Fórum témák
» Több friss téma |
Ebben neked igazad van, annó voltam egy darabig a Telkor szervize, ebbe még az alaplap sincsen benne, nemhogy a supercap.
A Telkor az full üres, az nem is gond - bár egy tasztatúra + kijelző jól jönne, hogy egy sima telefont bele tudjak építeni.
De volt is itt ilyen topic, valaki szerzett egy komplett Telkort, és ő se bírta beüzemelni, hiába az analóg modem. Bezzeg a TMM80-as, az csak a tarifaimpulzust hiányolja, és
Lehet kommunikálni vele, csak szerviz üzemmódba kell állítani.
Még a 450 -es korszakban üzemeltettünk 10 db -ot a MÁV interCity étkező kocsijaiban. kettőt a MAHART nagy hajóiban, és 4 db -t a MATÁV telefonfülkéiben a MATÁV Westel együttműködés keretében. Mivel az egész projektet én hoztam össze, az üzemeltetés is rám szakadt. De a Nítüs kollégák, és én sem mondhatok mást.
Mivel tök üres már a doboz, teljesen mindegy szerintem.
Mire az alját visszalakatolja, már azzal is el lészen egy jódarabig. Két nagy szívási irány látszik: - Tud haveroktól/bárhonnan tarhálni/kukázni belet hozzá, és küszködünk a szoftverrel, meg minden. Rettenetesen régen kidobáltam már minden rajzot, én aztán nem... - Bele barkácsolunk egy működőképes(nek látszó) telefont. Abban esetleg...
De bírtam a TMM80-ast (pénzbedobós fejlesztésén melóztam az özönvíz után) -
Nem megy szerviz üzemmódban sem. Kicsit részletesebben el tudnád mondani?
IPT-403-as. Maintenance módban le tudok futtatni mindenféle tesztet, de telefonálni akkor se hagy. A hozzászólás módosítva: Ápr 29, 2024
Sziasztok!
Van egy CB667 tárcsás telefonom, amit rákötve a vonalra fel lehet hívni és lehet beszélni rajta, de tárcsázni nem lehet vele. Telekomos a vonal, azt mondták elvileg tudja kezelni a pulse módot. Ha tárcsázok a telefonnal, a vonalhang megszűnik, ha jól olvastam ez azt jelenti, hogy a központ veszi a tárcsázást, de utána mégsem csöng ki. Mi lehet a probléma?
Érdemes lenne kipróbálni a vonalat egy tone/pulse módot is tudó másik telefonnal. Ha azzal működik mindkét módban, akkor marad a készülék hiba.
Ha natív telefonvonalad van, akkor igaz is lehet, de ha mondjuk már kábelmodemről kapod ugyanazon a számot, akkor nem.
Ha tudnánk hogy a világ melyik szegletében lakozol, akkor még talán adnánk is próbára cuccot. Vagy tippet, hogy hogyan tudod egyszerűen letesztelni, ha van egy multimétered.
Próbáld meg a bontóvillát egymás után egy pillanatra lenyomni a telefonszámnak megfelelő számban. 1-es 1-szer, 2-es kétszer, stb, a 0 az 10. De rohadt gyorsan kell. Ha így sikerül számot hívni, akkor a hívómű rossz, vagy nem jól van bekötve. Hogy könnyebb legyen, lehet valami rövid hívószámot is, de ne a 112-t, pedig azt egyszerű lenne tárcsázni. ESetleg a Telekom ügyfélszolgálatot ha van rövid szám. Ha így sem működik, akkor a központ már nem ismeri a npulze módot. Bár akkor meg illene foglalt jelzést adnia. Ezekkel a régi tárcsás telefonokkal csak a hagyományos két rézszálon kapcsolódó telefonvonalakon érdemes próbálkozni. Kábeltévésen garantáltan nem megy.
A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2024
A telekomosok azt mondták, hogy mivel működik a vonaluk pulse módban is, ezért a készülékben lesz hiba. Budapesten lakom, egy Sagemcom F@st 3896 homebox-on át jön a telefonvonal, sajnos nincs másik készülékem, amivel tudnám tesztelni a pulse módot.
Ami furcsa viszont, hogy pár évvel ezelőtt ugyan ez a telefon másik lakásban más vonalon tudott tárcsázni. Ha esetleg a készülék lenne hibás, hol érdemes elindulni? Mi lehet vele?
Ezzel a módszerrel ugyan az történik, mint a rendes tárcsázáskor. A vonalhang megszűnik, viszont nem cseng ki utána, nem történik semmi.
Szerintem ez a ketyere nem tudja a pulse tárcsázást. Nem hagyományos telefonvonalról van szó.
Kérjél ingyen vihetőben DTMF képes telefont, ezt meg add el gyűjtőknek jó pénzért.
De gondolom pont az lenne a lényeg, hogy nosztalgikus készüléket használna. Nekem egy CB35 van beállítva.
Tölts le egy DTMF generátor appot a telefonodra. Vedd fel a kagylót és a mikrofonhoz tartsd oda a mobiltelefonod hangszóróját, tárcsázz!
Sajnos ez nem működik. Még a vonalhang sem szűnik meg.
Akkor osszad meg a titkot a hogyanról.
Egy kábelmodemes telefonnal kipróbálva, a villa érintkezőjét párszor nyomogatva a tárcsázás ütemében, a tárcsahang nem szűnt meg miután abbahagytam. Ha a te telefonodon ugyan ezt elköveted, és a tárcsahang megszűnik, szerintem a központ valóban tudja a pulse módot. valószínű a tárcsa rossz. Egyébként meg tegyél a vonalra egy feszültségmérőt, a tárcsát húzd fel teljesen, szép lassan visszaengedve látnod kell a tárcsa szaggatását. Ha az pontosan 10, és nem eggyel több, illetve a vonalfeszültség szépen változik, akkor passz. Esetleg még a sebessége nem jó.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |