Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Egy tévedésem van csak:
Idézet: „Most este jön sms, még 2 napig átvehetem, új, de még mindig nem az eredeti követő számok és láss csodát, oda van írva, 5 db 28 pin foglalt és 10 db 5k helitrim.” Ezt abban a saját levelemben olvastam, ahol azonosításra kimásoltam feladókat, azonosítót, tartalmat. Akkor minden maradt a régi, nem ismert, egyazon feladó mindkét tétel és a tartalom megjelölés se stimmel. Az eredeti magyar ügyintézési hivataltól mailban ez volt a csomagokról: Feladó: renyan - Kína Tartalom: 2 db "icdiode" Feladó: renyan - Kína Tartalom: 2 db "resistances" Semmi sem stimmel, marad a feltevés, átverősdi, jobb esetben, vagy nem tudom áll fenn. Mechanic HX-T100 0.2mm 500gSzervusztok!Vett valaki mostanában Aliexpress-en Mechanic HX-T100 Sn63Pb37-ből 0.2mm átmérőjű, 500g-os kiszerelést (vagy bármilyet)? Nekem minden találatra azt írja, hogy a feladó nem szállítja ide.
Szia!
Úgy néz ki, hogy csak 100g-ig szállítanak.
Köszönöm a válaszod! Egyébként megjelenik a termék, aztán 1-2-3 másodperc múlva eltűnik azzal, hogy a feladó Mo.-t nem jelölte meg célországnak, vagy valami ilyesmi. Próbáltam átállítani más országra és pénznemre de akkor is ugyanez az eredmény.
55g-osokat küldenének de több a szállítás mint a termék maga, gazdaságtalan lenne.
Sajna ez a fuvar biznisz súlyra megy, az ón ólom meg nem a pehelysúlyáról híres ugye.
Ilyenből kell 3 példányt (Bundle deals) venned és akkor 4395 Ft-lesz 150 grammod. Vagy bármi más két kacatot, és akkor is lesz 50 grammod (meg a kacatok). Nekem látszólag engedi.
A hozzászólás módosítva: Okt 31, 2024
Igen, sajnos ez nem vattacukor súlyban van.
A hozzászólás módosítva: Okt 31, 2024
Érdekesség...Ha van szállítási díj is, ami általában nem nagy összeg, akkor úgy küldik, hogy EU-s helyről érkezik a holmi.
Nem tudok rendelni az Aliexpress oldalról.Tiszteletem!Az Aliexpress oldalán a következő terméket szeretném megvásárolni: PZEM-021 Amikor viszont ki szeretném fizetni, az "1 item almost sold out" üzenet jelenik meg, és a kosárból eltűnik a termék. Hozzátenném, hogy minden kedvező árú terméknél ezt tapasztalom. Ha az ár "normális", akkor simán ki tudom fizetni és meg is érkezik. Van valakinek tapasztalata ilyenről?
Én még nem találkoztam ilyen üzenettel / helyzettel. Mindenesetre a jó árú termékek hamar elfogynak, ezért ilyenkor érdemes másik eladót keresni.
Az volt az érdekes, hogy még van terméke az eladónak.
Megnéztem egy másik eladó termékét. Ugyanez, csak kicsit drágább. Ott minden rendben lezajlott. De azért köszönöm.
Vannak trükközések az Alin. Múltkor rendeltem 3.3V-os LDO-t egy top 4.9-4.9-4.9 értékelésű eladótól, de vagy 20 db-ot mert az volt a legkisebb tétel. Kifizettem, vártam... Végül fel sem adták, az Ali refundolt, megrendeltem máshonnan, ami meg is érkezett. Nem értem, hogy lehet egy ilyen eladónak top értékelése.
Régen csinálták Ebay-on, sok sok darab apró kacatot eladtak, aztán jöttek a drágább dolgok, amik már nem jöttek meg. Elég hosszú az átfutási idő. Az alatt a jó értékelés marad, de te már hiába vársz. ( persze ha a tiéd nem nagy értékű volt, ez nem igaz. Meg alin mintha cikkenként szelektálnák az értékelést is...) )
Nem volt nagy érték, a sok darab LDO volt 426 Ft, a trackinges szállítás meg 1802.-
Nekem belépés nélkül, "welcome deal"-ként jeleníti meg olcsó áron, tehát a még új regisztrálóknak. Nem az lehet, hogy bejelentkezés nélkül tetted a kosárba, és ahogy belépsz, frissül az oldal, és eltűnik a kosárból, mivel nem jár a kedvezmény?
Valószínűleg az lehetett, de másik fiókkal másik eszközön sikerült megrendelnem.
Tehát úton van a termék. Csak azt nem értem (értem, csak nem akarom elfogadni), hogy az új vásárló kap kedvezményt, a régi pedig nem. Korábbi internet szolgáltatómhoz belépő új ügyfelek DVD játszót, webkamerát, adathordozót kaptak ajándékba, a régi hűséges partnerek meg semmit. Ezt szóvátettem, majd sűrű bocsánatkérések közepette átnyújtottak egy szatyor holmit. Volt benne 4 utas switch, Mp3 játszó, pendrive, meg sok egyéb lom. Megértem pofátlankodni.
Ez általában nagyrészt így van, úgy hívják új ügyfelek becsalogatása...
A világ kezdete óta létezik ez az üzleti modell, hogy valamilyen kedvezménnyel vagy ajándékkal csábítják el a leendő ügyfeleket a konkurencia elől. Az ügyvéd 1 órányi ingyen konzultációt ad, a nyelvtanár ingyen nyelvórát, a fényképész ingyen fotózást, a cukrászdában és borászatban édes illetve folyékony kóstoló van. Egyedül ott kell az ügyfélnek puncsolnia ahol a szolgáltató monopolhelyzetben van és ha tetszik ha nem, csak az ő ügyfele lehetsz.
Nos, nagyon gyors volt a szállítás. De nem vagyok boldog, mert még nincs nálam a termék.
Tegnap 2024. 11. 12 délután dolgoztam. Nincs a telefon mindig nálam, így amikor rápillantottam, láttam hogy volt egy nem fogadott hívásom egy ismeretlen 70-es számról. Volt már ilyen, szoktak keresni idegenek, nem foglalkoztam vele. Munka után megnéztem néhány fontos weboldalt mint például a Hobbielektronika és az Ali expression oldalát, hát a tracking order szerint megtörtént a kiszállítás. Tehát valószínűleg a futár hívott. Ilyenkor mi a teendő? Hogy jutok hozzá a csomagomhoz? Régebben be volt dobva a leveles e egy értesítő, amivel mehettem a postára. Most meg semmi.
Ezt nem a postás hozza hanem egy csomagkiszállító futár, így nem dobál levelesládába semmit.
De előtte egy nappal küldenek email értesítőt, amiben változtathatsz kézbesítési időpontot és címet is, valamint választhatsz egy közeli csomagautomatát (ezt a kézbesítés reggelén lehet kiválasztani) is ahová beteszik, és elküldik a nyitókódját. Én ezt választom az esetek 99%-ában, mert 100m közel vannak automaták, nem kell alkalmazkodni a futárhoz. A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2024
Köszönöm a gyors választ.
Nekem viszont most ez rossz infó, ugyanis valószínűleg buktam a szállítmányt. Már régen rendeltem az Aliról, ezért nem figyeltem, hogy az elérhetőségem megváltozott. Régebben citromail címem volt sok éven keresztül, de mióta fizetőssé tették, Gmail-ra váltottam. Persze ahol időben nem módosítottam, ott ugrott az előzmény. Természetesen az Alin is a régi email címem maradt. Az az érdekes, hogy mobilon és PC-n külön profilt hoztam létre, és az új Gmail profillal nem sikerült vásárolnom, a régivel ahol megmaradt a citromail, ott azonnal sikerült. Csak mint most kiderült, annak az üzenetét már nem fogom elolvasni. Vélhetően ment a levesbe a csomagom.
Hali!
Idézet: „egy csomagkiszállító futár, így nem dobál levelesládába semmit.” Ez attól függ. Hozzám heti 1-2 alkalommal jön a futár. A legtöbb esetben kisebb alkatrészeket hoz. Postaláda méret. Általában be dobatom vele. Előtte természetesen, mindig felhív. Egyeztetünk.
A legtöbb futárcég csak akkor hagyja a helyszínen ha egyeztetett veled, ha nem akkor egy másik napon újra megkísérlik kikézbesíteni. Ha viszont egyértelműen az az üzenet, hogy valaki átvette, akkor vagy valamelyik szomszédodnál lehet, vagy hamis tracking number-t kaptál és máshoz ment a csomag (én már jártam így Alis eladóval, hogy feltűnően gyorsan jött a csomag és ránézve az útjára azt láttam, hogy valahol "Mekszikósziti alsón" vették át, de szerencsére sikerült refundoltatnom).
Miért ment volna a levesbe a csomagod?
1. Van egy telefonszámod ami ha szerencséd van pont a futáré, ahol érdeklődhetsz. 2. Van egy másik telefonszám és email, amin érdeklődhetsz az a szállító cégé ha ismered. 3. Ha az első kézbesítés nem sikeres, valóban újra megismétlik egy alkalommal általában. 4. Következő lehetőség, megkérded az eladót milyen futár céghez került belföldön a csomag, így vissza jutottál a második pontra.
Szerencsére jól jöttem ki a végére.
Szóval a következő volt a történet: Szerettem volna rendelni pár darab panelműszert. Valamiért a mobilos applikáció bekavart, és nem sikerült. Asztali PC-n is próbálkoztam, ahol először próbaként egy darabot vettem egy másik kereskedőtől, ami sikerült. Utána megvettem a többit is az eredetileg kiszemelt helyről. Tegnap jött a telefon, amit nem tudtam felvenni. Pontosabban két ismeretlen hívásom volt, vélhetően a két futár a két csomaggal. Itt a topikon említettétek, hogy előtte kapnom kellett emailt. Persze ezt hiába vártam, mert a PC-men még a régi citromail címmel ment az Ali belépésem. Ma egy utolsó kapaszkodóként bolti vásárláskor felhívtam a tegnapi két számot. Az egyik nem volt elérhető, a másik viszont felvette. Közöltem vele mi a problémám, ő pedig mondta, hogy két utcával odébb van éppen. Kocsiba be, odamentem, a csomagot megkaptam. Szerencsére ez volt a nagyobb csomag, úgyhogy akkor csak az egy darab ugrott. Ezt még le tudom nyelni. Ahogy hazaértem, kibontottam a csomagot, hát volt benne egy kicsi meg egy nagyobb tasak is. Bár két eladótól, de tíz percen belül vettem a két szállítmányt, összepakolták egybe. Így szerencsére minden megjött. |
Bejelentkezés
Hirdetés |