Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PIC - Miértek, hogyanok haladóknak
Lapozás: OK   220 / 1319
(#) moktec hozzászólása Máj 29, 2008 /
 
Sziasztok! Nemtudom van-e köztetek olyan, aki vásárolt a bai elektronikától pic égetőt? Kínlódok vele egy ideje, de az istennek sem megy. Ismertek esetleg valami roppant egyszeű égetőt, ami 16F84-et, 16F628-at tud? (persze működő progi is kéne hozzá...) Igazság szerint kezdő vagyok ezen a téren, és sürgőesn be kéne égetnem egy 16F84-et, de nem nagyon jön össze. (bár 20 éve műszerész vagyok...) Ha rádiótechnikában, amatőr adó-vevő, megfigyelővevő kérdésben segíthetek sikítsatok, ugyanis huszonpár éve építek rádiókat. Előre is kösz mindenkinek.
HELP HELP HELP HELP HELP
(#) watt válasza moktec hozzászólására (») Máj 29, 2008 /
 
Ha igaz, a baji elektornikás égető, egy JDM klón, ez pedig nem sok jót sejtet! (olvasd el az erről szóló írást az oldalamon).
Jó égető az oshon(oshon picprog), 7407-el megépítve(csereszabatos a 7406-al, csak stabilabban működik. Át kell állítani hozzá a szoftvert, de ez nem nehéz...)
Bonyolultabbakat találsz az oldalamon is.
Ha sürgős az égetés, lehet, hogy valaki a közeledben beégetné a progit...

(#) watt válasza Sendi hozzászólására (») Máj 29, 2008 /
 
Bevallom nem nagyon értek még hozzá, csak kipróbáltam egy examle-ját, ami a telepedett könyvtárban volt. Egyébként igen, a megtervezett kapcsoláson lehet futtatni a megírt programot. Leírásról nem tudok, ha találnál, főleg magyart, akkor küld el nekem is légyszi!
(#) trudnai válasza Sendi hozzászólására (») Máj 29, 2008 /
 
Sajnos csak ugy mint watt en sem foglalkoztam meg behatobban a Proteussal, de a demojat onmagaban futtatva nezegettem (MPLAB nelkul). A Proteus konyvtaraban kell lennie egy Samples alkonyvtarnak es azokban kell lennie gyari demoknak - ott ha jol latom sokminden van, ertelemszeruen NEM az AVR konyvtarban keresendo a PIC demo