Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Léptetőmotorok (vezérlése)
Lapozás: OK   22 / 164
(#) ufi hozzászólása Júl 16, 2008 /

Híd kapcsolási rajz kellene!
Tud valaki segíteni?
(#) Báddzsó válasza ufi hozzászólására (») Júl 16, 2008 /

H-híd, ilyen ic pl a L298, csak nemtudom, hogy elég e teljesítményre. adatlapon van kapcs rajz bipoláris léptetőmotorhoz. (mer ez az ahogy nézem) hirtelen ennyi
amugy google: H-bridge bipolar

Ahoz a motorhoz amiről képet tettem fel?
"adatlapon van kapcs rajz bipoláris léptetőmotorhoz" Hól?

Ok! Köszi!

(#) Báddzsó válasza ufi hozzászólására (») Júl 16, 2008 /

örülök, hogy segíthettem

Kellene valami egyszerübb!
(#) Medve válasza ufi hozzászólására (») Júl 16, 2008 /

Láttam épp hasonlót, egyetértek az előttem szólókkal, neked egy (két) H-hídra lenne szükséged, mert ugye a tekercseken a polaritást is váltani kell, lapozz vissza a topikban, vagy google...(H-bridge, STEP-DIR...)

Na ez jó! Annyira kezdő vagyok,hogy még talán 1-et oké,de már 2-öt! Ez hirtelen nekem sok! Keresnem is nehéz,mert nem tudom igazán mi is az a híd kötés!bocsi hogy ilyen vagyok!
(#) Medve válasza ufi hozzászólására (») Júl 16, 2008 /

MI ezen a nehéz? Beír, enter, olvas, ITT KÉRDEZ, megért, örül. Itt a HE-n is le van írva a titok! Első találat.

Jólvan,de csak vezérléshez találtam leírást,meg magyarázatot!
(#) Marvinn válasza Medve hozzászólására (») Júl 16, 2008 /

URL ok, vettem!
JAXLEY féle tárcsás dologra gondoltam csak a nevét nem tudtam. Az utóbbi drótos megoldással kapcsolást még nem láttam, nem tudom tudom-e olyan sebességgel tekerni a tárcsát - mondjuk nagy átmérőt kell csinálni - hogy a motort megfelelő sebességgel tekerje. A generátoros szervóhajtás is jó ötlet, csak az 2 motor egyet is elég lesz felszerelni a távcsőre A motor tengelyére meg kell egy áttétel gondolom.