Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   179 / 196
(#) Uviktor válasza suszitibi hozzászólására (») Jan 21, 2019 /
 
Üdv!
Így van.
Tudomásom szerint az 1-es komforgerät van a kormány alatti burkolat mögött(nem kormányoszlop burkolat).
Én mintha úgy láttam volna,hogy ez vezérli az 5.ajtó motort.
De eléggé siettem,csak munkahelyen tudok rajzot nézni,és most ennyire volt idő...ha több lesz,megnézem csati,pin pozíció és szín szerint.
A bizik,amiket leírtam,ezek a bemenő tápok.
Én is írtam,de fogadd meg VIM tanácsát is,az ajtóátvezetó gumiban ellenőrizd,nincs-e törés.
(#) pali78 válasza VIM hozzászólására (») Jan 21, 2019 /
 
Én az előírt castrol olajat cserélem benne 10000 kilóméterenként ami túl gyakori is talán. De csak három éve van a tulajdonomban. Előtte ki tudja mit kapott. Bevallom a szűrőt csak bemegyek a boltba és kérek egy ebbe a tipusba valót ami általában Mann. Nem tudtam hogy vannak spéci szűrők. Attól lehet hogy az van benne. Nem nagyon hiszek ebben a frissítés dologban de lehet bemegyek megkérdezni. Minden télen ezzel szívok. Köszi!
(#) VIM válasza pali78 hozzászólására (») Jan 21, 2019 /
 
A szűrő az kifogástalan ha Mann. Csak találgatok, hogy ez a jelenséged csak első indítás alkalmával jelentkezik. A szoftver frissítés már oldott meg hasonló hidegindítási problémával bajlódó motort de ott nem emlékszem utógyújtásos dologra és a motorkódra sem, persze lehet, hogy mégis.
(#) Uviktor válasza suszitibi hozzászólására (») Jan 22, 2019 /
 
Ennyit tudok segíteni.
(#) VIM válasza Uviktor hozzászólására (») Jan 22, 2019 /
 
Legyen meg színesben is ...
(#) Writte hozzászólása Jan 22, 2019 /
 
Sziasztok,
Segítségeteket, szeretném kérni. Van egy 2008-as 1.4 TSI benzines BUD motorkódú , manuális klímás, Octavia 2. A belső levegőztetéssel van problémám. A fűtés szabályozó panelen a belső utastér ventilátor fokozat állítót akármelyik állásba kapcsolom nem indul el a levegőztetés (4-esen sem) A kesztyűtartó mögött a ventilátort kivettem , amennyire tudtam megtisztítottam, contactal befújtam a tengelyeknél, majd rádugom a csatit, s kézben fogom s elindul, ha a motort lefelé tartom (ellentétesen ahogy a helyén van). ha már felfelé tartom nem indul el, viszont egy 5-10 fokos döntésnél elindul. Véleményetek szerint mi lehet a hiba kontakt hiba vezetékben vagy a ventilátor-nál valami?
Remélem érthetően írtam le a problémát.
Nagyon szépen köszönöm előre is.
üdv: writte
A hozzászólás módosítva: Jan 22, 2019
(#) Uviktor válasza VIM hozzászólására (») Jan 22, 2019 /
 
Ja,így könnyű...
(#) VIM válasza Writte hozzászólására (») Jan 22, 2019 /
 
Szia! Feltételezhetően EZ az előtét ellenállás van tönkremenve vagy a csatlakozója kontakt hibás. Ha ez az előtét a kesztyűtartó alatti utastéri ventilátor alatt van felszerelve és oxidált a csatlakozója vagy az ellenállás test, akkor oda víz kerül az utastéli pollenszűrő irányából ami elkorrodálja az ellenállás testet. Ha nincs korrózió akkor a hőbiztosítéka mehetett tönkre.
(#) Writte válasza VIM hozzászólására (») Jan 22, 2019 /
 
Köszönöm szépen holnap megnézem nappal, h a venti alatt vane az ellenállás, bár ahhogy emlékszem nem láttam ott semmit
(#) VIM válasza Writte hozzászólására (») Jan 22, 2019 /
 
A sztori ami erről szól de fellelhető sok kép erről az előtét ellenállásról.
(#) Writte válasza VIM hozzászólására (») Jan 22, 2019 /
 
nekem ilyen ventim van benne.
(#) VIM válasza Writte hozzászólására (») Jan 22, 2019 /
 
Az előtét ellenállást nem a motor közelében helyezik el hanem a légáramlás csatornájában ami a kesztyűtartó alatti alsó részen van többnyire a VAG csoportbéli autóknál. Az az ellenállás amit linkeltem a Te kocsidhoz való (ha minden igaz).
(#) Writte hozzászólása Jan 23, 2019 /
 
ViM szia, kivettem megtalaltam , laikus vagyok ,de szerintem nincs elkorrosalva de lefotoztam nezzetek meg , lehet en latom rosszul.
(#) VIM válasza Writte hozzászólására (») Jan 23, 2019 /
 
A sztoriban találsz rajzot ami alapján ki tudod mérni az értékeket. Persze a fűtésnek is van biztosítéka valahol a biztitáblán.
(#) Writte hozzászólása Jan 23, 2019 /
 
VIM vettem.kifejezett kontakt sprayt a csatikat, az ellenallast a ventillator motort is szepen befújkaltam , most mukodik szerencsere. Azbabtapasztalatom hogy ilyenkor szokott menni, mint elobb irtam, meglatom este mjnkabol hazajovet ha akkor is megy akkor valszeg megoldodott. Koszonom szepen a hozzaszolasokat s a segitseget.
(#) Attila74 válasza mhatalyak hozzászólására (») Jan 23, 2019 /
 
Üdvözlet! Azóta meg lett a hiba. Nem a mágnes égett le hanem az indítómotor tekercselése. A multiméterrel mért feszültségek csak kb kóbor áramok voltak. Mindent a helyére kötve egy új önindítóval helye állt minden. Köszönöm a segítséget.
(#) suszitibi hozzászólása Jan 24, 2019 /
 
Nagyon köszönöm a segítségeteket. Azt gondolom, így már meg tudom oldani. Nem az enyém, hanem egy barátomé, csak a szerelő elintézte egy zárcserével. Persze nem változott semmi, de a pénzt jól elkérte.
Üdv: Tibi
(#) Istvan0825 hozzászólása Jan 24, 2019 /
 
Sziasztok !!! Egy ujjabb kérdés. A skoda oktavia 1.6 aee motorkód!! Olajteknőt akarok cserélni ahoz szét kell huzni a valtót is ? Mert ugy látam h a valtó harangba van még csavarja !! Vagy van valami más megoldas is ??
(#) teodor válasza Istvan0825 hozzászólására (») Jan 25, 2019 /
 
Szia, nem kell széthúzni.
(#) Istvan0825 hozzászólása Jan 25, 2019 /
 
Ak légyszi segítsz hogy kell ??? Holnap csibálnám !!
(#) Birs Alma hozzászólása Jan 26, 2019 /
 
Sziasztok,

Skoda octavia I., ferde hátú, (1z3) tompított fény, mind a két oldalon egyszerre, elromlott. Egyik oldalon sem megy. Minden más, (visszajelző a műszerfalon, helyzetjelző, távolsági fényszóró is és a hátsó lámpák is rendben működnek.

Gondolom a biztosítékra, (nem tudom melyik tartozik ehhez) az izzóra nem kell gyanakodnom, mert kicsi a valószínűsége, hogy mindkét oldalon egyszerre hibásodjon meg.

Mit kéne csinálnom? Hol keressem a hibát?

Köszönöm a segítséget.
(#) VIM válasza Birs Alma hozzászólására (») Jan 26, 2019 /
 
Szia! Talán a biztosíték táblán kellene megkeresni a hozzá tartozó biztosítékot. Bal oldalt a műszerfal oldalában, ha kinyitod az ajtót és kipattintod az oldallemezt. A piktogramok segítenek a fedélben, hogy melyik is az.
(#) Birs Alma válasza VIM hozzászólására (») Jan 26, 2019 /
 
Szia, köszönöm, de sajnos nekem a biztosítékdoboz fedelén nincsen rajta, hogy melyik biztosíték mit biztosít. A fedél belső oldalán szokott lenni állítólag, de az enyémben ott nincsen semmi.

Mondjuk megtehetném, hogy az össze bitosítékot végignézem, (van vagy 30, ráadásul nincs szakadásjelzőm sem most) vagy egyenként egy biztosan jóra cserélem, de azért nem gondolom, hogy az lenne, persze nem kizárt, mert mind a két oldalon egyszerre romlott el. Én meg azt gondolom, hogy a két oldalthoz két külön biztosíték tartozik, így nem valószínű, hogy egyszerre égtek ki. Persze nem lehetetlen.

Sajnos sehol nem találok sehol egy rajzot, hogy melyik biztosíték, melyik.
(#) VIM válasza Birs Alma hozzászólására (») Jan 27, 2019 /
 
Van ITT egy klasszikus biztosíték tábla kiosztás, talán segít. A világítás kapcsolási rajza is a 18-19, 20-21 biztosítékokat mutatja. Ha a rajzon nem volna valami részlet világos, majd beleírok és felrakom magyarázattal. Jobb oldali kapcsoló az a világítási főkapcsoló, mellette a kórmánykapcsoló, jobbra tőle a vészvillogó (elakadás jelző).
(#) Uviktor válasza Birs Alma hozzászólására (») Jan 27, 2019 /
 
Szia,
Nincs meg az autó könyve?
Sok-sok hasznos olvasmány mellett a biztosítékok helye és kiosztása is benne van.
(#) Coriolis hozzászólása Feb 14, 2019 /
 
Sziasztok!

A bal oldali ajtót már csak kulccsal tudom bezárni és a tápszivattyút sem indítja el kinyitáskor. Pár napja viszont már a tükröt se tudom állítani, illetve az irányjelző sem működik a tükörben. Régebbi hozzászólásokat olvasva megnéztem a biztosítéktáblát, de a 38-as biztosíték helye üres volt. Az autóm egy 2005-ös Octavia II, BGU motorkódos. Ötlet, hogy mit csináljak vele?
(#) zolika60 válasza Coriolis hozzászólására (») Feb 14, 2019 /
 
Nézd meg az ajtó átvezetőben a vezetékeket, meg a csatlakozót.
(#) Topy19 hozzászólása Feb 15, 2019 /
 
Sziasztok.
A beteg egy 1.8 20v AGN Octavia. Erőtlen nehha gázadásra durrog. Hibakodnak az aktiv szén szűrőt irja. Es most figyeltem hogy nem is kattog. Valaki egyszer valahol irta hogy van egy relé a szűrőhöz. Merre keressem ha tenyleg van?
Köszönöm
(#) taki67 hozzászólása Feb 18, 2019 /
 
Sziasztok,
a segítségeteket kérem.

Octavia II, 2008-as évjárat.
A hátsó világítást 4 db izzó szolgáltatja. Az alsó és a felső közös panelon van, az egyik a féklámpával, a másik a ködfénnyel közös izzóban (21/4W). Az oldalsó izzók külön szálon vannak.

A hibajelenség: a bal oldalon a világítás bekapcsolása után 2-3 mp-ig mind a 4 világít, majd utána az oldalsó kettő lekapcsol. Korábban ritkábban, jelenleg minden bekapcsoláskor ez történik. A jobb oldal OK.

Az izzókat már kicseréltem, ellenőriztem a kontaktok állapotát. Lekötöttem az akksit majd, vissza.
Semmi eredmény.

Volt már valakinek hasonló tapasztalata? Mi lehet az oka?
A hozzászólás módosítva: Feb 18, 2019
(#) Amarton válasza taki67 hozzászólására (») Feb 20, 2019 /
 
A 09-es vezérlő hibatárban van bejegyzés?
BSG elektronikán csinálnék output tesztet.
Ide már diagnosztika kell.
Következő: »»   179 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem