Fórum témák
» Több friss téma |
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal! - Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni! - És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Sziasztok!
Jól számolok? A toroid kimenő áram erősségét szeretném meg tudni hogy hány Amper 320VA a trafó 230V ad le 320/230 = 1,39A . Akkor e igaz a felvet áram erősségre is? Kimenetét szeretném védni kismegszakítóval Csak kérdés mekkorát tegyek 1A vagy 2A tegyek? Bemenetre 2A üveg biztosítékra gondoltam.
Sziasztok!
Van egy terület, amelyben totál kezdő vagyok. Igaz vagy 30 éve már programoztam mikrokontrollert, ( PIC ) de az már elmerült a homályban. Vettem egy AD9833-ra épülő DDS generátort, ami SPI interfészen keresztül programozható. Van is egy AVR-duino modulom, amivel elvileg lehetne programozni. És ennyi. Viszont szeretnék annyira beletanulni, hogy önállóan tudjak rá programot írni. Mit javasoltok, hogy fogjak hozzá?
Ha rákeresel hogy AD9833 arduino, rengeteg találat lesz. Pl egy kész megoldás: Bővebben: Link
A legnagyobb kimenő áram ez lehet, oda megfelel a 2A kismegszakító az 1A kevés a névleges áramhoz.