Fórum témák
» Több friss téma |
Szia.A tied igy néz ki?Nekem van egy ilyen és próbáltam a 36 V -os rendszerről müködtetni, de nem ment vele.Lehet, hogy ez csak 24 V-os verzióval müködik?
Sziasztok,
Tud valaki valami egyszerű megoldást a következőre: Adott egy szénkefés DC motor (12V), amihez volt egy pwm-es meghajtó (potméteres gázkar szabályozta a motor fordulatot). A potméteres gázkar tönkrement és sajnos csak Hall jeladósat tudok beszerezni. Valakinek van megoldása, hogy hogyan lehet egy ilyen hall jeladós gázkarral szénkefés dc motort szabályozni? Esetleg hol lehetne venni potméteres gázkart? Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok.Segítsetek dönteni!
Vettem egy összecsukhatós biciklit.Ebbe szeretnék első, 20 colos hub motort tenni.Két motort nézegetek.Az egyik 36V-os, a másik meg 48V-os. 36V-os és 48V-os A 48V-os úgy látom erősebb, ez jó lenne, de nekem inkább 36V-os akksijaim vannak. Ha 36V-os aksirol üzemeltetném a 48V-os motort, akkor is jól müködne, csak egy kicsit lassabban forogna,(mint egy 36V-os motor)?Addig is amíg építenék egy 48V-os aksit,néha (ha nagyobb sebességre lenne szűkségem)beraknák az aksi és a vezérlő közé egy 1500W-os step up konvertert és felemelném a feszültséget 48V-ra. Szóval a két motor közül melyiket ajánlanátok?Árban nincs nagy eltérés. Vajon mi a különbség a 36V-os és a 48V-os motor felépítése, karakterisztikája között? A hozzászólás módosítva: Márc 27, 2019
Sziasztok!Van egy BLDC elektronikám ami elvileg sensor nèlkül is tud müködni,de valahogy sehogy sem sikerül beinditani...60volt 22amper.Van ugye a gázkar hall szenzorja,az bevan kötve,meg van neki 2 pozitiv tápcsatlakozoja,ès egy, negativ.Ezek is bevannak kötve(60 voltra).Nemtudom mi kellehet mèg...A nyákon vannak jelölèsek de nemsokat segitenek eddig
..Esetleg valaki aki több ilyet látott már az hátha tud valami okosat mondani...A motor az egyenlőre egy átalakitott alternátor...Persze a 3 tekercs vèg kivezetve dioda nèlkül es a forgoreszre kötve 12 volt állando feszültsèg... A zöld fekete pirosra megy a gázkar, a sárga kèk barna kombót probáltam összekötögetni,de hiába...Ezek elvileg a sebessèg fokozatok lennènek...Gondolom èn... A hozzászólás módosítva: Ápr 17, 2019
Sziasztok!
Kudos Safari elektromos kerékpárhoz keresek rajzot. Elég volna a kormány elektronika vezetékeiről egy kép is, mert leszakadtak, és nem lehet megállapítani, melyik hova volt forrasztva. Köszi
Üdvözetem!
Olyasmiben kérek segítséget; mit ajánlotok egy háromkerekű elektromosra alakításhoz? A hozzászólás módosítva: Máj 7, 2019
Benzinmotort.
Viccet félretéve szerintem oda elég nagy akku, és azért már egy erősebb motor nem árt....
Igen, erre gondoltunk... viszont mit javasoltok hol milyen alapanyagot érdemes beszerezni? Mert ha már bele kezd a ember nem akar silány minőséget. vagy ha van valakinek házilag legyártáshoz van ötlete? Hosszú távú, napi használatra szükséges. Köszönöm
Sziasztok!
Találkozott már valaki ehez hasonló 6 zoll 800W körüli motorral? Mert vagy ezt a 8 ast találom 48v 1000W vagy a 6 zoll már "csak" 24-36v 200W Vagy ne foglalkozzak vele? Kell a 110 kilómnak az 1000W ? A hozzászólás módosítva: Máj 9, 2019
Még egy kérdés felmerült most bennem ahogy olvasgatom az adatlapját most ez akkor :
24 voltos vagy 48? 301-400w vagy 1000w Mert nem mindegy hogy az ember 24v 12A -al vagy 48v 20A - al küldi meg... a várázsfüst igy hamar elszállhat mindenből
Szerintem fokozatosan terheld, es amig nem melegszik addig nincs gond.
Megérkezett a válasz az eladótól ...
Feszültség 24v efectiv 48v "TELJESÍTMÉNY" Én se vagyok egy nagy ász... de szerintem neki foggalma sincs arról hogy mit árul vagy hogy azt eszik vagy isszák! Egy másik kérdés... bár ez inkább mechanikai. "Független felfüggesztést szeretnék előre egy elektromos longboard ra, kb kint egy quad elsőfelfüggesztése... vagy pedig mint a BAJA board-nak van Mit javasoltok miből csináljam a /karokat/? 8 as rud acél? Nem akarom se nagyon nehézre..... se nagyon gyengére Öt centis középrészt és kb 15-15 centis karokat tervezek A hozzászólás módosítva: Máj 11, 2019
Sziasztok!
Most kezdek foglalkozni a témával és a célom, hogy minél egyszerűbb alkatrészekből építsek egy elektromos kétkerekűt. Összeválogattam néhány alkatrészt aliról és szeretném kikérni a véleményeteket, hogy az alkatrészek össze illenek-e és ha valami nem passzol a képbe akkor kérlek ajánljatok mást helyette. Köszönöm. Motor Akku Controller Gázkar
Hello,, vásároltam egy tempomatos gázkart,a kérdésem hogy a vezérlőben hová kell becsatlakoztatni a vezetékeket? A választ köszönöm.
Lenne egy kérdésem a tapasztaltabb szakik felé. A kérdés kicsit szokatlan vagy csak nekem furcsa de hoztak hozzám egy ólmos akkupakkot elektromos kerékpárból és egy töltőt amely LI-ON akkumulátorok töltésére szolgál. Most tesztelem hogy tölt-e egyáltalán hát csak töltöget mert 3 órája csak pár voltot emelkedett a feszültség . Per pillant 42,8 v van és az gyanúm hogy ez nem fogja tudni feltölteni a teljes feszültségre ezeket az ólom akkumulátorokat. Nem foglalkoztam még ilyen töltőkkel és így nem tudom hogy a LI-ON akkupakknak mekkora a csúcs feszültsége. Ha feltudtok világosítani nagyon szépen megköszönöm.
A hozzászólás módosítva: Jún 20, 2019
Ez valószínűleg 10 cellás li-ion töltő, ez a végfeszültsége.
Az ólmos pakk hány voltos?
Kösz a gyors választ. Négy akku van a csomagban ha jól számolok akkor olyan 56 volt lehetne a csúcs.
Na hát én is hülye vagyok néha . Elhittem hogy négy aksi van a csomagban de nincs mert csak három van benne mert szétszedtem csomagot. A tanultság jobb meg győződni mint hinni abban hogy ki mit állít. Na ennek a tudatában már majdnem jó is lehet hozzá ez a töltő.
Sziasztok!
Milyen kit-et érdemes rendelni és honnan? 48V-os rendszerűt néztem és 750 - 1000 W teljesitményűt, mert elég dombos a terep, ahol használnám és én sem vagyok pehelysúlyú. Általánosságban szeretném kérdezni, hogy van bevállt márka vagy beszerzési hely, ahonnan érdemes rendelni? Az elektronikához hobbi szinten értek, de úgy érzem egyszerűbb lenne egy kész kit-et vásárolni. Köszönöm szépen.
Sziasztok!
Adott egy elektromos kerékpár. Volt egy kedves barbár aki fogta és a hátsó kerék vezetékeit közép tájon elvágta, hogy ki lehessen venni a hátsó kereket (küllőzés miatt). Én szakszerűen csatlakozóval megoldottam a dolgot. Viszont olyan probléma van, hogy ha teljesen húzom a gázt nagyon lassan hallad szinte egy idő után teljesen lelassul. Ha a pedált hajtom (csak épp, hogy forogjon, hogy a PED szenzor kapjon jelet ami hajtókarnál van) akkor erőre kap. Mit, merre kellene megnézzek rajta, hol lehet a gond? Szerk.: 36V-os a kerékpár. Előre is köszönöm a segítségeket! A hozzászólás módosítva: Aug 7, 2019
Amit én raktam rá?
Sajnos jelenleg nincs nálam a bicikli. Motorkerékpár csatlakozóval raktam össze. Csatlakozó típusa 8db vezeték megy a motorhoz: 3 vastag (kék, sárga, zöld) és 4 vékony (kék, sárga, fekete, piros) de pontosan nem emlékszem rá hány fajta szín van. Csak a db-ra.
Üdv.
Nem 4 vékony vezeték van, hanem öt és a felsorolásból hiányzik a vékony zöld vezeték. Nézd át újra az összes vezetéket.
Hali!
Nem mondanám, hogy ez nagyáramú csatlakozó. A bringa gyorsuláskor szerintem falja a villanyt.
Melegszik? Én se használnám ezt nagy áramokra, max 2A lenne, amit áthajtanék rajta.
Sziasztok!
Egy kis segìtsèget szeretnèk kèrni. Adott egy 3kerekü bicò a motorja olyant csinál h pròbál indulni gazadásra mozdul egy picit ès megáll van mikor visszafelè akar indùlni ha kèzzel rásegìtenèk elèg fura hangot ad ki de nem mozdul. Gázadás nèlkül is forgattam akkor is elèg szaggatottan forog ,akkor szerintem a mágnes fogja vagy akkor könyen kène forognia?
Sziasztok!
Nem tudom, hogy melegszik-e kb 12km volt eddig megtéve egy huzamba vele és gond nélkül ment. Ettől nagyobb távra nem is lesz használva. GPS-el mérve 20km/h órával tud menni. Ha a pedállal rásegít az ember akkor megindul és 30km/h-val tud menni folyamatosan. Eddig nem volt probléma a csatlakozókkal. "kopp,kopp." |
Bejelentkezés
Hirdetés |