sem gondoltam... Viszont ezek a FET-ek újnak tűntek, ha ez esetleg számít valamit. A hozzászólás módosítva: Jan 8, 2019
Megbízható eladóktól érdemes venni, még ha nem feltétlenül is ők a legolcsóbbak. De ha hibás a cucc, akkor nem fognak szórakozni, hanem refund-olnak szó nélkül. Mondjuk náluk nem is szokott hibás lenni, bár nyilván becsúszik. Pl. itt az egyik,
170e+ értékelés 99,5% átlaggal, ezt nem fogja kockáztatni pár dollárért. Persze vehetsz itthon is, 2x-4x annyiért, bár az is kérdéses, hogy random magyar kisker hogy reagálná le, ha visszaviszed neki a hibás cuccot.
Sziasztok.
Eddig, ha vettem valamit az Ebay-en Paypal-lal rögtön levonták. Most ha fizetni akarok, akkor nem is engedi a Paypal-t, kártyát kér, majd ez az üzenet jön: Your payment is pending. Aztán nem történik semmi, majd törlődik a megrendelésem. tudja valaki hogy miért?
A fizetés függőben van. Ez itt lehet a paypal bank hiba is. Esetleg nincs elég pénz a sámládon vagy a keretet át akarod lépni. Lépj be a bankfelületre és nézd meg hogy le e vonta vagy hogy van e elég FEDEZET.
A kártyán van elég pénz, nem lépem át a keretet. Beléptem a paypalba, és nem vonták le, és nem látok hibát. Nem nagy az összeg.
Esetleg a kártya nem járt le?
Még 7 hónapig érvényes.
Sziasztok! Most , sok éves online pozitív vásárlás után gondban vagyok. Sony Playstationre be lett állítva a kártyám, amiből vettem 1db egy hónapos PS Plus szolgáltatást. Azonban a PS automatikusan a következő hónapot is levonta a PayPaltől. Gyorsan megreklamáltam, amit elutasítotak a PayPaltől. Azaz a helyzet az, hogy egy gép hozott egy önálló döntést, amit én, emberként nem tudok felülbírálni. Valami ötlet, azon kívül, hogy szüntessem meg a kártyát?
Ezek a típusú panaszok mondhatni rendszeresek. A szerződéskötéskor minden bizonnyal beleegyeztél abba is (felhasználási feltételek), hogy az előfizetést automatikusan hosszabbítsa meg a rendszer.
Nincs itt semmilyen automatikus döntés, egyszerűen a sok sorstársaddal egyetemben figyelmetlen voltál. A fiókodban valószínűleg le lehet állítani valahogy az automatikus frissítést, végső esetben az ügyfélszolgálat tud segíteni és ha minden kötél szakad, letiltod a kártyát.
Rákerestem gugliban mi a csuda is ez és vicces dolgot fedeztem fel... Az egyhavi fizetgetés 2400Ft, míg ha háromhavit választasz, akkor 2500Ft havonta
Viszont a leírásában megtaláltam azt, amit panaszolsz: Idézet: „This subscription is a paid-for ongoing subscription and a recurring subscription fee of 2400.00 Ft will be deducted from your wallet every month. • Recurring subscription fee: 2400.00 Ft until otherwise notified by email to the email address registered to your account. • Billing frequency: every month. • Subscription duration: ongoing until cancellation.” Magyarul ha lemondod, akkor már nem fizetsz érte. S véletlenül ott van az is, hogyan kell lemondani: Bővebben: Link Ráadásul kivételesen nem is apróbetűvel, hanem a rendes méretű szöveggel van szépen angolul leírva, hogy mit vásárolsz. Ez bizony nem egy gép döntött helyetted eset volt, hanem a te figyelmetlenséged. Szerencsére nem egy ökör ára, amit levontak - fogd fel tanulópénznek, hogy mindig el kell olvasni, miért fizetsz. A hozzászólás módosítva: Jan 21, 2019
Már megbocsáss, de az nem figyelmetlenség, ha hazudik a gyártó. Ha 1 havi előfizetést veszel, mert 1 terméket akarsz megvenni és ő cserébe jól átver és automatikusan továbbszámláz. Mindez megfejelve azzal, hogy a PS4 konzolban le sem tudod ezt tiltani és a PayPalnál sem. Ez pofátlan rablás. Ugyanúgy, mint az AVG-nél, hogy letöltöd az ingyenes próbaverziót, majd 3 hónap múlva nem figyelmeztet, hogy fizetőssé válik, csak küldik a csekket 15eFt-ról. Ez arrogáns piaci fellépés. A jog pedig ha nem követi le, az vérlázító. Ez semmivel nem jobb piaci magatartás, mint amikor ingyenes termékbemuatóra hívnak, majd alíratnak veled egy 300eFt-os paplangarnitúra vételt, különben nem engednek ki az ajtón. Arról nem beszélve, hogy mind a hardver, mind a szoftverek ki vannak fizetve, be vagy csalogatva, ez csak egy 3 vagy 1 hónapos szolgáltatás, amivel jutalmazni lehetne például a gyereket, ha jól tanul, vagy fékezni, ha nem. Most tiltanom kellene a gyereket, de ha már levonták a számlámról - ...hatom.
Ez mind rendben is lenne, ha lenne cancel gomb. De nincs. Nem az összeggel - illetve az egyhavi összeggel van bajom, hanem az elvel. Ráadásul a 3 havinál volt lemondási lehetőség és működött is. Ha szoftverbug, akkor is pofátlan.
Olvasd át még egyszer a linkelt oldalt. Ott én azt láttam, amit be is idéztem neked, hogy ez a cucc egy korlátlan ideig tartó előfizetés, amit havonta fizetsz. Ráadásul menet közben változtathatják a díját is.
Emellett viszont a playstation oldalán ott egy telefonszám is: Idézet: „Felhívhatsz minket telefonon az alábbi számon: 06 1 677 7317 Hétfőtől-péntekig, 09:00-17:00 között beszélhetsz velünk. Mielőtt telefonálnál, kérjük győződj meg róla, hogy hozzáférsz a PlayStation rendszeredhez, valamint előkészítetted a készülék szériaszámát, ami segíteni fog mielőbb megválaszolni a kérdésed. ”
Lehet toporzékolni is mint a kisgyerekek.. Csak nem érdemes.
Feltalálták már a biztonságos fizetési módokat..! Ha 0 a megadott számlád (internetes) egyenlege akkor legközelebb semmit se fog tudni levonni és automatikusan visszavonódik a véletlenül megadott ismétlődő levonás. Idézet: „Már megbocsáss, de az nem figyelmetlenség, ha hazudik a gyártó.” Nem a gyártó hazudik, hanem PEBKAC. Te nem egyhavi izébizére fizettél elő, hanem egy folyamatos, havonta fizetendő szolgáltatásra, aminek a havidíja X Ft. Innen kezdve ne csodálkozz...
Még egy dolog eszembe jutott - azt mondtad, beállítottad a kártyád, vagyis összekapcsoltad a boltjukkal. Figyelj oda, nehogy a gyerkőc véletlenül betévedjen és vegyen magának játékokat a kártyáddal! Egyik ismerős járt már pórul az android store és egy, a gyerek kezébe került telefon jóvoltából...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |