Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Azóta se jött meg a csomag....
Túl gondolod, miért kötnének bele? Én is rendeltem ilyet, simán kihozta a postman.
Ma megint pick pack pontra jött csomag, nem gond, áldom az urat, hogy nem a központi postára kell bemenni érte
Szia!
Ennek a menetét leírnád? Még szerencsére soha nem történt ilyen, minden rendben megérkezett.
Keress rá a fórumtémán belül a "resulution center" kifejezésre, többen többször is leírtuk már.
Summary > Orders > More actions > I didn't receive it. Majd értelemszerűen folytatni.
4digites frekvenciamérő +-100kHz felbontással az 5-12kHz csatornákhoz..?
=saccométer
Ennyi pénzért nem is várok mást, de saccográfnak jó lesz.
Sziasztok!
Gyakran előfordul, hogy jó lenne azonosítani a küldemény feladóját. De általában nem szerepel rajta sem az eladó neve, sem a termék kódja, sem a tranzakció azonosító. Van erre mégis valamilyen lehetőség?
Tartalom alapján, aztán pedig Ebay-en visszanézed a vásárlási történeted. Ehhez még az is kell, hogy 3-4 hónapon belül ne rendelj ugyanolyan terméket, vagy ha mégis, különböző darabszámot rendelj, és legyen egy excel táblázatod, ahol szépen követed, mit, mikor rendeltél meg, megjött-e, ha nem, akkor mikor indítottad a refund kérést, és annak mi lett az eredménye. Ha ezek megvannak, minden csomagot be tudsz azonosítani. Én pl. látom, hogy ha egy csomag 40nap után sem jött meg, rendelhetem meg ismét, viszont refundot kérni általában 60 nap után lehet. Ha ez alatt a 20 nap alatt megérkezik a csomag, akkor lesz belőle tartalékom, de mostanában ilyen nem történt...
Köszönöm a választ!
A felsoroltak természetesen megvannak, de gyakoriak a kideríthetetlen esetek. Arra gondoltam, talán van valami egyéb lehetőség.
Ha ez mind megvan, akkor hogyan lehet, hogy nem tudod, a csomag kitől származik? Nekem néha 40-50 csomag is úton van, sokszor egy napon rendelek egyszerre 30 különböző terméket, és eddig minden csomag (akár elveszett, akár megjött) beazonosítható, és tudom, mi van vele. Nem igazán értem, hogy miért nem tudod beazonosítani. Hol a probléma?
Egyébként nincs más mód. Ha kapsz egy csomagot, amiben van 1db Arduino Nano, se követési szám, se dátum (ezt nem értem, miért hiányzik róla mostanában), akkor csak az Ebay felülete marad, az eddig vásárolt termékekből kell kikeresni. Persze ha több platformról rendelsz, akkor még nagyobb a kavarodás... A hozzászólás módosítva: Nov 26, 2019
Nemrég 8 különböző karórából csak 4 egyezett, de azok közül az egyikből 3 db egyforma volt, amiből az egyik nem működött.
A többi közt is volt egy hibás. Nincs ezzel gond, de melyik használható, elfogadható, nem kérném vissza az árát.
Ha több eladótól ugyanazt rendelted, akkor nincs más lehetőség, ha se követési szám, se semmi nem áll rendelkezésre. Vagy benyeled a hibás árát, vagy sorsot húzol az eladók közül, de az nem valami korrekt.
Megvan még a csomagolás? A kínai posta bélyegzője csak tartalmaz dátumot. Netán egy napon vetted az összeset?
Idézet: Olyankor fordul elő velem, mikor az ember rutinból széttépi a csomagolást. Aztán mikor már baj van, fogja a fejét. „se követési szám, se dátum” A hozzászólás módosítva: Nov 28, 2019
Alinál, hogy elérni, hogy küldjenek egy másik terméket?
Az odáig világos, hogy open dispute, ezután két lehetőséget kínál: -részleges pénzvisszatérítés -termék visszaküldés, teljes térítés mellett. Kis hazánkba, nyilván a 2. verzió kilőve. Nekem egy másik termék kell, nem vagyok kisegítve x %-os térítéssel. Üdv A hozzászólás módosítva: Nov 29, 2019
Mi a gond a termékkel?
Az, hogy nem működik
Mi az a valami?
Vettem egy multimétert és a kijelzője egyszer csak sötét maradt, csak pár napja ért ide, levideóztam nem működés közbe, úgygondolom, hogy reális esélyt látok arra, hogy küldenek egy másikat.
Üdv
Értéktől függ. Én komolyabb probléma esetén mindig teljes refundot kértem. Soha nem kellet visszaküldjek semmit. 10-20 USD környékén ez simán működik.
Van ahol a vásárlás előtt kikötik hogy csak visszaküldés után térítik vissza a pénzed. A visszaküldést a vevőt terheli.
Tőlem még sose kérték, hogy küldjem vissza a rosszat.
Velem egyszer fordult elő, hogy egy 5000.- Ft körüli tétel nem érkezett meg és kértem, hogy küldje újra. De attól kezdve nyoma sem volt az ügynek, se pénz, se posztó. Aztán megpróbáltam reklamálni, de szabályosan kiröhögött az illető. Na, azóta minden lejárt, vagy bármilyen problémás esetben 3 nap türelmi idő után refund-ot kérek. Kisebb érték esetén korábbról ismert jó szállítótóval türelmesebb vagyok, mert ha késve is, de legtöbbször megjön az áru. A hozzászólás módosítva: Nov 30, 2019
Sajnos nincsen rajta dátum, de bélyegző se.
Ha van dátum, azt a feladó írja rá nagy ritkán. Nem értem, miért nincs semmilyen azonosítási lehetőség.
Én mostanában többnyire az Ali-ról rendelek és ahogy megfigyeltem, mindegyiken szokott szerepelni a rendelési szám és a nyomkövetési szám is (ha van), ez alapján be lehet azonosítani a csomagot. Onnan tudom ezt, mert a legutóbb össze lett cserélve a csomagom valaki máséval és nem azt kaptam amit rendeltem, viszont a csomagon szereplő rendelési szám és a nyomkövetési szám egyezett a rendelt termék Aliexpressen rögzített azonosítóival. Az eladóval történő egyeztetés és diskurzus után arra a közös megállapításra jutottunk, hogy valószínűleg a szállítmányozó cég vétette a hibát, aki felelős a csomagok postázásáért és nyomkövetési szám csomagokhoz való rendelésért. Gondolom mások is észrevették már, hogy a csomagokon két címke szokott egymásra ragasztva lenni, ebből a felsőt minden bizonnyal a logisztikai cég ragasztja rá, az alsót pedig a feladó, bár ebben nem vagyok biztos. De a fölsőt nagyjából akkora eséllyel lehet eltávolítani úgy az alatta levőről, hogy az alsó címkéből valami épkézláb, olvasható felirat is maradjon, mint amekkora eséllyel a küldemény szürke, fólia csomagolását a ragasztásnál épségben felnyitni. Az említett csomagnál viszont sikerült úgy lehúzni a felsőt az alatta levőről, hogy annyit meg tudtam állapítani, hogy más feladótól jött a csomag eltérő rendelési és nyomkövetési számon.
Rendelési szám, hivatkozási szám és még néhány van, de ezeknek sima küldeménynél semmi közük az én rendelési számomhoz. Nyomkövetés tapasztalatom szerint csak bizonyos értékhatár fülött van.
De ha külön fizetek a regisztrált küldeményért, akkor semmi gond
Akkor ebből a szempontból az Aliexpress előrébb jár, mert ahogy nézem a rendeléseimet évekre visszamenőleg, az összeshez tartozik nyomkövetési szám, még az 1$ alatti értékű termékekhez is. És mint fentebb írtam, a rendelési szám alapján is egyértelműen beazonosíthatók a csomagok. Sőt újabban emailben is értesítenek, amikor a csomag az országba érkezik.
Jól tudom hogyAlin csak vállalkozók vásárolhatnak?
Nem. Az AliExpress a kiskereskedelmi felület, az Alibaba inkább nagyobb tételekre utazik, ott általában magasabb a minimális vásárlási érték.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |