Fórum témák
» Több friss téma |
Tisztelt felhasználók!
Kéretik a politikai és egyéb felekezeti ill, obszcén viccek bemásolását mellőzni szíveskedjetek.
Festette a haját feketére , mikor lenőtt mákos tészta volt .
Mondtam neki hogy lássa nagysága ,ha hagyta volna hogy húsvétkor megpermeteljék most nem lepi el a peronosz .
Egy nem túl tiszteletteljes beszólás a után, mikor visszajött cigizesbol , megkérdeztem hogy csúnya idő van kint?
Nem miért? Nem szépültél meg... Nem volt őszinte a mosolya .
Nekem/ karbantartoknak volt a dolgunk a tészta adagoló gépek takarítása , ami lefolyt , megerjedt tészta a gép alatti tálcán összegyűlt, mosleknak nevezték, keveréke a tészták és az olajnak.
Mikor kifelé vittem vödörben utánam jött kifelé ,gondolom cigizni , de frocsogott , megfordultam , folemeltem a vödröt , az oldalát kocogtatva , Klári gyere , caca.
Nem használt , soha nem tanult belőle , pedig mondtam neki , kar velem kekeckednie , mindig van néhány poén zsebben.
Dolgozott a csomagoloban , ott volt a muszakvezeto srác is. Kérdeztem jöhet egy buvesztrukk ? Persze. Hogy néznek ki ha nem lenne homlokom? A karommal eltakartam a homlokom . Hogy néznek ki ha nem lenne agyam? Ugyanebben az állásban kifordított ám a tenyerem , amiben egy zseb tükör volt.
Bocs a látszólag pocsék szavakert , a főnök belejavit
Kolléga éjszakás műszakban felrugott egy 5 kilós festéket, alatta volt kb 1 m2 hullápapir .
Gyorsan az udvaron keresztül a nagy konténerbe kivitte. Reggel meg egy pálya követő robot pályát csinált fehér festekbol a muhelytol a kukaig. Gondolhatod , mindenki kejes vigyorral kérdezgette mit csinált az éjjel? A hozzászólás módosítva: Okt 26, 2022
Ugyanez az emberke fölgyújtotta a műhelyt , hegesztett valamit , és ha valamit nagyon a föld közelében kellett csinálni volt egy szék ülő lap amire térdeltem .
Na ez tüzet fogott , meggyulladt a falnál tárolt száraz fenyő léc , Ez még ahelyett hogy az ajtónál lévő poroltó használta volna , elment vízért, mire visszaért füst korom vastagon .
Nem rúgták ki...
Utána csak Feri bácsinak szólítottam , mert az ember nem haragszik egy bácsira. A hozzászólás módosítva: Okt 26, 2022
Volt egy munkahelyem, első talán. Amikor megjöttek a robot esztergák ami 2 gép összekötéséből született oda kerültem.
A két gép között robotkar pakolt. Az első eléggé rosszul kivitelezett, alulméretezett kar nem szeretett ám mindig működni. Néha néha megbolondult. A következő 2 géppár már fejlesztett karral jött, pneumatikus volt. De néha néha rosszalkodott az is. Nos hát volt egy istenadta jó kollégám, egy olyan igazi jó fej srác. Nem is volt vele sok baj, csak ezt azt nem szeretett helyére tenni, szeretett vicceskedni , ha lezúzott tokmánypofát ment hát a kukába . Én meg mindig kórincsálhattam, faraghattam másikat. Hogy súgott ide oda, említésre sem érdemes. Ezt megunván egy hétvégi műszakváltáskor robotkar " véletlenüé" elromlott. Kikapcsoltam, pakoltam kézzel. Ám kb tudtam mi mit csinál. Az emelő cilinder megkapta a jó magyar tuningot, és a 8 bar rendszernyomást. Ami azért elég szép. Aztán volt persze preparált pet palack, lényegébe csak egy furat kellett a kupakra, biztnonságos helyre rejteni, azért már balesetet mégse okozzon, csak nagy nagy bummot. A mindent megoldó és álhatatos, nagyszerű kolléga -, aki érdemes esztergályos és kitűnő marós volt úgy gondolta hogy elég lesz meglocsolni WD40 el a hóbelebancot, rányomott egy fél flakonnal. Közben persze a simphonia lógott a gyönyörű arcából. A locsolás nem volt elég, persze várni is kellett. A betanítás lényegében annyiból állt hogy irány gombokat kellett nyomni. És ugyan azt a szelepet ugyan annyi ideig kapcsolgatta a vezérlés. Persze megjött a darab a cserepozícióra, elkezdte hát a betanítást, emelési műveletnél persze buzgón nyomta a + gombot, aminek hatására a pet palackbanna nyomás folyamatosan nőtt. Mindaddig amíg ki nem szabadult. Olyan jól sikerült hogy még a nyaka is lerepüét a palacknak. Tehát "bűnjel" nem maradt. Másnap kezdtem a reggeles műszakot. Eléggé panaszkodott hogy felrobbant valami a karnál. A cső meg lerepült. Aztán ment öltözni. Kb 2 perc alatt betanítottam a gépet, és persze előtte a csövet visszadugtam. Lejött, mág 10 percet beszélgettünk, mire mondja megy a kar. Mondom nem volt ennek semmi baja, csak lelőtte a csövet. Aki tudja mekkorát szól egy ilyen.... Mármint preparált palack az el tudja képzelni az őszinte csodálkozását. Azért persze a műszakából pár kolléga jót nevetett az eseten. A hozzászólás módosítva: Okt 28, 2022
Hogyan csapd be a modern kávéfőzőt: How to make Nespresso machine to accept foreign capsules (PWJ-198).
Nem is annyira okos. Na de majd, ha öntudatra ébred....
Idézet: „kaptunk 2 elektromos gyalog békát, gyorsan elkuldték őt meg másik muszakvezetot targoncás tanfolyamra” Még jánykoromban dolgoztam egy áruházban árufeltöltőként, targoncára nem engedtek, de a villanybékát simán engedték használni, bármiféle papír nélkül. (Persze csak miután látták, hogy a humán meghajtású békával simán elboldogulok.)
Mit ki nem találnak. Nem sokára aktuális lesz. Minden nap egy üveg?
A hozzászólás módosítva: Nov 7, 2022
Jönnek a megszorítások? Brr. Jön a jegyrendszer?
Idézet: Eddig is volt. MÁV, BKV, Mozi, stb.. „Jön a jegyrendszer”
Ez a felsorolás nekem a módokat juttatta eszembe.
Kijelentő, kérdő, felszólító, feltételes. De van még a sértő mód, a durva mód, és ne feledkezzünk meg a Depeche Mode-ról sem.
A mai nap aranyköpése egy neves kombikazán gyártotol.
Az idöprogramozás a készüléken nem arra szolgál, hogy a tulajdonos beállitsa mikor akar melegedni. ( utánna jön egy oldalnyi magyarázat, hogy miért nem, illetve mi minden van hatással arra, hogy mit csinál a kazán)
Ma majdnem vettem földönkívüli konnektort.
Üres volt a bolt, siettem, gyorsan akartam mondani, mit szeretnék. Az eladó széles vigyora után megegyeztünk, hogy jó lesz a falonkívüli is.
Hm.
Az igazság odaát van...!
Próbáld úgy olvasni, hogy közben csikized a talpad!
Meglátod, fogsz nevetni.
Ó dehogy. Már nagyon vicces így is.
Kár, hogy nincs mellékelve egy imbusz
Merthát IKEA cucchoz az okvetlen muszáj A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2022
Gondolom nem motorkerékpárral. Egyébként az akkori olajak minősége is más volt.
Ha nem a "vicces-mókás" topik lenne, hát el tudnám mondani, mennyire használhatatlan volt a škoda (volt három) mai szempontból, meghát úgy általában. Nem bütykölni szerettem volna, közlekedni. Nem volt más, nem volt jobb. (Mobil jutott eszembe erről a szófordulatból )
De nem is kívánom vissza. A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2022
A gázbowden sokszor elszakadt, legalább is a miénkben. De az útszélén meg lehetett csinálni.
A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2022
Nem volt más és nem volt jobb.
Bővebben: Link
Hát nem tudom, én a Fiatot cseréltem 50000 km után Skodára, mert rengeteg baj volt vele, utánna a 2 Skodával abszolut gond nélkül majdnem 150000 km-t kocsikáztam. Utánna egy uj Opel Vectrat 3 honap után ki kellett cserélni, mert 5 x vontattak el a benzinkutrol. Érdekes modon a csere Vectra hibátlanul müködött.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |