Fórum témák
» Több friss téma |
Talán meglesz a probléma forrása tegnap egész délután méregettem-kutakodtam. Cseréltem akkumulátort (újra) és azzal is egy idő után kb 15 perc jelentkezett a melegedési probléma. Utána keresgéltem tovább és van egy vékonyabb testvezeték amit még nem tudok pontosan merrefelé mehet elkezdtem a saruban "tekergetni-mozgatni" és egyszer csak ismételten beállt a feszültség 14.3V-ra azóta működik szépen. Hétvégén ezt a sarut újra szerelem és meglátjuk tartósan megszűnik-e ez a hiba.
Ne tudd meg meddig szívtam vele. Már kerestem új generátort is. Aztán este 11kor az ágyba jött az ötlet, hogy irány a garázsba (akkor még 1.2 kilométerre volt ) a generátorra direktbe mérni. Ott megvolt a töltőfesz (14.4). A saruba visszalazult a kábel. Vagy veszel univerzális sarut és cseréled, vagy valahogy visszaszereled rá a gyári sarut vaahogy. Én kibontottam a köteget a generátortól, és cseréltem a kábelt, mert már nem volt a legjobb állapotban. Testkábel hiba
Hasonló a helyzet nálam is csak a vékonyabb testvezetékkel. Ezt még itthoni körülmények közt megtudom saruzni. Bízom benne a vastagokkal nem lesz proléma.
A hozzászólás módosítva: Okt 2, 2020
Nálam a vastag volt a gond. De reméljük Neked nem az lesz.
Sziasztok,
Zafira B 2011-es: pár napja indításkor bal hátsó világítás és bal féklámpa hibát ír ki az autó. Hátraballagtam, megnéztem, tényleg nem világít. Az index működik, tolatólámpa szintén nem. Lehet, hogy így vannak biztosítva a hátsó lámpák, hogy külön a jobb és külön a bal oldal? Illetve ha jól láttam, 5 kábel megy oda: lehet, hogy az index külön megkapja a testet is a vészvillogó miatt? Bújom a netet, próbálok valami rajzot találni a biztosítékok kiosztásáról, egyelőre nem sok sikerrel. Köszi előre is a reakciókat.
Pár megjegyzés: 4 izzóhoz 5 kábel az oké, ill. a hátramenetben világítás szépen működik....
Nagyjából 4V-ot kap a 21W-os izzó, így "sima" hátsó világításként működik, viszont ha rálépünk a fékpedálra, megkapja a 12V-t. Ilyen megoldással még nem találkoztam, ez zavart össze.
Tehát egy db egy izzószálas izzó meghibásodása okozta a két hibaüzenetet.
Ez tényleg spéci megoldás, ha lesz Zafira B-m majd résen leszek!
Szerintem PWM lesz az. Azért mérsz 4V-ot.
Sziasztok!
Húgom bezárta egy H astrába mindkét kulcsát (ne kêrdezzétek, hogy sikerült mindkettőt) és valami ördögi módon a központi is bezárt. Most az egyik kulcs a csomagtartóban van a másik pedig a vezető oldali ajtó tárolóban. Egy rúddal benyúltam az ajtó mellett és megnyomtam a csomagtér nyitó gombot, de nyilván nem nyílik ki. Kérdés: van valakinek valami ötlet, hogy esetleg hogyan lehetne kinyitni? Előre is köszi. Üdv, Palkó.
Helo.
Ez és egy kampós drót esetleg. Vagy ablaktörés...
A fene gondolta volna, hogy már az autótolvajoknak is van szakboltjuk.
A net tele van hirdetéssel, akik szakszerűen kinyitnak bármilyen autót pár tíz ezer ft-ért. Sok?
Az ablakbetörés vagy a szakszerűtlen szétfeszegetéssel járó sérülés olcsóbb?
Bontóból olcsó az üveg. Legalábbis az opeleknek napi szinten vannak hirdetve üvegek és minden más alkatrész.
A hozzászólás módosítva: Okt 15, 2020
Nem feltétlenül jó a kampó, ha az "anyós zár" aktiválva van, akkor a kampó nem sokat ér. Tehát ha duplára záródott, akkor bentről sem nyitható csak kulcssal vagy központi zárral. Én inkább akkor az üveg cserét vállalnám be. Viszont eladásnál az ügyesebb vevő tudni fogja, hogy cserélve lett az üveg.
Keresem az alternatívákat, emiatt írtam ide. Megnézem persze ezt az opciót is.
Köszönöm addig is mindenkinek a segítséget!
A kampóval a kulcsot ki lehet pecázni a zsebből. Kivéve ha lóg rajta ezer másik kulcs vagy egyéb izé
Én nem látok a találati listában egyetlen ilyen szakboltot sem, csak általános szerszám boltokat. Egyébként nem kell ahhoz autótolvajnak lenni hogy jól jöjjön egy ilyen cucc, lásd feljebb
Köszi mindenkinek a hozzászólást. Kerestem egy profit neten, kijött, kinyitotta (azzal a felfújtahó párnával meg egy speckós kampóval) kb 1 perc alatt 20 ezerért.
Úgyhogy a lehető legjobb megoldás ez volt. Egyébként ők voltak azok. Köszi mégegyszer mindenkinek.
Biztosan igazad van. De azt is beleszámítottad, hogy amíg beszerzed, nem tudod használni a kocsidat? Ha elmész érte, vagy megrendeled neten, az mennyi idő? Aztán a cserére fordított idő? A használt üveget sem adják ingyen. Ha meg előbb betöröd az ablakot, akkor ázik az esőben (vagy áll a garázsban)? Ha spéci eszközökkel próbálkozol (kampó, felfújható párna) azt is be kell szerezni.
Arra jöttem rá az évek alatt, hogy néha az drágább az olcsóbb. Ismétlem, nem meggyőzni akarlak, csak a véleményemet bátorkodtam megosztani. Space. A hozzászólás módosítva: Okt 16, 2020
A "speckós párna" helyett faékkel csináltuk. Meg kampós dróttal...
Ez is működik.
Teljesen igazad van!
Anno Szegeden egy kulcskirályt ugrasztottak egy Ladához, a vasárnapi ebéd mellől. Bement a műhelybe , leakasztotta a szögről a Zsigás kulcsokat, az autónál lenézte a számot, kinyitotta a kocsit, Két-ezer. (Rég volt) Sokallották... Sok? Sok! Visszacsapta, rázárta, Aviszontlátásra! Meg nem lehetett mozdítani az öreget t9bbet...
Mint opció írtam. Nem tudom meddig tudta volna nélkülözni az autót. 3000 forint körül mozog egy oldal üveg bontva. Nem tudom mik lettek volna a lehetőségek, ha betöri. Én betörtem volna, aztán üveg csere. A csere max 20 perc. Ha meg megkérek egy céget ő is mondhat 3-4 napot, akkor ugyanúgy áll az autó. (Ezt a felfújható párnás eljárást nem ismerem.)
A hozzászólás módosítva: Okt 16, 2020
Én is gondoltam rá, mármint az üveg törésre. A fa ék, kampós drót kombináció hamarabb megvolt..
A hozzászólás módosítva: Okt 16, 2020
A napokban úgy jártam. Parkolóból próbáltam tolatni és a szervo be keményedett. Alig bírtam tekerni a kormányt. Újra indítottam és utána teljesen jó volt. Opel Astra H (2004) gépjárművem van.
Mi lehet a hiba? Generátor? Akkumulátor? Vagy valami más?
Gázpedál hibával kapcsolatban kérnék tanácsot, illetve megerősítést. Sok bejegyzést olvastam itt a fórumon is erről, de egyiknél se találtam meg mi lett a végleges megoldás. "Röviden" a jelenség és az eddigi vizsgálatok: adott egy 2004-es H Astra, 1.6, Z16XEP, MT35E motorvezérlővel. Az autó egyszer csak elgyengült, felvillant a sárga "villáskulcsos" ikon, hibakódok: 0120, 1120, 1550, gázpedál jeladó és fojtószelep vezérlés hibakódok, majd napokkal később 1635 jelent meg (5V referencia áramkör hiba). A biztosítéktábla alatti csatlakozók átnézve, tisztítva, a motorvezérlő, a fojtószelep és a gázpedál csatlakozói szintén. A gázpedál jeladó elvileg jó, minden ellenállás értéke max 5% eltérést mutat az előírt értékekhez képest, viszont a rámenő vezeték csatlakozójának megfelelő lábait mérve max 4,1V feszültséget mértem. Ha leveszem az akkusarut, majd vissza az autó rendbe jön egy kis időre, megy rendesen, nincs hibakód, de max 1 nap után minden hiba visszatér. Kíváncsiságból rámértem a MAP szenzorra, azon 5,04V mérhető. OBD AutoDoctorral nézegettem élő adatokat, amikor jó minden az Absolut Throttle Position értéke felmegy 100-ig (csatolt képek), amikor betegeskedik 44-46-nál feljebb nem megy, még üresben is lustán pörög fel a motor, menet közben pedig rohadt gyenge.
Szóval a nagy kérdés: szerintetek is motorvezérlő hiba?
Szia! Egy kissé összetett ez a probléma ha a hibakódokat nézzük de a gázpedál állás érzékelő (APP), EGR szelep pozíció szenzor, vezérműtengely (CMP) jeladó vonalon keresendő ha a P1635 hibakódot vesszük figyelembe. Az "első" hibakód az mindenképpen a gázpedál helyzet érzékelőre utal (APP) ami elég összetett ahhoz, hogy ennyi idő után hibátlan legyen. Az ellenállás értékeket hiába méred le a két oldalon, ha a csúszka nem jól tudja azt leszedni a megfelelő üzemállapothoz. Az 1550 hibakód egy régi összegző ami az "elektronikus fojtószelep rendszer vészüzemmódban"-t határozza meg, ami a gázpedállal hozható kapcsolatba, hiszen elektronikus nem bowdenes.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |