Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Ez a fúrógép jó minőségű szárral, téglába kiváló.
Nem fog menni. A panelház gőzölt betonból van. Marha kemény.
Ennél a konstrukciónál az "ütve"-fúró határozottan elvi lehetőség. Gyakorlatilag nem üt semmi, csak egy bordás tárcsa próbálja rázni egy kicsit a tokmányt. A hatékonysága nem éri el a minimálisan elvárhatót. Nagyjából ilyesmi kostrukciót kell keresni, ha valóban "ütni" kell a fúrónak. És beton fúrásakor erre szükség van.
Link javítva- A hozzászólás módosítva: Nov 11, 2020
Moderátor által szerkesztve
Idézet: „jó minőségű szárral, téglába kiváló” Majdnem anyósomnál, szintén a plafonra kellett lámpát tenni. Elvittem a fúró/bontó gépemet, és már nem emlékszem miért, de a majdnem sógorom is ott ingyen dolgozott neki. Szóval hirtelen nem volt nálam "vékony betonfúró". Azt mondja hogy van az itt dobozban, nyugodtan használhatom. Kotorosztam a kolléga táskájában (nem illik) és találtam egy 8-asat. Nekiküldtem, egyből átment "Z" alakzatba. Mondtam hogy "ezek a fúrók sem olyanok már mint régen". Mellesleg utána a kolléga elhozta a "Hiltit", azzal pikkpak felcsinálta a lámpát a nappaliba.
Na látod, szinte éreztem, hogy panelház gázbeton, vagy milyen különösen kemény betonját fúrnád. Felejtős. Sokkal komolyabb márkájú fúrót keress. Ez a fúrkáló csak játék ahoz a betonhoz. Általános barkács dologra megteszi neked, ha nem keményet fúrkálsz.
A hozzászólás módosítva: Nov 10, 2020
Egy-két furat miatt ne vegyél másik gépet, kérj kölcsön egyet.
De esetleg TÉGLÁBA. Nem szupererős betonba. Én többre tartom a "hunyadi"-tól még a Parkside dolgokat is jóval.
Ugye be fogják vezetni a kijárási tilalmat "estére". Az elkövetkező hónapokban végre be tudom majd fejezni az elmaradt projektjeimet.
Érdekes, hogy a HYUNDAI pedig más dolgokban világszínvonal. (Pl. nekem volt a '90-s évek végén egy "Sonata" autóm, mai napig szép emlékű.
Idézet: Vettem "kisebbik" Parkside fúrókalapácsot, semmit nem ér betonban, mint a sima fúrógép a kerregős "ál" ütvefúrójával. Utána megjelent a nagyobb ami annak is néz ki, az már fúr szépen kemény betonban is. „a Parkside dolgokat is jóval.”
Én őszintén írom saját tapasztalatból, hogy ami hozzám bekerűlt még Hyundai az 80%-ban kidobandó selejt volt. Javítani se lehetett. TV-jeikről meg jobb ha nem írok mert csak pontok lennènek a káromkodás miatt. Még távirányítót sem lehet hozzájuk beszerezni, ha a delikvens a sajátjára nem vigyáz. És még finom voltam és nőies, ahogy fogalmaztam. Borzasztó silány márka. Jobb lett volna a kitalálója elmegy vájogot vetni, talán ahhoz értene.
Nyilván annyira Hyundai mint egyes áruházakban kapható Kawasaki akkus csavarozógépek.
A lényeg akkor hogy ne nagyon essek neki Magamnak a panelbetonba tuti nem kezdek neki, max a régi sorház mennyezetbe.
Macskusz fórumtársusz szerintem csapkodja a fejét.
Biztos nagy köd volt. Ha nem, a jogsiját röppentyű utcába küldeném. Villamos sínen csak akkor lehet közlekedni, ha oda küldenek táblával, felfestéssel. De így zebrán keresztül
Régen Warszawa volt a sínautó, most meg Lexus. Világ életemben mondtam, hogy a BKK égeti a pénzt.
A Vágóhídról a Mesterre rosszul jobbrafordulni helyismeret hiányában nem is lehetetlen, a villamospálya ott még szilárd burkolatú, osztottpályás útnak is tűnhet ( mint a Mester eleje, a Könyves felől) a jól eldugott kék terelőtáblát már nem is látja, hiszen akkor már bal kézre esik, ő meg a jobboldalt nézi akkor már, hisuen félig már befordult. Mire teljesen befordul,már zebra-út vége...
Vágóhíd u. 38 Budapest, Vágóhíd u. 38, 1097 https://maps.app.goo.gl/3oJJcWRGLEHS8xpd9 A hozzászólás módosítva: Nov 10, 2020
Lehet, hogy csak megcsúszott egy eldobott csokoládén.
Meg ha szereti a csokit, akkor is eltévedhet.
Ez ott rendszeres. Csak röhögünk rajta...
Tehát nincs jól megcsinálva valami. Nem tudom mennyiből tartana pár szaggatott ívvel felfesteni a (kanyarodó)sávokat, hogy láthatóbb legyen.
Valaki említette hogy az nem ennyi, hanem előírás határolja a festék színét, anyagát, tán még a márkáját is, ráadásul hatástanulmányok kellenek az engedélyekhez, nehogy melléfusson véletlen a villamos, stb.
Szóval oda kell állítani egy embert zseblámpával, aki integet hogy erre gyere, ne arra. Mint az anyahajókon az integetős ember a repülőknek!
Nem magánakcióra gondoltam. Van hatóság, lehet feléjük jelezni az ügyet.
Úgy van! Szerinted mi fog történni? Kivizsgálják, megvalósítják! Elvégre utópiában élünk..
Felénk működik a dolog. Vannak legendák, miszerint Budapesten is.
Van terelőtábla, és nem tilos ismerni a kreszt, valamint megfelelő sebességgel, körültekintően végezni a kanyarodást...
Mit várunk akkor, amikor az autópályára is felhajtanak forgalommal szemben? Pedig ott is táblaerdő, vonal, miegymás van!Vagy amikor valaki belehajt a tóba, mert "aszonta a dzsípiesz, hogy fordujj jobbra!"... Vagy amikor éleseszű gépjárművezető a körforgalomba balra hajt be, és utána csudálkozik, hogy egyik kihajtó sem esik kézre?
Mint oly sokszor mondottam volt: Nem az a baj, hogy az Isten állatkertjének kerítése alacsony, hanem hogy valaki egyenesen nyitva hagyta a nagykaput! |
Bejelentkezés
Hirdetés |