Fórum témák
» Több friss téma |
A minap keresztrejtvény fejtett a feleségem, kérdi hogy mondják a csiszolt gyémántott. Hát ez az ötlett megérdemli azt a megnevezést - brilliáns!
Heló szerintem ha már nincs más megoldás egyszerüen a szivó torokba kell egy vácum mebránt építeni és össze kötni a gáz karral ez jól tudja a fordulatot szabájozni.Beszerezhetö öreg autószerelöknél.J ó munkát.
Sziasztok!
Egy egyenáramú aramfejlesztő generátort szeretnék építeni, benziznes motor hajtana egy gépkocsi generátort. A gáz szabályzást egy szervo végezné. Az elgondolás az lenne, hogy a egy söntön a terhelés arányában keletkező feszültség változása vezérelné a folytószelep mozgató szervót. Az átalakítást mikroprocesszor vezérelné. Elektromos hajtásba segítene be, az áramérősönt az elektromotor és a motorvezérlő közé lenne beépítve.
Tehát akkor röviden egy benzin üzemű, egyenáramú áramgenerátort szeretnél épiteni, mikropocesszorral?
Kissé szokatlan igény, bár valószinűleg nem véletlen amiért ezt kérdezed. Mindenképpen nagyon érdekes kihivás, személy szerint örülök a kérdésnek.
Nekem a következő dolgok jutottak az eszembe: - Háromfázisú autó generátort szeretnél használni? - Öninditó és akkumulátor is lesz? - Áramérzékelő söntöt hová tennéd-mit hogyan kötsz össze (főáramkör/testelés)? - Mindenképpen védelem kell túlfeszültség ellen (gerjesztés). - Mindenképpen védelem kell túlfordulat ellen (motornál). - Mi van már meg hozzá?
Egy saját építésű egyszemélyes elktromos hajót támogatna, hatótáv növelésben. Tudom egy nagyobb akkumulátorral egyszerübb lenne de idővel az is lemerülne. Üzemanyagot viszont könnyebb lenne nagyonmennyiségben vinni hosszabb túra esetén.
A meghajtást egy 360W-os gyári csónakmotor végezné az energia forrást egy zselés 12V-os 60Ah-ás akkumulátor látná el. Egyenlőre kézi indítású lenne, későbbi tervekben szerepel az önöindító is. Ami lehetne szintén kézi(gombal) majd automatikus indítás, leállítású. Igen, háromfázisú autó generátor lenne hozáá 33 v 40A-es, a gerjesztést és a vezérlés áramát a főakkumulátor látná el. Az áramérzéklő söntöt a hajósebességvezérlő és az akkumulátor közé tervezném. a generátor plusz kimenetét közvetlen az akkumulátorra kötném, ahogy az autókban van bekötve. Túlfesz ellen az autógenerátor feszszabájzója gondoskodna. Túlfordulat ellen egyenlóre gyújtás megszakítás. A renszerhez még hiányzik a generátor és a mikroprocesszoros vezérlő áramkör összeállítása. Az alkatrészek a generátoron kívül már megvannak. |
Bejelentkezés
Hirdetés |