Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Amennyiben elfordul rendesen, "csak" nem kapcsol, és cserélhető is a betét akkor nem kell. A Passat-omnál az is csücskös volt!
Hello! A fent tärgyalt hibät mÉg nem järtam teljesen körbe s tärtam fel sajnos. Azota annyi a vältozäs, hohy P1243 hibät is kÉpes bedobni a vezÉrlö. Ilyenkor ESP - CheckEngine lämpäk vilägitanak. A hibajel ugyan az. A motor fÉl gäzpedäl älläsnäl nem tud jobban gyorsulni És hibät jelez.
Helló! Ezt a hsz.-t rossz helyre címeztem de azt gondoltam beleolvasol. Ha félúton el vesznek a lovak akkor feltételezhetően nem tömör a rendszer.
P1243 hibakoddal van valakinek konkrÉt tapasztalata? Mi lehet? Hogy orvosolhato?
Sziasztok!
Focus Mk2 . 2007.11. 1.4i. 100% hogy müszercsoport hibás.., tipushibának is olvastam utólag.., milio CAN kommunikácios hibakód+ alkalmilag nemveszi a gázt+ alkalmilag gyujtaskulcs öninditóállásban semmi+ alkalmilag KM óra helyén csak " kötöjelek".., Bontott kombimüszer csere eseténn nem indul az autó.., elötte immoskulcsokat felkell tanitani ugyanis. Mi ennek a procedurája?? Kell hozzá két uj immochip??? Régiek eredeti chipek cryptosak, nem valószinü hogy mégegyszer tanitani lehessen őket, legalábbis ugy gondolom.., de lehet hogy nem igy van. Forscan- nel normál esetben tudnék uj chipet tanitani..., de ez nem az a figura, vagy mégis azt kellene venni hogy sima uj chip- s kulcs feltanitása??? Ebben kellene szaktanács. Egyébbként 2db kulcs van a memóriában. Köszi a segitőkész válaszokat! A hozzászólás módosítva: Szept 13, 2020
Szia! Nem tudom, hogy a csere óracsoporthoz hogy kell hozzárendelni az eredeti kulcsokat vagy inkább az "immot" de nagy valószínűséggel jobb lenne az eredeti óracsoportot a fő csatlakozó stekkernél átforrasztani a panelen. Az immo panelén is vannak problémák ennél a típusnál, talán azt is meg lehetne nézni.
Üdv Kedves Imre!
Gyengém a forrasztás....,tudod az évek..,egyébbként szinte 90%-ban mindig a 32Tüs stecker paneforrasztásai gyengülnek el az eddigi utánolvasásaim alapján.., ezen a Focuson full CAN-es minden vezérlő.., Gateway is egyben a müszercsoport.., meg még egyebek is ., itt van egy nagyon jó cikk erről. https://www.actronics-gmbh.de/acinsights/kombiinstrument-ford-focus-2 üdv Laci
Ezzel a csere óracsoporttal sem lesz egy "életbiztosítás" az üzem. Linket ezért nem is mutattam neked, mert eléggé felkapott az ezzel foglalkozó oldalak száma és gondoltam, hogy ezeket már "megreggelizted". Ehhez a forrasztási művelethez hőlégfúvó forrasztó kellene, mert azzal elkerülhető volna az esetleges zárlat okozása a forrpontok között és az SMD alkatrészek végeinél, persze paszta és/vagy folyasztószer hozzáadása mellett.
Igen..., szikrázik a szemem a sok idevágó-javitási videótól...,eszméletlen nagy technikai különbséget látni., egy valóban professzionális.,müszeregység végtesztet is csinálni tudó felujitó cég.., és egy "kontár" forrasztgató" ténykedeése között.., a kontárt persze nem pejorativan értettem., csak ellenpontját egy profi cégnek.
Még mindig várom egy ford spéci diagnoszta felvilágositását .,hogyan kell egy használt müszeregységet csere után ujra inicializálni.....
Szia! Ezt egy forscan volumenű eszközzel nem fogod megoldani. Vagy a gyári diagnosztikával (IDS) azonos tudású eszközt szerzel be, azzal lehetséges OBD-n az autóban az eredeti óracsoport kiolvasása, majd a bontott egység beépítése után az adatok rátöltése. Lehetséges továbbá az óracsoport klónozása is XPROG-M-el viszonylag könnyen - asztalon, ehhez az óracsoporton ki van alakítva egy 6-os csatlakozó (van amelyiknél benne van a tüskesor is, van amelyikből kispórolták és be kell forrasztani). Továbbá lehetséges a bontott óracsoport beépítése után a kulcs hozzáprogramozása is, de ehhez minimum két kulccsal kell rendelkezni és egy komolyabb kulcsprogramozó eszközzel. Az immo rendszer OUTCODE-INCODE rendszerrel működik, amikor diagnosztikával próbálsz kulcsot adoptálni, kiad egy 12 karakteres out kódot, amire egy 4 számjegyű válaszkódot vár, ehhez vannak kód generátorok. De ha rám hallgatsz, elküldöd Nekem az óracsoportokat, megjavítom az eredetit, leklónozom a bontottat és nem kell kulcsot programoznod, mindkét óracsoportot használhatod, természetesen a használat függvényében előbb utóbb a km óra állásban eltérés keletkezik (klónozás után minden azonos lesz.). itt megtalálsz: www.motorvezerlo.hu
Szia!
Köszi mindenekelött a válaszod-, elözetesként annyit hogy kb max 3 alkalommal programoztam Fordhoz forscanel gyujtáskulcsot..,utoljára évekkel ezelöt , ugyhogy emlékeim bizonytalanok hogy out-incode vagy időzáras figurával lett a biztonsági belépés. Nem is szeretem ezeket a kulcsprogramozásokat, csak végső esetben állok neki---akkor viszont gyomorgörcsel , vajon nem történik-e valami fatális visszafordithatatlan egy téves klikkelés után stb.... Most ez volt az adott figura: Adott , diag és hibajelenség szerint , szinte 100% hogy hibás a müszercsoport. Egyik alternativaként ,egy olcsó bontott csere jött szóba: Erre volt elképzelésem hogy a csere után ,betanitok két uj gyujtáskulcsot az indithatóság miatt .,Ha ez sikerült , akkor elmconfiggal kiolvasom a müszerfal adatokat a régiből , és a cseréltbe , ha szükséges majd utolag beirom.,kivéve km óra állást mert azt ezzel csak fölfelé tudtam volna változtatni. Ezt a variációt gyorsan elvetettem ,mert nagyon nem voltam biztos hogy ez egyáltalán müködni fog, azonkivül meg transpo chip-eket is bekellett volna szereznem stb-stb. Szerinted ennek a variációnak müködni kellett volna??? Csak érdekességként kérdem. Másik variációnak maradt a javitás--javittatás., azzal az elönnyel , hogy minden marad , csak csere és mehet útjára...,elvittem a városban abszolult monolhelyzetben lévő kulcsos mühelybe..,ahol megjavitották, szóval sem emlitve hogy átforrasztás vagy konkrétan mi is történt stb.., mindenesetre a lényeg hogy müködik--,még mindig--remélem soká..,sajnos ebben a mühelyben--talán kivételes poziciójuk miatt is., de különben is az Ügyfél szót nagyon mikróbetükkel irják.., és akkor még nagyon visszafogott a véleményem. Mindenesetre legközelebb .,ha ilyen javitásba keverédnék , Neked fogom elküldeni., nem sajnálva a becsomagolást és postára való elbattyogást.,amit most meg akartam sporólni., ezáltal megkimélve magam egy bunkó kezeléstől.
Szia! Itt meg tudod nézni lépésről lépésre, hogy mit csináltak az óracsoportoddal, remélem nem nagyon húztak le, mi óracsoport javítást 10.ezer-ért végzünk, a klónozás ugyanannyi, kulcsprogramozás profi eszközzel (kb. 10 másodperc az autóhoz való csatlakoztatás után) 3500-5000 között, attól függően, hogy mi adtuk-e a kulcsot. Szóval a leírás képekkel illusztrálva: http://www.motorvezerlo.hu/FORD_FF.html
Köszi.., nagyon kedves vagy.., egyébbként egy huszas volt.,de ez másodlagos.., az elképesztően gusztustalan pökhendi-arroganciás kezelés ami mélyen érintett.
Sok údvözlet
Mazda6 autóban az autó kikapcsolt, álló állapotában az immobilizer hibajelző lámpája villog. A mtor bekapcsolt, járó állapotában alámpa kialszik. Az autó leállításakor megindul a villogás. Mi okozhatja a hibát. Az ECU-ban nincs tárolt hiba.
Üdv,
Nekem üzemszerű működésnek tűnik... Üdv!
Ennek így kell működnie, miért keresel hibát?
Sziasztok! Igazság szerint nekem egy kézzel rajzolt kapcsolási rajzra lenne szükségem, ami egy mtz 50 típusú traktorhoz kellene az indítás, töltés, és az izzításhoz. Tudom, Google a barátom, de sajnos nem egyértelműek a találatok, illetve ami jó lenne rossz minőségű a kép és nem lehet nyomon követni a vezetékeket.
Aki segít nekem annak nagyon megköszönném!
Szia! Jó az csak egy kicsit meg kell kozmetikázni.
Hello!
Körbejártam az elözöekben tárgyalt Opel Meriva 2003 Z17DTH erötlensÉgi problÉmát. Foton turbo állo és elinditott alapjárati állapotban. 1/6 csatlakozo 1524 Ohm 0% állás 1/6 csatlakozo 1620 Ohm 100% állás ezt az erteket csak akkor adja ha gyorsan nyomom le a pedált. Ha lassan nyomom ez a max ertek kb 40% állásnál utána csökken az ellenállás ÉrtÉke. 1/5 csarlakozo 350 Ohm 5v mindig pedal nem befolyasolja 2/3 csatlakozo 1500 Ohm 0% pedál 2/3 csatlakozo 1290 Ohm 100% pedál Az ÉrtÉk linearisan változik soha nem ad csucsot ket vegallas között. 2/4 csatlakozo 450 Ohm minden állás mellett. Milyen konkluziot lehet levonni az informáciok ismeretÉben? Köszi!
Sziasztok!
Tudnátok segiteni?? Peuge 207. 2111. 1.6Hdi motortéri Bsm biztositéktáblát kellene cserélni--, néhány kérdés volna ezzel kapcsolatban: 1. Bontott készülék simán kicserélhető- beépithető kódólas stb nélkül? 2.Ha kicserélhető , akkor mire kellene ügyelni készülék beszerzéskor--- beépitéskor?, 3.Ha tanitani kellene,akkor PIN kód kellene ehez? DiagBox ( klonverzió) alkalmas erre? Köszönöm hozzászólásotokat!
Szia!
Nem kell semmit tanítani, simán cserélhető, csak a motorizáció és a felszereltség függvényében vannak különbségek.
Sziasztok!
Sziasztok! Peuge 207. 1.6 Hdi. 2011. Szervokormány nem müködik! BSM és BSI -ben biztik jók. Kormányszervó Motor .,és Kormányszervó elektronika tápellátása is Ok. Akku+tényleges töltés jó.. 14.9 diagban ., de Gen 61 en hogy lehet látni "0" V-t?? Használtat cseréltünk ,de azzal se lett jó! Hibakodok :5ff és P0606
Peuge 207. 1.6 Hdi. 2011. Szervokormány nem müködik!
Lejátszottunk egy kajak akksi+ töltő rákapcsolva figurát..,de nem változott semmi! Egy manuális Bsi reset-et csináltunk---kommunikációs hibák elmentek---töltés "rendeződött" kb 14.2V-ra--14.9V-ről. ECU vezérelt töltés van rajta. A P0606 .., belső vezérlőegység (szervoelektronikáé) hiba az megmaradt viszont. Földugtuk a régi lecserélt szervomotort elektronikával együtt a csomagtartóból---de ugyanez a P0606 maradt... Karambolos volt --tulajnál már nem müködött a szervó ,ugy vette..,hütő stb cserélve volt. Bsi-ben üzenet kb : "hibatároló 30 fölött " !!! Ezzel lehet--kelle-e valamit kezdeni--vagy figyelmen kivül lehet hagyni??? köszi minden választ! A hozzászólás módosítva: Szept 27, 2020
Sziasztok!
Tudná valaki értelmezni ezt a "BSI hardvevisszaállitások" üzenetet???? Esetleg Figyelmen kivül lehet hagyni?? Köszönöm!
Sziasztok
Ezek az elektromos tükrök, hogy működnek? A jojscic közvetlen adja az áramot a motornak, vagy ecu-n keresztül? Egyáltalán hány motor van egy tükörbe? Opel C corsáról van szó
Te autóvillamosság szerelő vagy, nem?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |